انکرتکست چیست؟ seo اشکال Anchor Text

بهترین مرجع سئو در مشهد

انکرتکست چیست؟ seo اشکال Anchor Text

۱۴ بازديد
انکر تکست یا این که Anchor Text متنی میباشد که استفاده کننده با کلیک روی آن به کاغذ غرض انتقال میابد. یک کدام از فاکتورهای seo که کمتر به آن اشاره گردیده، عنایت انکر تکست در پیوند سازی میباشد. برای شناخت بیشتر با این زمینه و اشکال انکر تکست مقاله ذیل را از دست ندهید.
انکر تکست چیست؟
به کلماتی در یک متن که به وسیله آنان به ورقه ای دیگر پیوند داده میشود، انکر تکست می‌گوییم. در واقع به واژه و کلمه ای که استفاده کننده با کلیک روی آن به برگه ای دیگر انتقال می یابد، anchor text می‌گوییم. یک کدام از نماد های انکر تکست رنگ آن میباشد که در اکثر مواقع با رنگ آبی‌رنگ معین میشود.
مثلا به گزاره ذیل توجه نمائید:
سرویس ها seo و seo وب سایت به وسیله دسته اینترنت پویا به صورت تخصصی و ماهر ایفا می‌گردد.
در‌این پاراگراف با دو انکر تکست بهینه سازی و سئو و اینترنت پویا، برای صفحه ها مربوط به آن ها پیوند ساخته ایم.
گزینش انکر تکست متناسب با قضیه کاغذ ای که به آن لینک و پیوند می دهید، بسیار گزینه مداقه میباشد. چون موتورهای کاوش بوسیله انکر تکست متوجه حوزه کار آن ورقه می گردند. سئو در مشهد بعضی وقتها بجای واژه و کلمه انکر تکست از تیتر پیوند و متن لینک و پیوند نیز به کار گیری میشود.
به همین برهان موتورهای کاوش یاهو، گوگل و بینگ هنگام سرچ انکر تکست ها وبسایت شما‌را در حاصل آرم دهند.
در حالتی‌که که با یک انکر تکست معلوم به ورقه ای از وبسایت لینک و پیوند داده گردد، آن شیت با به عبارتی زمینه و واژه کلیدی در گوگل تصویب گردد. به همین استدلال تعیین انکر تکست هنگام پیوند سازی بسیار گزینه التفات میباشد.
anchor text در پیوند ها چه کاربردی دارا هستند؟
لینک و پیوند ها به وسیله یک قطعه کد HTML ساخته میگردند. بخشی از این پیوند، مرتبط با انکر تکستی میباشد که به آن منسوب شده.
گونه های انکر تکست کدام میباشد؟
در پیشین سئوکاران و وبمستران به راحتی می توانستند، بوسیله واژه و کلمه کلیدی گزینه نظرشان برای ورقه ای لینک و پیوند سازی اجرا داده و درجه خویش را ارتقا دهند. ولی امروزه همگی انکر تکست ها از بها یکسانی بهره مند نیستند.
همینطور به کار گیری بیش تر از حد از یک انکر تکست، برای پیوند سازی های مختلف شمارا با جریمه از طرف گوگل روبرو می نماید. در فیض بکار بردن تیتر پیوند های متعدد در پیوند سازی، شما‌را از جریمه گوگل محفوظ می نماید.
به این ترتیب برای سئو اصولی تارنما خویش، باید با اشکال انکر تکست آشنا گردید.
انکر تکست اسم تجاری(Branded Anchors)
انکر تکست اسم تجاری بدین شکل میباشد که به وسیله اسم مارک، پیوند سازی اعمال می‌گردد. در صورتیکه که واژه کلیدی و اسم برندتان یکسان نباشد، برای بهینه سازی وبسایت مشکلی پیش نمی آید. بعضی تارنما های Best Buy و Moz از این نوع انکر تکست بیشتر به کارگیری می نمایند.
انکر تکست همگانی (Generic Anchors)
به طبع شما نیز با پیوند هایی همانند "بیشتر بدانید" یا این که "اینجا کلیک نمایید" و … آشنا گردیده اید. در پیشین از این نوع انکر تکست بسیار به کارگیری میشد. ولی بر پایه ی با الگوریتم های گوگل، استعمال از انکر تکست همگانی سبب ساز زخم به seo وب سایت می گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.