محتوا را برای موتور جستجو ننویسید

بهترین مرجع سئو در مشهد

محتوا را برای موتور جستجو ننویسید

۳ بازديد
seo در معنای تمامی چیز برای سرچ انجین وجود ندارد، گوگل بر روی این زمینه که هیچ وقت برای موتور کاوش محتوا نباید نوشت تاکید متعددی می نماید و از تمامی می‌خواهد تمرکز خویش را بر روی داشتن راه people-first content بگذارند. در‌این راستا گوگل می‌گوید: seo وقتی یک کار موثر خواهد بود که تنها سئو در مشهد برای کاربر انسانی نوشته خواهد شد و محتوایی که عمدتا برای ترافیک موتورهای کاوش ساخت ‌گردد، به شدت با محتوایی که جستجوگران آن را رضایت‌نصیب میدانند، مخالف میباشد. گوگل برای اجتناب از محتوا نویسی ماشینی، سوالاتی را از شما می‌پرسد که قادر است روئت کرد بهتری به آنچه در تارنما تان جریان داراست بدهد:
آیا محتوا در صدر برای جذب استفاده کننده از موتورهای کاوش میباشد یا این که مندرج برای استفاده کننده حقیقی وواقعی مقصود؟
آیا محتوای متعددی درباره‌ی موضوعات گوناگون ساخت و ساز میکنید به‌این آرزو که بعضی از آن ها در حاصل کاوش کوشش نیکی داشته باشند؟
آیا از طریق های ماشینی برای ساخت و ساز محتوا در بخش اعظمی از موضوعات استعمال میکنید؟
آیا شما آنچه را که از دیگر افراد می شنوید را سوای اضافه کردن بها بیشتر خلاصه و منتشر می کنید؟
آیا فقط به دلیل آن که برخی چیزها بنظر مرسوم و جذاب می‌باشند استارت به تایپ کردن میکنید ؟
آیا محتوای شما به اشخاص این حس را القا می نماید که جهت کسب اطلاعات عالی از منابع دیگر نیاز به جستجوی بیشتر و دوباره دارا هستند؟
آیا برای محتوای نویسی، تعداد لغت ها خاصی را مدنظر دارید چون شنیده اید که تعداد عبارات در ساخت و ساز محتوا عنایت داراست؟ چون تعداد لغت ها و فرصت ارسال محتوا هیچ تاثیری در مرتبه بندی و چگونگی ندارد.
آیا سوای تخصص حقیقی وارد بعضا از حوزه های موضوعی گردیده اید تا بتوانید فقط ترافیک دریاافت نمایید؟
آیا محتوای شما به سوالی جواب می دهد که در واقع هیچ جوابی ندارد، از جمله وقتی که تاریخ نشر یک کالا، فیلم یا این که نرم‌افزار تلویزیونی هنوز پذیرش نشده استارت به تایپ کردن نوشته‌ی علمی با قضیه آن ها فرمایید.
آیا شیوه نامه های گوگل را در امر محتوای پروداکت رویو در لحاظ می‌گیرید؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.