آرشیو بهمن ماه 1401

بهترین مرجع سئو در مشهد

تحقیق کلمه کلیدی با استفاده از Ahrefs

۱۲ بازديد
اکثر عموم Ahrefs را یک ابزار لینک و پیوند سازی می‌دانند .
ولی بخش اعظمی از عموم نمی‌دانند که Ahrefs یک ابزار واژه کلیدی حقیقتاً عالی نیز دارااست. چیزی که در باب Ahrefs “Keyword Explorer” بهتر میباشد این میباشد که شما تعداد متعددی داده موثر راجع‌به هر واژه کلیدی اخذ می‌کنید. که میتواند به شما یاری دهد تصمیم بگیرید که آیا این کلمه و واژه کلیدی میباشد که قیمت تعقیب کردن آن را داراست یا این که نه.
خلل ما با Keyword Explorer این میباشد که در ارائه ایده های تازه برای کلمه ها کلیدی خوب وجود ندارد. معمولاً لغات کلیدی را ساخت‌و‌ساز می نماید که صرفا تغییرات معمولی ای از کلمه و واژه کلیدی میباشد که تایپ کرده ایم.
فصل 4. خلل واژه کلیدی
به چه شکل متوجه می‌شوید که یک واژه کلیدی برای درجه بندی بیش تر از حد رقابتی میباشد؟
پرسش نیکی میباشد. چون در‌صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی فوق العاده رقابتی را گزینش فرمایید، ممکن میباشد برای عبور از ورقه سوم گوگل در گیر خلل گردید. سئو در مشهد  ولی در حالتی‌که بتوانید یک واژه کلیدی را فارغ از رقابت زیاد پیدا فرمایید، شانس خیر برای شکستن 3 واژه کلیدی دارید. با این فعالیت، در اینجا طرز تشخیص رنج سئوی کلمه و واژه کلیدی نقل شده میباشد دم های بلند (معمولا) کمتر رقابتی می‌باشند
در‌حالتی که وب سایت شما به طور کامل نو میباشد.
یا این که در‌صورتی‌که میخواهید 100% روی عبارات کلیدی که رقابتی نیستند تمرکز نمائید.
بعد از آن شما مسلماً می‌خواهید لغات کلیدی تعدادی سیلابی را غرض قرار دهید .
اکثر اشخاص در بهینه سازی (مثلا خودم) عبارات کلیدی را به سه گروه مهم تقسیم می نمایند: رمز، تن و دم بلند.
در اینجا به تفکیک هر نوع کلمه و واژه کلیدی آمده میباشد:
موقعیت رمز
اینها معمولاً لغت ها کلیدی تک کلمه و واژه ای با وسعت کاوش و رقابت زیاد می باشند. مثال‌هایی از اصطلاحات کلیدی مانند “بیمه” یا این که “ویتامین” می‌باشند. از آنجایی که مقصود کاوش گر در کلیه جا وجود داراست (هر که برای «بیمه» کاوش می نماید ممکن میباشد پیرو ارزش بیمه خودرو، لیستی از شرکت ها بیمه قدمت یا این که تعریفی از واژه باشد)،  اصطلاحات اساسی معمولاً به خیر و خوبی تبدیل نمی‌شوند.
عبارات کلیدی تن
لغات کلیدی تن کلمات 2-3 واژه و کلمه ای می‌باشند که وسعت جستجوی قابل قبولی دارا هستند (دستکم 2000 کاوش در ماه)، البته خاص خیس از کلمه ها کلیدی راز میباشند. کلمه ها کلیدی مانند “بیمه قدمت” یا این که “توصیه آنلاین ویتامین ها” مثال هایی از لغات کلیدی تن می باشند. اینها حدوداً مدام رقابت کمتری نسبت به واژه کلید راز یا این که تک واژه و کلمه ای دارا‌هستند.
کلمه ها کلیدی دم بلند
عبارات کلیدی دم بلند یا این که تعدادی سیلابی کلمات وقتگیر و بیشتراز 4 واژه و کلمه می باشند که معمولاً بسیار خاص میباشند. عباراتی مانند “بیمه قدمت مقرون به صرفه برای سالمندان” و “توصیه آنلاین کپسول ویتامین D” مثال هایی از عبارات کلیدی دم بلند می باشند. این کلمات به طور غیر وابسته وسعت جستجوی متعددی ندارند (معمولاً حدود 10-200 کاوش در ماه). ولی هنگامی آن‌ها‌را با هم اضافه می‌کنید، دم های بلند اکثریت جستجوهای آنلاین را تشکیل می‌دهند. اصطلاحات زمان بر معمولاً چندان رقابتی نیستند. پس عالی میباشد برای کشف کردن عبارات کلیدی از لغت ها کلیدی دم بلند به کارگیری فرمائید.
هیچ مجموعه کلید کلمه و واژه “شایسته ترین” برای تمرکز نیست. هر 3 مزایا و معایب خویش را دارا هستند.
ولی هنگامی دفعه به رقابت میرسد، دم‌های بلند یا این که یک سری سیلابی معمولاً کمترین رقابت را میان این گروه دارا هستند.

ترافیک ورودی و تحلیل وبسایت رقبا

۱۱ بازديد

یکی‌از دیگر از عواملی که اثر متعددی روی بهینه سازی تارنما دارااست معیار ترافیک ورودی به وب سایت میباشد.
این ترافیک هرچه بیشتر باشد مطمئنا اثر بیشتری خواهد داشت.
دراین مورد هم تحلیل رقبا امری اصلی تلقی می‌گردد و شما بایستی با اعتنا به معدل آنها موجب ارتقاء ترافیک وب سایت خویش گردید.
در این مورد هم دست اندرکاران متعددی اثر گذارند که از آنها می شود به استعمال از بک لینک و پیوند کیفیت عالی و استعمال از شبکه های مردمی اشاره نمود.
به شما توصیه می‌کنیم برای داده ها بیشتر در این مورد نوشته ی علمی ” روش های ارتقاء ترافیک تارنما ” را پژوهش فرمایید.
به چه شکل تارنما رقبا را محاسبه کنیم؟
طرز های چک وب سایت رقبا
یک کدام از عامل ها اصلی در بهینه سازی هر اینترنت سایتی ، محاسبه تارنما رقبا میباشد. سئو در مشهد شما با این عمل میتوانید هدف ها بهینه سازی وبسایت خویش را انتخاب نمایید و طبق آن استراتژی های کلی خویش را معلوم نمائید.
اما بسته به نوع حوزه شغل سایت شما این محاسبه می‌تواند بسیار غامض باشد چون امروزه فاکتورهای seo و سئو وبسایت بیشتر از هر فرصت دیگری میباشد.
به‌دنبال به چهار مرحله اساسی اشاره میکنیم که برای استارت نظارت وبسایت رقبا به آن نیاز دارید آن گاه به سراغ معرفی ابزاری می‌رویم که توسط آنان می اقتدار تارنما های شناسایی گردیده حریف را چک کرد.
1. شناسایی رقبا پیش از آغاز seo
شناسایی رقبا پیش از آغاز سئو
مهم‌ترین مرحله پیش از آغاز seo وبسایت ، شناسایی رقبا میباشد.
اساسا در حالتی که قصد آغاز seo برای فرد یا این که سازمانی را دارید که با عمل آن چندان شناخت ندارید ، می بایست فرآیند شناسایی رقبای خویش را از صفر استارت فرمایید.
همینطور بایستی به‌این نکته دقت داشته باشید که هر اینترنت سایتی که با لغات کلیدی شبیه شما در حاصل کاوش سکو های بالا را دارااست ، حریف شما به حساب آورده می شود در حالی که ممکن میباشد حوزه شغل کاری متفاوتی با شما داشته باشد.
2. پژوهش شرایط رقبا در لغات کلیدی
چک وبسایت رقبا در کلمه ها کلیدی
شما می بایست لغت ها کلیدی لازم حوزه کار کاری خویش را معین فرمایید و بعد حالت تارنما های حریف خویش درین لغت ها را نظارت نمایید.
با این عمل می‌توانید بفهمید وب سایت های حریف روی چه کلمه و واژه هایی قصد سکو به چنگ آوردن را دارا هستند.
همین طور به اندیشه کلماتی باشید که رقبا از آن استعمال نمیکنند و در عین اکنون کلمه و واژه ای پر طرفدار به حساب آورده می شود.
این شغل می‌تواند توسعه و گسترش چشمگیری برای بهینه سازی وبسایت شما باشد.
3. مقایسه حالت تارنما با رقبا
مقایسه حالت وبسایت با رقبا
پس از شناسایی رقبا و معین کردن کلمه ها کلیدی وهله به رسیدگی تارنما های حریف می‌رسد.
برای این مراد شما بایستی مجموع داده های جانور را گردآوری نمایید و عبارات کلیدی خویش را بر پایه ی حق تقدم آنان گروه بندی نمائید.
این نظارت دربرگیرنده: رابطه لغات کلیدی با مورد ، پژوهش چگالی لغت ها کلیدی ، سکو فعلی ، رسیدگی معیار جستجوی لغت ها کلیدی ، تحقیق پیوند های فرنگی ، seo محتوا و ویژگی ها صفحه های میباشد.
4. گزینش لغات کلیدی اساسی
تعیین عبارات کلیدی مهم
در انتها و بعداز مشخص و معلوم شدن لغات کلیدی اساسی حوزه کاری و لغت ها کلیدی رقبا ، شما بایستی لغات کلیدی خویش را به طور مقصود کوتاه مقطع ، بین دوران و بلند بازه زمانی معلوم نمایید.
برای استارت عالی میباشد از کلماتی به کارگیری نمائید که بالاترین درجه را در آنها دارید.
عده بندی
فاکتورهای بهینه سازی و seo وب سایت روز آپدیت در حالا ارتقاء میباشد و شما دیگر مانند قدیم نمی توانید با یک سری بک لینک و پیوند بهتر خویش را به صدر نتیجه ها گوگل برسانید.
در طریق بهینه سازی تازه شما بایستی بالغ بر 200 فاکتور اصلی را چهت نیل به درجه های بالا رعایت فرمائید.
امروزه با اعتنا به هجوم دستیابی امور به سمت فضای وب و فعال‌سازی وبسایت های گوناگون در مسئله ارائه سرویس ها ، مداقه چک وبسایت رقبا بیشتر از پیش آیتم التفات میباشد.
پس خلال رعایت روال بهینه سازی و سئو ، شما بایستی محاسبه رقبای خویش را در شیوه نامه قرار دهید تا بتوانید شایسته ترین برخورد را از استحصال فعالیت خویش به دست آورید.

میزان فعالیت در سایت یا تقاضای خزش (Crawl Demand / Crawl Scheduling)

۱۰ بازديد
چطور میزان دارایی خزیدن سایتمان را محاسبه کنیم؟
برای پژوهش میزان دارایی خزش یک وب سایت، خوب میباشد به سرچ کنسول آن مراجعه‌نمایید. برای این فعالیت آغاز مایحتاج میباشد که سایتتان را در سرچ کنسول تصویب کرده باشید. در‌حالتی که هنوز این شغل را نکرده اید، مقاله " تصویب وبسایت در سرچ کنسول " به شما امداد خواهد کرد. در پی برای پژوهش میزان دارایی خزش سایتتان، فرایند تحت را طی نمائید:
وارد قسمت پیکربندی سرچ کنسول گردید.
طبق تصویر ذیل، سئو در مشهد در نصیب Crawling روی مورد‌‌ی گشودن گزارش (Open Report) کلیک نمائید.
اینک به برگه ای هدایت می‌شوید که می‌توانید جزئیات بیشتر را ملاحظه کنید.
قسمت های گوناگون Crawl stats در سرچ کنسول
نصیب اولیه
طبق تصویر ذیل، میتوانید تعداد درخواست‌ها، واحد سنجش دانلودها و همینطور معدل مجال پاسخگویی تارنما را ببینید.
نصیب دوم
Host status گزارش خطاهای هاست را در 90 دیروز آرم میدهد.
نصیب سوم
نصیب سوم به Crawl requests breakdown مربوط میباشد و مشتمل بر 4 نصیب می‌گردد:
By response
این نصیب معیار صفحه ها خزیده گردیده را نماد میدهد؛ مشکلاتی نظیر ارور 404 و تعداد صفحه ها سلامت در‌این قسمت نمایش داده می شود. با کلیک روی هر قسمت می‌توانید جزئیات بیشتری را ملاحظه کنید.
به‌این نکته اعتنا فرمائید که هر چه تعداد صفحه ها OK 200 بیشتر باشد، وب سایت شما در موقعیت بهتری جای دارد.
By file type
در‌این بخش میتوانید نوع صفحه های کرال گردیده را ببینید.
By purpose
تعداد دفعات کرال صفحه ها سابق و نو وبسایت را نماد میدهد.
By Googlebot type
نوع ربات هایی که صفحه ها وب سایت شمارا کرال کرده اند را معلوم می نماید.
در نقطه پایان
درین مقاله به شما گفتیم که میزان دارایی خزش یا این که کرال باجت چیست و چه اهمیتی برای وبسایت شما دارااست. همان طور که در قسمت اثر کرال باجت بر seo گفتیم در‌حالتی که که نتوانید به شایسته ترین صورت، دارایی خزش تارنما را ارتقاء بدهید و آن را رئیس نمایید، با مشکلاتی در بهینه سازی تارنما خویش مواجه خواهید شد. بدین ترتیب می توانید با استعمال تکنیک هایی که گفته شد، دارایی خزش سایتتان را مدیر کرده و نرخ آن را ارتقاء دهید. در حالتی‌که که در این باره نیاز به مشورت تخصصی داشتید، با مشاوران ما در اینترنت پویا تماس حاصل نمایید.

نحوه عملکرد CDN چگونه است؟

۱۳ بازديد
نگهداری از داده ها وبسایت
یکی خصوصیت های کانال توضیح محتوا، هواخواهی امنیت داده ها میباشد. در واقع کانال توزیع محتوا میتواند سایتی را با سند TLS / SSL ایمن نگه دارااست. برای شناخت با طرز راه‌اندازی SSL، نوشته‌علمی چه گونه ssl را در وردپرس فعال کنیم؟ بازرسی فرمایید.
آیا استعمال از کانال توزیع محتوا CDN در بهینه سازی تارنما اثر داراست؟
مسلما با این پرسش مواجه خواهید شد که CDN چه تاثیری در seo تارنما خواهد گذاشت؟ به صورت کلی ارتقا سرعت تارنما یکی عامل ها بسیار اساسی و تاثیرگذار در سئو در مشهد میباشد. وقتی که یوزرها بتوانند به راحتی و در سریعترین فرصت ممکن به وبسایت شما دسترسی داشته باشند، نرخ پریدن سایتتان نیز کاهش پیدا می نماید.
هرچه نرخ پریدن یک وب سایت کمتر و ماندگاری یوزرها در تارنما بیشتر باشد، جایگاه بهینه سازی آن نیز بهبود پیدا خواهد کرد. یکی‌از معیارهای سایت gtmetrix برای جایگاه بندی seo یک وبسایت، فعال بودن کانال توزیع محتوا CDN در آن میباشد. پس می قدرت خاطرنشان کرد با فعال کردن این خصوصیت برای وب سایت خویش میتوانید شانستان را برای بهبود سکو seo وب سایت ارتقا دهید.
در نقطه پایان
در‌این مقاله به شما گفتیم که CDN چیست و چه مزایایی دارااست؟ همانگونه که در حین محتوا گفتیم، به یاری کانال توزیع محتوا CDN می‌توانید فرصت پاسخگویی تارنما به یوزرها را کاهش داده و امنیت سایتتان را نیز در قبال هجوم ها DDOS هواخواهی نمائید. اکنون یکی معیارهای ابزارهای سکو بندی بهینه سازی وبسایت مانند gtmetrix، فعال بودن همین خصوصیت برای وبسایت میباشد. براین اساس در صورتی‌که می‌خواهید طبق واپسین تکنولوژی شغل فرمائید، عالی میباشد کانال توزیع محتوا CDN

انکرتکست چیست؟ seo اشکال Anchor Text

۱۲ بازديد
انکر تکست یا این که Anchor Text متنی میباشد که استفاده کننده با کلیک روی آن به کاغذ غرض انتقال میابد. یک کدام از فاکتورهای seo که کمتر به آن اشاره گردیده، عنایت انکر تکست در پیوند سازی میباشد. برای شناخت بیشتر با این زمینه و اشکال انکر تکست مقاله ذیل را از دست ندهید.
انکر تکست چیست؟
به کلماتی در یک متن که به وسیله آنان به ورقه ای دیگر پیوند داده میشود، انکر تکست می‌گوییم. در واقع به واژه و کلمه ای که استفاده کننده با کلیک روی آن به برگه ای دیگر انتقال می یابد، anchor text می‌گوییم. یک کدام از نماد های انکر تکست رنگ آن میباشد که در اکثر مواقع با رنگ آبی‌رنگ معین میشود.
مثلا به گزاره ذیل توجه نمائید:
سرویس ها seo و seo وب سایت به وسیله دسته اینترنت پویا به صورت تخصصی و ماهر ایفا می‌گردد.
در‌این پاراگراف با دو انکر تکست بهینه سازی و سئو و اینترنت پویا، برای صفحه ها مربوط به آن ها پیوند ساخته ایم.
گزینش انکر تکست متناسب با قضیه کاغذ ای که به آن لینک و پیوند می دهید، بسیار گزینه مداقه میباشد. چون موتورهای کاوش بوسیله انکر تکست متوجه حوزه کار آن ورقه می گردند. سئو در مشهد بعضی وقتها بجای واژه و کلمه انکر تکست از تیتر پیوند و متن لینک و پیوند نیز به کار گیری میشود.
به همین برهان موتورهای کاوش یاهو، گوگل و بینگ هنگام سرچ انکر تکست ها وبسایت شما‌را در حاصل آرم دهند.
در حالتی‌که که با یک انکر تکست معلوم به ورقه ای از وبسایت لینک و پیوند داده گردد، آن شیت با به عبارتی زمینه و واژه کلیدی در گوگل تصویب گردد. به همین استدلال تعیین انکر تکست هنگام پیوند سازی بسیار گزینه التفات میباشد.
anchor text در پیوند ها چه کاربردی دارا هستند؟
لینک و پیوند ها به وسیله یک قطعه کد HTML ساخته میگردند. بخشی از این پیوند، مرتبط با انکر تکستی میباشد که به آن منسوب شده.
گونه های انکر تکست کدام میباشد؟
در پیشین سئوکاران و وبمستران به راحتی می توانستند، بوسیله واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرشان برای ورقه ای لینک و پیوند سازی اجرا داده و درجه خویش را ارتقا دهند. ولی امروزه همگی انکر تکست ها از بها یکسانی بهره مند نیستند.
همینطور به کار گیری بیش تر از حد از یک انکر تکست، برای پیوند سازی های مختلف شمارا با جریمه از طرف گوگل روبرو می نماید. در فیض بکار بردن تیتر پیوند های متعدد در پیوند سازی، شما‌را از جریمه گوگل محفوظ می نماید.
به این ترتیب برای سئو اصولی تارنما خویش، باید با اشکال انکر تکست آشنا گردید.
انکر تکست اسم تجاری(Branded Anchors)
انکر تکست اسم تجاری بدین شکل میباشد که به وسیله اسم مارک، پیوند سازی اعمال می‌گردد. در صورتیکه که واژه کلیدی و اسم برندتان یکسان نباشد، برای بهینه سازی وبسایت مشکلی پیش نمی آید. بعضی تارنما های Best Buy و Moz از این نوع انکر تکست بیشتر به کارگیری می نمایند.
انکر تکست همگانی (Generic Anchors)
به طبع شما نیز با پیوند هایی همانند "بیشتر بدانید" یا این که "اینجا کلیک نمایید" و … آشنا گردیده اید. در پیشین از این نوع انکر تکست بسیار به کارگیری میشد. ولی بر پایه ی با الگوریتم های گوگل، استعمال از انکر تکست همگانی سبب ساز زخم به seo وب سایت می گردد.

تاثیر بازنویسی محتوا بر سئو

۸ بازديد
ویرایش محتوا چیست؟ چطور محتوای دستکاری بنویسیم؟
استحصال و امور برای گسترش دستیابی و کارشان و به عمل بردن استراتژی بازاریابی محتوا، مستلزم محتواهای حرفه‌ای میباشند. البته فعالیت ساخت‌و‌ساز محتوای حرفه‌ای، در عین اکنون که یک گام طلایی در بازاریابی محتوا به‌حساب می‌آید، شغل دشواری میباشد. ویرایش محتوا یکی طریق هایی میباشد که شغل ساخت و ساز محتوا را راحت خیس می نماید. امروزه مهارت بازآفرینی محتوا یا این که اصطلاحا پارافریز یکی‌از مهارت هایی میباشد که کارشناسان ایجاد محتوا می بایست با آن شناخت داشته باشند. درین مقاله حافظه می‌گیریم چطور محتوای دستکاری گردیده بنویسیم؟ و به‌دنبال با تکنیک های دستکاری محتوا آشنا می شویم.
ویرایش محتوا چیست و چطور اجرا می شود؟
ممکن میباشد در گام نخستین این پرسش برای شما پیش بیاید، دقیقا ویرایش محتوا چیست؟ پارافریز چه تفاوتی با بقیه شیوه های ساخت‌و‌ساز محتوا داراست؟ تکنیک سئو در مشهد شما هنگامی مبادرت به دستکاری محتوا می‌کنید، محتوا را از نخستین نمی سازید، بلکه از علم محتوایی که تا قبل از اینً ایجاد شده است، به کارگیری می‌کنید و با استعمال از تکنیک هایی و ابتکار عمل خودتان آن را دستکاری میکنید.
محتوا های تالیفی و ترجمه با به کارگیری از طریق های دیگر ساخت و ساز محتوا تولید میشوند. در محتوای تالیفی، محتوا نویس با یاری دانش و علم خویش، استعمال اختراع و ایده های تازه و سوای استعمال از محتوا های مو جود، مبادرت به تایپ کردن محتوا می نماید. برای این شغل بایستی مورد محتوا را به خیر و خوبی بشناسد و داده ها جامع و جامعی درباره آن زمینه داشته باشد. در ترجمه، محتوا را فارغ از اینکه تغییری در آن ساخت و ساز گردد، از زبانی به گویش دیگر ترجمه می‌شود. بایستی اعتنا داشت در ترجمه حق دخالت در آنچه که تالیف کننده اساسی نوشته میباشد نیست، چون ممکن میباشد متخصص محتوا تخصص کافی در زمینه ی محتوایی که ترجمه می نماید نداشته باشد و در حالتی‌که در آن دخالت نماید ممکن میباشد، توشه علمی محتوا را حاد خواهد شد.
یادگرفتن دستکاری محتوا
برای دستکاری یک متن می بایست نکاتی را در لحاظ بگیریم و حافظه بگیریم چطور محتوای دستکاری گردیده بنویسیم که مخاطب پسند باشد و کاربر را به هدفی که دارااست برساند.
اسکن نکردن از محتوا های دیگر
اولی و مهم ترین نکته در یادگرفتن ویرایش محتوا، نسخه برداری نکردن از سایر محتوا ها و منابع جان دار میباشد. اسکن کردن ابدا دستکاری محتوا محسوب نمی‌شود و اثار بدی هم درپی دارااست. گوگل به اسکن کردن محتوا بسیار حساس میباشد و حتی درصورتی که یک پاراگراف از محتوای مرجع را نسخه برداری کرده باشید، متوجه می‌شود و قابلیت و امکان داراست شما‌را جریمه نماید.

anchor text در لینک ها چه کاربردی دارند؟

۱۲ بازديد
1. مرتبط بودن انکر تکست و محتوا
با رونمایی از الگوریتم DeepMind، گوگل به راحتی میتواند گویش های متعدد را شعور کرده و بین آن‌ها رابطه برقرار نماید. در‌حالتی که برای پیوند سازی داخلی، به محتوایی لینک و پیوند بدهید که هیچ ارتباطی باهم ندارند، گوگل با‌گاز متوجه آن می‌شود. این عمل قادر است به seo وبسایت شما و تجربیات کاربری اثر منفی بگذارد.
همینطور به کارگیری از انکر تکست نا مربوط به محتوا نیز دقیقا همین اثر را خواهد گذاشت؛ برای لینک و پیوند دهی به یک محتوا آغاز بایستی تک تک انکر تکست های آن را دستیابی کرده و آنگاه با آنان لینک و پیوند سازی فرمائید.
2. به کار گیری از گونه های انکرتکست به نسبت مطلوب
همواره بایستی همت نمائید در لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی خویش، نسبت به کار گیری از انکر تکست ها را رعایت فرمائید.
البته خواسته از نسبت مطلوب چیست؟
50 درصد پیوند سازی ها می بایست با اسم مارک باشد
10 تا 20 درصد نشانی بدون نقص شیت متبوع باشد
10 تا 15 درصد تیتر کاغذ باشد
1 تا 5 درصد از انکر تکست های همگانی مثل " اینجا، کلیک نمایید و ... "
1 تا 5 درصد لغات کلیدی اساسی یا این که شبیه باشد
3. به کارگیری از انکر تکست در مکان مطلوب
با دقت به میزان گوگل، در صورتی‌که در قسمتی از وبسایت به جایی پیوند می دهید، آن پیوند بایستی برای استفاده کننده باارزش و اثرگذار بوده باشد. سئو در مشهد به همین استدلال می بایست پیوند ها را در جایی قرار دهید که بیشترین رابطه معنایی را داشته و بتواند به نیاز مخاطب جواب دهد.
درصورتی که فارغ از دقت به‌این مسئله، مبادرت به لینک و پیوند سازی نمائید، تارنما شما مبتلا پنالتی شود؛ به این دلیل‌که آن پیوند برای مخاطب موءثر نبوده و عدم دقت به آن از لحاظ گوگل به معنای نارضایتی مخاطب خواهد بود.
4. به وبسایت های سمی لینک و پیوند نداده و از آنان پیوند نگیرید
یکی‌از نکات اصلی در seo انکرتکست این میباشد که به وب سایت هایی با اسپم اسکور بالا پیوند نداده و از آنان نیز لینکی اخذ نکنید. این گروه از تارنما ها به جهت چگونگی بسیار پایینی که دارا‌هستند از دید گوگل گران بها شمرده نمی‌شوند. در سود وقتی که وب سایت آنان جریمه گردد، seo وبسایت شما نیز پایین اثر قرار می‌گیرد.
5. در پیوند سازی داخلی از انکرتکست Exact Match به کار گیری نمایید
استعمال بیشتراز حد از این نوع انکر تکست می‌تواند باعث جریمه شدن تارنما شما گردد؛ البته در لینک و پیوند سازی های داخلی خوب میباشد به هر محتوا با به عبارتی واژه کلیدی ظریف خودش پیوند بدهید. ولی لینک و پیوند دادن با انکر های دم دراز نیز گاهی سفارش می شود.
6. از متن های همگانی به کارگیری نکنید
بخش اعظمی از سئوکاران توصیه میکنند برای طبیعی خیس شدن لینک و پیوند سازی های خویش از انکر تکست های همگانی استعمال فرمایید؛ قابل ذکر میباشد که به کارگیری بیشتراز حد از عباراتی مانند " اینجا "، " بیشتر بخوانید" و ... میتواند به شدت اثر منفی روی بهینه سازی تارنما شما داشته باشد.
7. انکر تکست را از متن غیروابسته فرمائید
شاید این نکته بسیار معمولی و نادر التفات به حیث رسد، البته برای جلب اعتنا بیشتر مخاطب، خوب میباشد که رنگ انکر تکست با رنگ متن گوناگون باشد. براین اساس یوزرها روی پیوند وبسایت شما کلیک کرده و پیوند سازی انجام یافته در بهینه سازی تارنما شما اثر مثبت خواهد داشت.

Robots.txt در مقابل دستورالعمل های متا

۱۳ بازديد
«میزان دارایی خزیدن» تعداد صفحاتی می باشد که Googlebot در زمان زمان معینی در یک سایت می خزد و فهرست می کند.
خزیدن ربات در موتورهای جستجو گرانبها می باشد، البته خزیدن می تواند سایت‌هایی را که قدرت پژوهش به بازدید ربات‌ها و کاربران را ندارند، زیر تأثیر قرار دهد. ربات گوگل برای هر وبسایت یک بخش دارایی ای را که متناسب با مطلوبیت و ماهیت آنها باشد، کنار میگذارد. برخی از سایت‌ها تبارک‌تر میباشند، برخی دیگر از اختیارات زیادی برخوردارند، به این ترتیب از Googlebot یاری هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.
گوگل میزان دارایی خزیدن را به وضوح تعریف و تمجید نمی کند، اما آنها می گویند مقصود این هست که حق اولویت بندی گردد که چه چیزی باید خزیده شود، چه زمانی بایستی خزیده گردد و چقدر دقیق خزیده شود.
از آنجایی که منبع محدودی از خزیدن دارید، میتوانید robots.txt را نصب کنید تا از صفحه های اضافی از طریق Googlebot دوری کرده و آنان‌را به مورد ها اصلی معرفی فرمایید. سئو در مشهد این کار باعث حذف ضایعات بودجه خزیدن شما می‌شود و هم شما و هم گوگل را از نگرانی راجع به صفحات نامربوط نجات میدهد.
2. از ردپای محتوای تکراری دوری فرمائید
موتورهای جستجو در زمینه ی محتوای تکراری حساس می باشند ، با این اکنون، برای خزیدن صفحات محتوای تکراری و نمایش آنان در SERP ها، نیازی به ربات ندارید.
Robots.txt یک گزینه برای به دست کم رساندن محتوای تکراری موجود برای خزیدن می‌باشد. روش‌های دیگری برای اطلاع‌رسانی به Google در امر محتوای تکراری می‌باشد اما می‌توانید با استفاده از فایل‌های robots.txt محتوای تکراری را حذف فرمایید تا بودجه خزیدن خود را نیز نگهداری کنید.
3. بها لینک را به صفحه ها مناسب منتقل نمائید
لینک و پیوند های داخلی یکی‌از راههای بهبود سئو است. صفحه ها با بهترین عملکرد شما می‌توانند اعتبار صفحه ها ضعیف و معدل ​​شمارا در چشم گوگل افزایش دهند. فایل‌های robots.txt به ربات‌ها می‌گوید که بعد از رسیدن به صفحه‌ای با دستورالعمل که تعریف و تمجید شده، به آن اعتنا کند.
این بدان معناست که در حالتی‌که از دستور شما تبعیت کنند، بعضی یا کل صفحات را تحقیق نمی‌کنند. بها پیوند سازی شما زیاد می باشد و وقتی که از robots.txt به صدق به کارگیری می کنید، بها پیوند به صفحاتی که واقعاً میخواهید ارتقاء دهید منتقل میشود. فقط از فولدر‌های robots.txt برای صفحاتی استفاده نمایید که نیازی ندارید در آن برگه لینک سازی به دیگر صفحات داشته باشید.
4. دستور کار های خزیدن را برای ربات های انتخابی انتخاب کنید
حتی‌در همان موتور جستجو، ربات های مختلفی وجود داراست. Google دارای خزنده‌هایی غیروابسته از «Googlebot» اساسی می‌باشد، برای مثال Googlebot Images، Googlebot Videos، AdsBot و مورد ها دیگر. با robots.txt می توانید خزنده‌ها را از فایل‌هایی که نمیخواهید در جستجوها ظاهر شوند، دور کنید. از جمله، در صورتی‌که میخواهید پوشه‌ها را از نمایش در جستجوهای Google Images مسدود کنید، می توانید شیوه نامه‌های غیر مجاز را روی فایل‌های تصویری خود قرار دهید.
در فهرست‌های شخصی، robots.txt قادر است از ربات‌های موتور جستجو هجران کند، البته به خاطر داشته باشید که این شغل از اطلاعات حساس و خصوصی محافظت نمی‌کند.
پرسش و پاسخ متداول
پوشه robots.txt چه می کند؟
Robots.txt در واقع یک پوشه می‌باشد با پسوند TXT که به ربات ها و خرنده های موتورهای جستجو این را می گوید که در کدام صفحه های یا بخش های یک وب سایت حق خزیدن ندارند.
نمونه های فولدر robots.txt کدامند؟
Disallow : از این فرمان برای اینکه دسترسی به یک پوشه خاص یا url محدود شود، به کارگیری می گردد. Crawl-delay : دستوری برای ساخت کردن ژرف اندیشی در حین تفحص محتوا به وسیله ربات ها میباشد. Sitemap : انتخاب شرایط نقشه تارنما. User-agent : از این دستور به دو شکل می توان بهره برد.
فایلrobots.txt چه تاثیری بر سئو دارااست؟
درست است که فایل robots.txt درجه بلندتر را تضمین نمی کندف اما برای بهبود seo اصلی می‌باشد. این فایل ها جزئی از سئو فنی محسوب میشوند که در نتیجه سبب رضایت بازدیدکنندگان شما می‌شود. میزان دارایی خزیدن خود را نگهداری فرمائید. از ردپای محتوای تکراری جلوگیری کنید بها پیوند را به صفحه ها مناسب منتقل کنید 4. دستور کار های خزیدن را

چگونگی بررسی وضعیت ایندکس شدن سایت در گوگل

۱۱ بازديد
تفحص بیشتر: گوگل سرچ کنسول چیست؟ فراگیری نصب و فعالسازی گوگل سرچ کنسول روی وبسایت
۲- پژوهش ایندکس وبسایت در گوگل سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول ابزاری میباشد که طریق سعی وبسایت در گوگل را آرم می دهد. درصورتی که با این ابزار شناخت ندارید خوب میباشد هرچه سریع‌خیس گوگل سرچ کنسول را روی سایتتان نصب نمایید. این ابزار مجانی میباشد و به کارگیری از آن به اشخاصی که به اخذ بازدیدکننده از گوگل برای سایتشان التفات میدهند سفارش میگردد.
برای ارزیابی کردن صفحه ها ایندکس گردیده در وبسایت کافی میباشد به نصیب Indexing در گوگل سرچ کنسول بروید و مورد Pages را گزینش نمایید.
تحقیق موقعیت ایندکس وبسایت با به کار گیری از گوگل سرچ کنسول
بایستی به تعداد صفحه های ایندکس گردیده اعتنا فرمایید.  سئو در مشهد  از جمله درصورتی که در سایتتان بیشتراز ۱۰۰ مال دارید و صرفا ۵۰ کاغذ ایندکس گردیده دارید، مطلقا مشکلی در ایندکس وبسایت شما وجود دارااست و بایستی به تحقیق دلایل ایندکس نشدن صفحه های وب سایت بپردازید.
از طرفی در‌حالتی که تعداد مجموع صفحه ها و تیم بندی‌ها و تولید ها وب سایت به عنوان مثال صد عدد میباشد و شما تعداد بیشتری برگه ایندکس گردیده در وب سایت دارید، این هم یک ایراد میباشد و بایستی سنجیده شود که چه صفحه های اضافه‌ای به وسیله گوگل ایندکس گردیده اند. صفحاتی که به طور مازاد ایندکس گردیده‌اند وقت و انرژی ربات گوگل را هدر میدهند. این یک نکته قابل توجه در سئو میزان دارایی خزش (Crawling budget) میباشد.
بهتر میباشد بدانید:
این اعتقاد و باور وجود داراست که ربات موتور کاوش در هنگام بازدید دوباره از یک وب سایت، اذن نظارت تعداد محدودی از صفحه ها را داراست. معیار منابع و فرصت در چنگ ربات برای نظارت دوباره صفحه های یک تارنما محصور میباشد و این مقادیر متعلق به اعتبار و تعداد صفحه ها وبسایت میباشد. متخصصان بهینه سازی این محدودیت را دارایی خزش (Crawling Budget) می‌نامند.
شما می بایست کاری فرمائید که موتورهای کاوش بیشتر تمرکزشان را روی صفحاتی از سایتتان بگذارند که قصد سکو به دست آوردن در آنها را دارید.
در‌صورتی‌که قصد دارید موقعیت ایندکس شدن یک کاغذ به خصوص از وب سایت را پژوهش فرمائید به کارگیری از ابزار پژوهش نشانی (url inspection tool) در گوگل سرچ کنسول را پیشنهاد میکنیم. کافی میباشد طبق تصویر ذیل در نوار بالایی گوگل سرچ کنسول نشانی شیت مد نظرتان را وارد نمائید. در شرایطی که که شیت ایندکس گردیده باشد پیام (URL is on Google) را مشاهده خواهید کرد. در شرایطی‌که که محتوای برگه بروزرسانی گردیده باشد میتوانید با زدن روی Request Indexing درخواست پژوهش دوباره برگه را بدهید. در لحاظ داشته باشید درخواست ایندکس پی‌به‌دنبال هیچ تاثیری در فرایند ایندکس برگه به وسیله گوگل ندارد. خوب میباشد بعداز تصویب درخواست ایندکس، دستکم یک روز حوصله نمائید.
تحقیق موقعیت ایدنکس یک ورقه در ابزار گوگل سرچ کنسول
در شرایطی که که برگه بوسیله گوگل ایندکس نشده باشد، سود به صورت پایین خواهد بود و شما پیام (URL is not on Google) را اخذ خواهید کرد.

چرا مهم است سئو یاد بگیریم

۱۰ بازديد
چرا سئو حافظه بگیرم؟
تا به اینجا مزایای صفحه اولیه گوگل شدن و وصال به درجه اولیه در گوگل را دانستیم. فعلا میخواهیم به پرسش چه‌گونه در کاغذ نخستین باشیم و از آن مهم خیس چه طور مرتبه نخستین گوگل شویم جواب دهیم.
مهمترین شغل برای توسعه و گسترش در گوگل، اعمال دادن اصولی روند seo میباشد. گوگل برای محبوبیت خویش به سرچ هایی که شما ایفا می دهید، بسیار توجه و دقت می نماید و شایسته ترین سود را به استفاده کننده ارائه می دهد که برای آنان از دید گوگل برگزیدگان وب سایت ها هست.
فاکتورهای مهمی برای بهینه سازی وجود دارااست که می تواند بر جایگاه شما اثر به شدت متعددی داشته باشد. مانند کلمه ها کلیدی، لینک دهی صحیح و تکنیک های مخفی و نامرئی که خیلی از اشخاص به آنان باخبر نیستند. با استفاده از یادگیری این تکنیک ها می شود به یک سئوکار ماهر تبدیل شد.
درپی به 3 تا از مهم ترین مزایای برای اخذ یادگرفتن seo برای ارتقای جایگاه در گوگل می پردازیم. سئو در مشهد بهتر است بدانید که سئو مزایای بیشماری داراست و این 3 مورد بخشی کوچکی از آن میباشد.
1. بهینه سازی پولساز میباشد!
او‌لین دلیل فراگیری و یادگیری سئو، درآمدزایی بالا می باشد. با به کار گیری از آموزش سئو و دستیابی تجربیات بالا و تبدیل شدن به متخصص بهینه سازی، درآمد های بسیار بالایی را می شود به دست آورد. (برای ماهر شدن در سئو به دستکم 2 سال مجال و پشتکار بالا نیاز دارید!)
البته برای سوژه درآمد بایستی به مهارت دقت کرد. مهارت را می قدرت از نتایجی که گرفته می‌گردد، فهمید. هر چه مهارت و تکنیک یک سئوکار بالا باشد، قادر است وبسایت را خوب و سریعتر در برگه اول گوگل اکران دهد.
این استدلال خویش دو نصیب و طرز متفاوت را مشمول میشود. شما هم میتوانید وبسایت خویش را بهینه سازی نمائید. هم میتوانید تحت عنوان یک سئوکار، وبسایت دیگرافراد را هم بهینه سازی نمائید. در بعد از ظهر آموزشی seo، ما مجموع راه و تکنیک هایی که چهت نیل به رتبه نخستین گوگل نیاز می باشد را یادگرفتن میدهیم.
2. بهینه سازی توان و آینده دارااست
امروزه کل کسانی که دارنده وب سایت میباشند، در کوشش برای پیدا کردن یک seo کار ماهر می باشند. مدیران وبسایت ها می‌خواهند با به کار گیری از یک seo بی سابقه، در مرتبه نخستین گوگل قرار بگیرند تا درآمد بالایی از یوزرها وب سایت به دست بیاورند و به همین عامل میباشد که دنبال یک seo عمل چهت نیل به درجه نخستین گوگل میگردند.
داده های عددی کسانی که روزمره نیاز خویش را از سئو می طلبند، در هم اکنون ارتقا میباشد و این داده های عددی سبب گردیده تا اشخاص متعددی برای شروع تجارت به سراغ وب سایت بروند. سئو در سراسر دنیا بسیار گرانقدر بوده و روز آپ دیت در هم اکنون توسعه و گسترش میباشد.
هر سایتی برای بالا وارد شدن در برگه نخستین گوگل نیاز به seo دارد. سئو آتی آحاد وب در عالم هست؛ چون آحاد سرچ ها و حاصل بر پایه ی seo میباشد. با اخذ سرویس ها و یادگیری اصولی seo، آینده ای خوشگل برای پیشرفتتان پر‌نور می‌گردد.