آرشیو مهر ماه 1402

بهترین مرجع سئو در مشهد

نداشتن نقشه سایت، از مهمترین دلایل نشان ندادن سایت در گوگل

۶ بازديد
یکی از دلایل نشان ندادن سایت در گوگل این است که شما در سرچ کنسول نقشه سایت خود را تعریف نکرده اید؛ به همین دلیل نمی‌تواند متوجه تغییرات اعمال شده بر روی آن شود. افزونه‌های سئو مانند رنگ مث و یواست سئو دارای ابزاری برای تعریف sitemap.xml هستند سئو در مشهد و این مسیر را برای شما ساده کرده اند. اما اگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، باید این کار را به یک متخصص بسپارید.

انتخاب کلمه‌های کلیدی سخت
 به کارفرمایان خود می‌گوییم که باید کلمه‌های کلیدی کم رقابتی را انتخاب کنند که نیاز کاربر را برطرف می‌کند. زیرا انتخاب کلمه‌های کلیدی کوتاه و سخت باعث می‌شود که با صرف زمان و هزینه زیاد، نتوانید به رتبه‌های برتر موتور‌های جستجو برسید و مسیر سئو را برایتان بسیار دشوار خواهد کرد. پس اگر پس از گذشت چندین ماه از فعالیتتان هنوز در نتایج نشان داده نشده اید، احتمالا کلمه‌های کلیدی درستی را انتخاب نکرده اید.

کم بودن اعتبار دامنه سایت
یکی دیگر از دلایل نشان ندان سایت در گوگل این است که صفحات شما اعتبار کافی ندارند؛ یعنی مدت کمی‌ است از فعالیت سایت گذشته یا اینکه گوگل در فواصل زمانی زیاد برای کراول کردن سایت به آن سر می‌زند.

روش های مختلف سئو خارجیدر این حالت نیاز به استفاده از سئو خارجی دارید؛ یعنی باید با ساخت بک لینک یا انتشار رپورتاژ اعتبار سایت خود را افزایش دهید. برای سفارش تولید محتوای رپورتاژ آگهی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

نداشتن محتوای مناسب
اگر هیچ یک از موارد بالا شامل وبسایت شما نمی‌شوند و هنوز پاسخ سوال چرا سایت من در گوگل نیست را پیدا نکرده اید، به سراغ محتوا‌هایتان بروید. امروزه گوگل به جلب رضایت کاربر اهمیت زیادی می‌دهد و نیاز است که شما در محتوا‌های خود به سوالات کاربر پاسخ دهید. اگر یک محتوای بی ارتباط به کلمه کلیدی منتشر کرده یا از تکنیک‌های کلاه سیاه استفاده کنید، توسط گوگل جریمه می‌شوید و سایت شما در نتایج نشان داده نمی‌شود. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید خدمات تولید محتوا در اصفهان را به ما بسپارید و محتوایی یونیک با ارزش سئویی بالا را تولید کنید.

عدم استفاده از تگ‌های هدینگ
یکی دیگر از دلایل نشان ندادن سایت در گوگل این است که از تگ‌های هدینگ به درستی استفاده نکرده اید؛ در نتیجه گوگل به درستی متوجه موضوع سایت نمی‌شود و در عین حال، کاربر به دلیل یکنواخت بودن محتوا، خیلی زود صفحه را می‌بندد. در نتیجه گوگل این تشخیص را می‌دهد که سایت شما برای کاربر مفید نیست و رتبه ای را به آن اختصاص نخواهد داد.

بهینه سازی سر تیتر اول محتوا Heading 1

۶ بازديد

شاید شما هم تا به درحال حاضر با این پرسش که seo تیتر مهم محتوا Heading 1 و نقش آن در ساخت‌و‌ساز محتوای seo گردیده چیست مواجه گردیده باشید. Heading 1 اولی عنوانی میباشد که در متن اساسی نوشته می شود و آن گاه گزاره نخستین متن اساسی شروع می شود. Heading 1 بایستی دربردارنده واژه و کلمه کلیدی اساسی باشد. می اقتدار تگ H1 یا این که Heading 1 را به عبارتی عبارت تگ تیتر یا این که Title Tag قرار بخشید.
کلیدواژه مقصود یا این که واژه کلیدی اساسی در جمله نخستین
جمله نخستین متن را میتوان یک کدام از دیگر از نقاط اثرگذار محتوا در seo دانست. سئو در مشهد عالی میباشد کلمه و واژه کلیدی اساسی در اولِ گزاره آورده گردد. ولی در شرایطی که این فعالیت میسر نشد مشکلی وجود ندارد البته قطعا در 100 کلمه و واژه ابتدایی محتوا بایستی واژه و کلمه کلیدی مهم وجود داشته باشد. مجموعه رایامارکتینگ را میتوان قادر ترین و اصلی ترین گروه در مسئله ساخت محتوای seo گردیده دانست، هزینه ساخت محتوا به وسیله این تارنما بسیار مقرون به صرفه میباشد.
seo رمز عنوان یا این که زیرعنوان ها تگ های H2، H3 و ...
در‌این نصیب از نوشته‌ی‌علمی محتوای بهینه سازی گردیده چیست به قضیه رمز عنوان یا این که ذیل عناوین می رسیم. رمز تیترها از تگ های H2 تا H6 تشکیل می‌شوند. دستکم یکی‌از راز عنوان یا این که زیرعنوان ها می بایست دربردارنده واژه کلیدی مهم باشد. در بقیه راز تیترها نیز عالی میباشد از Lsi یا این که عبارات کلیدی مرتبط مصرف شود.
به ازای هر 200 الی 300 واژه و کلمه خوب میباشد یک رمز عنوان در متن تولید خواهد شد. اما درصورتی که موضوعی زمان بر گردد و در بین دو راز عنوان 400 واژه و کلمه گردد نیز از حیث بهینه سازی مشکلی ندارد. خوب میباشد واژه و کلمه کلیدی اساسی یا این که لغت ها کلیدی مرتبط در اولِ راز عنوان بیایند، ولی در حالتی‌که در اواسط یا این که انتهای رمز عنوان بیایند نیز از نگاه بهینه سازی ایراد خاصی به وجود نخواهد آمد.
استعمال از تصاویر، کلیپ و صدا
هر چه بتوان محتوا را تعاملی کرد، توفیق در CTR و در فیض seo وبسایت چیره خیس کار کرد. برای اینکه تعامل استفاده کننده با محتوا بیشتر گردد، میتوان تصاویر، ویدیو و صدا را باطن محتوا قرار اعطا کرد. تصاویر بایستی دارنده چگونگی و همینطور دارنده سایز مطلوب باشند. توضیحات ALT نیز برای تصاویر نیاز میباشد تا گوگل بتواند شل خیس متوجه قضیه تصاویر خواهد شد.
عالی میباشد اسم تصاویر نیز به عبارتی توضیحات ALT تصاویر باشد. ولی بایستی به وسعت پوشه ها نیز دقت کرد، چون هر فایلی که وسعت بالایی داشته باشد، ممکن میباشد اثر منفی بر روی سرعت لود وب سایت بگذارد. کاهش سرعت لود وبسایت خودش یک کدام از دست اندرکاران کاهش جایگاه seo وبسایت به شمار میرود.

چطور تیتر جذاب بنویسیم تا بر سئو موثر باشد؟

۴ بازديد
فارغ از هیچ شکی ساخت محتوا مهم‌ترین عمل برای بهبود seo هر سایتی میباشد و با همین شغل می‌قدرت جایگاه‌های بالایی در صفحه های اولیه گوگل به دست آورد. هر محتوایی که ساخت و ساز میشود دارنده یک تیتر خاص میباشد که کاربر بعداز تلاوت عنوان یا این که به عبارتی تیتر بایستی مجاب گردد که مقاله شما‌را بخواند. سئو در مشهد البته چطور می بایست تیتری جذابی بنویسیم تا یوزرها ترغیب شوند بر روی پیوند مقاله ما کلیک نمایند؟ درین نوشته‌علمی قصد داریم تا نکاتی را در مورد عنوان نویسی دیدنی و موءثر بر بهینه سازی به شما یوزرها عشق و علاقه مند طهران سرور یادگرفتن دهیم پس در صورتی به ساخت و ساز محتوا عشق و علاقه دارید با ما یاروهمدم باشید.
پرسش بپرسید
یک کدام از شیوه‌هایی که سبب ساز می گردد مخاطبان متعددی را به سمت خویش جذب نمائید این میباشد که در اولِ نوشته‌علمی خویش و تحت عنوان عنوان، از عنوان ها پرسشی به کار گیری نمایید. صحیح مانند عنوان همین نوشته‌ی‌علمی که در اکنون پژوهش آن می باشید. تیترهای پرسشی در ذهن استفاده کننده نیز تبدیل به یک پرسش می‌گردد و وی کنجکاو برای کشف کردن جواب بر روی محتوای شما کلیک می‌نماید. برای طرح اینگونه تیترهایی کافی میباشد کلماتی مانند چطور، چیست، کجا، چه‌گونه، چرا و… به کار گیری فرمائید.
کوتاه بنویسید
یکی‌از از اصول محتوا نویسی این میباشد که مطالب بایستی در حجمی نسبتا معدود نوشته شوند البته دریایی از داده ها را به سمت استفاده کننده روانه نمایند. رعایت اینگونه نکته‌ای در تیترنویسی هم می بایست رعایت خواهد شد. در واقعیت می بایست تیتری را برای نوشته‌ی‌علمی‌ی خویش گزینش فرمایید تا استفاده کننده سریع و در بازه فرصت کوتاهی با آن رابطه برقرار نماید. ضمن این تیترهای بلند و ارتفاع و دراز ظواهر زیبایی ندارند و ممکن میباشد ظواهر وبسایت شمارا وخیم نماید و به همین ترتیب استفاده کننده نیز به تارنما شما راز نخواهد زد به دلیل آنکه چیزی جز اضافه گویی و مطالب زائد نخواهد روئت کرد.
به کار گیری از لغات کلیدی
سفارش‌ی اینجانب به شما این میباشد که در همه تیترهای خویش تا مکان ممکن از عبارات کلیدی به شایسته ترین صورت به کار گیری نمائید به این دلیل‌که این فعالیت اثر بسیار مثبتی بر روی seo وب سایت شما خواهد داشت. این فعالیت به شما امداد می‌نماید تا نوشته ی علمی و مطالب شما در بازه زمانی مجال کوتاه تری در صفحه های گوگل ایندکس شوند. ضمن این یوزرها معمولا پیرو سرچ کلمه ها کلیدی می باشند و با جستجوی آن زودتر به مطالبی که از این کلمه ها در تیتر خویش استعمال کرده‌اند خواهند رسید.

روش های تشخیص پنهان سازی محتوا

۵ بازديد
کلوکینگ با استعمال از هدرهای http
معمولا تگ‌های مختلفی در هدر قرار میگیرد که دو عدد از آنان برای طراحی تکنیک کلوکینگ بسیار موءثر میباشند. در‌این شیوه با استعمال از http-referer یا این که http accept-language می‌اقتدار به راحتی تفاوت بین موتورهای کاوش و استفاده کننده معمولی را تشخیص داده و بدین ترتیب یک ورژن خاص از سایت را به هر کدام از آن ها اکران بخشید.
شیوه های تشخیص مخفی سازی محتوا
به صورت معمول تشخیص کلاکینگ محتوا شغل معمولی‌ای وجود ندارد و سئوکاران بسیار حرفه ای سئو در مشهد به سراغ این فعالیت می روند. تا‌زمانیکه شما نتوانید خودتان را تحت عنوان یک کدام از موتورهای کاوش جا بزنید و با آی پی آنها وارد یک اینترنت‌وبسایت گردید، نخواهید توانست محتوای پنهان را ببینید. حتی‌در بعضا از مفاد هم می‌قدرت با قرار دادن تگ noarchive در بین متا تگ‌های html مشاهده ورژن خزش گردیده بوسیله ربات را طاقت فرسا کرد.
با این درحال حاضر ابزارهایی مانند user-agent switcher در فایرفاکس برای این فعالیت وجود دارا هستند که با به کار گیری از آنها می‌اقتدار کلاکینگ هایی را پیدا کرد که بر پایه ی نرم افزار ادله مندرج‌اند. از سوی دیگر به جهت اینکه سئوکاران معمولا تفاوتی فی مابین خزنده‌ها و ربات‌های معنی کننده قائل نمیشوند، یکی‌از شیوه های تشخیص cloaking به کارگیری از گوگل ترنسلیت میباشد. همینطور بعضا از تحقیق‌کننده‌های کلوکینگ به طور آنلاین در دسترس می باشند که می توانند در کشف این زمینه به شما یاری نمایند.
چه طور می‌ قدرت از کلاکینگ خودداری کرد؟
درصورتی که که از وسط رویکرد بهینه سازی یک وبسایت را در اختیار گرفته‌اید، در بالا بایستی تشخیص دهید که آیا از cloaking در آن مصرف شده میباشد یا این که خیر؟ در‌حالتی که جواب به‌این پرسش مثبت بود، بایستی کارهایی اجرا دهید که‌این مسیر را خنثی می‌نمایند. به‌دنبال پیشنهادهایی را برای شما ارائه داده‌ایم:
تمامی سازوکار‌های باعث به نهفته‌سازی را غیرفعال فرمائید تا جریمه نشوید.
بعضی وقتها ممکن میباشد تعدادی از بدافزارها با نفوذ در وبسایت شما، کلوکینگ را به طور ناخواسته انجام نمایند. به همین عامل مسلما می بایست امنیت وب سایت خودتان را بالا ببرید تا از اینگونه مشکلی خودداری خواهد شد.
پوشه htaccess را رسیدگی فرمائید تا مطمئن گردید که تغییرات دستی در آن ساخت نشده میباشد. در صورتی‌که که در این مورد تخصص ندارید، قطعا از مشورت seo در اصفهان یاری بگیرید تا بتواند شمارا در‌این مسیر پند نماید.
محتوای با کیفیت ساخت و ساز و سئو نمائید تا مرتبه نیکی به دست آورید.
مطالعه لغت ها کلیدی را به نیکی جاری ساختن داده و مواقعی را تعیین فرمایید که شمارا با سرعت بیشتری به مقصد می رسانند. دراین مورد می توانید محتوای عبارات کلیدی در seo چیست را استیناف نمایید.

چه موقع باید از لینک فالو و نوفالو استفاده کرد؟

۴ بازديد
چنانچه پستی را می‌نویسید و پیوند‌های فرنگی را به تارنما خویش اضافه میکنید بهتر میباشد که مرتبه‌بندی نوشته‌علمی خویش را بهبود داد. افزودن یک پیوند فرنگی از یک تارنما دارای اعتبار، اعتبار کاغذ و اعتبار دامنه شما‌را بهبود میبخشد و منجر ارتقاء درجه‌بندی جستجوی شما میگردد. به همین ادله میباشد که پیوند‌ها به صورت پیش‌فرض لینک و پیوند فالو می‌باشند سئو در مشهد  و چنانچه این پیوند‌ها از یک تارنما دارای اعتبار باشند بهتر میباشد به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند. ایراد از آنجایی آغاز می گردد که شما پیوند‌هایی را از سایت‌هایی کیفیت عالی زیر اضافه می کنید. در‌حالتی که لینک و پیوند‌ها را به سایت کیفیت خوب تحت اضافه نمایید و آن ها به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند در سود اعتبار ورقه و اعتبار دامنه شما و درجه‌بندی شما کاهش خواهد یافت. در صورتی گوگل آن سایت‌ها را برای محتوای بد جریمه نماید در فیض احتمال دارااست که گوگل وب سایت شمارا هم جریمه نماید. بدین ترتیب می بایست با تمرکز تعیین فرمایید که چه لینکی فالو و چه لینکی نوفالو باشد.
اینک ما می دانیم که چه لینک و پیوند‌هایی فالو و چه پیوند‌هایی نوفالو می باشند، تفاوت آن‌ها در چیست و در کجا بایستی از آن ها به کارگیری کنیم. البته سؤال آجل که ذهن می آید این میباشد که چه طور بایستی پیوند نوفالو ساخت کنیم؟
هیچ نیازی وجود ندارد که لینک و پیوند فالو بسازیم چون هر لینکی به صورت پیشفرض فالو هست. برای ساخت‌و‌ساز یک پیوند نوفالو فقط بایستی rel=”nofollow” را در پیوند اضافه کنیم. از جمله:
a href=”http://web24.ir”> what is digital marketing
a href=”http://web24.ir/” rel=”nofollow” >what is digital marketing
پژوهش بیشتر: جریمه گوگل - پنالتی گوگل چیست؟
چه طور میتوانیم پژوهش کنیم که آیا لینک و پیوند نوفالو میباشد یا این که نه؟
بر روی هر ورقه وبی که میخواهید لینک و پیوند نوفالو آن را رسیدگی فرمائید، کلیک راست میکنیم، آن‌گاه بر روی inspect کلیک کرده، کلیدهای Cntrl+Shift+C را فشار دهید و آن گاه مکان نما را به سمت پیوند حرک دهید. بعداز آن میتوانید رسیدگی نمائید که آیا تگ نوفالو اضافه شد‌ه‌است یا این که نه. ولی برای اشخاص ماهر که دائما میخواهند از فالو و نوفالو بودن پیوند‌ها استحضار یابند، پلاگین‌هایی برای مرورگر کروم و فایرفاکس وجود داراست که میتوانند به صورت خود کار این دو لینک و پیوند را از روی تفاوت رنگ‌ها تشخیص دهند.
به صورت کلی برای بدست آوردن بک‌لینک و پیوند‌ها، بایستی برای حصول هر دو لینک و پیوند فالو و نوفالو تعادلی برقرار کرد؛ همینطور بایستی مالک وب سایت تصمیم بگیرد چه موقع می بایست از آنان به کار گیری نماید. در واقع لینک و پیوند‌های فالو در بهینه سازی تأثیر بسیار متعددی دارا‌هستند. از طرفی پیوند‌های نوفالو از حیث گوگل رسمی و مجاز می باشند و هیچ مشکلی برای جایگاه تارنما شما بوجود نمی‌آورند. بدین ترتیب استعمال از هر دو نوع پیوند در بازاریابی آنلاین اساسی میباشد.

داک داک گو (DuckDuckGo) چیست؟

۸ بازديد
سال‌هاست که اینترنت‌وب سایت‌ها داده‌های یوزرها را عده‌آوری می‌نمایند تا به سایرافراد بفروشند یا این که برای هدفمند کردن تبلیغات خویش از آن استعمال نمایند. دارای شهرت ترین مثال ها درین شغل، چهره بوک و گوگل می باشند. سئو در مشهد اکران یک تبلیغ در نتیجه ها کاوش، به کارگیری نسبتاً بی‌ضرر و زیان از داده‌های فردی میباشد و به حیث به عایدی کلیه نیز میباشد.
البته بعد بود که رسوایی ها آغاز شد. از رسوایی مایکروسافت هات گرایش گرفته تا کمبریج آنالیتیکا تا رسوایی زوم در سال 2020، یوزرها آنلاین خطرها ناشی از لو رفتن اطلاعات را شم کرده اند.
این رسوایی‌ها سبب ساز شد‌ه‌است تا یوزرها از طرز به کار گیری از داده‌هایشان در اینترنت با خبر‌خیس شوند و اکثری را بدین درنگ انداخته میباشد که چه‌گونه می توانند حریم محرمانه بیشتری در فضای آنلاین داشته باشند.
جواب: از DuckDuckGo (داک داک گو) به کارگیری نمایید.
داک داک گو چیست؟
داک داک گو یک موتور کاوش میباشد که به وسیله Gabriel Weinberg در سال 2008 ساخت‌و‌ساز شد. این موتور کاوش به مراقبت حریم سری آنلاین یوزرها خویش التفات متعددی می دهد.
خصوصیت های که درین موتور کاوش وجود دارا‌هستند عبارتند از:
نقشه
آب و هوا
تجارت محلی
خبرها
تصاویر
فیلم ها
محصول ها
تعاریف
ویکی پدیا
تبدیل ارز
داده ها پروازها
ماشین اکانت
زمانسنج
حاصل ورزشی
سوال و جواب
DuckDuckGo همینطور دربرگیرنده مواقعی میباشد که خصوصیت های بونوس اسم گذاری گردیده اند:
امرها میانبری که شما‌را مستقیماً از موتور کاوش به وبسایت های دیگر می‌برد
ساکن سازی لهجه و ناحیه
تم های قابل تهیه و تنظیم، به عنوان مثال تم تیره
DuckDuckGo همینطور دارنده اپ ها و اپلیکیشن های افزودنی برای سیستم عوامل و مرورگرهای متفاوت میباشد.
به این ترتیب، میتوانید از کروم، اج، سافاری یا این که هر مرورگر گزینه پسند دیگری استعمال و از ردیابی شدن دوری نمایید.
آمارهای مربوط به DuckDuckGo
DuckDuckGo دومی موتور جستجوی دوست داستنی دستگاه های تلفن همراه در آمریکا ایالات متحده میباشد.
یوزرها DuckDuckGo بیشتراز 8 میلیارد کاوش در سه ماهه نخستین سال 2022 اعمال داده اند.
DuckDuckGo، 68 درصد از سهم بازار موتورهای کاوش در سراسر دنیا را در دست دارااست.
DuckDuckGo در آمریکا، 2.51٪ از سهم بازار موتورهای کاوش را در دست دارااست.
پلاگین کروم DuckDuckGo بیشتراز شش میلیون استفاده کننده داراست.
تبلیغات در DuckDuckGo، 10 موازی ارزان خیس از گوگل میباشد.
DuckDuckGo، تا به امروز 13 میلیون دلار سرمایه گردآوری نموده است.
DuckDuckGo با دسته ای متشکل از 172 نفر فعالیت می نماید.

الگوریتم پنگوئن چیست

۴ بازديد
گوگل پنگوئن در ۲۴ آپریل سال ۲۰۱۲ (سال ۱۳۹۱) رونمایی شد تا همچون یک بازرس برای گوگل کار کنه. وظیفه اصلیش هم شناسایی لینکهای اسپم، سایتهایی که خرید بکلینک می کنن و وبسایت هایی که جهت پرورش و ارتقاء seo وب سایت به مکان ساخت محتوا نو و کیفیت بالا سئو در مشهد برای جذب بازدید کننده از طریق های غیر رسمی نظیر seo کلاه سیاه به کار گیری می کنن، است.
گوگل پنگوئن با اعتنا به خیل عظیم پیوند‌گذاری در یک تارنما و مرتبط نبودن پیوند های قرارداده گردیده با محتوای اون وب سایت، این اسپمرها رو شناسایی می کنه و هم اینترنت‌وبسایت لینک و پیوند گذارنده و هم اینترنت‌تارنما لینک و پیوند دهنده رو جریمه و از لیست نتیجه ها جستجوهای خودش حذف می‌ کنه.
با اجرا این امور در گوگل پنگوئن دوستداشتنی می شین
مطالب نسخه برداری در وبسایت قرار ندین و در شکل ایفا این شغل مطلقاً حق نسخه برداری رایت را با بیان اسم منبع و لینک و پیوند ارجاع به اون رعایت کنین.
بعد از تکثیر پست به طبعً اونو در وب سایت های اشتراک گذاری محتوا share کنین.
مطالب خودتون رو بطور منظم و طبق یک زمانبندی در تارنما قرار به‌این.
به چگونگی مقاله ارسالی خودتون عنایت آئین، بطور بی نقص توضیح به‌این.
از تولید لینک و پیوند های زیاد در صفحه های تارنما تون جلوگیری کنین.
بطور جد از تکرار کلمه ها کلیدی دوری داشته باشین.
گوگل پنگوئن در ۲۴ آپریل سال ۲۰۱۲ (سال ۱۳۹۱) رونمایی شد تا همچون یک بازرس برای گوگل فعالیت کنه. وظیفه اصلیش هم شناسایی لینکهای اسپم، سایتهایی که خرید بکلینک می کنن و وب سایت هایی که جهت پرورش و ارتقاء seo وبسایت به مکان ساخت محتوا تازه و کیفیت عالی برای جذب بازدید کننده از طریق های غیر رسمی نظیر بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری می کنن، میباشد.
گوگل پنگوئن با اعتنا به خیل عظیم پیوند‌گذاری در یک وبسایت و مرتبط نبودن لینک و پیوند های قرارداده گردیده با محتوای اون تارنما، این اسپمرها رو شناسایی می کنه و هم اینترنت‌وب سایت پیوند گذارنده و هم اینترنت‌وبسایت لینک و پیوند دهنده رو جریمه و از لیست حاصل جستجوهای خودش حذف می‌ کنه.
با اجرا این امور در گوگل پنگوئن دوستداشتنی می شین
مطالب اسکن در تارنما قرار ندین و در شکل ایفا این فعالیت مطلقاً حق نسخه برداری رایت را با بیان اسم منبع و لینک و پیوند ارجاع به اون رعایت کنین.
بعد از نشر پست مطلقاً اونو در وب سایت های اشتراک گذاری محتوا share کنین.
مطالب خودتون رو بطور منظم و طبق یک زمانبندی در وبسایت قرار به این.
به چگونگی مقاله ارسالی خودتون عنایت آیین، بطور بدون نقص توضیح به این.
از ساخت پیوند های زیاد در صفحه های وب سایت تون جلوگیری کنین.
بطور جد از تکرار لغات کلیدی خودداری داشته باشین.

علل کاهش سرعت ووکامرس

۶ بازديد

ووکامرس یک افزونه بسیار حاذق میباشد که با به کارگیری از آن میتوانید تارنما خودتان را به یک فروشگاه آنلاین مجهز تبدیل نمائید. با این وجود این ابزار هم ممکن میباشد به دلایل زیادی با نماید شدن سرعت مواجه گردد. بعضی از این دلایل به گستردن پایین می‌باشند:

استعمال از هاست ضعیف
به کار گیری از هاست های ضعیف و ارزان بها وقتی که نو سایت خودتان را بهره‌برداری نموده اید و هنوز به درآمد کافی نرسیده اید، سئو در مشهد ممکن میباشد یک ایده بهتر به حیث رسد و مشکلی برای شما پیش نیاید. در پروسه نخستین تولید فروشگاه آنلاین ممکن میباشد هاست مهم‌ترین نگرانی شما نباشد البته بعداز 1‌سال، ممکن میباشد بسته به ترافیک و مقدار فروش خودتان، سرعت هاست به صورت چشمگیری کاهش یابد.

عدم استعمال از CDN
CDN یا این که کانال توزیع محتوا یکی شیوه هایی میباشد که با به کار گیری از آن می‌توانید سرعت وب سایت خودتان را به صورت چشمگیری ارتقا دهید. به کارگیری از این طرز هم خیلی شل میباشد. CDN کانال ای از سرورهای کامپیوتری میباشد که در سراسر عالم قرار دارا‌هستند و فولدر های استاتیک تارنما شما روی آن قرار میگیرند و سبب ساز می گردد که داده ها از مجاورت ترین سرور ممکن برای مخاطب ارسال گردد. در شرایطی که که مشتری های شما در شهر های مختلفی قرار دارا هستند، شایسته ترین شیوه برای ارتقاء سرعت ووکامرس استعمال از CDN میباشد.

عدم استعمال از افزونه Cache
یکی از دیگر از دلایل کاهش سرعت تارنما های ووکامرسی عدم به کارگیری آنها از افزونه کش میباشد. کش یک کامپوننت مشقت بار افزاری یا این که قابل انعطاف افزاری میباشد که دیتای تارنما روی آن ذخیره میگردد و نوبت آجل که مخاطب بخواهد از وب سایت شما بازدید نماید، فولدر ها سریعتر در دست وی قرار میگیرند. به بیانی دیگر افزونه کش جای اینکه هر توشه تارنما شما‌را به طور بی نقص بار گذاری نماید، صفحه ها آن را به عبارتی سکو اولیه روی کامپیوتر استفاده کننده ذخیره می نماید و در فرایند آجل صفحه های ذخیره گردیده را به وی اکران میدهد.

تصاویر شما seo نشده اند
به کار گیری از تصاویر کیفیت خوب برای وب سایت ها و به خصوص دکان های اینترنتی خیلی اصلی میباشد، البته هرچقدر که چگونگی تصاویر بیشتر باشد، سایز آنان نیز بیشتر می گردد و سبب کاهش سرعت وب سایت شما گردد. راهکار فعالیت seo تصاویر میباشد. به‌این نکته اعتنا داشته باشید که تا ۵۰ درصد استدلال کاهش سرعت وب سایت شما تصاویر آن میباشد.

خطاها دیتابیس
در دیتابیس وب سایت شما داده ها خیلی متعددی ذخیره شود. تولیدها، سفارشات، پیکربندی و… تمامی روی دیتابیس ذخیره می‌شوند. در صدر ممکن میباشد این مسئله خیلی اصلی به حیث نرسد، ولی بعد از تعدادی ماه و با ارتقا سایز دیتابیس، سرعت وب سایت شما هم به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت. به همین خیال یکی‌از دلایل کاهش سرعت تارنما، خطاها مرتبط با دیتابیس میباشد.

فعلا که بعضا از مهمترین دلایل کاهش سرعت ووکامرس را با هم پژوهش کردیم، فرصت آن رسیده میباشد که طرز رفع این اشتباهات و ارتقا سرعت وب سایت ووکامرسی را هم پژوهش کنیم. در قسمت آتی با ما یاور باشید تا همگی طریق های ارتقا سرعت ووکامرس را نظارت نماییم.

ابزارهای به دست آوردن حجم جستجو کلمات کلیدی

۴ بازديد
مهم‌ترین قسمت از این نوشته‌ی‌علمی به‌این قضیه تخصیص مییابد که چه‌طور واحد سنجش جستجوی کلمه ها کلیدی را به دست آوریم؟ برای این عمل، ابزارهای زیادی در دسترس میباشند که میتوانید از آن ها برای خریدن وسعت جستجوی یک واژه کلیدی به کارگیری نمائید. سئو در مشهد بعضی از آنان بدون‌پول و برخی نیز مستلزم خرید اشتراک می باشند. این ابزارها داده ها مفیدی از وسعت جستجوی لغات کلیدی را در مشت شما قرار میدهد، ولی بعضا از آنان میتوانند با ارائه تصاویر و نمودارها، داده ها ظریف‌تری را به شما ارائه دهند. ابزارهای مختلفی برای یافتن وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست که به‌دنبال به برخی از کاربردی‌ترین آنان اشاره میکنیم:
Google Keyword Planner
این ابزار مجانی به شما این قابلیت را میدهد تا وسعت جستجوی لغت ها کلیدی و کلمه ها کلیدی مرتبط را پیدا نمائید. همینطور داده‌هایی در خصوص معیار رقابت و موردها دیگر ارائه میدهد. درین ابزار در ردیف Avg. monthly searches میتوانید ترازو جستجوی میانگین عبارات کلیدی را ببینید.
SEMrush
ابزار سمراش طیف وسیع‌ای از داده ها مربوط به seo، برای مثال تفحص عبارات کلیدی را ارائه می دهد. SEMrush داده‌هایی را در امر وسعت کاوش، لغات کلیدی مرتبط و سطح رقابت نیز گزارش می‌نماید. در ابزار سمراش، بعد از وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خویش می توانید از ردیف Volume وسعت جستجوی ماهانه لغات کلیدی را ملاحظه کنید. همینطور می توانید با کلیک روی آن، عبارات کلیدی را مطابق وسعت کاوش تر و تمیز فرمائید.
Ahrefs
یکی از دیگر از ابزارهای پر کاربرد که دسته‌ای جامع از داده‌های مربوط به seo برای مثال وسعت کاوش، دشواری واژه و کلمه کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط ارائه می دهد. همینطور اطلاعاتی در زمینه ی ترافیک جستجوی ارگانیک و بک لینک و پیوند‌ها نیز به شما نشانه میدهد. بعد از وارد کردن کلمه و واژه کلیدی اول، در کاغذ آن‌گاه با یه خرده اسکرول کردن می توانید عبارات کلیدی مرتبط را در مجموعه‌های گوناگون و به یاروهمدم وسعت جستجوی آنان ببینید.
Moz Keyword Explorer
قسمت جستجوگر لغت ها کلیدی این وبسایت، یک ابزار بسیار کاربردی در مورد تفحص عبارات کلیدی میباشد. در‌این قسمت میتوانید داده‌های مرتبط با وسعت کاوش، دشواری لغات کلیدی و لغات کلیدی مرتبط را ملاحظه کنید. حتی می توانید تغییرات درجه‌بندی وب سایت خویش را در لغت ها کلیدی دلخواه بررسی فرمایید و پایین حیث داشته باشید. بعداز وارد کردن واژه کلیدی مدنظر خویش، می توانید وسعت جستجوی آن را ببینید و در قسمت Keyword Suggestions نیز قابلیت و امکان مشاهده لغات کلیدی مرتبط به یار و همدم وسعت جستجوی آن ها وجود داراست.

بهینه سازی برای جستجوی صوتی

۳ بازديد
Julia McCoy نهاد گذاری Express Writersتلاش های مداوم را برای seo جستجوی صوتی را تشویق می نماید. جستجوی صوتی به خبرها تعالی سئو در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما میگوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به گذر زمان بهبود می‌یابد سئو در مشهد و قابل دسترسی خیس می گردد، و ای فرآیند ادامه دار خواهد بود.
جولیا می‌گوید: «در‌حالتی که که برای مارک شما به کارگیری از حالت جغرافیای منطقی میباشد، ازآن استعمال فرمائید» که‌این عمل به‌این مضمون‌ میباشد که شما تارنما خویش را برای جستجوی محلی باصرفه نموده اید.
از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی میباشند،این یک نکته ضروری میباشد که شما می بایست برای تجارت محلی خویش ازآن استعمال فرمایید یااینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی غرض قرار بدید.
جولیا خلال seo جستجوهای صوتی محلی، بر التفات جایگاه بندی برای هر دو سوال و جواب تأکید می نماید. بیش تر از نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین معمولی به کارگیری می نمایند، بدین ترتیب ساخت قضیه جستجوی صوتی با کیفیت عالی برای سوال های متداول می‌توانید یاری متعددی به رنک گیری وبسایت شما بکند.
۸. اعتنا به حق تقدم ایندکسینگ گوشی
برای این نکته، ما قصد داریم مستقیما از منبع گوگل یاری بگیریم.
نخستین از تمامی مراد از حق تقدم ایندکسینگ گوشی چیست؟ به آسانی بیان‌کنم گوگل یک سری سالی میگردد که تصمیم گرفته ورژن ی تلفن همراه شمارا تحت عنوان ورژن ی مهم وبسایت شما در لحاظ بگیرد.به زبانی دیگر، در قبلی گوگل ربات ها وکراولر های خویش را برای ایندکسینگ به سمت مرورگر دسکتاپ شما می ارسال کرد البته امروزه آنان از ورژن اختصاصی تلفن همراه تارنما شما بازدید می نمایند.
در‌صورتی‌که تارنما شما ورژن تلفن همراه نداشته باشد ورژن ی دسکتاپ آن نظارت شود. البته چنانچه که وب سایت شما از ورژن ی تلفن همراه هواخواهی نکند به احتمال بسیار زیاد رنکینگ شما ضربه بزرگی می‌خورد.
گوگل به وبسایت هایی که ورژن ی موبایلآنها با «m.» استارت می گردند مانند m.facebook.com سفارش می نماید که وبسایت خویش را به یک ورژن که به طور کامل ریسپانسیو میباشد تبدیل نمایند.
عامل این شغل این میباشد که گوگل اکنون تارنما هایی را که URLآنها با m-نقطه آغاز می شود را فقط رسیدگی می نماید اماآنها را ایندکس نخواهد کرد.
سویچ کردن به یک وبسایت به طور کامل ریسپانسیو بدین مفهوم میباشد گوگل به آسانی میتواند تارنما شمارا تحقیق کند و زود تشخیص می‌دهد که محتوای تارنما شما ریسپانسیو میباشد یا این که نه که‌این شغل سبب ساز ارتقا سرعت شغل ها و ذخیره ی بیشتر مجال می‌گردد.