آرشیو آذر ماه 1401

بهترین مرجع سئو در مشهد

ضرورت و اهمیت استفاده از گوگل تگ منیجر

۱۰ بازديد
ضرورت و اهمیت استفاده از گوگل تگ منیجر
۱- عدم مراجعه مکرر به اپلیکیشن‌نویسی جهت اعمال تغییرات تگ‌ها
اصلی ترین مزیتی تگ منیجر اینست که وب‌مستران و دیجیتال‌مارکترها نیاز ندارند که برای نصب و پیاده‌سازی تگ‌های موردنیازشان به توسعه‌دهنده‌ها و برنامه‌نویسان مراجعه کنند. با این ابزار می توانید به‌سرعت تگ‌های خود را به نحوه خود پیاده‌سازی فرمایید. ولی درنظر داشته باشید، دانش مبنا‌ای از کدها داشته باشید.

گوگل تگ منیجر قالب‌های پیش‌فرض ساده‌ای داراست که هر فردی سوای دانش کدنویسی قادر است از آن‌ها استفاده کند. ولی برای پیاده‌سازی تگ‌های پیچیده‌تر به یاری توسعه‌دهنده‌ها نیاز پیدا می‌کنید.

۲- استفاده هر استخراج‌وکار آنلاینی از گوگل تگ منیجر
حصول‌وکارهای آنلاین در هر سطحی که باشند، می توانند از گوگل تگ منیجر استفاده کنند. به دلیل اینکه با استفاده از GTM اضافه کردن و تغییر تحول تگ‌ها بدون وابستگی به توسعه‌دهنده وب امکان‌پذیر میباشد. استعمال از این ابزار برای کسب‌وکارهای کوچک نیز بسیار کاربردی میباشد.

همچنین گوگل تگ منیجر به وب‌وبسایت‌های بزرگ با داده‌های حجیم که تگ‌های زیادی دارا هستند کمک می‌کند تا بتوانند تگ‌های خود را به‌آسانی و به صورت یکپارچه مدیریت کنند برای یادگیری سئو در مشهد می توتانید به رایا پارس مراجعه کنید.

۳- استفاده از تگ منیجر در صفحات AMP
استفاده از GTM صرفا به صفحات استاندارد وب محدود نمیشود. از گوگل تگ منیجر میتوانید در صفحه های AMP یا نرم‌افزار‌های تلفن همراه استفاده کنید. یکی وسیع ترین مزایای این سرویس برای برنامه‌های موبایل اینست که بعد از تغییر‌و تحول یک تگ نیازی نیست تا ورژن نرم افزار تغییر‌و تحول کند.

۴- سرعت تارنما و فعال شدن تگ‌ها
یک کدام از مشکلاتی که در تگ‌گذاری به روش کهن وجود دارااست اینست که فعال شدن همزمان تگ‌ها منجر کاهش سرعت لود وبسایت می شود. زمانی بار گذاری شدن یک تگ کند باشد، منجر می‌گردد تا بار گذاری شدن بقیه تگ‌هایی که منتظر فعال شدن تگ قبل هستند، نیز با تانی مواجه شود. این امر در نهایت سرعت لود وب سایت را کاهش میدهد.

کندی سرعت بارگذاری وبسایت منجر میگردد تا بازدیدکننده‌ها تخت‌گاز تارنما را رخنه‌ کنند. این واقعه موجب آسیب به کسب و کار آنلاین میشود. در لحاظ داشته باشید که تگ‌ها در تگ منیجر نیز به‌صورت هم‌زمان فعال میشوند. ولی این امکان وجود دارد که ترتیب فعال شدن هرمورد از آن ها را رئیس کنید تا با خلل کندی سرعت مواجه نشوید.

موتور جستجو چه کاری انجام می دهد؟

۹ بازديد
موتور جستجو چه کاری انجام می دهد؟
دانستن اینکه کاربران چطور از موتورهای جست و جو استعمال می‌کنند و موتورهای جستجو چطور صفحات وب را رتبه‌بندی می‌کنند، می تواند مهمترین ترازو ما برای شناخت تکنیک‌های بهینه سازی و با صرفه‌سازی تارنما باشد. در‌این مقاله ما نگاهی به طریقه سعی موتورهای جستجو در سطح وب خواهیم داشت.
موتورهای جستجو به چه شکل عمل می‌کنند؟
موتورهای جستجو برای رسیدگی محتوای وب و سرویس دهی مناسب به کاربران خود، در صفحه ها وب می‌خزند و با پژوهش محتوا، نسخه تامین از آنان تهیه می‌کنند. سپس با تمرکز به درخواست کاربر آنها را براساس محتوا ایندکس شده نمایش میدهند. این سه کار به‌ترتیب Crawling و Indexing و Results ایفا میگیرد.
۱- خزیدن ربات‌های گوگل (Crawling)
گوگل برای دسترسی به محتوای وب سایت ربات‌هایی طراحی کرده است که آن ها همانند یک کاربر وارد وبسایت شما شده و با خزش (crawl) در آن سعی می‌کنند، محتوای برگه را دریافت کنند. در این فرایند، بخش‌هایی مانند محتوا، عنوان، تصاویر، لینک و پیوند و هرچیزی که دسترسی به آن برای ربات گوگل ممکن باشد، آیتم رسیدگی قرار خواهد گرفت.
در نظر داشته باشید که ربات‌های گوگل از قوانین مشخصی برای رسیدگی صفحه ها وب استعمال می‌‌کنند. پس اگر می‌خواهید صفحه ای از سایت شما بوسیله گوگل مطالعه نشود، کافیست از طریق فایل robots.txt این عمل را اعمال دهید. برای آموزش سئو در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
پوشه robots.txt و تاثیر آن بر seo وب‌سایت
۲- Index کردن
وقتی که مطالعه یک کاغذ به وسیله ربات ایفا شد، مرحله ایندکس کردن آغاز می‌شود. تصور کنید که اینترنت یک کتابخانه بسیار والا است که گوگل کوشش می‌کند، فهرستی کامل از کتاب‌های جانور ( صفحات وب) تهیه و تنظیم کند. فاکتورهای مختلفی وجود دارااست که بر سرعت ایندکس شدن یک شیت بوسیله گوگل تاثیر می گذارد.
ربات‌های گوگل معمولا در طی‌های هنگامی گوناگون، دوباره به همان صفحه ها رجوع کرده و در صورتیکه متوجه تغییراتی در آن برگه شوند، مجددا فرآیند ایندکس کردن گوگل برای آن صفحه را جاری ساختن میدهند.
۳- تهیه لیست نتایج جستجو (Results)
حاصل جستجو هم برای کاربران و هم برای صاحبان سایت اهمیت زیادی داراست. وقتی‌که به‌عنوان یک کاربر عبارت مورد نظر خود را در گوگل جستجو می کنید، گوگل از فی مابین صفحاتی که پیش از آن ایندکس کرده است، نتایج مرتبط با جستجوی شما را توصیه میدهد. این فرآیند بسیار غامض می باشد. زیرا از بین صدها میلیون سایت و شاید میلیاردها شیت موجود در وب باید نتیجه ها مورد نظر شما‌را شناسایی کرده و نمایش دهد.
برای اینکار الگوریتم های متنوعی مندرج است و گوگل همواره در فعلا افزایش و با صرفه کردن این الگوریتم ها می‌باشد. هرگز پروسه رسیدگی صفحه های و جایگاه‌بندی توسط گوگل اعلام نشده و نخواهد شد. گوگل اعلام کرده که برای جایگاه‌بندی صفحه ها بیش تر از ۲۰۰ فاکتور را در حیث میگیرد. از مهم ترین فاکتورهای مورد نظر گوگل:
میزان بروزرسانی وب سایت و نرخ ساخت محتوا
سرعت بار گذاری
روش به کار گیری از لغات کلیدی در متن، عنوان، تصاویر و لینک ها
ساختار پیوند سازی داخلی سایت
طراحی ریسپانسیو سایت و نمایش صحیح در گوشی و تبلت
اعتبار دامنه
فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
اخلاق کاربران، ارسال طریقه و امتیازدهی در ورقه
تجارب کاربری و واحد سنجش رضایت کاربران (User Experience)
ضریب خروج (Bounce rate) از تارنما و نرخ کلیک در نتیجه ها گوگل (CTR)

آدرس سایت بهتر است فارسی باشد یا انگلیسی؟

۸ بازديد
آدرس سایت بهتر است فارسی باشد یا انگلیسی؟
توده زیادی اطمینان دارا‌هستند به کارگیری از آدرس فارسی باعث بهبود بهینه سازی تارنما می‌شود و برخی هم معتقدند که گوگل URL انگلیسی را خوب ایندکس می‌کند. پاسخ درست کدام می‌باشد؟
معمولا سئوکارها و تولیدکنندگان محتوا، در پی بهترین و تاثیرگذارترین نحوه در با صرفه‌سازی وبسایت می‌باشند. به‌همین عامل به کار گیری از یک لینک و پیوند بهینه‌شده، قابل خواندن و دانستن برای موتورهای جستجو موجب بالا رفتن seo وب سایت شما می شود.
url انگلیسی
استفاده از URL انگلیسی که مساوی و ترجمه شده عنوان فارسی آن شیت باشد، تاثیر بهتری در سئو سایت دارد و به علت دلایل زیر است:
کوتاه بودن لینک انگلیسی نسبت به لینک فارسی
seo مناسب URL انگلیسی نسبت به URL فارسی
رابط کاربری و خوانا بودن آدرس انگلیسی نسبت به فارسی
احتساب دشوار آدرس فارسی نسبت به انگلیسی
استفاده کننده پسند بودن آدرس انگلیسی نسبت به آدرس فارسی
به خیال و خاطر سپردن و تایپ کردن راحت‌تر URL انگلیسی نسبت URL فارسی
ایندکس شدن سریع تر URL انگلیسی نسبت به URL فارسی
کپی کردن و به اشتراک گذاشتن URL انگلیسی بسیار شل و ول‌تر می‌باشد
url فارسی
جان مولر، دارای تخصص و احتساب‌گر وب‌مستر در گوگل به‌تازگی بیان کرده است که استفاده از زبان غیرانگلیسی برای سایت‌هایی که محتوای آن‌ها به گویش‌ها دیگری نگارش شده و سایتی محلی میباشند، هیچ مانعی ندارد. همچنین ربات‌های گوگل مشکلی برای کراول و ایندکس نخواهند داشت. پس بهتر می باشد به این تفکر باشید که چطور می توانید آدرس صفحه ها را به بهترین شکل باصرفه نمایید. در صورتی‌که مدیران وبسایت، استانداردهای گوگل رعایت کنند، استفاده از کاراکترهای محلی می‌تواند در مواردی عالی هم باشد.
پس در واقع به کار گیری از ادرس فارسی به استراتژی یک دستیابی‌وکار بستگی دارد. در بعضا سایت‌ها ممکن است از ادرس فارسی استفاده شود و در برخی دیگر انگلیسی! چرا که برخی موضوعاتی وجود دارا هستند که بر بهینه سازی حق اولویت دارا‌هستند. برای یادگیری سئو در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
به‌طور کلی، گوگل در پست seo Starter Guide اشاره می‌کند که چه آدرسی از نگاه او مناسب است. به‌طور خلاصه به مواردی مانند زیر اشاره می‌کنیم:
آدرس تارنما رو با پاراکترهای IDs محصول ها خود درج نکنید.
از اسم‌های عمومی مثل page1.html به کارگیری نکنید.
در آدرس‌ها کوشش نکنید از لغات کلیدی مثل baseball-cards-baseball-cards-baseballcards.html به کارگیری فرمایید.
از فولدر‌های دنباله‌دار مانند …/dir1/dir2/dir3/dir4/dir5/dir6/page.html در پیوندهای یکتا استعمال نکنید.
در به کارگیری از کلماتی که به محتوای شما وابسته نیست، در نامک (آدرس) اجتناب نمائید.
پس چه از url فارسی استعمال کنید و یا از url انگلیسی، مهم این است که به طور اصولی از آن استفاده فرمایید و بیشتر زمان خود را بر روی کیفیت محتوا، سرعت تارنما و … متمرکز نمائید.

نحوه رفع خطای 403 و 404 گوگل

۹ بازديد
نحوه رفع خطای 403 و 404 گوگل
شاید شما هم جدیداً با پیغام خطایی روبرو شده‌اید که خطای 403 گوگل را علامت میدهد و به شما میگوید که اجازه دسترسی به این سرور را ندارید. به احتمال زیاد، شما نمی‌دانید که چه‌طور می‌قدرت این غلط را در وب‌تارنما خود برطرف کرد. نگران نباشید! این یک خطای متداول است که اکثری از کاربران وب با آن روبرو میشوند. درین نوشته‌ی علمی به رفع این خطای متداول خواهیم پرداخت.
پروسه مذکور درین مقاله، عمدتا بر روی وردپرس متمرکز هست. ولی می‌قدرت در وب‌تارنما‌های دیگر نیز ایفا شود. به طور خلاصه، برای رفع خطای 403 میتوانید فرآیند پایین را دنبال نمایید:
پرونده .htaccess خود را تفحص یا تنظیم مجدد نمایید ویا تغییر نام دهید.
بازنشانی مجوزهای پرونده و فایل
افزونه‌های وردپرس را غیرفعال فرمائید.
خطای 403 forbidden چیست؟
خطاهای 403 ممکن میباشد، براساس شرایط مختلف، در مرورگرها گوناگون علامت داده گردد. گه گاه، این اشتباه می تواند در بهره یک‌سری تغییر و تحول باشد که ممکن میباشد شرکت میزبان شما در سیستم خود ایجاد کرد کرده و یا به دلیل اجرای بعضا از بروزرسانی‌ها شکل داده باشد.
در واقع این نادرست، یک کد موقعیت HTTP هست و هنگامی صورت می‌دهد که وب سرور IP شمارا در مقابل دسترسی به صفحه یا Url که قصد باز کردن آن را با مرورگری که در موبایل یا کامپیوتر دارید، ممنوع کرده است و اجازه دسترسی نمی‌دهد. پیرو نمونه‌هایی از برخی از این ایرادات وجود دارد که در مرورگر خود با آن مواجه میشوید:
403 Forbidden: خطای 403 ممنوع
HTTP 403: خطای HTTP 403؛ ممنوع
Forbidden: ممنوع
Error 403: ارور 403
HTTP Error 403 – Forbidden
Forbidden: You don’t have permission to access [directory] on this server: ممنوع؛ شما اجازه دسترسی به “فهرست” این سرور را ندارید.
403 درخواست ممنوع با قوانین اداری!
دسترسی رد شد شما اجازه دسترسی ندارید.
دلایل به‌وجود وارد شدن خطای 403
دریافت خطای 403 در اواسط توسعه ممکن هست نگران کننده باشد. البته قبل از اینکه بتوانیم آن را برطرف کنیم، می بایست در زمینه ی دلیل حقیقی ساخت آن بدانیم. عامل ساده اینکه ما این غلط را مشاهده می کنیم این است که شما همت دارید به چیزی دسترسی پیدا فرمایید که اجازه ندارید. این نادرست در اصلً به دلیل مورد ها زیر می‌باشد:
تنظیمات خطا در پرونده .htaccess
دارنده یا مالک برگه‌ای که شما قصد به کارگیری از آن را دارید، ممکن است بصورت اتفاقی مجوزهایی را تنظیم کرده‌با‌شد که هر IP نتواند به‌این ورقه دسترسی پیدا کند.
یادگرفتن رفع خطای 403
موقتا که از عامل ها متعدد ایجادکننده خطای 403 گوگل باخبر شدید. وقت آن رسیده است که چگونگی رفع آن را پژوهش کنیم.
دقت: در‌حالتی که به تازگیً از یک میزبان وب به صاحبخانه دیگر سفر کرده‌اید و فراموش کرده‌اید سرورهای نام خود را تغییر تحول دهید، دامنه شما ممکن است همچنان به سمت میزبان وب دیرین شما باشد.
۱- بازرسی پرونده .htaccess
ممکن میباشد با پرونده .htaccess آشنا نباشید. برهان این دستور این است که پرونده اکثر زمان ها در فهرست پروژه پنهان میماند. با این فعلا، اگر از File Manager Manager استعمال می‌کنید، باید htaccess را به طور پیش‌فرض در hPanel خود ببینید.
در صورتیکه از cPanel استعمال میکنید، با دسترسی به Control Panel صاحب خانه با کمک File Manager می توانید این عمل را جاری ساختن دهید.
مقایسه محبوب‌ترین در دست گرفتن‌پنل‌های میزبانی وب و هاستینگ
در این بخش، برای پژوهش پرونده .htaccess فرآیند تحت را به‌ترتیب ایفا دهید:
پرونده htaccess را برای تهیه و تنظیم نسخه حامی در سیستم خود بارگیری نمایید.
پس از اتمام فعالیت ، پرونده را حذف فرمائید.
بعد از آن همت فرمائید به وب‌تارنما خود دسترسی پیدا نمایید.
اگراینکار درست فعالیت کند، علامت می دهد که پرونده htaccess خراب بوده است.
برای ساخت و ساز یک فایل .htaccess تازه، به داشبورد وردپرس خود وارد شوید و روی بخش تنظیمات بر روی پیوندهای ثابت کلیک کنید.
سوای تولید هیچ تغییری، روی دکمه ذخیره تغییرات در پایین شیت کلیک نمائید.
فولدر htaccess برای وب‌وبسایت شما ایجاد میگردد.  برای آموزش سئو در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
۲- بازنشانی مجوزهای پرونده و فهرست
برهان دیگر مواجه با خطای 403 گوگل، مجوزهای ناخواسته برای پرونده‌های شما می‌باشد. به‌طور کلی، پرونده‌ها هنگام تولید شدن دارای مجوزهای پیش‌خیالی می‌باشند. این مجوزها نحوه خواندن، نوشتن و اجرای فایل‌ها را برای به کارگیری شما در اختیار گرفتن می‌کنند. برای استارت، شما می‌توانید پروسه پایین را طی فرمائید:
با به کار گیری از سرویس گیرنده FTP به پرونده‌های سایت خود دسترسی پیدا کنید.
به فهرست اساسی حساب میزبانی خود بروید.
فایل اساسی را که شامل تمام پرونده‌های تارنما شما است که معمولاً پوشه public_html است را انتخاب نمائید. بر روی آن کلیک راست کرده و File Attributes را گزینش نمائید.
درین نصیب، مورد Apply to directories only راانتخاب نمایید. آن گاه عدد 755 را در Numeric value وارد کرده و ok را کلیک نمایید.
تغییر‌و تحول مجوزهای پوشه مرحله 3 را تکرار نمایید. البته این بار آیتم Apply to files only را انتخاب کرده و 644 را در بخش مقدار عددی وارد نمایید.
بعد از اتمام ، موقتا به وب‌وب سایت خود دسترسی پیدا فرمائید و مشاهده کنید آیا خطا برطرف شد‌ه‌است یا خیر؟

چطور رتبه های سایت را در گوگل جستجو کنیم؟

۱۰ بازديد
چطور رتبه های سایت را در گوگل جستجو کنیم؟
یافتن منزلت تارنما شما در نتیجه ها گوگل فعالیت بسیار سادگی میباشد. کافیست واژه کلیدی متبوع خودتان را در گوگل کاوش نمایید و به اصطلاح یک جستجوی استاندارد در گوگل اجرا دهید. ولی ادمین سایت این‌راه را پیشنهاد نمی‌نماید به دلیل آنکه هم‌زمان‌بر میباشد و هم به جهت دستی بودن این کار ممکن است بسیار کسل‌کننده باشد.
همینطور این نتیجه ها جستجوی گوگل اثبات نیستند و این نحوه تنها یک ایده کلی از کار را به شما ارائه میدهد. ابزارهای زیادی در دسترس هستند که می‌توانند تصویر جامع و ظریف تری را در یک پروسه کارآمدتر و اتومات ارائه دهند. با این در حال حاضر، بخش اعظمی از این ابزارها گران هستند. گزینه دیگری در دسترس شماست که به طور کامل رایگان و ظریف میباشد. برای این عمل کلاً سه روش وجود دارد. به‌دنبال با هم این سه شیوه را بازرسی خواهیم کرد.
1. سرچ کنسول گوگل چیست؟
سرچ کنسول گوگل یک ابزار بسیار ظریف است که یادگیری آن شمارا تبدیل به یک اینترنت مستر حرفه ای می‌نماید. با استعمال از این ابزار می‌توانید به راحتی seo تارنما خودتان را بهبود ببخشید. روزمره 5 میلیارد کاوش در بستر گوگل جاری ساختن میگیرد. چشم شدن تارنما در‌این جستجوها یک فرمان بسیار ضروری میباشد. این ابزار مجانی برای رئیس seo سایت کاربرد داراست که بوسیله گوگل ارائه گردیده‌است. ابزارها و گزارشات سرچ کنسول گوگل به شما یاری می‌نمایند ترافیک و کوشش جستجوی تارنما خویش را اندازه‌گیری فرمایید. برای یادگیری سئو در مشهدمی توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
با به کارگیری از این ابزار می‌توانید وب سایت خودتان را بهبود ببخشید و در نتیجه ها جستجوی گوگل بدرخشید. با یاری این ابزار می‌توانید مشاهده کنید کدام پرس و جو یوزرها را به وبسایت شما میاورد. همینطور برداشت‌ها، کلیک‌ها و موقعیت سایت خویش را در جستجوی گوگل تجزیه و تحقیق کنید. برای یادگیری کیفیت کار با این ابزار حاذق می‌توانید به بعد از ظهر آموزشی فعالیت با گوگل سرچ کنسول از روش پیوند تحت رجوع کنید.
2. به کارگیری از سرچ استاندارد:
در این راه واژه کلیدی متبوع را در گوگل کاوش می کنیم. آن گاه بر طبق حاصل بدست آمده و تجزیه و چک آن ها منزلت وب سایت خودمان را شناسایی میکنیم. دقت داشته باشید که برای استعمال از این‌راه می بایست به طور ناشناس عمل نمایید. انگیزه این مورد این می باشد که هنگامی که شما چند دفعه به سایت خودتان از روش موتور کاوش گوگل مراجعه می‌کنید این داده ها در کش مرورگر ذخیره میگردد. برای اینکه بتوانید به طور ناشناس از لغات کلیدی آیتم نظرتان بازدید نمایید می‌توانید از مرورگر کروم به کارگیری کنید.
برای وارد شدن به حالت ناشناس در مرورگر کروم کافیست فرآیند زیر را طی فرمائید.
مرورگر کروم را گشوده فرمایید.
از سه نقطه کناره ورقه برروی آیتم New Incognito windows کلیک کنید.
همینطور می توانید از مرورگرهایی مانند Tor به کار گیری فرمایید. دقت داشته باشید که بایستی شروع موتور جستجوی مرورگر را می بایست بر روی گوگل تهیه کنید.
3. به کار گیری از وب سایت sitechecker:
یک کدام از شایسته ترین ابزارهای موجود در سطح وب میباشد که داده ها مفیدی را در زمینه ی با سایت و همینطور لغت ها کلیدی به شما ارئه می دهد. برای استعمال از این سایت صرفا کافیست با به کارگیری از حساب گوگل خودتان به آن وارد گردید و به راحتی از آن استعمال فرمایید. این وبسایت یک پلاگین هم داراست که از روش آن می‌توانید به محاسبه عبارات کلیدی بپردازید. همینطور تجهیزات بیشتری را هم در چنگ شما قرار میدهد که از روش داده ها بدست آمده میتوانید به تجزیه و نظارت سایت خودتان بپردازید. برای مراجعه بدین تارنما می توانید از روش پیوند ذیل مبادرت نمائید.

نکات مهم در لینک سازی سایت

۸ بازديد
نکات مهم در لینک سازی سایت
قواعد لینک سازی داخلی وبسایت باید به صورت دقیق پیاده‌سازی شوند. افزایش دادن نرخ تبدیل مطلقا یک کدام از وسیع ترین سوال های بشریت به حساب می‌آید. به صورت روزانه تکنیک‌های مختلفی برای ارتقا دادن نرخ تبدیل تشکیل داد میشود. یکی از بهترین شیوه‌هایی که می‌تواند بازدید کنندگان را در وب‌وبسایت شما نگه دارد لینک و پیوند‌سازی داخلی می باشد.

ممکن می‌باشد بپرسید چطور این اتفاق ممکن است بیافتد. در جواب می بایست به شما بیان‌کنم که این حادثه بسیار هم معمولی میباشد. معمولا در‌این‌راه افراد پیوند‌های بالقوه وب‌وبسایت خودشان را در نصیب‌های گوناگون محتوا قرار می‌دهند و آنگاه آن را پررنگ می‌کنند. برای یادگیری سئو در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.

این نوع از لینک‌ها باید به طوری دقت مخاطب را جلب کند. در بعضا از موردها نیز ممکن می‌باشد این لینک‌ها کاربران را به سمت کاغذ ثبت‌نام و یا خرید تولیدها هدایت کند. درپی قصد داریم به مهمترین قواعد لینک و پیوند‌سازی داخلی بپردازیم. درصورتی که عشق و علاقه‌مند به افزایش اطلاعات خودتان در‌این حوزه میباشید با ما همراه باشید.

گونه های لینک‌های داخلی
به لحاظ تکنیکی پیوند‌ها در حقیقت دروازه‌هایی میباشند که موتورهای جستجو و کاربران باید از آن‌ها عبور کنند تا بتوانند به صفحه ها شما برسند. این گزینه کاملا به خود شما بستگی دارد که آیا درهای صفحات را به روی موتورهای جستجو باز نمایید یا ببندید. یک پیوند‌سازی داخلی خوب ساختاری می‌باشد که سیستم پیچیده‌ای را در وب‌سایت شما ساخت می‌کند و سبب ساز می‌شود که قسمت‌های گوناگون وب‌تارنما به هم متصل شوند.

این ساختار باید برای اشکال مختلفی از پیوندها شما ایجاد کرد گردد. انواع لینک و پیوند‌های داخلی عبارت‌اند از:

پیوندهای ناوبری: این نوع از پیوندها برای متصل کردن قسمت‌های مختلف سایت استعمال می‌شود. معمولا از این نوع پیوندها در بخش کناری، پیوند منو و … به کار گیری می گردد.
پیوندهای Footer: هدف مهم از این نوع پیوندها ساخت یک نقشه برای وبسایت است. این پیوندها کابران را به صفحاتی که میخواهند به آن دسترسی پیدا کنند موعظه می‌کند.
پیوندهای متنی یا ویراستاری: این نوع از پیوندها معمولا در بدنه متن قرار می گیرند. این پیوند‌ها برخلاف لینک‌های پاورقی و فوتر به کابران و موتورهای جستجو یاری می‌کنند تا به راحتی در وب‌وب سایت شما جنبش کنند. به این نوع از لینک و پیوند‌های چراغ‌های پویا نیز گفته میشود.
مزایا به کارگیری از لینک و پیوند‌های داخلی
به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا تک تک مورد وب‌تارنما را ادراک کنند.
تعداد بازدیدهای یک صفحه را به طور مناسبی افزایش میدهد.
نرخ پرش را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد.
بازدیدکنندگان را وادار به فرخوان کنش می‌کند.

صفحات زامبی چه نوع صفحاتی هستند؟

۱۰ بازديد
صفحات زامبی چه نوع صفحاتی هستند؟
صفحه های زامبی نیز اشکال مختلفی دارا‌هستند که در پی به آن ها خوا هیم پرداخت. گونه های این صفحه های عبارت‌اند از:
1 . صفحه های فهرست نشده
این صفحه ها معمولا دارنده اشتباهات متفاوت فنی مانند اسکرپیت‌های در درحال حاضر ایفا میباشند به همین انگیزه مجال بارگزاری آنان بسیار زمان بر میباشد. در صورتیکه گوگل درگیر به خزیدن صفحه های متفاوت وبسایت باشد صفحاتی که سرعت عمل موتور کاوش را متعدد نمایند رها می‌نماید. در اینگونه قوانینی می‌اقتدار ذکر کرد که در صورتیکه برگه‌ای خلل فنی داشته باشد تیم‌بندی نمیشود و همین سبب ساز ساخت و ساز زامبی پیج می‌گردد. برای یادگیری سئو در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
2. صفحه های Non Responsive
صفحاتی که باصرفه‌سازی نشده‌اند یا این که پیمایش آن‌ها در تلفن‌های همدم خیلی ارتفاع میکشد نیز در مضیقه می باشند. گوگل آن‌ها‌را مجازات می نماید چون آن‌ها‌را تجارب کاربری ضعیفی میداند.
این صفحه های در حاصل گوگل وجود دارا هستند ولی درجه آنان جریمه می گردد.
3. صفحاتی با محتوای منسوخ یا این که بی چگونگی
چگونگی محتوا با مداقه‌ترین چیز برای گوگل میباشد. پس مدام با محتوای جالب پیج خودتان یوزرها گوناگون را جذب نمائید با این شغل می توانید شایسته ترین سود را در موتورهای کاوش داشته باشید. این شغل از ساخت‌و‌ساز شدن زامبی پیج‌ها هم خودداری می‌نماید.
4. صفحاتی که برای seo با صرفه نشده‌اند
این صفحه ها میتوانند برای یوزرها وب بسیار موءثر و جذاب باشند، البته معیارهای seo مانند نبود تگ‌های alt، h1، h2 یا این که h3، تیتر بد یا این که تیتر خیلی وقتگیر، سوای لغت ها کلیدی و … را ایفا نمی کنند.
5.صفحه ها پیوست
اینها اکثر اوقات صفحاتی می‌باشند که در پاورقی وب سایت قابل دسترسی می باشند: تماس، اعلامیه‌های حقوقی، GTC، GDPR… حتی در حالتی‌که برای مخاطب وب عشق و علاقه چندانی نداشته باشند، دربردارنده داده ها رسمی می‌باشند و حضور آنان در یک تارنما یک الزام سئو میباشد.
6. صفحه ها یتیم
صفحه ها یتیم معمولا به صفحاتی گفته میشود که هیچ پیوند داخلی ندارند. در حالتی که اینگونه ورقه‌ای دارید بدانید که آنان به مشقت به وسیله خزنده‌ها خزش می گردند. بعداز داشتن اینگونه صفحاتی اجتناب نمائید.

چرا آپدیت محتوا مهم است؟

۷ بازديد

چرا آپدیت محتوا مهم است؟
مسلماً تا به امروز از عنایت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی و ارتقا بازدید اینترنت‌وب سایت خویش با خبر گردیده‌اید. امروز قصد داریم ترفندی را فراگیری دهیم که گاهاً به اندازه ایجاد یک محتوای دیدنی و نو قادر است به seo اینترنت‌وبسایت شما یاری دهد. این نحوه بروزرسانی محتوا میباشد. با بروزرسانی مقاله‌ها دیرین اینترنت‌وبسایت میتوانید حاصل جذابی اخذ نمائید که در‌این نوشته‌ی علمی به آن می پردازیم.
چرا می بایست محتوای اینترنت‌وب سایت را بروزرسانی کرد؟
درپی به ۵ ادله اساسی برای به روز کردن محتوا اشاره خوا هیم کرد:
۱- بروزرسانی محتوا به seo اینترنت‌وب سایت شما کمک می‌نماید!
گوگل مدام در پی محتوای نو و کیفیت خوب میباشد. در اکثری از منطقهها نوشته‌ی‌علمی‌ی یک‌سری سال قبلی خیلی دیدنی و اثرگذار به لحاظ نمی رسند. درین مورد ها جای اینکه وقت متعددی برای تایپ کردن یک نوشته‌علمی تازه در به عبارتی قضیه صرف فرمایید، عالی میباشد به عبارتی نوشته‌ی علمی‌ی دیرین را با اضافه کردن تعدادی جمله تازه و حذف تعدادی پاراگراف‌ی دیرین آپ دیت فرمایید.
در‌این حالت ضمن صرف جویی در طی، از اعتبار seo آن شیت سابق برای قرارگیری در موضع مطلوب در نتیجه ها گوگل هم فایده‌مند میشوید. درحال حاضر آنکه ممکن بود کاغذ‌ی جدیدی که می‌ساختید به جهت اعتبار کمتر شیت در حاصل بالایی قرار نمی‌گرفت. برای پروژه سئو در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
۲- اصلاح واژه های کلیدی، اعجاز می کند!
اصلاح لغت ها کلیدی بر طبق نتایجی که تا به امروز از محاسبه‌های صفحه های به دست آورده‌اید از جالب‌ترین تکنیک‌های بهینه سازی محتوا میباشد. این تکنیک در بخش اعظمی از عصر‌های seo گفته نمیشود و تحت عنوان یک رمز میان سئوکاران باقی میماند! ما ضمن اینکه این مورد را در عصر یادگرفتن بهینه سازی مطرح کردیم قصد داریم درین نوشته‌ی‌علمی هم اشاره‌ای به‌این نکته داشته باشیم.
هنگامی که یک بازه زمانی‌ی وقتی چندماهه از ایجاد محتوای شما می‌گذرد، ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی از جستجوی‌ یوزرها و کیورد‌هایی که آنان را بدین شیت رسانده اکران میدهند. پیشنهاد میکنم برای هرمقاله ۲ تا ۵ عبارت اساسی که یوزرها با جستجوی آن ها به نوشته‌ی‌علمی‌ی مدنظر شما رسیده‌اند را یاداشت نمائید و محتوای تارنما را با آن چندین کلمه و واژه‌ی تازه seo نمائید.
نمودار بالا فیض‌ی اجرای ترفند اورده شده را در یکی‌از مقاله ها همین وبسایت علامت می دهد. با تغییر تحول کلمه و واژه‌ی کلیدی در دوران‌ای که با خط قرمز رنگ مشخص و معلوم گردیده، نرخ کلیک و بازدید از نوشته‌ی‌علمی یک سری موازی شد.

سوشال سیگنال چیست و چه کاربردی دارد؟

۱۰ بازديد
سوشال سیگنال چیست و چه کاربردی دارد؟
تا اینجا متوجه شدیم سوشال سیگنال چیست و چه تاثیری داراست، اکنون بیایید ببینیم چطور می توانیم آن را ارتقا دهیم؟
پرسونای خویش را معلوم نمائید
پرسونا به عبارتی استفاده کننده شماست؛ مخاطبی که همواره محتواهای شما‌را دنبال می‌نماید. شما پیش از هرکاری می بایست گزینش نمایید برای چه عده ای محتوا ایجاد می کنید و مخاطبان عمده شما چه اشخاصی میباشند. آن‌ وقت می توانید طبق آن استراتژی محتوا بچینید و براساس آن اپ‌ریزی فرمایید.
روز‌نگار محتوایی بنویسید
برای کار در هر کانال‌ای که دارید بایستی روزنگار محتوایی بنویسید. میپرسید یعنی چه؟ یعنی براساس پرسوناهایی که معین کردید، نوع پست‌ها، مورد،‌ تاریخ و محتوای‌شان را معلوم نمایید و به عهد و پیمان پر اسم و رسم گام‌های‌ محکمی بردارید. روز‌نگار محتوایی را میتوانید ماهانه معلوم فرمایید و هر ماه براساس آن جلو بروید. برای انجام سئو در مشهد به یارا پارس مراجعه کنید.
روزمره پست منتشر فرمائید
یک شبکه اجتماعی فعال و به‌روزرسانی منظم به عموم و موتورهای کاوش میگوید که اینترنت‌تارنما و کمپانی شما فعال و مرتبط میباشد.
مخاطبان از محتوای شما در رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی داده ها راجع به کمپانی، تولیدات، سرویس ها، مشتریان و پاسخگویی به نیازهای‌شان به کارگیری می‌نمایند. اکانت توییتری که از دی ماه ۱۴۰۰ آپ دیت نشده باشد، اعتمادی به مارک به وجود نمی‌آورد!
محتوای مرتبط منتشر نمایید
وسوسه انگیز میباشد که مشغول واپسین ترندهای اجتماعی گردید و تصور کنید بایستی در امر هر تعطیلاتی مانند روز برگر، یا این که روز دزدان دریایی کلام فرمایید، پست بگذارید، البته به‌شدت سفارش میکنیم این شغل را نکنید.

چرا توضیحات متا مهم هستند؟

۱۱ بازديد
چرا توضیحات متا مهم هستند؟
بعضی می‌گویند که موتورهای کاوش برای تگ های HTML بیشتراز حد هوشمند گردیده اند. آنان می‌گویند موتورهای کاوش برای ادراک محتوای ما به یاری نیاز ندارند. این مسئله نمی تواند کاملا درست باشد.
اگرچه هوش تصنعی و مصنوعی در ادراک محتوا جهش هایی داشته میباشد، البته هنوز بی نقص وجود ندارد. هنوز لبه خطای قابل توجهی وجود داراست و ما هنوز به تگ های HTML نیاز داریم تا مطمئن شویم که کل محتوای ما آنطور که می بایست تعبیروتفسیر می گردد.
یاری به موتورهای کاوش برای شعور محتوای ما صرفا سعی تگ های HTML وجود ندارد. آنان تجارب کاربری (User Experience) را هم بهبود می‌بخشند، حاصل جستجوی حرفه‌ای تولید می نمایند، ایرادات محتوای تکراری را حل می نمایند و از قانون ها کاووشگرهای موتورهای کاوش را تبعیت می نمایند.
از آنجایی که توضیحات متا با تیتر و URL شما در صفحه ها حاصل ظواهر میشوند، این توان را دارا هستند که به نرخ کلیک حاصل شما امداد نمایند یا این که به آن جراحت بزنند. چنانچه به خطا صورت بپذیرد، برچسب گذاری در واقع میتواند تأثیرات معکوس بر عملکرد های سئو شما داشته باشد.
در برگه فیض کاوش، توضیحات متا، بیشترین سهم را دارا هستند. تگ های توضیحات متا میتوانند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد های seo موتور جستجوی تارنما شما داشته باشند. برای یادگیری سئو در مشهد به رایا پارس مراجعه کنید.
توضیحات متا شما تحت عنوان “متن تبلیغاتی ارگانیک” فعالیت می نماید. این بدان معناست که زمانی تبلیغ شما برای یک واژه کلیدی درجه بندی می‌گردد، گوگل و بقیه موتورها اکثر اوقات توضیحات متا را تحت عنوان خلاصه ای از کاغذ علامت میدهند. این سبب می‌گردد توضیحات متا به اندازه متن اطلاع رسانی اصلی باشد.
توضیحات متای قانع کننده این اقتدار را دارااست که نرخ کلیک نتیجه ها جستجوی ارگانیک شمارا نیز ارتقا دهد. که سود آن این میباشد که تعداد بیشتری از عده ای که شیت شما‌را در نتیجه ها کاوش میبینند، در واقع روی تارنما شما کلیک کرده و وارد وبسایت شما میشوند. این به معنای ترافیک بیشتر برای شماست، حتی در‌صورتی‌که جایگاه شما اثبات بماند!
دو متا تگ وجود دارااست که برای روند سئو موتور کاوش مداقه دارا هستند. البته به قدری از آن‌ها سوء به کار گیری می گردد که می‌توانید آن‌ها را تکنیک seo کلاه سیاه بنامید. این متا تگ ها Meta Description و Meta Keywords میباشند. براین اساس می بایست اصولی به طبع در هنگام به کار گیری از این تگ ها، رعایت گردد. آیتم مطلوب این میباشد که فراگیری seo ملاحظه کنید و آنان را به عمل ببرید. در این شیوه عالی میباشد از مشورت کردن بهینه سازی شرکتهای ارائه دهنده سرویس ها بهینه سازی به کار گیری فرمائید. کمپانی دارکوب با ارائه آپدیت ترین تکنیک ها درباره seo محتوا و ایجاد محتوای حرفه‌ای قادر است در این شیوه یار و همدم شما باشد.