اهمیت بک لینک

بهترین مرجع سئو در مشهد

اهمیت بک لینک

۱۰ بازديد
تعداد بک لینک و پیوند ها در انتخاب اعتبار برگه شما بسیار اساسی میباشد.  سئو در مشهد هرچه تعداد پیوند هایی که به کاغذ شما ارجاع داده می‌شود، بیشتر باشد، موتورهای کاوش برای مثال گوگل رتبه التفات بیشتری برای تارنما شما قائل میگردند و آن را منبعی دارای اعتبار برای کاوش معرفی می نمایند. در سود معیار بازدید از برگه شما به صورت قابل مراعات ای ارتقاء مییابد. در کل می قدرت اعلام کرد هر بک پیوند در شکل موءثر بودن، یک رأی مثبت به محتوای شیت شما ست. البته چه نوع بک لینکی اثرگذار نامیده میشود؟ به‌دنبال به توضیح آن خوا‌هیم پرداخت، قبل از آن یک سری کلمه پر کاربرد را تحقیق می‌کنیم:
کلمه های پر استفاده در مورد بک پیوند ها
Link Juice : این یک اصطلاح عامیانه میباشد که نماد می‌دهد پیوند های یک وب سایت تا چه اندازه دارای اعتبار می‌باشند. زمانی که یک وبسایت با مطالب شما مرتبط باشد، لینک و پیوند شمارا تحت عنوان "link juice" معرفی می نماید اینگونه لینک و پیوند هایی اعتبار وبسایت را بسیار بالا می‌برند.
بک پیوند هایNofollow و Dofollow : سوای نوع کدی که برای تایپ کردن نشانی ورقه تعیین می‌گردد، دو نوع مهم بک پیوند، do follow (لینک و پیوند با لینک) و no follow (پیوند سوای لینک) می باشند. مشخصه " Rel" برای گوگل گزینش کننده اعتبار و شرایط پیوند میباشد. برای گوگل مورد " nofollow" نشانه دهنده یک متن بی آلایش html میباشد. اینگونه لینک و پیوند هایی هیچ جایگاه ای برای وبسایت توده نمیکنند. البته این به معنای بی منفعت بودن آن وجود ندارد چون این مورد در موتورهای جستجوی دیگر مانند یاهو و ... کاربردی ندارد و به هر درحال حاضر سبب ساز بالا رفتن ترافیک وب سایت می گردند، به علاوه دریافت کردن بک لینک و پیوند ها به طور " nofollow" از تارنما های پربازدید و دارای اعتبار بی آلایش خیس میباشد. در نقطه مقابل آیتم "dofollow" قراردارد که نقش مهم در ساخت‌و‌ساز سکو و اعتبار برای وب سایت انجام می نماید. این نکته را نیز می بایست در حیث گرفت که تعداد متعددی پیوند "dofollow" از یک منبع واحد ممکن میباشد به وسیله گوگل تحت عنوان اسپم شناسایی گردد و تاثیر معکوس در سکو بندی داشته باشد.
Low-standard links (لینک و پیوند های بی چگونگی) : این لینک و پیوند ها از وبسایت های خود کار یا این که اسپم میایند و بیشتر از آنکه اثرگذار باشند، مضر میباشند و درجه تارنما را کاهش می‌دهند.
Linking Root Domains (ریشه دامنه های لینک و پیوند): این مشخصه علامت می‌دهد بازدیدهایی که از تارنما شما انجام یافته، از یک سری منبع بوده میباشد. مثلا در صورتی‌که پنج مخاطب از یک برگه به وبسایت شما هدایت شوند، فقط تحت عنوان یک منبع تصویب می گردد.
Internal Links (پیوند های داخلی) : لینک و پیوند هایی که در یک شیت در بین مطالب به عبارتی ورقه رابطه برقرار می نمایند، درین مجموعه بندی مکان می‌گیرند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.