ابزارهای به دست آوردن حجم جستجو کلمات کلیدی

۵ بازديد
مهم‌ترین قسمت از این نوشته‌ی‌علمی به‌این قضیه تخصیص مییابد که چه‌طور واحد سنجش جستجوی کلمه ها کلیدی را به دست آوریم؟ برای این عمل، ابزارهای زیادی در دسترس میباشند که میتوانید از آن ها برای خریدن وسعت جستجوی یک واژه کلیدی به کارگیری نمائید. سئو در مشهد بعضی از آنان بدون‌پول و برخی نیز مستلزم خرید اشتراک می باشند. این ابزارها داده ها مفیدی از وسعت جستجوی لغات کلیدی را در مشت شما قرار میدهد، ولی بعضا از آنان میتوانند با ارائه تصاویر و نمودارها، داده ها ظریف‌تری را به شما ارائه دهند. ابزارهای مختلفی برای یافتن وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست که به‌دنبال به برخی از کاربردی‌ترین آنان اشاره میکنیم:
Google Keyword Planner
این ابزار مجانی به شما این قابلیت را میدهد تا وسعت جستجوی لغت ها کلیدی و کلمه ها کلیدی مرتبط را پیدا نمائید. همینطور داده‌هایی در خصوص معیار رقابت و موردها دیگر ارائه میدهد. درین ابزار در ردیف Avg. monthly searches میتوانید ترازو جستجوی میانگین عبارات کلیدی را ببینید.
SEMrush
ابزار سمراش طیف وسیع‌ای از داده ها مربوط به seo، برای مثال تفحص عبارات کلیدی را ارائه می دهد. SEMrush داده‌هایی را در امر وسعت کاوش، لغات کلیدی مرتبط و سطح رقابت نیز گزارش می‌نماید. در ابزار سمراش، بعد از وارد کردن کلمه و واژه کلیدی خویش می توانید از ردیف Volume وسعت جستجوی ماهانه لغات کلیدی را ملاحظه کنید. همینطور می توانید با کلیک روی آن، عبارات کلیدی را مطابق وسعت کاوش تر و تمیز فرمائید.
Ahrefs
یکی از دیگر از ابزارهای پر کاربرد که دسته‌ای جامع از داده‌های مربوط به seo برای مثال وسعت کاوش، دشواری واژه و کلمه کلیدی و عبارات کلیدی مرتبط ارائه می دهد. همینطور اطلاعاتی در زمینه ی ترافیک جستجوی ارگانیک و بک لینک و پیوند‌ها نیز به شما نشانه میدهد. بعد از وارد کردن کلمه و واژه کلیدی اول، در کاغذ آن‌گاه با یه خرده اسکرول کردن می توانید عبارات کلیدی مرتبط را در مجموعه‌های گوناگون و به یاروهمدم وسعت جستجوی آنان ببینید.
Moz Keyword Explorer
قسمت جستجوگر لغت ها کلیدی این وبسایت، یک ابزار بسیار کاربردی در مورد تفحص عبارات کلیدی میباشد. در‌این قسمت میتوانید داده‌های مرتبط با وسعت کاوش، دشواری لغات کلیدی و لغات کلیدی مرتبط را ملاحظه کنید. حتی می توانید تغییرات درجه‌بندی وب سایت خویش را در لغت ها کلیدی دلخواه بررسی فرمایید و پایین حیث داشته باشید. بعداز وارد کردن واژه کلیدی مدنظر خویش، می توانید وسعت جستجوی آن را ببینید و در قسمت Keyword Suggestions نیز قابلیت و امکان مشاهده لغات کلیدی مرتبط به یار و همدم وسعت جستجوی آن ها وجود داراست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.