دسکریپشن چیست و چه نکاتی دارد؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

دسکریپشن چیست و چه نکاتی دارد؟

۳ بازديد
سالهاست که محصور کردن متا دیسکریپشن تا 160 کاراکتر یکی استانداردهای seo در این باره بوده میباشد. اما این مقدار بسته به ارتفاع محتوای این نصیب می تواند ماکسیمم در میان 155 الی 165 کاراکتر باشد. انگیزه این سئو نیز این میباشد سئو در مشهد که تک تک محتوای متا تگ توضیحات در نتیجه ها کاوش اکران داده گردیده و کمی از آن محو نشود. این راه‌حل از ارتقاء بانس ریت نیز خودداری می نماید.
در سال قبل گوگل طی اعلامیه ای اظهار‌کرد که از این پس ماکسیمم ارتفاع متا دیسکرپشن 300 کاراکتر خواهد بود. این مقدار دوبرابر چیزی بود که تا آن فرصت رایج بود. سایت MOZ بعداز آن استیناف کاملی دراین مورد جاری ساختن اعطا کرد و تأیید کرد ارتفاع ماکسیمم متا تگ دیسکریپشن به 300 کاراکتر ارتقا پیدا نموده است. البته گوگل تخت گاز صحبت خویش را پس گرفت و مجددا به محدودیت 160 کاراکتری رجوع.
ولی این تغییرات در seo چه معنایی دارااست؟
به کلام‌های کلام گویان گوگل گوش کرده و به بایستی ها و نبایدهای آن ها اعتنا نمائید، ولی توجه داشته باشید که راهکاری را فارغ از تست در وسعت بالا جاری ساختن نکنید. همواره به آزمایش آنچه که آنها می گویند و آنچه که نمی‌گویند بپردازید. در فیض راهکاری را که در وب سایت شما قابل اجراست را تعیین فرمایید.
مطالعه بر روی کاغذ حاصل کاوش جداگانه از اینکه سایت شما در چه حوزه ای کار میکنید، آغاز به جاری ساختن تحقیقاتی بپردازید. این پژوهش ها اکثر وقت ها دربرگیرنده شیت نتیجه ها جستجوست. عمل‌های رقبایتان را گزینه رسیدگی قرار داده و نوع اکران وبسایت هایشان را در شیت حاصل کاوش ببینید. با این عمل میتوانید به تحلیل متا دیسکریپشن های این وبسایت‌ها بپردازید. برای ارزیابی عالی نتیجه ها کاوش پروسه ذیل را طی نمایید:
1. شیت حاصل کاوش را در لغات کلیدی گزینه نظرتان بررسی نمایید
میدانیم که اعمال این شغل از آنچه که به راحتی گفته شد، مشقت بار خیس میباشد. این عمل بسیار زمان بر بوده و پژوهش دستی حاصل کاوش به ازای کل لغت ها کلیدیمان عمل دشواریست.
انگیزه جاری ساختن این فعالیت نیز این میباشد که احتمالاً رقبا از تکنیک هایی به کارگیری کرده‌اند که اکنون پاسخ میدهد.
2. کاغذ نتیجه ها کاوش را برای وبسایت‌های رقیبانتان رسیدگی فرمائید
با این فعالیت متوجه خواهید شد که آن ها دقیقا چه کاری برای برندشان ایفا می‌دهند.
3. سود را در فایلی ذخیره کرده و آن ها را دنبال فرمائید
با به کارگیری از پلاگین کروم بهینه سازی Quake میتوانید نتیجه ها کاوش را در یک پوشه ورقه وسیع اکسل ذخیره فرمائید. با این عمل می توانید شغل رقبایتان را به سادگی و سوای هیچ هزینه مازاد دنبال فرمائید.
به تحلیل منظور های مشتریان بپردازید
نیاز های مشتریان را آیتم نظارت قرار داده و مسیر تبدیل آنان از یک بازدید کننده به مشتری را برای خویش رسم نمایید. این مسیر بسته به بازار مقصود شما میتواند مختلف با بقیه رقبا باشد. بعداز تحقیق این هدف ها سعی بر تایپ کردن متا دیسکریپشنی نمایید که دریک سمت با آن باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.