آرشیو فروردین ماه 1402

بهترین مرجع سئو در مشهد

چگونه محتواهای سایتمان را وارد Google Discover کنیم؟

۱۲ بازديد
درصورتی که محتوای شما ایندکس گردیده باشد و با قانون ها محتوایی گوگل دیسکاور همخوانی داشته باشد، به‌طور خود کار دارای شرایط ظواهر شدن در دیسکاور میباشد. هیچ برچسب خاصی یا این که structure data مورد نیاز وجود ندارد. بدین نکته اعتنا داشته باشید که داشتن موقعیت حضور در گوگل تضمینی برای ظواهر شدن در آن وجود ندارد.
ضوابط محتوایی گوگل بدین شکل میباشد که محتوای شما نباید مشتمل بر مفاد تحت باشد:
خبر‌ها تحریف‌گردیده- محتوای پزشکی غیرمعتبر - محتوای مصرح جنسی - محتوای تروریستی - محتوای مروج خشونت
محتوای مشتمل بر کلمه ها رکیک - محتوایی که در آن تبلیغ از اصل محتوا بیشتر باشد - محتوای مربوط به انتخابات سیاسی بر طبق داده ها اشتباه و غیرمعتبر - برای ارتقاء احتمال اکران محتوای شما در گوگل دیسکاور، مفاد پایین را سفارش می کنیم:
از عناوینی برای صفحه ها محتوایی به کار گیری فرمایید که معنی محتوای شمارا با صراحت ذکر نماید.
از تصاویر دیدنی و کیفیت بالا در محتوا به کار گیری نمایید. سئو در مشهد خصوصا تصاویر با بعدها گران قدر، شانس بیشتری برای ورود به دیسکاور دارا هستند. پهنا این تصاویر می بایست دست کم 1200 پیکسل باشد.
از کلیپ استعمال فرمائید. واحد سنجش اثر ویدئو اینک بسیار بالاست و می تواند برای یوزرها جالب باشد.
از هرگونه روشی برای تعامل تصنعی استفاده کننده پرهیز کنید. شیوه‌هایی مانند اغراق در تیتر، اسنیپت و تصاویر و همینطور ننوشتن داده ها ما یحتاج برای فهم و شعور محتوا در ورقه دیسکاور.
محتوایی ارائه دهید که موردعلاقه کاربرانتان باشد و روایت‌سرایی خیر داشته باشد.

روش جستجوی حرفه‌ای در گوگل برای یک فولدر خاص

۱۳ بازديد

اکثری از مواقع اتفاق افتاده که درپی یک فولدر خاص می باشید خصوصا هنگامی که در اکنون جاری ساختن شغل های تحقیقاتی میباشید و به مطالب خاصی نیاز دارید. در این صورت می توانید عبارت Filetype: را وارد نمائید و پس آن پسوند پوشه متبوع را قرار دهید Filetype:ppt. در اینجا گوگل هر فایلی که دارنده این پسوند باشد را برای شما اکران می دهد. با استعمال از طریق‌های جستجوی حرفه‌ای در گوگل میتوانید خیلی معمولی و سریع به وسعت عظیمی از فولدر‌های موردنیاز خویش دسترسی پیدا فرمائید.
پیدا کرن صفحه های حذف گردیده
یکی‌از دیگر از تکنیک‌های جستجوی ماهر در گوگل یافت کردن صفحاتی میباشد که به گذر زمان فرصت از وبسایت‌ها حذف گردیده‌اند البته همچنان در خاطر گوگل ذخیره باقی‌مانده‌اند. سئو در مشهد  دسترسی به‌این صفحه ها به طور معمولی قابلیت پذیر وجود ندارد و نیاز میباشد که شما این عبارت را در سرچ جعبه گوگل وارد فرمائید.
Cache:example.com در‌این‌حالت‌ صفحاتی که درین تارنما‌ها حذف گردیده‌اند برای شما اکران داده می شوند.
6- روش سرچ ماهر در گوگل با جزئیات بیشتر
برخی اوقات برای جستجوی ماهر در گوگل نیاز میباشد که عبارت خویش را با جزئیات بیشتری وارد نماییم. به صورت نمونه ممکن میباشد در توشه نخستین یک عبارت 4 واژه و کلمه‌ای را سرچ کنیم و نتیجه ها چندان مرتبطی به دست نیاوریم. ولی به دنبال با جداگانه کردن هر جز از این عبارت و سرچ کردن آن می توانید به حاصل عالی و ظریف‌تری دسترسی پیدا کنید. عبارات کلیدی بی آلایش مدام شایسته ترین شیوه چهت نیل به حاصل می باشند و نباید آنان‌را حداقل گرفت.
7- جستجوی حرفه‌ای با گوگل در یک مجال خاص
با به کارگیری از این قابلیت و جستجوی ماهر در گوگل می توانید به داده ها ظریف دسترسی پیدا فرمایید. به صورت نمونه میخواهید داده های عددی گمرک کشور ایران در یک برهه زمانی را به دست بیاورید فقط کافیست عبارت را نوشته و در میان سال‌هایی که مد لحاظ دارید نشان .. را قرار دهید. به‌این شکل: داده های عددی گمرک کشور ایران 96..98

چه صفحاتی به زامبی پیج تبدیل می شوند؟

۱۶ بازديد
در جواب به پرسش صفحه ها زامبی چیست بایستی بگوییم زامبی پیج ها صفحاتی از وبسایت شما میباشند که به خیال اعتبار ذیل شان، تمام اعتبار seo تارنما را کاهش می‌دهند. برای مثال یک نوشته‌ی علمی کوتاه 200 کلمه و واژه ای، یک محتوای اسکن گردیده، یک کاغذ گروه بندی سوای محتوا و… . به یک تمجید دیگر:

Zombie Page ها آن مجموعه از صفحاتی می باشند که سوای مقصود خاص یا این که با اعتبار seo ذیل در وبسایت شما درست شده اند.

این صفحه ها به جهت محتوای نادر و اندک شان، به وسیله گوگل تحت عنوان صفحه های بی قیمت چشم می‌شوند. به همین استدلال در مرحله نخستین اعتبار سئویی به آن‌ها داده نشده و در مرحله دوم میانگین تمام بهینه سازی تارنما را کاهش می دهند.

چه صفحاتی به زامبی پیج تبدیل میشوند؟
شاید حتی به یاری تعریف و تمجید بالا هم هنوز دقیقا متوجه نشده باشید کدام صفحه های وبسایت تان ممکن میباشد  سئو در مشهد صفحه های زامبی باشند. بدین ترتیب به‌دنبال متداول ترین اشکال صفحاتی که به زامبی تبدیل میگردند را به شما معرفی می کنم:

مقالاتی که محتوای آنها‌را از وب سایت خودتان یا این که وبسایت سایرافراد اسکن کرده باشید،
مقالاتی که محتوای کمتر از 200/300 واژه دارا‌هستند،
صفحه های مال با محتوای نسخه برداری یا این که اندک،
صفحه های تیم بندی کالا یا این که نوشته‌ی‌علمی که محتوایی در آن‌ها نیست،
صفحه ها برچسب فرآورده یا این که نوشته ی علمی که محتوایی در آن ها نیست،
صفحاتی که برای بهینه سازی تارنما قیمت ندارند مثل ورقه قدردانی از استفاده کننده پس از خرید، ورقه خرید، پنل کاربری استفاده کننده و…
صفحاتی که محتوای آنان بهینه سازی نشده،
صفحاتی که به جهت اعتبار تحت شان بازدید یه خرده دارا‌هستند،
صفحه های خیلی سابق وبسایت که دیگر بازدیدی از گوگل ندارند،
صفحاتی که به جهت سرعت زیر، مخاطب را فرصت متعددی منتظر میکنند،
صفحه های 404،
و…

انواع خطا هنگام ورود کاربر و ربات ها به صفحه :

۱۳ بازديد
1. خطای xx4 اختلال از طرف کلاینت
یکی گونه های خطاهایی که ممکن میباشد ربات یا این که مخاطب هنگام جستجو در تارنما با آن مواجه گردد ، خطاهای xx4 میباشد. زمانی که‌این نوع از اشتباهات به وجود می‌آیند ، بدین مفهوم میباشد که هنگام ارسال درخواست بوسیله مرورگر ، داده ها برگه درخواست گردیده قابل برآورد وجود ندارد.
یکی‌از شایع ترین این نوع اشتباهات ، خطای 404 میباشد که در معنای عدم قابلیت و امکان دسترسی به url متبوع شماست این لینک و پیوند ممکن میباشد وخیم گردیده باشد ، یا این که در اکثر وقت ها وقت ها حذف گردیده باشد. به همین خیال و خاطر به ورقه ای با محتوای کاغذ متبوع یافت نشد واکنش خواهید کرد.
زمانی که ربات های گوگل با این اشتباه مواجه می‌شوند سئو در مشهد ، نمی توانند به URL دسترسی داشته باشند و زمانی که یک استفاده کننده به‌این شیت واکنش می نماید ، ناامید از تارنما بیرون می‌گردد.
2.خطای XX5 ایراد از طرف سرور
در‌این نوع از مشکلات دسترسی به ورقه متبوع به جهت خلل سرور ممکن وجود ندارد. از جمله وقتی که دامنه ای از یک وب سایت را وارد کردید و انقضای هاست دامنه مجموع گردیده بود ، این نوع از ارور را مشاهده خواهید کرد.
چاره خطاهای 4xx و 5xx چیست؟
برای اینکه سکو خویش را مراقبت فرمائید ، ضروری میباشد که‌این مشکلات را جبران فرمائید.
یک کدام از شایسته ترین طریق ها برای حل نقص‌ url ها ، استعمال از امکان ریدایرک 301 و 302 میباشد.
ریدایرکت کردن بدین مفهوم میباشد که هنگام مراجعه مخاطب بدین پیوند ، اورا به یک لینک و پیوند نو منتقل کن. این جابجایی دادن یک شیت به کاغذ دیگر می‌تواند به دو صورت 301 و 302 صورت پذیرد. هر مورد از این نوع ریدایرکت ها خواص و مجال به کارگیری گوناگون دارا‌هستند.
ریدایرکت 301
این نوع از ریدایرکت کردن این به‌این معناست که‌این شیت برای مدام از دسترس خارجه گردیده و قصد دارید اعتبار این ورقه را به ورقه تازه با url نو منتقل فرمایید.
این نوع ریدایرکت همیشگی میباشد. بدین مفهوم که هیچ گاه url گذشته در دسترس نخواهد بود و مقصد اساسی ، url تازه میباشد.
ممکن میباشد این نوع ریدایرکت را در پروتوکل https مشاهده کرده باشید. در واقع وقتی که قصد دارید لینک و پیوند سایتتان را از موقعیت http://yordomaimn به شرایط https://yordomain جابجایی دهید ، مورد نیاز میباشد از ریدایرکت 301 به کارگیری فرمائید.
یکی مزایای مهم این نوع ریدایرکت ، جابجایی قیمت ، اعتبار و سکو URL قبل به URL تازه میباشد.
ریدایرکت 302
این نوع ریدایرکت ارزشی از لینک و پیوند ورقه نخستین به پیوند کاغذ دوم منتقل نخواهد کرد و درواقع یک نوع جابجایی ورقه موقت میباشد.
این نوع از ریدایرکت ها را ممکن میباشد در لندینگ پیج های مناسبت ها مصرف شود. به عنوان مثال یک وبسایت دکان فرش قصد دارااست به مناسبت نوروز ، شیت محصول ها فرش دستبافت را به حالتی مختلف با محتوایی دیگر اکران دهد. درین نوع جابجایی بایستی از ریدایرکت 302 بهره مند شد.

چرا سئوی تصاویر مهم است؟

۱۳ بازديد
طبق داده های عددی، جستجوی تصاویر حدود ۲۲ درصد از تمام جستجوهای صورت گرفته در گوگل را تشکیل می دهد. درصورتی که بیزنس شما در حوزه هنر، عکاسی، محتوای بصری و یا این که یک وبسایت فروشگاهی میباشد سئوی تصاویر دارنده حق تقدم بیشتری میباشد.
از جمله برای یک وب سایت فروشگاهی بخش اعظمی از مشتریان عکس متاع را برای جستن آن در گوگل کاوش می‌نمایند. پس سئو عکس‌ها سوای شک از مورد ها اصلی در سئوی تولیدها در تارنما فروشگاهی هم می باشد. سئو در مشهد 
خیلی‌ها معتقدند که با توسعه و گسترش‌های اخیر گوگل در موضوع یادگیری ماشین و تشخیص محتوای عکس‌ها به وسیله گوگل، seo عکس مداقه دیرین را ندارد. مثلا، با آپلود کردن تصویر یک سگ در ابزار تشخیص تصاویر گوگل، اینگونه نتایجی اخذ خواهید کرد:
گوگل به راحتی تشخیص می دهد که‌این یک سگ میباشد. ترازو توجه این ابزار شگفت‌انگیز میباشد و نسبتاً هر تصویری را میتواند نظارت کرده و تشخیص دهد. از طرفی مدتی میباشد که قسمت جستجوی تصاویر گوگل، گوگل ایمیج (Google Image) تجهیزات و فیلترهای جدیدی را به بقیه تجهیزات خویش اضافه نموده است که نماد از توانگری گوگل در تشخیص گونه های تصاویر داراست.
سوالی که پیش میاید این میباشد که در صورتی‌که گوگل قادر است تصاویر را تشخیص دهد، دیگر چه نیازی به متن‌های جایگزین و تعیین اسم پوشه مطلوب و بقیه اقدامات مرتبط با سئوی تصاویر در وبسایت می باشد؟ آیا دیگر نیازی به سئوی عکس نداریم؟ همانگونه که در نمونه قبل، دیدیم که گوگل کار کشته بود به نیکی قضیه تصویر را تشخیص دهد، ولی بگذارید یک عکس دیگر را آزمون کنیم:
دراین باره گوگل 95% مطمئن میباشد که‌این تصویر مرتبط با پنیر میباشد. در حالی که عکس آپلود گردیده، عکس یک پوسته کره میباشد. ممکن میباشد بگویید که‌این عکس قادر است مشابه پنیر هم باشد. نکته دقیقا همینجاست. به طبع گوگل و هوش تصنعی و مصنوعی بی‌نقص وجود ندارد و ممکن میباشد نادرست نماید. شما بایستی هرکاری میتوانید بکنید تا به آنان امداد نمائید تصاویرتان را خوب ادراک نمایند. بطور کلی غرض از گونه های گوناگون seo، برای مثال سئوی تصاویر، رفع ابهام و ارائه سیگنال‌های معنایی و محتوایی یکدست به ربات خزنده موتورهای کاوش میباشد. سازش (Consistency) سر توفیق در گوگل میباشد.

چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنیم؟

۱۴ بازديد
بیشتر بازاریابان مبتدی و تازه کار در حوزه seo، غلط متداول و یکسانی را راجع‌به استیناف و بازرسی بر روی کلمه ها کلیدی مطلوب جاری ساختن میدهند. این مشکلات عبارتند از:

صرفا یکبار تفحص لغت ها کلیدی ایفا می دهند.
به خویش زحمت نمی‌دهند عبارات کلیدی خویش را به روزرسانی نمایند و لیست کلیدواژه‌های خویش را پیشرفت دهند.
کلمه ها کلیدی را مقصود قرار میدهند که بسیار دوست داستنی و رایج می باشند. سئو در مشهد این زمینه به‌این مضمون‌ میباشد که وارد خط مش رقابتی میگردند که تهیه نمودن سکو‌بندی در آن بسیاردشوار میباشد.
پس چه کنیم؟

اصولاً، مطالعه لغات کلیدی بایستی فرآیندی همیشگی و بخشی اصلی از شغل شما تحت عنوان یک بازاریاب باشد. عبارات کلیدی سابق بایستی به طور زمان‌ای و آراسته مجدد تحلیل شوند. لغات کلیدی که بیشتر رقابتی میباشند (در مقابل کلمه ها کلیدی زمان بر) را می‌اقتدار با عبارت‌های خاص‌خیس و زمانبر‌خیس جایگزین کرد که بازدیدکنندگان قابل قبولی را وارد وب سایت می‌نمایند. اشخاصی که به صورت تروتمیز از وب سایت شما بازدید می‌نمایند و در ادامه تولید ها یا این که سرویس ها شما می‌باشند بسیار اصلی‌خیس از تعداد بازدیدکنندگانی میباشد که وارد وب سایت می گردند.

خوب میباشد کلمه ها کلیدی شما متنوع باشد؛ در صورتی از لغات کلیدی استعمال نمایید که تمامی رقبای شما در هم اکنون به کار بستن از آن میباشند، نمی‌توانید خویش را متمایز نمایید. خیر فقط می بایست ابزارهای جدیدی برای جستجوی کلیدواژه ها را آزمون نمائید و حاصل به دست آمده را پیگیری کنید بلکه بایستی بر روی تجربه خویش نیز توکل نمائید. چه عده ای از لغت ها کلیدی شما به کارگیری می نمایند؟ چه طور می‌توانید خویش را فی مابین رقبا متمایز فرمایید؟ با تهیه نمودن محتوای بهتر که به صحت به سوال های مشتریان بالقوه جواب می‌دهد و به کار گیری از لغات کلیدی مطلوب، می شود به این مقصود دست پیدا کرد.

تنها حواستان باشد در یافت کردن و گزینش عبارات کلیدی، مشکلات رایجی که دیگر افراد مرتکب می گردند را جاری ساختن ندهید. در نوشته‌ی علمی «7 غلط رایج در تعیین لغات کلیدی» میتوانید این مشکلات را بخوانید.

بخش URL inspection در سرچ کنسول

۱۲ بازديد
این نصیب را در هد وبسایت نیز مشاهده میکنید بدین ترتیب می قدرت اظهار‌کرد یک قسمت مهم و اساسی سرچ کنسول میباشد که بیشتر از دیگر ابزار ها گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.
با به کارگیری از url اینسپکشن ، می‌توانید شرایط ایندکس هرمورد از صفحه های سایتتان را تحلیل فرمایید. در‌این ابزار یک ابزار دیگر به اسم fetch as google وجود دارااست سئو در مشهد  که می‌توانید با به کارگیری از آن به گوگل اعلام نمایید کاغذ ای که ایندکس نشده میباشد را ایندکس نماید.
جلو خیس بیشتر به fetch as google خوا هیم پرداخت
گردآوری بندی بخش نخستین
در نصیب نخستین فراگیری بهینه سازی مربوط به overview ، performance و url inspection پرداختیم به صورت خلاصه :
Overview: نمای کلی از داده ها اصلی سرچ کنسول که بایستی تر و تمیز ان ها را تحلیل فرمایید
Performance: مطرح ترین قسمت سرچ کنسول که داده های click ، impression ، CTR و pozision را مشاهده خواهید کرد.
url inspection: با به کار گیری از این آیتم میتوانید نظارت نمائید که صفحه های تارنما شما ایندکس شد‌ه‌است یا این که خیر