آرشیو آبان ماه 1401

بهترین مرجع سئو در مشهد

سئو چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

۱۱ بازديد
برای اینکه همواره در حاصل اولیه کاوش قرار بگیرید بایستی به طور دائمی بر روی seo وب سایت فعالیت نمائید، بکار بردن اصول سئوی کلاه سپید نتیجه ها استراتژی‌های seo وبسایت شمارا به یادماندنی خیس خواهد کرد. سئو در مشهد خیلی نادر پیش می آید که سایتی سوای حضور دارای تخصص بهینه سازی به نتیجه ها اولیه کاوش‌ها دست یابد و برای بدست آوردن رده مطلوب و مراقبت آن مورد نیاز میباشد اصول و قواعد را به طور همیشگی رعایت فرمائید. سایتی که حاصل کاوش منزلت قابل قبولی داشته باشد مطلقا یوزرها متعددی داشته و خلال ارتقاء ترافیک می تواند به فروش بالایی هم دست یابد.
وصال به مرتبه اولیه گوگل با ادوردز
گاهی شما فرصت کافی چهت نیل به سکو اولیه گوگل را ندارید. در‌این‌صورت‌ شما می توانید خط مش دوم یعنی Google Adwords را به عمل ببرید. در‌این حالت شما تبلیغاتی هدفمند و نادر هزینه در گوگل خواهید داشت که هر کدام از مشتریان و مخاطبان شما که محصول یا این که سرویس ها شمارا در گوگل سرچ نمایند، تبلیغ شما اولی انتخابی میباشد که به آن ها اکران داده گردد.
تبلیغات در گوگل روشی بسیار هدفمند و قابل در اختیار گرفتن چهت نیل به درجه نخستین گوگل میباشد. به این دلیل‌که به شما قابلیت طراحی برنامه بی نقص روی تبلیغتان را می دهد. از جملهً شما می توانید مجال اکران تبلیغات در گوگل خویش را معین فرمائید. همینطور می توانید از گزارش‌های گوگل راجع‌به تبلیغ شما مانند معیار بازدید و ... آگاه گردید. دراین‌صورت می توانید با گزینش جمله‌ها و کلید کلمه‌های کاربردی خیس، در سرچ‌های بیشتری از مخاطبانتان جایگاه نخستین گوگل باشید.
چهت نیل به کاغذ نخستین گوگل در طول بسیار کوتاه از روش ادوردز کافی میباشد با اینترنت 24 تماس حاصل نمایید. ما اجرا کننده تبلیغات در گوگل برای شما خوا هیم بود و شایسته ترین طریق و سود را به شما توصیه خوا هیم اعطا کرد.

بخش Pages در سرچ کنسول

۱۰ بازديد
در‌این نصیب صفحه ها سایت خویش را مشاهده میکنید و با استعمال از این فراگیری سرچ کنسول نو، میتوانید دریابید که هر شیت چه ترازو بازدید داراست یا این که چه صفحاتی از وب سایت شما توانسته استفاده کننده بیشتری را به تارنما بکشاند. این نصیب نیز دربرگیرنده دو نصیب میباشد:
• Clicks: تعداد دفعاتی که بازدید کنندگان از روش موتور جستجوی گوگل وبسایت شما‌را یافته‌اند و بر روی پیوند یک شیت خاص کلیک کرده‌اند.
• Impression: تعداد دفعاتی که پیوند شیت متبوع، سئو در مشهد در نتیجه ها گوگل پدیدار گردیده‌است، ولی لزوما مخاطب به روی آن کلیک نکرده میباشد.
• قسمت Countries
درین جعبه می توانید دریابید که وب سایت شما بیشتر در چه کشورهایی چشم گردیده است و بازدیدکنندگان شما از چه کشورهایی وارداتی‌اند. این بخش نیز مشمول آیتم های Clicks و Impressions میباشد که همچون بالا می‌باشند. یعنی که وبسایت شما در نتیجه ها گوگل بازدیدکنندگان هر مرزو بوم تعدادی جایگاه پدیدار گردیده و یک‌سری سکو بازدیدکنندگان بر روی آن کلیک کرده‌اند.
• قسمت Devices
این نصیب مرتبط با دستگاه‌هایی میباشد که وبسایت شما در حاصل گوگل کاوش گردیده به وسیله آن پدیدار گردیده‌است. دستگاه‌هایی که عموما درین بخش اکران داده می شوند عبارتند از:
• Desktop- که دربرگیرنده لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی و خانگی می‌گردد.
• Mobile- تمامی دستگاه‌های موبایلی (اندروید، آی وی اس، بلک بری و ...)
• Tablet- کلیه تبلت‌هایی که مو جود میباشند (آیپد، اندرویدی و ...)
این بخش نیز مشمول دو قسمت Clicks و Impression میباشد که همچون آیتم‌های دیگر میباشد.
درین نصیب از یادگرفتن گوگل سرچ کنسول به ۴ قسمت‌ performance میپردازیم که داده های عددی کلی تارنما را به ما نماد می دهند.
Total Clicks:
درین نصیب آحاد کلیک‌هایی که به ورود به وب سایت شما ختم گردیده‌است نمایان میگردد. اعتنا داشته باشید که‌این اعداد آحاد کلیک‌هایی می‌باشند که از قسمت‌های device، Countries، pages و queries به وب سایت شما وارداتی‌اند.
Total Impressions:
تمام دفعاتی که تارنما شما در نتیجه ها گوگل ظواهر گردیده‌است. همگی کیوردها، کلمات و … در‌این نصیب مشتمل بر گردیده‌اند.
Average CTR :
CTR یا این که Click Through Rate درصد اشخاصی را نشانه می دهد که از نتیجه ها جستجوی گوگل به تارنما آمده‌اند. مبرهن میباشد که درصد فراتر یعنی اشخاص بیشتر.
اگرچه میتوانید کارهایی را برای ارتقا CTR اجرا بدهید. به عنوان مثال، می توانید نصیب meta description هر برگه را دستکاری فرمایید تا اعتنا بیشتری را به خویش جلب نماید و استفاده کننده را به تارنما بکشاند. وقتی که توضیح وبسایت شما نسبت به دیگر نتیجه ها گوگل متمایز باشد، اشخاص عشق بیشتری به کلیک کردن و آمدن به وبسایت خواهند داشت.
دقت داشته باشید که در صورتیکه در نتیجه ها کاغذ اولیه گوگل قرار نداشته باشید، نمی‌توانید در صدر بردن این عدد اثر چشمگیری بگذارید. برای این خواسته بایستی مورد‌های دیگر را تغییر و تحول دهید تا بتوانید رنکینگ بالاتری به دست آورید.

نکات مهم برای شروع Web3

۱۰ بازديد
به صورت خلاصه می قدرت اعلام‌کرد برای ایجاد کرد یک نرم افزار با به کار گیری از Web3 و تبدیل شدن به یک توسعه و گسترش دهنده Web3 شما می بایست با دنیای جدیدی از اصطلاحات آشنا گردید و مهیا ورود به اینگونه دنیایی باشید. سئو در مشهد برای این فعالیت شما می بایست یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید و مخارج موردنیاز برای جاری ساختن عملیات های گوناگون در کانال بلاکچین اتریوم را بپردازید. همگی این مفاد میتواند برای اشخاصی که اخیرا وارد این دور و بر گردیده اند پاره ای دشوار و نا مفهوم باشد. Kalyani نیز ادعا دارد که آنچه که اشخاص را برای تبدیل شدن به یک بسط دهنده Web3 می ترساند همین هزینه ها میباشد. این به آن معناست که اکثری از پیشرفت دهندگان عشق مند می باشند تا در مرحله tinkering باقی بمانند و وارد مرحله بومی کردن کدها نشوند.
با این هم اکنون این مورد امروزه تماما در هم اکنون تغییر تحول میباشد به این دلیل که پلتفرم های بلاکچین دیگر مانند Cosmos، Solana و کاردانو نیز در هم اکنون دوستداشتنی خیس شدن می‌باشند. خلال این شرکت روبه رشدی از کانال های آزمایشی نیز جان دار میباشد که به بسط دهندگان اذن می‌دهد تا قراردادهای هوشمند خویش را سوای پرداخت هیچ سیرتکامل هزینه ای تست نمایند.
شرایط پشته Web3
با وجود این که Web3 در سطح بالایی جای دارد اما به وضوح مشخص و معلوم میباشد که پشته توسعه و گسترش دهنده Web3 هنوز نابالغ و تا حدود متعددی نامفهوم میباشد. با این حالا مشاهده خواهیم کرد که در سال نو این مورد تماما در هم اکنون تغییر و تحول است. Preethi Kasireddy گسترش دهنده ex-Coinbase در زمینه ی این مورد می‌گوید مخلوط کردن کلیه این ابزارها با یکدیگر ممکن میباشد یک موضوع بسیار مشقت بار باشد و به یک تجربیات دردناک برای هر پیشرفت دهنده ای تبدیل گردد.
قاب ورک های منحصر به فرد بسط دهنده مانند Hardhat اکنون سعی می نمایند تا تشکیل داد، استقرار و تست و آزمایش قراردادهای هوشمند روی اتریوم را برای گسترش دهندگان بی آلایش خیس نمایند و قاب ورک هایی مانند Polygon نیز عهد و پیمان استقرار کدها با یک کلیک در کانال های بلاک چین را می‌دهند. با ارتقا طرف داران و سرمایه گذاران درین اطراف مطمئنا تعداد کادر ورک هایی که به امداد توسعه و گسترش دهندگان خواهند آمد در آجل ای مجاورت ارتقا پیدا خواهد کرد.
نکاتی اصلی راجع به این پشته برای یک گسترش دهنده Web3
Onur Akpolat پیشرفت دهنده نرم‌افزار در کمپانی Interchain Foundation درباره این قضیه میگوید ما در نقطه نقط ی اوج خویش هستیم که کامپوننت ها برای هر پیشرفت دهنده ای کافی می باشند تا به آسانی Web2.0 را جایگزین Web3 نماید.
Luke Youngblood مهندس ارشد مهندس ارشد صرافی ارز دیجیتال Coinbase و معمار نرم‌افزار کهن AWS میگوید: این نکته بسیار اساسی میباشد که متخصصان تکنولوژی با ترندهای نو و آپ تو دیت در عالم، آپدیت باقی بمانند که‌این آپ تو دیت ماندن از دنیای مجازی سازی گرفته تا فضاهای مطابق کلود و امروزه web3 را دربرگیرنده می‌شود.

اهمیت بک لینک

۹ بازديد
تعداد بک لینک و پیوند ها در انتخاب اعتبار برگه شما بسیار اساسی میباشد.  سئو در مشهد هرچه تعداد پیوند هایی که به کاغذ شما ارجاع داده می‌شود، بیشتر باشد، موتورهای کاوش برای مثال گوگل رتبه التفات بیشتری برای تارنما شما قائل میگردند و آن را منبعی دارای اعتبار برای کاوش معرفی می نمایند. در سود معیار بازدید از برگه شما به صورت قابل مراعات ای ارتقاء مییابد. در کل می قدرت اعلام کرد هر بک پیوند در شکل موءثر بودن، یک رأی مثبت به محتوای شیت شما ست. البته چه نوع بک لینکی اثرگذار نامیده میشود؟ به‌دنبال به توضیح آن خوا‌هیم پرداخت، قبل از آن یک سری کلمه پر کاربرد را تحقیق می‌کنیم:
کلمه های پر استفاده در مورد بک پیوند ها
Link Juice : این یک اصطلاح عامیانه میباشد که نماد می‌دهد پیوند های یک وب سایت تا چه اندازه دارای اعتبار می‌باشند. زمانی که یک وبسایت با مطالب شما مرتبط باشد، لینک و پیوند شمارا تحت عنوان "link juice" معرفی می نماید اینگونه لینک و پیوند هایی اعتبار وبسایت را بسیار بالا می‌برند.
بک پیوند هایNofollow و Dofollow : سوای نوع کدی که برای تایپ کردن نشانی ورقه تعیین می‌گردد، دو نوع مهم بک پیوند، do follow (لینک و پیوند با لینک) و no follow (پیوند سوای لینک) می باشند. مشخصه " Rel" برای گوگل گزینش کننده اعتبار و شرایط پیوند میباشد. برای گوگل مورد " nofollow" نشانه دهنده یک متن بی آلایش html میباشد. اینگونه لینک و پیوند هایی هیچ جایگاه ای برای وبسایت توده نمیکنند. البته این به معنای بی منفعت بودن آن وجود ندارد چون این مورد در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و ... کاربردی ندارد و به هر درحال حاضر سبب ساز بالا رفتن ترافیک وب سایت می گردند، به علاوه دریافت کردن بک لینک و پیوند ها به طور " nofollow" از تارنما های پربازدید و دارای اعتبار بی آلایش خیس میباشد. در نقطه مقابل آیتم "dofollow" قراردارد که نقش مهم در ساخت‌و‌ساز سکو و اعتبار برای وب سایت انجام می نماید. این نکته را نیز می بایست در حیث گرفت که تعداد متعددی پیوند "dofollow" از یک منبع واحد ممکن میباشد به وسیله گوگل تحت عنوان اسپم شناسایی گردد و تاثیر معکوس در سکو بندی داشته باشد.
Low-standard links (لینک و پیوند های بی چگونگی) : این لینک و پیوند ها از وبسایت های خود کار یا این که اسپم میایند و بیشتر از آنکه اثرگذار باشند، مضر میباشند و درجه تارنما را کاهش می‌دهند.
Linking Root Domains (ریشه دامنه های لینک و پیوند): این مشخصه علامت می‌دهد بازدیدهایی که از تارنما شما انجام یافته، از یک سری منبع بوده میباشد. مثلا در صورتی‌که پنج مخاطب از یک برگه به وبسایت شما هدایت شوند، فقط تحت عنوان یک منبع تصویب می گردد.
Internal Links (پیوند های داخلی) : لینک و پیوند هایی که در یک شیت در بین مطالب به عبارتی ورقه رابطه برقرار می نمایند، درین مجموعه بندی مکان می‌گیرند.

ریچ کارد چیست؟

۱۰ بازديد
گوگل نخسین بار ریچ کارد (Rich card) را در سال 2016 در امریکا معرفی کرد سئو در مشهد که روشی تازه برای صاحبان سایت‌ها جهت ارائه پیش اکران محتوای‌شان بر روی شیت حاصل کاوش می باشد. آنگاه در 17 می 2017، گوگل خصوصیت ریچ کارد را خاطرنشان کرد که برای به کارگیری صاحبان وب سایت در سراسر عالم قابل به کارگیری شد.
همانگونه که به وسیله گوگل توضیح داده شد‌ه‌است «ریچ کاردها یک فرمت تازه سود کاوش می‌باشند که بر طبق توفیق ریچ اسنیپ‌ها تشکیل شده‌اند. صحیح مانند ریچ اسنیپت‌ها، ریچ کاردها از آرم گذاری ساختار یافته schema.org برای اکران محتوا در فرمتی بصری و جالب خیس با دقت بر ارائه تجربیات کاربری تلفن همراه خوب به کار گیری می‌نمایند».
با استعمال از ریچ کاردها، وب سایت شما فرصتی برای جذب بیشتر کلیک‌ها، بخصوص از روش یوزرها موبایلی داراست. به صورت خلاصه ریچ کاردها به شما اذن میدهند وب سایت شما بارزتر و از حیث بصری جذابتر اکران داده گردد. به این ترتیب موتور کاوش خصوصیت‌هایی را برای مجموعه‌بندی‌های بیشتر مانند حادثه ها، محصول ها، review و زمان‌ها توسعه داده میباشد. با تولید Rich cards، فرصتی نو برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به شیت خویش دارید. این خصوصیت به پایین منوی Search Appearance در کنسول جستجوی گوگل (گوگل وبمستر تولز) اضافه شد‌ه‌است.
ریچ کاردهای گوگل یک توسعه بیشتری در علامت گذاری دیتا استراکچر (Structure Data Markup) میباشد. همان گونه که می دانیم داده ساختاری (structure data) به گوگل امداد می‌نماید تا شعور نماید چه محتوایی بر روی سایت به صورت مؤثر البته خیر ظریف میباشد. در داده ساختار یافته بعضا مفاد اصلی هنوز نظر نمی شود. از این رو در می 2016، گوگل بعضی تغییرات را به مراد بهبود نشان‌گذاری داده ساختار یافته جاری ساختن اعطا کرد تا موتورهای کاوش بتوانند محتوای تارنما را ظریف‌خیس ادراک نمایند. مقصود اساسی معرفی Rich Card گوگل در ابزار وبمستر ارائه نتیجه ها جستجوی خوب به استفاده کننده بود.
همان گونه که در صدر گفته شد بلاگ مرکزی وبمستر گوگل می گوید: «ریچ کاردها یک فرمت سود جستجوی تازه می‌باشند که مبتنی بر توفیق ریچ اسنیپت‌ها ایجاد شده است. به تصویر تحت نگاه فرمایید تا مراحل دربین فیض جستجوی سابق و تازه را شعور نمائید.

ساختن اینفوگرافیک و تصویر

۱۱ بازديد
داده اینفوگرافیک یک فرمت رایج برای به اشتراک گذاری داده ها می باشند. با ساختن آن، می توانید آن را دربین بخش اعظمی از تارنما‌ها به اشتراک بگذارید. برخی اشخاص فکر‌میکنند تصاویر در متن اثری ندارند ولی بایستی بدانید که بعضی اشخاص بصری می‌باشند و تنها تصاویر را میبینند. با ساخت تصاویر منحصر می توانید به غیر از درج کردن پیوند وبسایت در عکس، پیوند‌سازی خفیفی ساخت‌و‌ساز نمائید. سئو در مشهد شما همینطور می توانید با صاحبان تارنما تماس حاصل نمایید و عکس خویش را تحت عنوان یک پست مهمان ارائه دهید که بخش اعظمی از آن ها ممکن میباشد موافقت نمایند. ضمن این، ارسال یکی‌از این تصاویر به وب سایت شما نیز میتواند بر روی Google Images به اکران گذارده خواهد شد.
6- نظر ها در بلاگ‌ها و جواب به سؤالات
یکی از دیگر از طریق‌های به چنگ آوردن بک‌ پیوند این میباشد که با استیناف پست‌های مربوط به بیزنس خویش، لحاظ خویش را به صورت تماما علمی و ظریف مطرح نمایید و در شکل ضرورت پیوند تارنما خویش را قرار دهید. ولی می بایست بدانید که ایده ها No-follow بی‌منفعت برای تشکیل داد بک‌ پیوند است و نظرها Do-follow شایسته ترین میباشند. همینطور می توانید در کانال‌های اجتماعی، انجمن‌ها و مجموعه‌های مرتبط جواب به سؤالات دهید و برای ارائه یک منبع به جواب خویش، لینک و پیوند وب سایت‌تان را بدهید.
7- بر طرف کردن پیوند شکسته
بیشتر بخوانید: لینک و پیوند‌های شکسته چه میباشند و چرا میتوانند به بهینه سازی تارنما جراحت بزنند؟
اما این آیتم بیشتر هشدار میباشد تا شیوه. پیوند‌ها ممکن میباشد تحت عنوان دامنه‌هایی که دیگر فعالیت نمی کنند، شکسته شوند. با استعمال از ابزارهایی مانند Broken Link Finder یا این که گوگل وبمستر تولز میتوانید صفحه ها بقیه افراد را کپی فرمایید تا این پیوندها بد را بیابید. لینک و پیوند‌های شکسته می توانند به سئوی وب سایت زخم بزنند چرا‌که زمانی خزنده‌های موتور کاوش سایتی را بازدید کرده و با پیوند شکسته رو به رو میگردند نمی‌توانند آن را به صحت ایندکس یا این که کراول نمایند. همینطور زمانی که خزنده‌های کاوش از لینکی به لینک و پیوند دیگر تارنما رفته تا رابطه صفحه های با واژه کلیدی مطلوب را کاوش نمایند، در شکل وجود پیوند شکسته مانند نشانه ایست پروسه خزش را متوقف می‌نمایند. از این رو لینک و پیوند‌های شکسته فرنگی را برطرف فرمایید تا مطمئن گردید هیچ نوع پیوند فساد در سایت ندارید. همینطور لینک و پیوند‌های دیرین جان دار در وب سایت خویش را پیش از لینک و پیوند سازی فی مابین صفحه ها تحقیق نمائید. استراتژی‌های بخش اعظمی برای ساخت‌و‌ساز بک‌پیوند وجود داراست تا بتوانید برای تارنما خویش از آن ها استعمال فرمائید. البته قابل ذکر میباشد گوگل در حالتی‌که که لینک و پیوند‌های بسیار متعددی را به وبسایت خویش بدهید که با حوزه کاری شما منطبق نداشته باشند تارنما را جریمه خواهد کرد. ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند‌های کیفیت خوب سبب بهبود seo و ارتقاء ترافیک تارنما شما گردد.
نحوه های بخش اعظمی برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند وجود داراست. یکی مرسوم ترین شیوه های به دست آوردن بک لینک و پیوند کیفیت عالی در بیشتر کشورها به کار گیری از پست مهمان میباشد. شایسته ترین طریق های تشکیل داد بک پیوند درست را درپی نظارت خوا هیم کرد.

دومین مطلب آزمایشی من

۱۰ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.

اولین مطالب آزمایشی من

۱۰ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .