آرشیو مرداد ماه 1403

بهترین مرجع سئو در مشهد

سئو ارزان چه نکاتی دارد

۶ بازديد
4. فهم و شعور نکردن نیازها
هیچ دو کاربری مشابه به هم نیستند و هرکدام نیاز و مراد های متفاوتی دارا‌هستند. پیش بینی این آمال در یک تارنما فعالیت خیلی مشقت میباشد، ولی به هر اکنون کلیه آنان یک منظور مشترکی دارا‌هستند که وارد تارنما شما گردیده اند. سئو در مشهد seo هم به همین وضعیت میباشد. هر کسی در وبسایت خویش مقصود خاصی را دارااست و به کارگیری از همگی تکنیک های seo برای وب سایت موردنیاز و ضروری وجود ندارد. برخی از تارنما ها مشتریان محصور و خاصی دارا هستند و نیازی به seo حرفه‌ای ندارند و ولی برخی دیگر مانند دکان های اینترنتی مشهور، نیاز به seo حرفه‌ای و مجموعه دارای تخصص در این باره دارا هستند، پس اولیه از تمامی بایستی غرض خویش را از فعال سازی وبسایت بدانید.

متسفانه آن هایی که از بهینه سازی ارزان استعمال می نمایند، تنها در‌پی ارتقاء جایگاه تارنما در گوگل میباشند و به هیچ وجه به وب سایت و مقصود آن و یوزرها خویش توجهی نمی‌کنند.

5. تجارب تلخی را دنبال خواهند کرد
کمپانی هایی که سرویس ها seo ارزان را ارائه میدهند، از کارکنان بی یا این که معدود تجربیات در این مورد استعمال می نمایند و آنها ممکن میباشد که جراحت های غیر قابل جبرانی به بهینه سازی وبسایت شما بزنند.

دادن مجال به اینگونه کمپانی هایی میتواند برای شما خیلی گران به پایان برسد و یک تجربیات خیلی تلخی را از استخراج وکار برای شما به‌دنبال خواهد داشت. این تجربه بد می‌تواند سبب ساز از میان رفتن اعتبار و مخارج وقتی ومالی شما گردد.

سود گیری
با پکیج های بهینه سازی قادر و مقرون به صرفه برای مشاغل خرد، مقر مشتریان خویش را ارتقا دهید.

در صورتی‌که در‌این کاغذ اینترنت میباشید، فرصت یا این که مبلغی برای سپرده گذاری در بهینه سازی ندارید، به همین ادله میباشد که ترافیک ارگانیک وبسایت شما نادر میباشد.

سرمایه‌گذاری نکردن در seo خطا بزرگی میباشد چون 65 درصد از مشتریان بالقوه را که فعالانه به‌دنبال کالاها یا این که سرویس ها شما می باشند، از دست می‌دهید، روی حاصل جستجوی ارگانیک کلیک می‌نمایند و به طور بدون‌پول به مشتریان رقبای شما تبدیل میگردند.

ما به استخراج و شغل های خرد یک استراتژی بهینه سازی موءثر ارائه میدهیم که به موجب آن در نتیجه ها جستجوی گوگل برای لغت ها کلیدی مرتبطی که مخاطبان هدفشان روزمره تایپ می نمایند قابل مشاهده میشوند.

راهنمای کامل سئو کلاه سفید

۷ بازديد
ولی بهینه سازی کلاه سپید (White Hat بهینه سازی) یعنی چه و چرا وب سایت به آن نیاز دارااست؟ برای اجرای بهینه سازی کلاه سپید بایستی چه تکنیک‌هایی را روی وبسایت خویش اعمال نمایید؟ به‌دنبال با ما باشید تا تماما شما‌را با سئو در مشهد این نوع بهینه سازی و شیوه اجرای آن روی وب سایت آشنا کنیم.

seo کلاه سپید چیست؟
همگی تکنیک‌های بهینه سازی وبسایت مبنی بر کلاه سپید به خواسته بهبود جایگاه وبسایت در موتورهای کاوش شکل میگیرد. در عین هم اکنون این تکنیک‌ها از امر‌العمل‌های گوگل تقلید می‌نمایند. این تکنیک‌ها دقیقاً برخلاف seo کلاه سیاه (Black hat بهینه سازی) میباشد که از طریق‌های میانبر برای به دور زدن قانون ها موتورهای کاوش به کار گیری می‌نماید.

استراتژی‌های seo کلاه سپید که میتواند مشمول بهینه سازی فنی، بهینه سازی داخلی و offpage باشد، از آغاز ساخت محتوا تا نشر رپورتاژ و اخذ بک لینک و پیوند را دربرمی‌گیرد. در استراتژی‌های بهینه سازی کلاه سپید بیشتر از اینکه به گوگل یا این که بقیه موتورهای کاوش اعتنا گردد، نیاز مخاطبان در حق تقدم قرار می گیرد. از‌آنجا‌که موتورهای کاوش نیز به تعامل یوزرها با وبسایت التفات متعددی می دهند، در غایت این طریق می تواند به چشم شدن وبسایت در برگه حاصل کاوش (SERP) یاری بیشتری نماید.

وبمسترها و کارشناسان ماهر seo معتقدند در فراگیری seo کلاه سپید نکات ریز و درشت متعددی وجود دارااست. البته مجموعاَ تمامی آن ها بایستی مبتنی بر با واپسین به روز الگوریتم‌های Google اعمال شوند. دیدنی میباشد بدانید اصطلاح کلاه سپید از شخصیت فیلم‌های وسترن میاید. درین فیلم‌ها شخصیت‌های مثبت و قهرمانان کلاه سپید روی رمز می‌گذاشتند و کاراکترهای شرور کلاه سیاه داشتند که سبب ساز شد این دو اصطلاح در دانش بهینه سازی و بازاریابی دیجیتال رایج خواهد شد.

چرا بهینه سازی کلاه سپید اصلی میباشد؟
بهینه سازی کلاه سپید به قدری التفات داراست که سوای به کار گیری از تکنیک‌های آن، جایگاه تارنما در شیت حاصل موتورهای کاوش استوار نمی‌ماند. زمانیکه ضوابط گوگل رعایت نشود، گوگل در مرتبه بندی وب سایت همیشه درجه وب سایت را کاهش می دهد و در فیض وب سایت متبوع کار کشته به رقابت با بقیه وب سایت‌ها نخواهد بود.

مزیت‌های White Hat سئو
به صورت کلی مزیت‌های به کارگیری از White Hat سئو برای وب سایت عبارت میباشد از:

تقویت سکو وبسایت در SERP
او‌لین فیض مثبت اجرای تکنیک‌های seo کلاه سپید، استحصال به رنک عالی در برگه حاصل کاوش میباشد. گوگل نمی خواهد یوزرها، با تارنما‌های نامربوط متعددی روبه‌رو شوند بلکه مقصود گوگل این میباشد که مخاطب بتواند به‌سرعت، وبسایت متبوع خویش را پیدا نماید. به همین استدلال برای مرتبه بندی وبسایت‌ها بسیار ظریف کار می‌نماید و هر سایتی که طبق واپسین بروزرسانی‌ها شغل کرده‌باشد، در رنک فراتر نتیجه ها کاوش قرار می گیرد.

اعتنا داشته باشید که الگوریتم‌های موتورهای کاوش به صورت مداوم تغییر‌و تحول می‌نمایند و وب سایت‌ها نیز بایستی متناسب با تغییرات، بروزرسانی شوند تا شانس بیشتری برای قرار به چنگ آوردن در درجه‌های بالای سرچ داشته باشند.

فراموش نکنید با بروزرسانی الگوریتم موتورهای کاوش، تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید که روی وبسایت خویش انجام کرده‌اید، از دربین نمی‌رود و گوگل سیگنال منفی از تارنما اخذ نمی‌نماید. در حالی که در حالتی که تکنیک seo کلاه سیاه یا این که حتی بهینه سازی کلاه خاکستری روی وبسایت خویش جاری ساختن کرده باشید، به احتمال زیاد با بروزرسانی‌های منظم، جایگاه وبسایت افت می‌نماید.

تولید محتوا چیست؟

۵ بازديد
اهمیتی که روز آپ دیت بیشتر میگردد. و همینطور در سال میلادی پیش روی به حق تقدم اکثری از حصول و امور و تارنما‌های اینترنتی بدل می گردد. میدانید چرا؟ سئو در مشهد اذن بدهید از یه خرده گذشته‌خیس برایتان بیان‌کنم، هنگامی که دنیای صنعت، قاضی بر شغل‌های بشری بود و همگان بدون چاره بودند، با دقت به نیازهای صاحبان سرمایه، شغل نمایند، درس بخوانند و معاش نمایند. و به صورت مجموع این قابلیت برایشان آماده خلا تا به طبقه‌ای فراتر و قشری مرفه‌خیس بپیوندند؛ ولی دنیای جدیدی که ما در آن معاش میکنیم، بسیار مختلف‌خیس از آن چیزی میباشد که تصور می کنید.

توکل بر علم، عنایت به کشف داده ها، فایده‌گیری از آن به طور آپ تو دیت و همینطور در چنگ داشتن دنیای پیوندها و خصوصیت‌های بی‌نقطه نهایی وب، این قابلیت را به ما داده میباشد تا پرورش کنیم و استحصال و کارمان را توسعه و گسترش دهیم.

برای این فرمان شیوه های اکثری وجود دارااست؛ البته یکی اساسی‌ترین یا این که خیر عالی میباشد بگوییم اساسی‌ترین راه و روش توفیق، دقت به طرز برقراری رابطه با مخاطبان میباشد. شما حتما می دانید مهم‌ترین شیوه های برقراری این رابطه در ساخت محتوای با کیفیت میباشد. آن وقت میباشد که استفاده کننده، صاحبان بیزنس را خوب می‌شناسد و اتکا بیشتری نسبت به آن ها استخراج می‌نماید.

در حالتی‌که شما هم میخواهید از مسیر پیشنهاد ساخت‌و‌ساز محتوا یا این که توسط استحصال مهارت جاری ساختن آن پای در روش برقراری رابطه با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با تمرکز بیشتری بخوانید چون آن چیزی که قرار میباشد گفته گردد، می تواند تغییرات بخش اعظمی در طرز نگرشتان ساخت و ساز کند.

البته پیش از هر چیزی بدین پرسش می بایست جواب دهیم: ساخت محتوا چیست؟ ساخت‌و‌ساز محتوا، پروسه ساخت‌و‌ساز ایده‌های موضوعی به حساب می‌آید که برای خریداران شما جالب میباشد. می توانید محتوایی نوشتاری یا این که تصویری پیرامون آن ایده‌ها ساخت‌و‌ساز کنید. همینطور از آن داده ها، محتواهایی به طور بلاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا این که بقیه پوسته‌ها، ساخت و ساز فرمائید.

تعریف و تمجید ساخت‌و‌ساز محتوا
درین ویدئو برای تمجید ساخت‌و‌ساز محتوا ماجرا کوتاهی قصه میشود، سفارش میکنم با تمرکز گوش فرمایید:

۱. چرا می بایست ساخت‌و‌ساز محتوا را دورازشوخی بگیرید؟
محتوا قسمت بزرگی از معاش روزانه شما میباشد. اجتناب از آن مشقت بار بوده؛ البته چرا در پی آن می‌باشید؟ محتوا ما‌را با خبر می‌نماید، به سؤالاتمان جواب میدهد، سرگرممان می‌نماید، سبب می‌گردد لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان می‌نماید و….

محتوا به شما امداد می‌نماید، مشتری‌ها را به سمت خویش جذب نمائید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همینطور میتوانید بازدید کنندگان جدیدی به وب سایت خویش بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. خوب میباشد بیان کنم در صورتی‌که شما محتوایی ایجاد نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.

می بایست به صورت مصرح به یک پرسش جواب دهید. کاربر می خواهید یا این که نه؟



چنانچه می خواهید پس دیگر حرفی نمی‌ماند، دست به عمل گردید و خویش را برای ساخت یک محتوای کیفیت بالا کارکشته نمایید. نمی‌دانم یا این که شاید هم خیلی اساسی نباشد که بدانم غرض شما از جذب استفاده کننده چیست، این که می خواهید سرویس ها و کالای خویش را تبلیغ نمایید یا این که پندار خویش را تکثیر دهید، فرقی ندارد. در هر شکل شما می بایست کاربر را به وب سایت خویش کشانده و کاری نمائید تا با اکراه آن را سوراخ نماید، آن وقت میباشد که مقصود شما پژوهشگر گردد.

این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که وسیع ترین استحصال و شغل های عالم برایش نقشه کشیده‌اند و همواره در مسیرش تکان می‌نمایند. در حالتی که می خواهید از غافله عقب نمانید، وقت آن رسیده با قدمی پایدار سال نو را شروع نمایید و محتوا کیفیت خوب بیشتری به نسبت رقبای خویش داشته باشید.

ساخت محتوا، کار پایانی بازاریابی میباشد. هنگام ساخت محتوا، داده ها بدون‌پول و مفیدی را در مشت مخاطبان خویش قرار می‌دهید، می توانید مشتریان بالقوه را به سمت خویش جذب کرده و مشتریان جانور را از روش تعامل باکیفیت، محافظت فرمائید.

شما همینطور ROI اساسی برای شرکتتان ساخت و ساز مینمایید؛ چون این داده های عددی، بازاریابی محتوا را نماد می دهد که:

بازاریابی محتوا سبب ساز به X3 بازاریابی سنتی می گردد و ۶۲٪ هزینه کمتری را به یاور دارااست.
SMB هایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری می‌کنند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنان‌را دنبال می‌نماید نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری نمیکنند.
۶۱٪ از خریدهای آنلاین، فیض بی واسطه مشتری میباشد که یک بلاگ را میخواند.
کمپانی‌هایی که بیش تر از ۱۶ پست وب لاگ در هر ماه منتشر می‌نمایند، ۳٫۵ موازی ترافیک بیشتری نسبت به کمپانی‌هایی که چهار (یا این که کمتر) پست در هر ماه ارسال کرده‌اند، دارا‌هستند.
محتوا موازی با پرورش تجارتتان میباشد. بدین ترتیب بیایید با استراتژی محتوا آغاز نمائید.

چند واقعیتی که درباره سئو نمی‌دانید

۷ بازديد
تعجب‌آور وجود ندارد، صراحت دارد؟ به هر هم اکنون، بیشتر ما در به عبارتی یک‌سری فیض سئو در مشهد جست و جویبار اولیه، آنچه را که به دنبالش هستیم، مییابیم. با این هم اکنون، بخش اعظمی انتظار دارا‌هستند که تعداد تارنما‌های با کلیک بالا، بسیار بیشتر باشد. به این ترتیب در صورتیکه جزو ۵ وبسایت اصلی برگه اولیه گوگل نیستید، از ترافیک و بازدید معدود وب سایت خویش تعجب نکنید.

در شرایطی که وبسایت شما جزو پنج وب سایت بلندتر شیت نخستین گوگل نباشد، بازدید بالایی نخواهد گرفت
۷۰ درصد از لینک و پیوند‌هایی که یوزرها بر آن ها کلیک می‌نمایند، در واقع ارگانیک می‌باشند
‌پیوند‌های متعددی در وب وجود داراست، آری؟ هر روزه میلیون‌ها پیوند، در‌صورتی‌که نگوییم میلیاردها، تولید می‌گردد. با این هم اکنون، اکثر آنان کلیک و بازدید پاره ای دارا‌هستند. به همین عامل کلیه وبسایت‌ها برای حالت‌های بلندتر در نتیجه ها جست و جویبار ارگانیک میجنگند تا معیار کلیک و بازدید خویش را ارتقاء دهند.

جست و جوی بار ارگانیک به جست و جویی گفته میشود که تارنما‌ها سوای به کارگیری از تبلیغات گوگل در برگه نخستین قرار گرفته‌اند.

گوگل ۶۵ تا ۷۰ درصد از سهم بازار موتورهای جست و جو را در دست دارااست
سهم گوگل از بازار جست و جو نسبت به قبلی کمتر شد‌ه‌است. اما هنوز هم نصیب بزرگی از بازار را در دست دارااست. این مورد توضیح می دهد که چرا تمامی برای سکو دریافت کردن در گوگل کارایی می‌نمایند و تمرکز متعددی روی موتورهای جست و جوی بار دیگر ندارند.

مطالب مرتبط

۱۳ موتور جست و جوی بار ماهر و تخصصی

۸۱ درصد از استخراج و امور بلاگ خویش را تحت عنوان میزان دارایی مهمی برای بیزنس خویش می دانند
خیلی تعجب‌آور وجود ندارد، صحت دارد؟ در واقع وب لاگ استحصال‌و‌فعالیت شما از مهم‌ترین طرز‌هایی میباشد که کاربر شما‌را پیدا می‌نماید. احتمالا شما هم با اکثری از استخراج‌و‌امور به واسطه وبلاگشان آشنا گردیده‌اید. بعداز ساخت‌و‌ساز محتوای اصولی برای وب لاگ خویش غافل نشوید.

از طریق‌های گوناگون مانند ترجمه متن‌ها تخصصی، تایپ کردن بر طبق تجربه فردی، ویرایش مطالب جان دار در وب و … برای ساخت‌و‌ساز محتوای وب لاگ خویش به کار گیری فرمائید.

تاثیر ویدئو در سئو سایت

۶ بازديد
4 – دقت تحت عنوان و توضیحات ویدئو
همانگونه که تیتر و توضیحات در یک نوشته‌علمی یا این که پست بلاگ روی seo آن اثر داراست، تیتر و توضیحات روی بهینه سازی کلیپ شما هم اثر دارااست.
برای داشتن تیتر و توضیحات مطلوب عالی میباشد که درمورد لغت ها کلیدی مربوط به مسئله سئو در مشهد خویش تفحص نمایید و آن‌ها را در توضیحات و تیتر خویش استعمال نمائید، که مطمئن گردید که کلماتی که زیاد کاوش می شوند و عموم دنبال آن ها میباشند را گزینه غرض قرار می‌دهید.

اعتقادوباور نتیجه ها کردن از به کار گیری از عبارات کلیدی در تیتر و توضیحات ویدئو یکی‌از نحوه‌های مفید برای چشم شدن ویدئو شما در نتیجه ها کاوش می‌باشد، تنها اعتنا داشته باشید که توضیحات و تیتر را تنها آکنده از کلمه ها کلیدی نکنید! از خودتون بپرسید آیا این توضیحات قابل کلیک می‌باشد؟ آیا جالب می‌باشد؟
تیتر و توضیحات می بایست دیدنی قابل کلیک و دربرگیرنده لغت ها کلیدی مرتبط باشند.

5 – گذاشتن ویدئو در ورقه ای بهینه سازی گردیده با مورد مرتبط

نمیتوان به فقط seo کردن ویدئو خویش برای چشم شدن در کاغذ نتیجه ها موتور کاوش (SERP) متکی بودن کرد. در صورتی‌که برگه‌ای که ویدئو را در آن قرار داده‌اید اصول seo در آن رعایت نشده باشد و محتوای خیر و خوبی نداشته باشد، ربات‌های گوگل زحمت کاوش و خزیدن آن برگه را به خودشان نمی‌دهند در فیض ویدئو شما چشم نمیشود.

به چنگ آوردن مرتبه در حاصل کاوش به طریق‌های طبیعی عمل معضل برانگیزی است البته در حالتی که شما به ساخت و ساز محتوای کیفیت خوب ادامه دهید و نکات بهینه سازی تکنیکال را رعایت کرده باشید، سکو شما خویش به خویش بالا میرود.

نکته مهم دیگر این میباشد که مسئله ویدئو با مسئله ورقه ای که ویدئو را در آن قرار میدید مرتبط باشد. در صورتی‌که شیت نامرتبط با مسئله کلیپ باشد، شانس مرتبه به چنگ آوردن آن در حاصل کاوش خیلی تحت میاد.

6 – ویدیویی که میخواهید سکو بگیرد را بالای برگه بذارید

ربات‌های خزنده گوگل در هر کاغذ حداکثر یک کلیپ را ایندکس می‌نمایند. در صورتی شما در ورقه خویش چند ویدئو دارید، بایستی ویدیویی که میخواهید در حاصل گوگل اکران داده خواهد شد را فراتر از همگی بذارید. زیرا ربات‌های گوکل بعداز ایندکس کردن اولی ویدئو، به کلیپ‌های دیگر توجهی نمی کنند.

توجه داشته باشید که در صورتی شما به صورت خاص میخواهید روی فقط یک کلیپ seo‌های seo را اجرا بدهید، داشتن یکسری کلیپ در شیت ایده چندان خیر وجود ندارد. متمرکز نگه داشتن شیت حول پایه آن یک کلیپ از بدست آوردن دقت مورد نیاز برای آن یقین نتایج می‌نماید.

7 – کلیپ را به راءس دقت ورقه تبدیل فرمایید

صفحه ها متعددی می باشند که ویدئو در آنان پنهان می‌باشند یا این که بایستی یک‌سری توشه اسکرول‌ کنیم تا به کلیپ برسیم و این سبب چشم نشدن ویدئو به وسیله اشخاص بیشتری میشه زیرا اکثر اشخاص نمیخوان که به شکار کلیپ بروند و ربات‌های گوگل هم از این مورد مستثنا نیستند.

ربات‌های گوگل معمولا ویدئو‌هایی که پایین لایه‌ای نهفته گردیده‌اند یا این که خیلی ذیل در برگه قرار دارا‌هستند را ایندکس نمی کنند و این چشم نشدن، شانس کمتر برای ایندکس شدن کلیپ شماست.

8 – از یک ویدئو در تعدادی کاغذ به کارگیری نکنید

استعمال از یک ویدئو در یک‌سری برگه، مثل تنیس بازی کردن در قبال خودتون است.
اجتناب کردن از این شغل مهمه، زیرا رقابت کردن با خودتون در این باره غیرمنطقی به حیث میاد.

در‌صورتی‌که برگه و ویدئو شما مرتبط به هم میباشند و می‌خواهید که مطمئن گردید که ویدئو شما در حاصل گوکل مرتبه می گیرد، دلیلی برای به کارگیری از این ویدئو در برگه‌ای دیگر از وبسایت خودتون نیست.

9 – برای تبلیغ ویدئو خویش صرفا به seo متکی نباشید

بایستی در لحاظ داشته باشید که بهینه سازی خیلی قابل اتکا وجود ندارد و گوگل همواره درحال به روز کردن و تغییر‌و تحول الگوریتم‌های خودش میباشد و فقط اعتماد کردن به ربات‌های گوگل برای درجه بندی کلیپ شما کفاف نمی دهد و تضمینی برای جذب بازدید کننده برای کلیپ شما ندارد.

در‌حالتی که حقیقتا در‌پی اخذ کلیک و بازدید روی کلیپ خویش میباشید می توانید در تبلیغات ویدیویی سپرده گذاری نمایید، که میتواند به طور پارتنری یا این که مبلغی باشد.

ابزارهای آنالیز سایت

۸ بازديد
Moz Pro
این ابزار امکاناتی مانند مانیتور کردن درجه لغات کلیدی، بررسی پیوند‌ها و ... را دارااست. سئو در مشهد Moz Pro یکی‌از دیگر از ابزارهای دارای شهرت و اثرگذار برای ارزیابی و بهبود بهینه سازی (بهینه سازی) اینترنت‌تارنما‌ها میباشد که بوسیله کمپانی Moz ارائه می گردد. این ابزار به وبمستران و بازاریابان دیجیتال قابلیت و امکان میدهد تا سعی و بهینه سازی اینترنت‌وب سایت‌های خویش را تجزیه و بررسی کرده و استراتژی‌های باصرفه‌سازی را برای بهبود جایگاه‌بندی اینترنت‌وبسایت‌ها در موتورهای کاوش اتخاذ نمایند.

Screaming Frog بهینه سازی Spider
این برنامه دسکتاپ به شما قابلیت و امکان می دهد تا اینترنت‌تارنما خویش را به صورت اتومات نظارت نمایید.

Screaming Frog سئو Spider یک اپلیکیشن کامپیوتری میباشد که به وبمستران و متخصصان بهینه سازی قابلیت میدهد تا اینترنت‌وب سایت‌ها را به طور خود کار محاسبه نمایند و داده ها مرتبط با بهینه سازی و فنی آنها‌را گردآوری‌آوری نمایند. این برنامه بوسیله کمپانی Screaming Frog ارائه گردیده‌است و بسیار اثر گذار برای رسیدگی و تجزیه و نظارت اینترنت‌تارنما‌ها به خواسته بهبود بهینه سازی و ارتقا سکو‌بندی در موتورهای کاوش میباشد.

Siteimprove
این ابزار به شما قابلیت و امکان میدهد تا همت بهینه سازی، دسترسی‌پذیری، چگونگی محتوا و ... اینترنت‌وب سایت را بررسی فرمایید.

Siteimprove یک پلتفرم جامع seo و باصرفه‌سازی تجارب کاربری میباشد که به وبمستران و صاحبان حصول و امور قابلیت میدهد تا اینترنت‌تارنما‌های خویش را چک کرده و افزایش عملکرد و چگونگی آنها‌را برای یوزرها بهبود بخشند. این ابزار به وسیله کمپانی Siteimprove ارائه می‌گردد و دسته‌ای از خصوصیت‌ها و ابزارهای متعدد برای تجزیه و بررسی seo، دسترسی‌پذیری، امنیت و چگونگی محتوا مهیا می‌نماید.

Woorank
این ابزار امکاناتی مانند چک seo، دسترسی‌پذیری، سرعت لود و ... را آماده می‌نماید.

Woorank یکی ابزارهای چک seo (بهینه سازی) و افزایش عملکرد اینترنت‌تارنما‌ها میباشد که به وبمستران و متخصصان بهینه سازی قابلیت می دهد تا حالت بهینه سازی و چگونگی اینترنت‌وب سایت‌های خویش را تجزیه و چک کرده و راهکارهای بهبود را سفارش دهند. این ابزار بوسیله کمپانی Woorank ارائه میگردد و از خصوصیت‌ها و ابزارهای متنوعی برای تجزیه و ارزیابی گوناگون جنبه‌های بهینه سازی اینترنت‌تارنما جانبداری می‌نماید.

GTmetrix
نظارت سرعت لود و سعی اینترنت‌وب سایت و ارائه پیشنهادات به مراد بهبود آن.

GTmetrix یک کدام از ابزارهای مشهور و موثر برای نظارت و پیشرفت در عملکرد اینترنت‌وب سایت‌هاست. این ابزار به وبمستران و توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت قابلیت و امکان می دهد تا سرعت لود و سعی اینترنت‌وب سایت‌های خویش را آنالیز کرده و با صرفه‌سازی‌های مورد نیاز را برای ارتقاء سرعت و بهبود تجربیات کاربری ارائه دهند.

WebPageTest
پژوهش سرعت بار گذاری صفحه ها اینترنت‌وب سایت در مرورگرهای متعدد و ارائه داده های عددی و گزارش‌های جامع.

WebPageTest یک کدام از ابزارهای دارای اعتبار و اثر گذار برای تحلیل و افزایش عملکرد اینترنت‌وب سایت‌ها میباشد. این ابزار به وبمستران و توسعه و گسترش‌دهندگان اینترنت قابلیت میدهد تا فرصت بار گذاری صفحه ها اینترنت‌وب سایت‌ها و دست اندرکاران مربوط به همت آنان‌را تجزیه و بررسی کرده و باصرفه‌سازی‌های موردنیاز را برای ارتقا سرعت و بهبود تجارب کاربری اجرا نمایند.

سوال های متداول
آیا اینک ابزارهای بررسی تارنما جامع بوده و می‌توانند همه اشتباهات تارنما ها را به شما اعلام نمایند؟

جواب بدین پرسش نه میباشد. اکنون هیچ ابزار جامعی در‌این حوزه نیست اما با ترکیبی از ابزارهای متعدد و بررسی های دستی می قدرت عمده اشتباهات سایت را تشخیص و برطرف نمود

آیا کمپانی سئوکار ارزیابی تارنما را ایفا می‌دهد؟

یکی‌از سرویس ها کمپانی سئوکار محاسبه تارنما میباشد. شما میتوانید با کارشناسان کمپانی سئوکار درباره‌ی باشید تا در تهیه و تنظیم این گزارش جامع به شما امداد نمایند

کاربرد چک وب سایت چیست؟

بررسی سایت یک پروسه بوده که به مالکان سایت ها یاری می نماید که بتوانند از همگی ایرادات داخلی و فرنگی وبسایت خویش آگاه شوند و بتوانند در راستای seo وب سایت خویش آن‌ها‌را تصحیح کنند

استراتژی سئو چیست

۷ بازديد
امروزه، جستجوی آنلاین به اولی گام بخش اعظمی از اشخاص برای یافتن داده ها و تولیدات آیتم نیازشان تبدیل گردیده‌است. درین در بین، سایت‌هایی که در مرتبه‌های بلندتر نتیجه ها جستجوی گوگل قرار می گیرند، شانس بیشتری برای چشم شدن و جذب کاربر دارا‌هستند. سئو در مشهد با استعمال از استراتژی بهینه سازی می توانید ترافیک سایت خویش را به صورت چشمگیری ارتقاء دهید، مخاطبان نو جذب فرمائید و در غایت به هدف ها بازاریابی و تجارت خویش برسید. در‌این نوشته‌ی‌علمی، با اصول و قواعد استراتژی seo آشنا خوا‌هیم شد و خوا‌هیم یادگرفت که به چه شکل با طراحی قدم به قدم آن، به نتیجه ها دلخواه خویش در بهینه سازی دست پیدا کنیم.

استراتژی seo چیست؟
استراتژی بهینه سازی، نقشه راهی میباشد که به شما امداد می نماید تا با طرح ریزی ظریف و هدفمند، به هدف ها سئوی خویش دست پیدا فرمایید. این نقشه رویه، مشتمل بر روند و اقداماتی میباشد که بایستی برای سئو تارنما خویش در جهت موتورهای کاوش، به خصوص گوگل، اعمال دهید.

با داشتن یک استراتژی seo مطلوب، میتوانید:

لغات کلیدی مربوط به دستیابی و کارتان را شناسایی نمایید.
محتوای با کیفیت و گران بها برای مخاطبان خویش ساخت‌و‌ساز نمائید.
وبسایت خویش را برای موتورهای کاوش سئو نمائید.
ترافیک تارنما خویش را به صورت چشمگیری ارتقاء دهید.
مخاطبان تازه و هدفمند جذب فرمایید.
به هدف ها بازاریابی و تجارت خویش برسید.
طراحی استراتژی seo مستلزم شکیبایی، کوشش و تخصص میباشد. البته با استعمال از ابزارها و منابع مطلوب و یادگیری اصول و قواعد بهینه سازی، میتوانید به تنهایی یا این که با یاری متخصصان بهینه سازی، به حاصل دلخواه خویش در این باره دست پیدا فرمایید. به خاطر داشته باشید که seo یک پروسه بلندمدت میباشد و انتظار حاصل فوری از آن را نداشته باشید.

با کوشش دائمی و طراحی درست استراتژی بهینه سازی، میتوانید در غایت به قله های ترافیک و کاربر دست پیدا فرمائید و شاهد پرورش و رونق بیزنس خویش باشید.

چه گونه استراتژی seo بنویسیم؟
پیاده سازی و تدوین استراتژی بهینه سازی، مستلزم آشنایی بهتر از هدف ها، منابعی که داریم (منابع داخلی مثل محتوا، فنی و... و همینطور منابع فرنگی مانند دارایی بازاریابی، لینکها و...)، موقعیت رقبا و همینطور مسیرهای متعدد وصال به مقصود میباشد.

1. هدفگذاری در seo
او‌لین گام در تایپ کردن استراتژی بهینه سازی، انتخاب هدف ها میباشد. شما می بایست به صورت بدیهی معین نمائید که از روش seo در‌پی چه چیزی می‌باشید؟

در گام اولیه غرض خویش از seo را مشخص و معلوم نمایید: آیا میخواهید ترافیک تارنما خویش را ارتقاء دهید؟ مخاطبان نو جذب نمایید؟ نرخ تبدیل را بالا ببرید؟ یا این که فروش تولیدات خویش را ارتقاء دهید؟

سایت‌های متعدد هدف ها متفاوتی را از بهینه سازی دنبال می‌نمایند. بعضی از آن ها در‌پی ارتقا فروش می‌باشند و بعضا دیگر مانند وب سایت‌های خبری درپی جذب استفاده کننده بیشتر میباشند. سایتهایی که موقعیت پلتفرم دارا هستند بیشتر با غرض برندسازی عمل بهینه سازی جاری ساختن میدهند. به این ترتیب شناسایی هدف ها در seo اهمین بسیار بالایی داراست و اولی گام از پیاده سازی استراتژی میباشد.

هدفگذاری درست در seo هدفگذاری که SMART باشد، عبارت SMART یعنی:

Specific (معین): ظریف و قابل اندازه گیری باشند.
Measurable (قابل اندازه گیری): بتوانید توسعه خویش را در وصال به آنان رصد نمایید.
Attainable (قابل استخراج): با اعتنا به منابع و توانگری های شما، واقع‌بینانه باشند.
Relevant (مرتبط): با هدف ها کلی تجارت شما همسو باشند.
Time-bound (دارنده فرصت معلوم): دارنده تاریخ آغاز و نقطه پایان معین باشند.
با آشنایی درست غرض پروژه و معین کردن آن به طور SMART قادر خواهیم بود او‌لین گام خویش برای پیاده سازی استراتژی seo را به نیکی برداریم. تحت عنوان مثال یک مقصود SMART در بهینه سازی قادر است به طور ذیل باشد:

چگونه برای سایت خود تاپیکال آتوریتی را ایجاد کنیم؟

۶ بازديد

برای این عمل اقدامات متعددی بایستی جاری ساختن دهید، ولی وب سایت ahrefs به نکاتی در این باره اشاره نموده است که دیدنی میباشد: آغاز بایستی تک تک اصول نخستین seo را پوشش دهید. با فرض اینکه اصول اول را پوشش سئو در مشهد داده اید، ساختن رسیدگی موضعی بسیار بی آلایش میباشد. به گویش بسیار معمولی، شما می بایست:

برای یافتن مجموع نکات گفتمان در یک زمینه، جستجوی عبارات کلیدی اعمال دهید.
آن اطلاعات را در مجموعه های موضوعی سازماندهی نمایید.
محتوایی ایجاد نمائید که با مقصود جستجوی آن لغت ها کلیدی مسئله منطبق داشته باشد.
پیوندهای داخلی و فرنگی مربوط به محتوای خویش تولید نمائید.

ساختار تاپیک کلاستری که روی قدرت موضوعی اثر گذار میباشد
تعدادی نکته برای کشف کردن تاپیکال آتوریتی
حقیقت این میباشد که گفت و گو تاپیکال آتوریتی، نسبتاً چیز جدیدی میباشد، در این مورد سعید احمدی از سئوکاران عالی اهل ایران که در پروژه‌های گوناگون انگلیسی هم تجارب متعددی دارااست در وبیناری که جدیدا با امین هاشمی عزیز داشت، نکات خیلی عالی و جالبی درباره تاپیکال آتوریتی هم مطرح کرد.

برای مثال این نکات این بود که چه‌طور وب سایت ما تاپیکال آتوریتی پیدا می نماید؟ درین وبینار منبع نیکی برای تحقیق معرفی شد که از اینجا می‌توانید بخوانید. نکات دیگر درباره قدرت موضوعی موردها تحت بودند:

تمرکز روی چگونگی یا این که کمیت در توان موضوعی
سعید احمدی به گزارش koray که یک سئوکار دربین الملی میباشد و جدیدا هم در قضیه تاپیکال آتوریتی یک عصر برگزار نموده است میگوید:

روی یک زمینه یا این که quality خیر و خوبی داشته باشید یا این که quantity بهتر؛ خواسته Koray از این گفت و گو این میباشد که برای تهیه نمودن تاپیکال آتوریتی یا این که یک محتوای بسیار کیفیت عالی روی آن قضیه داشته باشید یا این که روی به عبارتی مورد مقاله‌ها پرتعداد مختلفی داشته باشید که به تک تک سوال ها جواب داده باشد.

Koray Tugberk
بقیه مواقعی که درین وبینار درباره تاپیکال آتوریتی مطرح شد عبارتند بودند از:

اثر مثبت sitemap روی تاپیکال آتوریتی
اثرگذاری بسیار زیاد ساختار پیلار – کلاستری
سوشال سیگنال ها در این مورد بسیار اصلی می‌باشند

جان مولر درباره قدرت موضوعی چه میگوید؟
جان مولر (John Mueller) صورت اسم آشنای وبمستران و سئوکاران که به بخش اعظمی از سوال های اشخاص متفاوت در موضوع بهینه سازی جواب میدهد هم درباره تاپیکال آتوریتی اظهارنظرهایی داشته میباشد که نظارت آن ها، علامت از مداقه این زمینه دارااست.

جان مولر در این مورد می گوید:

مرجعیت موضوعی برهان مهمی برای درجه بندی در نتیجه ها جستجوی گوگل میباشد.

John Mueller
جان مولر همینطور بر ساخت‌و‌ساز محتواهای کیفیت عالی که آرم دهنده توان، اعتبار و تخصص در یک مورد خاص باشد تاکید نموده است.

به گفته مولر، عالی میباشد جای این که در هر موضوعی کارشناس باشید، بر ساخت و ساز محتواهای مرتبط و اثر گذار برای مخاطبان خویش تمرکز فرمایید.

تاپیکال آتوریتی، یک طرز کلاه سپید بسیار مفید
حقیقت این میباشد که با طاقت فرسا‌خیس شدن طریق‌های کلاه سیاه در بهینه سازی بعداز به روز‌های اخیر گوگل مثل (E-A-T)، طرز‌های کلاه سپید بسیار موثری وجود داراست که در حالتی‌که روی آنان تمرکز نمائید، اینجانب به شما ضمانت می ‌دهم که سود بگیرید.

به عنوان مثال این مفاد، همین Topical Authority میباشد، شما می بایست تلاش نمائید، تصویر نیکی از تارنما خودتان در یک مسئله خاص در ذهن مخاطبان ساخت‌و‌ساز نمایید، آن مجال میباشد که می توانید با دیدن نمودارهای رو به بالای سرچ کنسول خویش، یک دمنوش بنوشید و از فیض عمل لذت ببرید.

CTR چیست؟

۷ بازديد
فرقی نمی‌نماید شما به‌‌دنبال سکؤ خوب در برگهٔ نتیجه ها جست‌وجو می‌باشید یا این که می خواهید تبلیغات‌تان چشم گردد؛ در هر دو موقعیت، معمولاً یک رمزِ کلاف به نرخ کلیک (CTR) می رسد! سئو در مشهد چه در تبلیغات، چه در شیتٔ حاصل، یک کدام از هدف ها اصلی شما، ارتقاء ترافیک میباشد و این ترافیک زمانی رخداد میفتد که کاربر را ترغیب نمائید تا روی تبلیغ یا این که پیوند شما در برگهٔ نتیجه ها یا این که وبسایت‌ها کلیک نماید.
تعداد این کلیک‌ها هرچه بیشتر، خوب!
با شاخصی به‌اسم CTR می توانید تلاش خویش را در جذب این ورودی‌ها بسنجید و با یک سری راه‌حل بی آلایش، مقدار کلیک‌ها را ارتقا دهید.
درحال حاضر ابداً CTR چیست، چطور احتساب میشود و چرا از مهمترین متریک‌های دیجیتال مارکتینگ میباشد؟
این نوشته‌ی علمی را تا پایان بخوانید! زیرا قرار میباشد در کنار جواب بدین سؤال، شمارا با یک سری نحوه مؤثر برای ارتقا نرخ کلیک هم آشنا کنیم.
درصورتی که حروف نخستین کلمه ها «Click Through Rate» را کنار هم در اختیار بگذاریم، به کلمه و واژهٔ CTR می‌رسیم که به‌معنای نرخ کلیک میباشد.
تمجید نرخ کلیک (CTR) میگردد:
تعداد تک تک‌ کلیک‌ها تقسیم بر تعداد ایمپرشن (تعداد دفعات اکران)
احتمالاً از این تعریف و تمجید کم آب و قانونی چیز متعددی دست‌گیرتان نشده میباشد؛ حق هم دارید! پس تمجید را معمولی‌خیس می کنیم.
مشاهده کنید، زمانی مخاطب کلمه و واژه‌ یا این که عبارتی را در گوگل جست‌وجو می‌نماید، لیستی از نتیجه ها جست‌وجو – که بدین صفحه های نتیجه ها جست‌وجو، سرپ (SERP) گفته می‌گردد – ستون میگردد.
استفاده کننده نتیجه ها برگه را می‌بیند و روی یک کدام از لینک و پیوند‌ها (معمولاً یکی به عبارتی یک سری پیوند نخستین) کلیک می‌نماید.

توجه کردید؟ ممکن میباشد وبسایت شما بارها دربین نتیجه ها یک کاغذ نشانه داده خواهد شد؛ ولی یوزرها روی آن کلیک نکنند.

در تبلیغات هم ماجرا از همین قرار میباشد! شاید به عنوان مثالً هزار نفر تبلیغ شمارا ببینند؛ اما تنها ۱۰ نفر روی آن کلیک نمایند.

به این ترتیب، جواب بی آلایش‌خیس به سؤال CTR چیست، می‌گردد:

یک سری درصد عده ای که تبلیغ شما برای آن ها اکران داده گردیده یا این که وب سایت شمارا در سرپ گوگل (SERP) چشم‌اند، روی آن کلیک کرده‌اند.

با به حساب آوردنٔ نرخ کلیک جست‌وجو میتوانید ترازو اثربخشی تیتر بهینه سازی و متا دیسکریپشن صفحه ها خویش را بسنجید و مشاهده کنید چه تیتر و توضیحی ترغیب‌کننده‌خیس میباشد؛ استعمال از اعداد؟ تیتر متناقض؟

از طرفی، متوجه می شوید که آیا محتوای شما با مراد و نیت استفاده کننده از جست‌وجوی عبارتی مشخص و معلوم هم‌خوانی دارااست یا این که خیر.

با بهبود این موردها، ORGANIC CTR (نرخ کلیک طبیعی) هم ارتقا پیدا می‌نماید و ترافیک بیشتری روانهٔ تارنما شما می شود.

مراد از CTR ارگانیک، هنگامی میباشد که تارنما شما به‌صورت طبیعی (خیر با تبلیغات در گوگل) دربین نتیجه ها قرار بگیرید و یوزرها روی آن کلیک نمایند.

در تبلیغات هم CTR نقش مهمی داراست؛ زیرا نشانه می دهد تبلیغ شما چقدر جالب میباشد، کانالی که برای تبلیغات تعیین کرده‌اید، چقدر موءثر بوده میباشد و آیا تبلیغ به مخاطبی اکران داده شد‌ه‌است که به شما نیاز داراست یا این که خیر.

همان، تلاش کمپین تبلیغاتی و باصرفه‌سازی آن تا حدود متعددی به نرخ کلیک گره خورده میباشد.

اکنون که فهمیدیم CTR چیست، وهله چرتکه‌پرتاب کردن میباشد!

دایره جستجوی یا Google Circle To Search

۵ بازديد
دایره جستجوی یا Google Circle To Search
اگر بخواهیم این ویژگی جدید را در یک جمله تعریف کنیم، میتوانیم بگوییم: دایره جستجو در واقع روش جدیدی برای جستجو کردن در تلفن‌های هوشمند است، بدون اینکه کاربر نیاز به تغییر برنامه داشته باشد. بنابراین زمانی که این قابلیت برای تمام کاربران فعال شد، به راحتی می‌توانید از آن به صورت شخصی و برای سئو سایت استفاده کنید. اما روش کار با ویژگی جدید گوگل چگونه است؟ برای اینکه سئو در مشهد بتوانید از این ابزار استفاده کنید، کافیست یکی از روش‌های زیر را بکار ببرید.

کشیدن دایره: برای مثال تصور کنید در حال تماشای یک عکس هستید و یکی از قسمت‌های آن، توجه شما را جلب می‌کند و قصد دارید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. اینجا می‌توانید از دایره جستجوی گوگل کمک بگیرید و دور آن یک خط بکشید و آن را سرچ کنید، گوگل به شما تمام اطلاعات مربوط به قسمت از عکس را نشان می‌دهد.
برجسته کردن: اگر در حال خواندن یک متن کتاب، مقاله علمی، گزارش ورزشی یا ... هستید و با عبارتی برخورد می‌کنید که معنای آن را نمی‌دانید، کافیست آن را برجسته کنید و دست خود را روی آن بکشید. سپس موتور جستجوگر Google آن قسمت از متن را برای شما توضیح می‌دهد تا به راحتی متوجه شوید.
خط خطی کردن: این کار هم دقیقا مانند کشید دایره روی یک قسمت از عکس است. اما با این تفاوت که دیگر مهم نیست روی صفحه تلفن اندروید شما عکس، ویدیو یا متن باشد. یعنی همان قسمتی که خط خطی می‌کنید توسط این ویژگی گوگل مورد بررسی قرار می‌گیرد و اطلاعات مربوطه برای شما نمایش داده می‌شود.
ضربه زدن: به راحتی روی متن یا آن قسمت مدنظرتان ضربه بزنید تا اطلاعات همان قسمت را مشاهده کنید.
استفاده از دایره جستجوی گوگل
زمانی که یکی از روش‌های بالا را استفاده کردید، گوگل دقیقا همان چیزی که انتخاب کرده‌اید را مورد بررسی قرار می‌دهد و آن را تجزیه و تحلیل می‌کند. سپس نتایج حاصله را در یک پنجره کوچک‌تر در بالا یا پایین برنامه نمایش می‌دهد، و شما نیازی ندارید تا برنامه‌ای که در حال استفاده از آن هستید را ترک کنید. برای درک بهتر مفهوم موارد ذکر شده، در ادامه چند مثال می‌زنیم تا بهتر با Google Circle To Search آشنا شوید.

شناسایی اشیاء: فرض کنید در حال تماشای یک تصویر هستید و در آن یک خودرو می‌بینید که نمی‌دانید از کدام برند است و مدل آن چیست؟ برای برطرف کردن مشکل خود به راحتی می‌توانید دور آن یک حلقه بکشید تا اطلاعات آن برای شما نمایش داده شود.
شناسایی افراد و اماکن: برای مثال تصور کنید در برنامه اینستاگرام فردی را می‌بینید که با در یک مکان بسیار زیبا عکس گرفته و شما کنجکاو می‌شوید که آن فرد کیست و آن مکان کجاست؟ گوگل به راحتی پاسخ این سوال را در اختیار شما قرار می‌دهد.
اطلاعات محصول: اگر همان فرد یک لباس زیبا پوشیده باشید، می‌توانید دور آن یک دایره بکشید تا ببنید از کجا یا از کدام وبسایت می‌توانید آن لباس را خریداری کنید.
دایره جستجو گوگل

سرچ بیشتر: فرض کنید در حال خواندن یک مقاله علمی هستید و به یک تکه متن جالب برخورد می‌کنید و می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، کافیست آن تکه را برای Google مشخص کنید تا به کمک قابلیت جدیدش، اطلاعات بیشتری در آن باره به شما ارائه دهد.
ترجمه متون: چنانچه در حین خواندن یک مطلب کلمه‌ای را مشاهده کردید که معنای آن را نمی‌دانستید، دیگر نیازی نیست به مرورگر خود بروید و آن را ترجمه کنید. دایره سرچ گوگل به شما کمک می‌کند تا ترجمه‌اش را در همان صفحه مشاهده نمایید.
بیشتر بخوانید: جستجوی معنایی یا Semantic Search چیست؟

دلیل اهمیت Google Circle Search
اما با وجود تمام توضیحاتی که در بالا داده شد، آیا این سوال برای شما ایجاد شد که چرا باید به این قابلیت جدید اهمیت بدهیم؟ در ادامه به بررسی برخی از فاکتورهایی که نشان دهنده اهمیت این ویژگی است را توضیح می‌دهیم.

نتایج بهتر و سریع‌تر
زمانی که در حال استفاده از یک برنامه هستید و به صورت مستقیم موضوع مدنظرتان را سرچ می‌کنید، از دردسرهایی مانند حفظ کردن موضوع، جابه‌جایی بین برنامه‌ها و طولانی شدن مدت زمان، جلوگیری می‌کنید. همچنین وقتی محصول، گیاه، مکان، فرد، متن یا هرچیز دیگری را مستقیما برای گوگل مشخص کنید، نتایج بهتر و موثرتری هم دریافت می‌کنید.

درک بهتر مطلب
شناسایی اشیاء در فیلم‌ها، عکس‌ها یا برنامه‌های مختلف باعث شهودی‌تر شدن سرچ می‌شود و بدون تغییر پس زمینه ذهنی، کنجکاوی کاربر برطرف می‌شود. همچنین پیدا کردن معنی یک کلمه یا عبارت در حین مطالعه یک مقاله، باعث می‌شود درک بهتر و غنی‌تری از آن مطلب برای فرد ایجاد شود.

خرید ساده
پیدا کردن نام برند، قیمت، وبسایت‌هایی که آن محصول را دارند و سایر اطلاعات درباره هرنوع محصولی در اختیار کاربر قرار داده می‌شود که می‌تواند باعث سهولت در روند خرید شود. همچنین افرادی که به مد اهمیت می‌دهند به کمک دایره جستجوی گوگل می‌توانند لباس‌هایی که افراد مشهور بر تن دارند را به راحتی پیدا و خریداری کنند.

راحتی کلی
کاربران در زمان استفاده از Circle Search به راحتی در جریان فعالیت فعلی خود می‌مانند و در عین حال موضوعی که در نظر دارند را سرچ می‌کنند. همچنین دیگر دردسرهایی مانند تغییر برنامه، استفاده از مرورگر یا تایپ کردن برای سرچ را نخواهند داشت.

البته اینکه موارد ذکر شده برای شما اهمیت دارند یا خیر، به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. ممکن است برخی از افراد همان روش‌های قبلی را ترجیح دهند و آن‌ها را کارآمدتر در نظر داشته باشند. اما برخی استفاده از دایره جستجو را بهتر بدانند.

تاثیر Circle Search در مارکتینگ
جستجوی دایره‌ای گوگل در واقع می‌تواند یک فرصت خاص برای بازاریابی ایجاد کند. در ادامه بررسی برخی از روش‌های مارکتینگ به کمک این قابلیت می‌پردازیم:

QR کد محصول: می‌توانید در تصاویر یا ویدیوهایی که تهیه می‌کنید از QR کد استفاده کنید. کاربران می‌توانند با حلقه کشیدن دور آن، به راحتی به محصول شما دسترسی پیدا کنند، اطلاعات آن را مشاهده نمایند و آن را بخرند.
تبلیغات هدفمند: از داده‌هایی که این ویژگی در اختیار شما می‌گذارد استفاده کنید و علایق و ترجیحات کاربر را بهتر درک کنید. زمانی متوجه شوید که کاربران دور کدام یک از محصولات شما خط کشیدند، می‌توانید تبلیغات موثرتری را برای آن محصول انجام دهید.
داستان‌های شبکه‌های اجتماعی: از دایره سرچ در شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنید. برای مثال اگر یک فروشگاه لباس دارید و مشابه یکی از محصولاتی که دارید را بر تن یکی از اینفلوئنسرها دیدید، می‌توانید از آن استفاده کنید و به نوعی کاربران را ترغیب کنید تا دور آن یک حلقه بکشند و همان لباس را در سایت شما مشاهده کنند.
اما به یاد داشته باشید که این قابلیت جدید گوگل هنوز به صورت آزمایشی است و در صورت دریافت بازخورد مثبت، کم کم گسترش میابد. بنابراین بهتر است هرچه زودتر برنامه ریزی خوبی برای استفاده از آن داشته باشید.