چرا توضیحات متا مهم هستند؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

چرا توضیحات متا مهم هستند؟

۱۳ بازديد
چرا توضیحات متا مهم هستند؟
بعضی می‌گویند که موتورهای کاوش برای تگ های HTML بیشتراز حد هوشمند گردیده اند. آنان می‌گویند موتورهای کاوش برای ادراک محتوای ما به یاری نیاز ندارند. این مسئله نمی تواند کاملا درست باشد.
اگرچه هوش تصنعی و مصنوعی در ادراک محتوا جهش هایی داشته میباشد، البته هنوز بی نقص وجود ندارد. هنوز لبه خطای قابل توجهی وجود داراست و ما هنوز به تگ های HTML نیاز داریم تا مطمئن شویم که کل محتوای ما آنطور که می بایست تعبیروتفسیر می گردد.
یاری به موتورهای کاوش برای شعور محتوای ما صرفا سعی تگ های HTML وجود ندارد. آنان تجارب کاربری (User Experience) را هم بهبود می‌بخشند، حاصل جستجوی حرفه‌ای تولید می نمایند، ایرادات محتوای تکراری را حل می نمایند و از قانون ها کاووشگرهای موتورهای کاوش را تبعیت می نمایند.
از آنجایی که توضیحات متا با تیتر و URL شما در صفحه ها حاصل ظواهر میشوند، این توان را دارا هستند که به نرخ کلیک حاصل شما امداد نمایند یا این که به آن جراحت بزنند. چنانچه به خطا صورت بپذیرد، برچسب گذاری در واقع میتواند تأثیرات معکوس بر عملکرد های سئو شما داشته باشد.
در برگه فیض کاوش، توضیحات متا، بیشترین سهم را دارا هستند. تگ های توضیحات متا میتوانند تأثیر قابل توجهی بر عملکرد های seo موتور جستجوی تارنما شما داشته باشند. برای یادگیری سئو در مشهد به رایا پارس مراجعه کنید.
توضیحات متا شما تحت عنوان “متن تبلیغاتی ارگانیک” فعالیت می نماید. این بدان معناست که زمانی تبلیغ شما برای یک واژه کلیدی درجه بندی می‌گردد، گوگل و بقیه موتورها اکثر اوقات توضیحات متا را تحت عنوان خلاصه ای از کاغذ علامت میدهند. این سبب می‌گردد توضیحات متا به اندازه متن اطلاع رسانی اصلی باشد.
توضیحات متای قانع کننده این اقتدار را دارااست که نرخ کلیک نتیجه ها جستجوی ارگانیک شمارا نیز ارتقا دهد. که سود آن این میباشد که تعداد بیشتری از عده ای که شیت شما‌را در نتیجه ها کاوش میبینند، در واقع روی تارنما شما کلیک کرده و وارد وبسایت شما میشوند. این به معنای ترافیک بیشتر برای شماست، حتی در‌صورتی‌که جایگاه شما اثبات بماند!
دو متا تگ وجود دارااست که برای روند سئو موتور کاوش مداقه دارا هستند. البته به قدری از آن‌ها سوء به کار گیری می گردد که می‌توانید آن‌ها را تکنیک seo کلاه سیاه بنامید. این متا تگ ها Meta Description و Meta Keywords میباشند. براین اساس می بایست اصولی به طبع در هنگام به کار گیری از این تگ ها، رعایت گردد. آیتم مطلوب این میباشد که فراگیری seo ملاحظه کنید و آنان را به عمل ببرید. در این شیوه عالی میباشد از مشورت کردن بهینه سازی شرکتهای ارائه دهنده سرویس ها بهینه سازی به کار گیری فرمائید. کمپانی دارکوب با ارائه آپدیت ترین تکنیک ها درباره seo محتوا و ایجاد محتوای حرفه‌ای قادر است در این شیوه یار و همدم شما باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.