راهکارهای الگوریتم فرشنس گوگل برای سئو سایت

۱۲ بازديد
برای سازش با آپ تو دیت های گوگل نحوه های متعددی وجود دارااست. البته نکته ای که در تمامی ی آن‌ها وجود دارااست این میباشد که، در همگی ی این طریق ها می بایست مقصود و استراتژی اساسی واپسین آپ دیت ها را در لحاظ بگیرید و آن را دنبال فرمایید. برای سازش با الگوریتم فرشنس گوگل می بایست از اسلوب (QDF(Query Deserves Freshness تبعیت نمایید. این سیاق بر این یقین میباشد که، اشخاصی که در گوگل در پی جستجوی داده ها می‌باشند، سزاوار نتیجه ها نو و آپدیت میباشند. براین اساس موضوعاتی که جدیدا پوشش بیشتری داده گردیده اند و به اصطلاح نو و دست اولیه می‌باشند و داده ها جدیدتر، شانس بیشتری دارا هستند که به مخاطبان اکران داده شوند.
الگوریتم فرشنس از یک اپ ی حامی که کافئین اسم داراست، به کار گیری می نماید. اپلیکیشن ی کافئین فضای تبارک وب را به قسمت های خرد تقسیم کرده و صفحه های آن قسمت های خرد را بر پایه ی تازگی و تازه بودنشان آراسته می نماید.
راهکارهای الگوریتم فرشنس گوگل برای seo وب سایت
تا اینجای مقاله با ساز و شغل الگوریتم فرشنس آشنا شدیم. در حال حاضر این پرسش پیش میاید راهکارهای عملی برای الگوریتم تازگی محتوا چیست؟ چه طور از الگوریتم فرشنس گوگل برای بهینه سازی و seo وبسایت به کارگیری کنیم؟ به‌دنبال به ذکر این راهکارها میپردازیم.
1. بروزرسانی محتواهای کهن
کارایی محتواهای سابق وبسایت خویش رسیدگی فرمائید. میان آن‌ها محتواهایی که در پیشین درجه و بازدید خیر داشته اند را معلوم نمایید و حق تقدم را بروزرسانی و به روز کردن این محتواها قرار دهید. برای تروتمیز کردن بروزرسانی ها میتوانید از ابزارهای روزنگار محتوایی استعمال نمائید.
بروزرسانی محتوا سابق اثر متعددی بر seo وبسایت دارااست و به گوگل این سیگنال را می‌دهد که وبسایت شما پویا و فعال میباشد و برای نیاز کاربر قیمت قائل میباشد.
در‌حالتی که که محتواهای کهن وبسایت شما با اتفاقات نو بروز نشوند، نیازهای مخاطبان را پوشش نمی دهند و مخاطبان تارنما شمارا شکاف می نمایند. سئو در مشهد مطالب سابق را به راحتی می‌توانید آپ تو دیت فرمایید. کافیست داده ها تازه و جدید را به محتوا اضافه فرمائید و مبنی بر جستجوهایی که یوزرها اجرا میدهند آن را با صرفه فرمایید. با این عمل هم محتوای شما آپ دیت و نو می‌گردد و هم تحت عنوان یک محتوای جامع و بی نقص از گوگل درجه ی نیکی می‌گیرد.
2. به کارگیری از طریق های نو ساخت‌و‌ساز محتوا
به کارگیری از طریق های تازه و متفاوت ساخت محتوا به الگوریتم تازگی محتوا اثبات می نماید، وب سایت شما و صفحه ها آن نو و آپدیت میباشد. گونه های ایجاد محتوا مثل تصاویر، اینفوگرافیک، پادکست، ویدئو و… را به محتوای متنی خویش اضافه فرمائید، تا یوزرها بیشتر جذب محتوای شما شوند.
اکثری از یوزرها از روش تصاویر یا این که کلیپ وارد وب سایت شما میگردند. در واقع ممکن میباشد یک محتوای مولتی مدیا از وبسایت شما، به وسیله الگوریتم فرشنس تازه تشخیص داده گردد و یوزرها متعددی را با خویش به وبسایت بیاورد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.