یکشنبه ۱۷ دی ۰۲ | ۱۶:۳۰ ۱۹ بازديد
به حساب آوردن شاخص KEI
با به کارگیری از چوب جادویی بهینه سازی یعنی شاخص بازدهی عبارات کلیدی (KEI: Keyword Efficiency Index) معلوم میگردد که از هر کلمه و واژه یا این که عبارت انتظار چه تعداد ورودی از موتورهای کاوش را می بایست داشته باشید. هرچقدر این شاخص فراتر باشد لغت ها کلیدی مطلوب خیس میباشند.
سئو در مشهد کارداران اثرگذار در چگونگی لغت ها کلیدی به تفصیل تحت میباشد:
رابطه (R: Relevance)
در واقع به عبارتی واحد سنجش رابطه کلمه ها کلیدی شما با مطالب مو جود در شیت و آن چیزی که به یوزرها ارائه می دهید میباشد.
ما عبارات کلیدی را با اعتنا بدین فاکتور به سه گروه تقسیم میکنیم و براساس واحد سنجش رابطه آنان با وبسایت نمره ی 1، 2 و یا این که سه برایشان مراد میکنیم و در یک ردیف مستقل در پوشه اکسل در مقابل هر واژه و کلمه کلیدی یادداشت میکنیم.
1 برای رابطه زیاد
2 برای رابطه میانگین
3 برای رابطه نادر
تعداد کاوش (Sv: Search Volume)
که نشانگر تعداد دفعات جستجوی لغات کلیدی متبوع بوسیله یوزرها در طی یک ماه می باشد.
ابزارهای مطلوب گوناگونی برای این فعالیت جان دار میباشد به عنوان مثال با استعمال از Wordtracker و جستجوی واژه و کلمه متبوع (به عنوان مثال free ecard) نتایجی مشابه به عکس پایین به شما اکران می دهد که در آن تعداد جستجوی ماهانه برای کلمه و واژه متبوع بوسیله یوزرها و همینطور لغات کلیدی پیشنهادی دیگری قابل مشاهده میباشد. به عنوان مثال واژه کلیدی free ecard در هر روز 11384 توشه و نتیجتا 347201 توشه در ماه اکران داده می گردد.