آرشیو بهمن ماه 1402

بهترین مرجع سئو در مشهد

اضافه کردن منوی بردکرامب (Breadbrumb)

۴ بازديد
یکی‌از والا‌ترین اشتباهاتی که مدیران تارنما‌ها مرتکب می گردند، این میباشد که بیش تر از اندازه روی بالا بردن نرخ تبدیل تمرکز می‌نمایند و باصرفه‌سازی ساختار وب سایت را فراموش می‌نمایند. همین قضیه ضربه بزرگی را به وبسایتشان در ناحیه بهینه سازی میزند.
یکی‌از تعالی‌ترین ایرادات متداول، مجموعه‌بندی یا این که قضیه‌بندی نکردن مطالب میباشد. چیزی که منجر سئو در مشهد می گردد تا کلیه‌ی محتوا در یک قضیه قرار بگیرند و بایگانی کلی وب سایت از دیده آنان نهفته بماند.
قضیه بندی و با صرفه‌سازی قضیه‌ها، یک کدام از مهم ترین نکاتی میباشد که می بایست در seo تکنیکال به آنها دقت کرد. تجربیات نشانه داده که به صورت جدا، گوگل به سایت‌هایی که ساختار بهتری از این حیث دارا هستند، روی خوش‌تری علامت می دهد. گوگل به طور بی واسطه و قطعی در گایدلاین‌هایش اعلام کرده که مجموعه‌بندی ظریف و با صرفه، یاری متعددی به افزایش سکو وبسایت‌ها می‌نماید.
افزودن منوی بردکرامب (Breadbrumb)
منوی بردکرامب چندین از لینک و پیوند‌هایی میباشد که بر پایه ی مسئله‌بندی تارنما در ابتدا یا این که ذیل برگه قرار می گیرد و معلوم می‌نماید که‌این کاغذ دقیقاً در چه مسئله و زیرموضوعی قراردارد. به عنوان مثالً بدین شکل:
منوی بردکرامب دو بهره برای وب سایت شما دارااست. در آغاز این که به استفاده کننده یاری می‌نماید تا ریلکس‌خیس و فارغ از به کار گیری از دکمه‌ی بک در سایت شما بچرخد و دوم این که موتورهای جست‌وجو را آگاه می‌سازد که وب سایت شما دارنده یک ساختار منظم میباشد.
از منوی بردکرامب در بخش اعظمی از مباحث و راهنماهای بهینه سازی خاطر گردیده است و عامل آن هم این میباشد که گوگل به شدت روی به کارگیری از آن تأکید نموده است.