آرشیو اردیبهشت ماه 1402

بهترین مرجع سئو در مشهد

استفاده از کنونیکال برای تعیین صفحه محصول اصلی

۲۸ بازديد
این برگه، تیم بندی یادگرفتن بهینه سازی در بلاگ فرین آکادمی میباشد. همان طور که می‌بینید تنی چند از مقاله ها در مجموعه بندی قرار گرفته و برای مشاهده مقاله‌ها آینده، بایستی سراغ صفحه های دیگر وب لاگ بروید. هرچه مقاله‌ها بیشتری درین گروه بندی منتشر خواهد شد، تعداد این صفحه های هم اضافه می‌شوند، ولی در هر درحال حاضر کلیه این صفحه ها 1 به بعد از آن… شبیه هم میباشند! یعنی کلیه آنان صفحاتی می باشند تنها یک نوع مقاله (مقاله‌ها یادگرفتن بهینه سازی) را در خودشان مکان داده اند.
درحال حاضر در حالتی که ما قصد داشته باشیم روی کلمه و واژه کلیدی “یادگرفتن seo” این تیم بندی را باصرفه کنیم، گوگل می بایست از در بین این 3 شیت، کدام یکی‌از را به مخاطب در حاصل کاوش نشانه دهد؟ سئو در مشهد در موقعیت معمولی ما 3 ورقه شبیه با یک واژه کلیدی داریم، گوگل به طور دلخواه یکی آنان را گزینش کرده و به نتیجه ها کاوش می‌برد البته احتمالا به جهت شبیه بودن این کاغذ با صفحه ها دیگر، اعتبار متعددی به آن نمی دهد. به این ترتیب ما برای مدیر این نقص‌ از تگ رل به کارگیری می‌کنیم البته خیر یک تگ معمولی رل، بلکه تگ های کاغذ بندی.
این نوع از تگ رل تنها برای همین وضعیت تشکیل شده. برای صفحه ها مجموعه بندی فرآورده، نوشته‌ی‌علمی و… .در کل برای قوانینی که قرار میباشد یک محتوای شما، در یکسری برگه تقسیم بندی خواهد شد. به 2 تگ تحت نگاه نمائید:
این تگ ها که به تگ های رل next و prev معروفند، به گوگل علامت می‌دهند که شیت پیشین این شیت و ورقه آتی آن کدام می‌باشند. گوگل با مشاهده اینگونه تگی، به طور اتوماتیک برگه اساسی را پیدا کرده و آن در نتیجه ها کاوش seo می نماید.
توجه نمایید که در وضعیت معمولی چنانچه از یک سایت با سیستم مدیر محتوای استاندارد مثل وردپرس، جوملا و… به کارگیری نمائید، این تگ ها به طور اتومات در صفحه های گروه بندی شما قرار میگیرند و نیازی به تایپ کردن آنان ندارید.
سفارش می‌کنم ویدیو ذیل درباره تفاوت ریدایرکت، کنونیکال و دی ایندکس با هم را مسلما ملاحظه کنید.

تست موبایل فرندلی (Mobile Friendly)

۲۵ بازديد
احتمالا شمایی که در درحال حاضر بازرسی این نوشته ی علمی میباشید به نیکی با عنایت گوشی فرندلی بودن تارنما آشنایید و می‌دانید که سازش تارنما شما با اکران در تلفن های یاور، چه اثر مهمی در بهینه سازی وبسایت دارااست.
در‌این نوشته ی علمی قصد دارم شل ترین راهکارهای آزمایش Mobile Friendly تارنما را یادگرفتن بدهم. راهکارهایی که در پی معرفی می‌کنم، از سطح تحت آغاز و تا سطح ماهر ادامه پیدا میکنند.
آزمایش Mobile Friendly بودن و ریسپانسیو وب سایت
به طور تقریب از سال 2015 بود که گوگل با پژوهش نتیجه ها کاوش بدین فیض رسید که تعداد یوزرها موبایلی نسبت به یوزرها دسکتاپ در حالا ارتقاء میباشد. بعداز آن هم با معرفی الگوریتم mobilegeddon، به تارنما هایی که برای اکران در صفحه های تلفن همراه با صرفه گردیده اند، مداقه بیشتری بخشید.
این الگوریتم منجر میگردد وبسایت های ریسپانسیو و mobile friendly در جستجوهایی که با تلفن همراه و تبلت ایفا می شود، درجه بهتری از وب سایت های غیر با صرفه پیدا نمایند. حال به سراغ راهکارهای پژوهش ریسپانسیو بودن تارنما برویم. سئو در مشهد او‌لین راه‌حل به کارگیری از خویش مرورگر میباشد:
1_ آزمایش گوشی فرندلی بودن وبسایت به امداد مرورگر
اولی چاره برای نظارت ریسپانسیو بودن تارنما، به کار گیری از دکمه حقیر کردن کاغذ در مرورگر میباشد. اساسا با کاهش سایز شیت در مرورگر، موقعیت پژوهش ورقه با گوشی را برای وبسایت مشابه سازی می‌کنیم. برای ایفا این عمل به تارنما متبوع خودتان بروید؛ بعد از آن طبق تصویر ذیل، دکمه خرد شدن شیت را بزنید:
خارکردن ورقه
در‌صورتی‌که سایت شما ریسپانسیو باشد، تصویر آن این چنین نشان داده میشود:
تصویر وب سایت ریسپانسیو
ولی در‌صورتی‌که تارنما سئوی گوشی نباشد چه؟ برای شعور عالی این مسئله وبسایت ورزش 3 که ریسپانسیو وجود ندارد را به همین صورت آزمایش می‌کنم. فیض آن در تصویر تحت قابل مشاهده میباشد:
وب سایت ریسپانسیو نشده ورزش3
همان گونه که می‌بینید، وب سایت ورزش 3 ریسپانسیو وجود ندارد و این قضیه را میتوان از وجود نشانه “اسکرول افقی” در انتهای شیت روئت کرد. در یک وبسایت ریسپانسیو اِلمان ها می بایست در طی مراجعه با ورقه اکران کوچکتر، به صورت عمودی در ذیل هم چیده شوند ولی در وبسایت ورزش 3 که ریسپانسیو وجود ندارد، تارنما به عبارتی ظواهر قبل خودش را محافظت کرده و برای دیدن سایر قسمت های کاغذ نیاز به اسکرول افقی داریم.
این یک کدام از راهکارهای تحقیق ریسپانسیو وبسایت بود، راه‌حل دیگر که آن هم به یاری مرورگر جاری ساختن می شود، به کارگیری از developer tools مرورگر میباشد.

permalink چیست؟

۲۲ بازديد
برای جواب به پرسش permalink چیست؟ می بایست بیان کنم دقیقا شبیه دنیای حقیقی وواقعی که در آن هر منزل و نقطه جغرافیایی یک نشانی دارااست، در دنیای اینترنت هم هر ورقه از هر سایتی دارنده یک نشانی میباشد. این نشانی با نام پرمالینک یا این که URL شناخته میگردد. از جمله همین برگه ای که شما در حالا خواندنش میباشید، این نشانی را دارااست:
ساختار پرمالینک در اصل از 2 قسمت تشکیل می‌شود. قسمت اولیه که دقیقا نشانی خویش وبسایت میباشد و در کلیه صفحه ها اثبات میباشد. در پرمالینک بالا، نصیب نخستین به عبارتی farin.academy میباشد. نصیب دوم هم نشانی هر برگه بوده که نسبت به پیکربندی تارنما مختلف میباشد. از جمله در فرین آکادمی پیکربندی به طوری عوض شده که پرمالینک هر برگه را بتوانیم خودمان تغییر‌و تحول داده و به جایش اسم برگه را قرار بدهیم.
ولی در اکثری از وب سایت های خبری والا، پرمالینک ها از اسم نوشته سئو در مشهد تاریخ نوشته و… درست شده اند. از جمله اینگونه پرمالینکی در اکثر اوقات این وب سایت ها به چشم می خورد:
EXAMPLE.COM/21/07/99/AMOOZESH همچنین در خیلی از تارنما های مبتدی، پرمالینک هایی دیده می شود که تماما بهم ریخته و ناشناخته میباشند. در واقع اینگونه لینک و پیوند هایی برای بهینه سازی سایت ممکن میباشد دردسرساز خواهد شد:
EXAMPLE.COM/ACECE$%/jv_label background_color=”#09c” font_size=”13″ border_radius=”0″ text_color=”#ffffff”
اثر پرمالینک بر seo
همانگونه که در اولِ نوشته‌ی‌علمی هم گفتم، پرمالینک ها یکی‌از چند فاکتور بهینه سازی می‌باشند. این یعنی آنان خیر به طور کامل بر seo وب سایت شما بی اثرند و خیر آنقدر اثرگذارند که همگی چیز را عوض نمایند.
در هر درحال حاضر برای اینکه بتوانیم بهینه سازی تارنما را به امداد پرمالینک ها بهبود بدهیم، می بایست ساختار آنها‌را باصرفه کنیم. البته چه ساختاری برای پرمالینک ها با صرفه میباشد؟ پیرو توضیح می ‌دهم:
اولی نکته در سئو پرمالینک ها، حذف عبارت های ناشناخته و بی معنا از آن میباشد. در خیلی از وبسایت های منحصربه‌فرد و اپ نویسی گردیده، همچنین در پرمالینک های بعضا تارنما های وردپرسی، آغاز لینک و پیوند ها به صورت بی مفهوم نوشته میگردند. او‌لین گام این میباشد که مطمئن گردید دیگر قرار وجود ندارد آن ها این چنین ساخته شوند. در وردپرس برای سئو پرمالینک ها بایستی به سراغ قسمت پیکربندی، پیوندهای یکتا رفته و پیکربندی آن را روی اسم نوشته قرار بدهید:

انواع لینک شکسته

۲۱ بازديد
به صورت کلی ما دو نوع لینک و پیوند داریم. یکی از لینکی که از یک شیت از وب سایت ما به شیت ای دیگر در تارنما خودمان داده می گردد که به آن لینک و پیوند داخلی می گویند. دیگری لینکی میباشد که از تارنما مان به وبسایت دیگری داده می شود که به آن لینک و پیوند به بیرون می‌گویند. در باب پیوند های شکسته هم حالت به همین شکل میباشد:
لینک و پیوند شکسته داخلی
همان گونه که گفتم، در صورتی از یکی صفحه های وب سایت خودتان به یک کاغذ دیگر از تارنما پیوند بدهید، این یک پیوند داخلی میباشد. اکنون چنانچه لینک و پیوند داده گردیده به یک کاغذ 404 رسد، سئو در مشهد این یک لینک و پیوند شکسته داخلی میباشد. عمده ترین دلایل به وجود وارد شدن این لینک و پیوند ها، اینها می‌باشند:
تغییر تحول نشانی: ممکن میباشد به هر دلیلی مثل باصرفه کردن نشانی صفحه های وبسایت، تغییر‌و تحول یک ورقه و… نشانی یک یا این که تعدادی تا از صفحاتتان را تغییر‌و تحول بدهید. درین موقعیت لینک و پیوند هایی که پیش از این به‌این نشانی ها داده بودید، کلیه شان لینک و پیوند شکسته گردیده و به صفحه های 404 میرسند.
حذف محتوا: همان طور که در نمونه ها هم توضیح دادم، در صورتی برگه ای در وب سایت اینجانب وجود داشته باشد و بخواهم به هر دلیلی آن کاغذ را حذف کنم، لینک و پیوند هایی که به آن داده گردیده اند همه شکسته محسوب گردیده و به صفحه ها 404 میرسند.
نشانی لینک و پیوند غلط: در غایت چنانچه اینجانب بخواهم به کاغذ ای از سایتم لینک و پیوند بدهم ولی نشانی آن را خطا بنویسم، پیوند به یک ورقه 404 می‌رسد. از جمله در حالتی که جای این که نشانی نوشته‌علمی لینک و پیوند شکسته را این چنین بنویسم: rayapars.ir/broken-link، یک کدام از کاراکترها را به غلط وارد کنم، احتمالا مخاطب بعداز کلیک روی لینک و پیوند وارد یک برگه 404 می گردد.
پیوند شکسته به بیرون
در شرایطی که زیاد سراغ مقاله ها سایت ما می‌آیید، می‌دانید که اینجانب برای کامل شدن کردن محتوا و همچنین بهبود تجربیات یوزرها در مقالاتم دائما به تارنما های انگلیسی و فارسی دیگر پیوند می‌دهم.
اکنون درین فی مابین درصورتی که یک کدام از لینک و پیوند هایی که به سایتی غیر از وب سایت خودم می‌دهم، یک پیوند اشتباهی باشد و مخاطب را به شیت 404 یک وب سایت دیگر ارشاد نماید، آن لینک و پیوند هم یک پیوند شکسته از نوع فرنگی میباشد. دلایل به وجود وارد شدن این لینک و پیوند ها، اینها میباشند:
غلط در تایپ کردن نشانی وبسایت و کاغذ مقصد،
حذف شدن شیت در وب سایت مقصد،
تغییر‌و تحول نشانی ورقه در وب سایت مقصد.

مشترک بودن زمینه فعالیت سایت با لینک­‌های خارجی

۲۱ بازديد
در مجموع مشترک بودن قضیه عمل وبسایت با پیوند­‌های فرنگی از موردها اساسی در فاکتور سکو بندی گوگل محسوب می‌شود. الگوریتم هیلتاپ گوگل با نظارت پیوند­‌ها مورد شغل و واحد سنجش تخصص وب سایت­‌ها را گزینه رسیدگی قرار داده و تحت عنوان سیگنال­‌های مرتبط از این پیوند­‌ها به کارگیری می­‌نماید. برای پیوند‌دهی به صفحه های دیگر قطعا توجه فرمائید، چرا‌که ممکن میباشد در حالتی‌که برگه شما درباره “فرش و موکت” میباشد و به کاغذ مربوط فیلم یک تارنما دارای اعتبار پیوند‌دهی فرمائید، این احتمال وجود داراست که گوگل تصور نماید که کاغذ شما نیز دربارف فیلم فرش و موکت میباشد و در نتیجه ها نادرست شمارا به استفاده کننده آرم دهد و باعث کاهش نرخ کلیک و تاثیرات منفی دیگر گردد.
رعایت کتابت و امر لهجه محتوا
به کارگیری از کتابت درست و امر لهجه متناسب با محتوا از مولفه‌­های اثرگذار در ارتقا سکو وبسایت محسوب میشود. موتورهای جستجوی گوگل به خیر و خوبی کتابت درست و یا این که نادرست پیاده گردیده را تشخیص می دهند و احتمالا میتواند در seo وب سایت تاثیرگذار باشند. سئو در مشهد به صورت کلی یک کتابت درست قادر است سیگنال‌های مثبتی به سمت الگوریتم‌ها در ارتباط با محتوای کیفیت بالا ارسال کند.
محتوای مخصوص و اصل
به کار گیری از محتوای اختصاصی و مهم اثر مستقیمی در امتیازدهی گوگل داراست. در حالتی که از محتوای نسخه برداری به کارگیری کنید قابلیت ایندکس نشدن مقاله بسیار بالاست.
سئو صفحه های تارنما برای گوشی
طبق نظارت‌های انجام یافته الگوریتم گوشی گِدِن (Mobilgeddon) به صورت مخصوص به آحاد صفحاتی که به صورت اصولی و صحیح برای گوشی باصرفه گردیده باشند، امتیاز می­‌دهد.
امکان به کار گیری با گوشی
مجموعاَ سایت‌­هایی که قابلیت و امکان دسترسی، به کارگیری و تعامل با سرعت بالا از روش تلفن همراه را آماده کرده باشند، با رسیدگی ویژه الگوریتم گوشی فِرست ایندکس (Mobile First Index)، درجه بهتری اخذ می‌­نمایند.
محتوای نهفته در گوشی
همواره محتوای مخفی در مقایسه با محتواهای قابل رویت، قابلیت و امکان ایندکس نشدن بیش­تری دارا‌هستند. با این حالا در seo و بهینه سازی وب سایت هیچ اثر منفی نخواهند داشت. به تازگی طی گفتمان‌ای که با “جان مولر” انجام یافته میباشد:
محتوای غیر قابل رویت برای یوزرها، قابلیت و امکان ایندکس بسیار پایینی دارا‌هستند. در مقابل چنانچه انتقادی بدین شیوه وجود داراست، می‌بایست محتوا برای یوزرها قابل مشاهده باشد.

بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو

۲۲ بازديد

امروزه، موتورهای کاوش در‌پی وبسایت هایی می باشند که امنیت بالایی دارا هستند. به کارگیری از پروتکل HTTPS تحت عنوان یک برهان امنیتی بسیار اصلی در seo وب سایت مطرح میباشد. با به کارگیری از HTTPS، وب سایت شما از دید امنیتی کارکشته خیس گردیده و به راحتی میتوانید جایگاه بندی خویش را در موتورهای کاوش بهبود اعطا کرد.
۳. دوری از حمله ها سایبری
به کارگیری از پروتکل HTTPS تحت عنوان یک برهان امنیتی بسیار اساسی در دوری از حمله ها سایبری نقش بسیار مهمی دارااست. با به کار گیری از HTTPS، وبسایت شما در قبال هجوم ها سایبری نگهداری میگردد و این سبب ساز می‌شود که یوزرها به راحتی به تارنما شما دسترسی پیدا نمایند.
۴. ارتقا متکی بودن یوزرها
به کارگیری از پروتکل HTTPS تحت عنوان یک دلیل امنیتی بسیار اساسی در ارتقا پشت گرمی یوزرها به وبسایت شما نقش بسیار مهمی داراست. سئو در مشهد با استعمال از HTTPS، یوزرها به راحتی می‌توانند به تارنما شما دسترسی پیدا نمایند و این سبب میگردد که به تارنما شما اتکا بیشتری داشته باشند.
روش استعمال از پروتکل HTTPS
با اعتنا به مداقه پروتکل HTTPS در بهبود امنیت وبسایت، استعمال از آن در پیاده سازی و سئو وبسایت بسیار اصلی میباشد. در تحت به طرز استعمال از پروتکل HTTPS در تارنما های اینترنتی پرداخته گردیده‌است:
1. خرید گواهینامه SSL
برای به کارگیری از پروتکل HTTPS، بایستی گواهینامه SSL را از یک کمپانی دارای اعتبار خریداری نمائید. این گواهینامه به شما اذن میدهد تا از پروتکل HTTPS در وبسایت خویش استعمال نمائید.
2. نصب گواهینامه SSL
پس از خرید گواهینامه SSL، می بایست آن را در سرور خویش نصب فرمایید. برای نصب گواهینامه SSL، می بایست از راهبرد های شرکتی که گواهینامه SSL را خریداری نموده اید، تبعیت فرمایید.

SERP یا صفحه‌ی نتایج چطور ساخته می‌شود؟

۲۳ بازديد
وقتی که واژه‌ای را در گوگل جست‌و‌جو می کنید، باورتان نمی شود که گوگل در نصف ثانیه یک سری عمل را هم‌زمان با هم ایفا می دهد تا فیض‌ی متبوع شما‌را آرم دهد. این روند دربرگیرنده سه مرحله میباشد:
پژوهش تارنما‌ها
فهرست کردن سایت‌های پژوهش گردیده
تطبیق تارنما‌های فهرست گردیده با واژه‌‌ی کلیدی
واژه و کلمه‌ای که در بخش جست‌و‌جو وارد کرده‌اید برای گوگل به عبارتی کلمه و واژه‌ی کلیدی میباشد و برای همین در به در سراغ آن را از هزاران سایت متعدد میگیرد! سال‌ها گذشته استراتژی بهینه سازی اکثری از وبسایت‌ها به ایجاد کرد وسعت زیالدی از بک لینک و پیوند و به کار گیری بیشتراز حد از کلمه و واژه کلیدی خلاصه می‌شد البته با گسترش الگوریتم‌های گوگل و روی شغل داخل شدن جستجوی معنایی ماجرا تغییر و تحول کرد سئو در مشهد و گوگل مجموع کارایی خویش را کرد تا به امداد کلمه ها تایپ گردیده در فریم کاوش نیت مهم استفاده کننده از کاوش را در نماید. (ما قبلا به صورت کامل درباره جستجوی مفهومی توضیح داده‌ایم)
[promotion id=”27791″]
در واقع گوگل صد‌ها سایت را که کلمه و واژه‌ی کلیدی را مشمول میگردند فهرست بندی کرده و در غایت بازجویی می‌نماید! در تیتر، نامک، متا و محتوای وب سایت‌ها پیرو واژه‌ی کلیدی و هم معنی‌های آن می شود، نظارت می‌نماید که کلمه و واژه‌ی کلیدی چندبار تکرار گردیده است، به چگونگی وب سایت‌ها اعتنا میکند و برایش اساسی میباشد که به تعدادی وب سایت دیگر پیوند داده اند. از دربین این فاکتور ها، مهمترین آن برای گوگل، محتوی و بک پیوند‌ها می باشند. بک پیوند‌ها، لینک و پیوند‌هایی میباشند که اشخاص را از تارنما‌های دیگر به سایت شما هدایت می‌نمایند. ما در یکی مقاله‌ها‌مان تا قبل از این شیوه درست پیوند سازی را توضیح داده‌ایم. با حدس کلیه این فاکتور‌ها، گوگل به هر وب سایت یک مرتبه میدهد و مبنی بر به عبارتی آن را در شیت حاصل یا این که SERP به ما علامت می دهد. تنها در کسری از ثانیه!

تاثیر اسکیما بر سئوی سایت

۲۵ بازديد
 ویکی پدیا از کد های علامت گذاری یا این که به عبارتی اسکیما (Schema Markup) برای محتوای خویش استعمال نموده است و احتمالا هیچکدام از تارنما رقبا نتوانسته اند به خیر ویکی پدیا، اسکیما برند آپ را در وبسایت خویش طراحی نمایند. آیتم دوم نیز مرتبط با محبوبیت این تارنما در مقابل رقبا میباشد که در غایت گوگل را وادار به به کار گیری از داده ها آن برای کامل شدن گراف علم خویش نموده است.
نکته: همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بین لینک و پیوند های مو جود به صفحه های دیگر گوگل و ولی ویکی پیدا، لینکی نیز به تارنما یوتیوب وجود داده گردیده (پیش‌اکران کلیپ). بایستی بدانید که گوگل برای قرار دادن حاصل در گراف علم خویش به‌دنبال یک وبسایت خاص وجود ندارد. سئو در مشهد بلکه غرض اساسی آن اکران یک سود بسیار بدون نقص و جاری به استفاده کننده میباشد. پس ممکن میباشد برای این مورد از در بین تارنما های دارنده اسکیما seo ، حاصل را از تعدادی تارنما گوناگون به یوزرها خویش نماد دهد.
سؤال: آیا گوگل از اسکیما تنها برای گراف علم خویش به کارگیری میکند؟ نه!! در پی به طور کامل تری به پاسخ این سؤال می‌پردازیم.
گونه های اسکیما
یک پرسش اساسی؛ یک سری نوع اسکیما و داده ساختار یافته وجود داراست؟ از جمله کدهایی برای معرفی مولف یک محتوا یک نوع اسکیما به حساب می آید، کدهایی برای معرفی تجارت و… . به دنبال مهم‌ترین اشکال اسکیما را به شما معرفی می‌کنم:
اسکیمای سازمانی: که در آن اطلاعاتی در باب تجارت، محل، شماره تماس و… به گوگل می دهیم.
اسکیمای اشخاص: که در آن اطلاعاتی مثل زادگاه، سن، قد و… شخص به گوگل می دهیم. این اسکیما بیشتر برای اشخاص مشهور به عمل میرود.
اسکیمای حصول‌ و عمل محلی: برای آن تیم از دستیابی و شغل های محلی که نیاز دارا‌هستند اطلاعاتی مثل ساعت فعالیت، محل ظریف و… شان را گوگل بداند، این اسکیما پیشنهاد می شود.
اسکیمای تولیدات: با این نوع از اسکیما، گوگل متوجه بها مال، تعداد موجودی، ایده ها راجع‌به آن و… می‌گردد.
اسکیمای بردکرامب: بردکرامب لینک و پیوند های راهنما در تارنما شماست. وجود این نوع اسکیما ممکن میباشد سبب گردد این لینک و پیوند های بردکرامب در نتیجه ها کاوش هم اکران داده خواهد شد.
اسکیمای مقاله ها: گوگل به امداد این اسکیما فهم بهتری از نوشته‌ی‌علمی شما به دست می‌آورد.
اسکیمای ویدئو: در حالتی‌که به پندار بهینه سازی کلیپ و اکران آن در نتیجه ها کاوش می‌باشید، از این اسکیما استعمال فرمایید.
اسکیمای روی داد: برای معرفی رویدادهایی مثل کنسرت و… این اسکیما به کار گیری می گردد.
اسکیمای امر پخت: این به عبارتی اسکیمایی میباشد که سبب ساز می‌شود در نتیجه ها درباره ی فرمان پخت یک خوراک داده ها اکران داده خواهد شد.
اسکیمای Review/Rating: این اسکیما به گوگل اگاهی می‌دهد که یوزرها به هر کاغذ یا این که متاع چه امتیازی داده اند.
اسکیمای سوالهای متداول (FAQ): با افزودن این اسکیما به تارنما، ممکن میباشد فریم سوال های متداول در نتیجه ها برای صفحه ها تارنما تان اکران داده گردد.

زیرعنوان‌ها (تگ‌های H1، H2 و H3) را درست بچینید

۲۰ بازديد

یک محتوای بهتر، می بایست ساختار صدق داشته باشد تا خواننده حیران نشود و با خویش بگوید این عنوان چه ربطی با عنوان گذشته دارااست! برای رعایت ساختار، تیتر اساسی محتوا که بالای نوشته ی علمی مثل رمز در خود نمایی می‌نماید را با عنوان یک (تگ H1)، تیترهای اساسی را با تگ H2 و پایین شاخه‌های آن ها را با H3، H4 و... مشخص و معلوم فرمائید.
اکثر سیستم‌های مدیر محتوا (مثل وردپرس) به طور اتوماتیک این تگ‌ها را به پست اضافه می‌نمایند. ولی ممکن میباشد بعضا از پوسته‌ها این پیکربندی را ویرایش نمایند. کد اینترنت‌وبسایت خویش را رسیدگی فرمائید تا مطمئن گردید تیترهای شما تگ‌های مطلوب داشته باشند.
این فعالیت هم گوگل را برای ایندکس کردن مطلبتان عالی ارشادوراهنمایی می‌نماید و هم یوزرها به راحتی مطلبتان را میخوانند و فهم می‌نمایند. سئو در مشهد و نکته سئویی انتها هم اینکه آوردن لغات کلیدی در عنوان ها اساسی سئوی شمارا بهبود خواهد اعطا کرد.
5. در محتوای خویش از محتوای چندرسانه‌ای استعمال فرمایید
استعمال از تصویر، کلیپ، نمودار و ... میتواند نرخ پریدن شمارا کم کند و استفاده کننده را بیشتر در ورقه نگه دارااست. این‌ دو از اساسی‌ترین معیارها در تعامل با مخاطب می‌باشند که در سکو اینترنت‌وب سایت شما تأثیر بدون واسطه می گذارند.
6. لینک و پیوند‌سازی داخلی فرمائید
پیوند‌سازی داخلی در تارنما به دو طرز اجرا می شود:
پیوند‌دهی به بقیه مطالب یا این که محصول ها خودتان
در هر پستی که میگذارید دو یا این که سه پیوند به بقیه مطالبتان داشته باشید. این فعالیت برای شما دو منفعت دارااست، اولیه اینکه می توانید از صفحاتی که اعتبار بیشتری دارا هستند، برای پست‌های نو اعتبار بگیرید؛ دوم اینکه در صورتی خواننده‌ها روی پیوند‌های شما کلیک نماید و به صفحه ها دیگر سایتتان رمز بزنند، سبب ساز می‌گردد مجال بیشتری را در وبسایت شما بمانند و به گوگل این پیام را برسانند که تارنما شما‌را دوست دارا هستند! گوگل هم که شیدا وبسایت‌های کاربرپسند میباشد که به آن ها اعتبار بدهد.
کارایی فرمایید که لینک و پیوند‌های بی‌ربط به مسئله نداشته باشید؛ مدام عایدی مخاطب را درنظر بگیرید که آیا این لینک و پیوند، اینجا به درد مخاطب می خورد یا این که خیر؟ از جملهً در صورتیکه درباره seo داخلی می‌نویسید، لینک و پیوند به offpage می تواند برای استفاده کننده اثرگذار باشد. البته در مقاله سئوی داخلی پیوند به «شگفتی‌های کائنات» شاید زیاد منطقی به لحاظ نمی رسد؛ الکی گوگل را هم حیران نکنید!

راهکارهای الگوریتم فرشنس گوگل برای سئو سایت

۲۶ بازديد
برای سازش با آپ تو دیت های گوگل نحوه های متعددی وجود دارااست. البته نکته ای که در تمامی ی آن‌ها وجود دارااست این میباشد که، در همگی ی این طریق ها می بایست مقصود و استراتژی اساسی واپسین آپ دیت ها را در لحاظ بگیرید و آن را دنبال فرمایید. برای سازش با الگوریتم فرشنس گوگل می بایست از اسلوب (QDF(Query Deserves Freshness تبعیت نمایید. این سیاق بر این یقین میباشد که، اشخاصی که در گوگل در پی جستجوی داده ها می‌باشند، سزاوار نتیجه ها نو و آپدیت میباشند. براین اساس موضوعاتی که جدیدا پوشش بیشتری داده گردیده اند و به اصطلاح نو و دست اولیه می‌باشند و داده ها جدیدتر، شانس بیشتری دارا هستند که به مخاطبان اکران داده شوند.
الگوریتم فرشنس از یک اپ ی حامی که کافئین اسم داراست، به کار گیری می نماید. اپلیکیشن ی کافئین فضای تبارک وب را به قسمت های خرد تقسیم کرده و صفحه های آن قسمت های خرد را بر پایه ی تازگی و تازه بودنشان آراسته می نماید.
راهکارهای الگوریتم فرشنس گوگل برای seo وب سایت
تا اینجای مقاله با ساز و شغل الگوریتم فرشنس آشنا شدیم. در حال حاضر این پرسش پیش میاید راهکارهای عملی برای الگوریتم تازگی محتوا چیست؟ چه طور از الگوریتم فرشنس گوگل برای بهینه سازی و seo وبسایت به کارگیری کنیم؟ به‌دنبال به ذکر این راهکارها میپردازیم.
1. بروزرسانی محتواهای کهن
کارایی محتواهای سابق وبسایت خویش رسیدگی فرمائید. میان آن‌ها محتواهایی که در پیشین درجه و بازدید خیر داشته اند را معلوم نمایید و حق تقدم را بروزرسانی و به روز کردن این محتواها قرار دهید. برای تروتمیز کردن بروزرسانی ها میتوانید از ابزارهای روزنگار محتوایی استعمال نمائید.
بروزرسانی محتوا سابق اثر متعددی بر seo وبسایت دارااست و به گوگل این سیگنال را می‌دهد که وبسایت شما پویا و فعال میباشد و برای نیاز کاربر قیمت قائل میباشد.
در‌حالتی که که محتواهای کهن وبسایت شما با اتفاقات نو بروز نشوند، نیازهای مخاطبان را پوشش نمی دهند و مخاطبان تارنما شمارا شکاف می نمایند. سئو در مشهد مطالب سابق را به راحتی می‌توانید آپ تو دیت فرمایید. کافیست داده ها تازه و جدید را به محتوا اضافه فرمائید و مبنی بر جستجوهایی که یوزرها اجرا میدهند آن را با صرفه فرمایید. با این عمل هم محتوای شما آپ دیت و نو می‌گردد و هم تحت عنوان یک محتوای جامع و بی نقص از گوگل درجه ی نیکی می‌گیرد.
2. به کارگیری از طریق های نو ساخت‌و‌ساز محتوا
به کارگیری از طریق های تازه و متفاوت ساخت محتوا به الگوریتم تازگی محتوا اثبات می نماید، وب سایت شما و صفحه ها آن نو و آپدیت میباشد. گونه های ایجاد محتوا مثل تصاویر، اینفوگرافیک، پادکست، ویدئو و… را به محتوای متنی خویش اضافه فرمائید، تا یوزرها بیشتر جذب محتوای شما شوند.
اکثری از یوزرها از روش تصاویر یا این که کلیپ وارد وب سایت شما میگردند. در واقع ممکن میباشد یک محتوای مولتی مدیا از وبسایت شما، به وسیله الگوریتم فرشنس تازه تشخیص داده گردد و یوزرها متعددی را با خویش به وبسایت بیاورد.