آرشیو خرداد ماه 1403

بهترین مرجع سئو در مشهد

لینک های فالو و نوفالو

۱۱ بازديد
پیوند ها از لحاظ اعتبار به دو نوع “لینک و پیوند فالو” و “پیوند نوفالو” تقسیم بندی میشوند . همگی پیوند ها در اکنون پیشفرض فالو می‌باشند ، یعنی وقتی که شما یک لینک و پیوند می سازید به صورت فالو میباشند ، مگر اینکه در تارنما دیگری لینکی ساخته باشید و این لینک و پیوند ها به صورت نوفالو باشد . لینک و پیوند های نوفالو با اضافه کردن خصوصیت (”rel=”nofollow) به تگ a ، به لینک و پیوند نوفالو تبدیل می‌شوند . قیمت لینک و پیوند های فالو بسیار بیشتر از لینک و پیوند های نوفالو میباشند . ولی این سئو در مشهد سخن به‌این مضمون‌ وجود ندارد که ما بایستی تک تک پیوند ها را به طور فالو تهیه و تنظیم کنیم یا این که به صورت لغات ، پیوند های فالو اخذ کنیم .

لینک و پیوند هایی که در شبکه‌های‌مردمی به وبسایت ما لینک و پیوند می‌شوند عموما نوفالو میباشند . لینک و پیوند های تبلیغاتی هم معمولا نوفالو میباشند به این دلیل‌که لینک و پیوند های تصویری مقطع فرصت متعددی به تارنما ما پیوند می‌شوند . چنانچه ما تبلیغات تصویری یا این که پیوند تبلیغی گرفته باشیم ، به طبع بابت آن هزینه ای پرداخت کرده ایم و تا بازه زمانی اعتبار این هزینه ، آن پیوند به وبسایت ما وجود خواهد داشت . البته بعد از اتمام اعتبار ، دیگر پیوند ما برداشته شود . از همین جهت این لینک و پیوند ها به صورت نوفالو ساخته می گردند تا در شکل حذف شدن هم آسبیب به اعتبار تارنما ما وارد نشود چرا که این پیوند ها عموما برای جذب کاربر و مشتری می‌باشند .

لینک و پیوند هایی که در قسمت ایده ها و بخش های بدون پول همانند دایرکتوری ها و … ساخته می گردند عموما نوفالو میباشند به دلیل آن که هزاران نفر در‌این بخشها لینک و پیوند سازی می نمایند. تعدا لینک و پیوند های بیرون گردیده از این وبسایت ها بسیار زیاد میباشد .

از آن جا که پیوند سازی یک روند طبیعی می بایست باشد و فراتر هم گفتیم که در میهن ما این فرایند یه خرده تغییر و تحول یافته میباشد ، پس در شرایطی‌که ما خودمان پیوند نساخته باشیم ممکن میباشد هر نوع لینکی به وبسایت ما داده خواهد شد . پیوند های فالو ، نوفالو ، تصویری ، آدرسی و .. از همین جهت در شرایطی که ما کلیه لینک و پیوند هایی که برای تارنما خویش میسازیم یا این که میگریم به صورت فالو باشند ، در اینصورت پیوند سازی ما تماما برای موتور های کاوش تابلو گردیده و صدرصد تردید برانگیز شود به همین برهان داشتن لینک و پیوند های نوفالو هم اثر بسزایی در seo وب سایت خواهد داشت .

به همین برهان نمی اقتدار اظهار کرد پیوند های نوفالو تماما بی قیمت می باشند ، صرفا از دید  اعتباری ، ارزشی را به وبسایت شما منتقل نخواهند کرد البته در مجموع مورد نیاز می باشند . برای پیوند های تجاری داشتن تگ نوفالو الزامی میباشد . به دلیل آن که رابطه ها تجاری بایستی برای موتور های کاوش پر‌نور شوند .

بها لینک و پیوند ها
همان طور که گفته شد قیمت لینک و پیوند ها گوناگون می باشند . چنانچه بخواهیم یک لیست کلی از قیمت لینک و پیوند ها تهیه و تنظیم کنیم می اقتدار بیان کرد :

1.پیوند فالو متنی با کلمه و واژه کلیدی
2.پیوند فالو با اسم مارک و بقیه لغت ها
3.لینک و پیوند فالو و نوفالو تصویری
4.پیوند های نوفالو
ولی بها کلی لینک و پیوند ها بر پایه ی فالو بودن ، واژه و کلمه مطلوب ، مرتبط بودن وب سایت و در غایت قیمت تارنما لینک و پیوند دهنده مشخص و معلوم گردد .

اعبتار دامنه و شیت
اعبتار دامنه و ورقه یکی مهمترین موضوعات در پیوند سازی و تصاحب کردن پیوند میباشد . هنگام تشکیل داد بک لینک و پیوند بایستی یک‌سری قضیه را در حیث گرفت :

1.تارنما مد لحاظ از دید محتوایی با وبسایت ما مرتبط میباشد یا این که خیر ؟
2.سایت مد حیث چقدر نفیس میباشد ؟ ( قیمت شیت و دامنه وبسایت از نگاه موتور های کاوش )
3.نوع پیوند ( متن ، تصویر ، فالو و نوفالو بودن )
4.بازه زمانی اعتبار لینک و پیوند
در گام نخستین بایستی تحقیق کرد که آیا تارنما مدنظر با وب سایت ما مرتبط میباشد یا این که خیر ؟ درصورتی که ما یک وبسایت فرشگاهی داریم ، به دست آوردن لینک و پیوند از یک وب سایت پزشکی یا این که ورزشی معقولانه وجود ندارد ، به دلیل آنکه تارنما لینک و پیوند دهنده به اندازه خویش لینک و پیوند اساسی میباشد . قضیه مرتبط بودن گام نخستین در لینک و پیوند سازی میباشد . پس به طبع در نوبت اولیه در ادامه وب سایت ها مرتبط در موضوع کاری خویش باشید .

موضع دوم اعتبار تارنما میباشد . دو زمینه اساسی در اعتبار وبسایت ها ، اعتبار دامنه و اعتبار برگه میباشد . دو موضع اساسی که به آن‌ها DR ( اعتبار دامنه ) و PR ( اعتبار شیت ) گفته میگردد . اعتبار صفحه ها در کنار هم انباشته شده و اعتبار دامنه را بوجود می‌آورند . از جمله دامنه ما  ، دارنده یک اعتبار کلی به اسم اعتبار خویش امنه میباشد . درکنار این اعتبار دامنه ، صفحه ها درون وب سایت هم برای خویش اعتباری دارا‌هستند که اعتبار آن ورقه میباشد .

ساختار محتوا چیست و نحوه نگارش آن چگونه است؟

۱۳ بازديد
در دنیای مالامال رقابت امروز، محتوا نقشی اصلی در توفیق استحصال‌وکارها اجرا می‌نماید. به همین خواسته برای ایجاد محتوای با کیفیت و اثر گذار، بایستی به ساختار محتوا (Content Structure) اعتنا ویژه‌ای داشته باشید. ساختار محتوا، مانند اسکلتی میباشد که سئو در مشهد محتوای شما‌را صورت می دهد و به آن نظم و ترتیب می بخشد. با ساختار بندی محتوا به طور اصولی، محتوای شما قادر است به نیت یوزرها از کاوش جواب مطلوب دهد و در سود سبب ساز رویش وب سایت و تجارت شما گردد.
ساختار محتوا چیست؟
ساختار محتوا به ترتیب و سازماندهی مطلوب مطالب در یک کاغذ مبتنی بر نیت یوزرها میپردازد. این ساختار بایستی به سیرتکامل‌ای باشد که خواننده بتواند به راحتی داده ها مایحتاج خویش را پیدا نماید و معنا کلی مقاله را شعور نماید. ساختار محتوا دربرگیرنده به کار گیری از عنا وین و زیرعناوین مطلوب، جمله‌بندی منظم، مورد ها و نکات کلیدی میباشد که هر یک نقش مهمی در ارائه یک محتوای بدون نقص و دارای انسجام اعمال می‌نمایند.
مداقه تهیه و تنظیم ساختار محتوا برای بهینه سازی و یوزرها
مقصود از ساخت‌و‌ساز محتوا می بایست جلب رضایت استفاده کننده باشد. مشخص و معلوم کردن یک ساختار مطلوب برای صفحه ها، به یوزرها یاری می‌نماید تا ریلکس‌خیس به داده ها مایحتاج خویش دسترسی پیدا نمایند. افزون بر آن، یک ساختار محتوای منظم و دارای انسجام به موتورهای کاوش امداد می‌نماید تا مطالب را خوب فهمیده و درجه‌بندی قابل قبولی را برای برگه‌ها گزینش نمایند. روی هم رفته یک ساختار محتوای ظریف و مطلوب به شما امداد می‌نماید رضایت مخاطب و موتورهای کاوش را به طور هم زمان جلب فرمائید.

چه مواقعی در ساختار محتوا عنایت دارا هستند؟
دقت به نیت مخاطب: ساختار محتوا بایستی مشخص و معلوم نماید که برای عبارتی که مدنظر دارید، چه نوع ورقه‌ای مورد نیاز میباشد ساخت‌و‌ساز گردد؟ از جمله در ساختار محتوا برای یکی لغت ها مرتبط با یک تارنما فروشگاهی مانند «گونه های موبایل سامسونگ» می بایست معین خواهد شد که نیت استفاده کننده از جستجوی این عبارت مشاهده یک کاغذ مجموعه بندی یا این که تگ میباشد؟ یا این که مخاطب در پی این میباشد که یک نوشته‌ی‌علمی با توضیحات جامع درباره این قضیه بخواند؟
مشخص و معلوم کردن کلمه ها کلیدی مهم و فرعی: بایستی براساس تفحص لغت ها کلیدی برای هر مورد لغات کلیدی مهم و فرعی برای هر محتوا مهیا شوند. به کار گیری از لغت ها کلیدی به طور متوازن و طبیعی به موتورهای کاوش امداد می‌نماید خوب متوجه محتوای صفحه ها شما شوند.
استعمال از عنوان ها و زیرعناوین: عنا وین و زیرعناوین به خواننده و موتورهای کاوش یاری می‌نمایند تا سریع‌خیس به داده ها موردنیاز دسترسی پیدا نمایند و مطالب را عالی شعور نمایند. در ساختار محتوا می بایست تگ تیتر (تایتل چیست) و هدینگ‌های مایحتاج برای جابجایی مقاله معلوم شوند.
متای توضیحات یا این که متا دیسکریپشن: متا دیسکریپشن (Meta Description) در کنار تیتر کاغذ شما در برگه حاصل موتورهای کاوش (سرپ یا این که SERP چیست؟) اکران داده می‌گردد. در فیض کلماتی که گزینش می کنید تا درین قسمت به یوزرها اکران داده شوند بسیار اساسی می باشند، زیرا میتوانند یوزرها را به کلیک بر روی لینک و پیوند شما در نتیجه ها ترغیب نمایند.


یک ساختار محتوای اصولی چه نصیب‌‎هایی از برگه را معین می‌نماید؟
واژه و کلمه کلیدی مهم
کلمه ها کلیدی فرعی
نوع شیت از لحاظ نیت استفاده کننده
تگ تیتر
تگ متای توضیحات
تگ H1
تگ‌های H2 تا H6

لینک سازی داخلی چیست

۱۳ بازديد
لینک و پیوند سازی داخلی (Internal linking) یا این که پیوند دهی درون وب سایت بخشی سئو در مشهد از شغل‌های پیوند سازی تارنما و تکمیل کننده بک پیوند سازی میباشد. لینک و پیوند سازی داخلی بایستی تماما تامل گردیده و مبتنی بر استراتژی صورت پذیرد. درصورتی که لینک و پیوند سازی داخلی اصولی صورت پذیرد، قیمت جان دار در صفحه ها وبسایت، به صحت به یکدیگر منتقل می شوند و خواهیم توانست در لغات کلیدی اصلی مرتبه بگیریم.
دقیقا پیوند سازی داخلی چیست؟ (Internal linking)
پیوند سازی داخلی مراحل پیوند دادن صفحه های درون تارنما به یکدیگر میباشد
پیوند سازی داخلی منجر میشود صفحه ها وب سایت به وسیله یوزرها و مورتوهای کاوش خوب چشم شوند
طرز رابطه موضوعی صفحه ها درون وبسایت با لینک و پیوند سازی داخلی معین می‌گردد
با به کار گیری از پیوند سازی داخلی، مهم ترین و معدود التفات ترین صفحه ها وب سایت معلوم میشوند.
ساختار وبسایت به وسیله لینک و پیوند سازی داخلی صورت میگیرد
چرا پیوند سازی داخلی اساسی میباشد؟
پیوند سازی داخلی در seo بسیار اساسی میباشد. گوگل برای جستن محتوا در اینترنت‌وب سایت‌ها و جایگاه‌بندی محتواها از پیوند استعمال می‌نماید. در‌صورتی‌که یک شیت پیوند‌های متعددی اخذ نموده باشد، گوگل این سیگنال را اخذ می‌نماید که‌این برگه؛ ورقه مهمی میباشد.

لینک و پیوند سازی داخلی درست؛ منجر می گردد یوزرها به راحتی وبسایت شما‌را پیمایش نمایند. هنگامی به راحتی صفحه های را پیمایش نمایند، سریع از وبسایت بیرون نمی شوند و تجارب کاربری بهتری در وب سایت شما خواهند داشت.

اثر لینک و پیوند سازی داخلی در seo چیست؟
لینک و پیوند سازی داخلی تاثیرات بسیار متعددی در ارتقا جایگاه صفحه های دارا هستند. درپی به ۶ آیتم از تاثیرات پیوند سازی داخلی میپردازیم.

۱. جابجایی قیمت صفحه های با لینک و پیوند سازی داخلی
ما میدانیم که طبق الگوریتم پیج رنک گوگل، هر ورقه دارنده یک قیمت خاص برای خویش میباشد. این قیمت از روش پیوند جویس به شیت دیگر منتقل می گردد.

نکته‌ای که اینجا وجود دارااست این میباشد که صفحه های اصلی وبسایت که در حاصل گوگل در درحال حاضر رقابت می‌باشند، نیاز بیشتری بدین قیمت دارا هستند. صرفا راهی که برای جابجایی بها در میان صفحه های وب سایت ما وجود دارااست، لینک و پیوند سازی داخلی میباشد.

۲. بدیهی کردن معنا صفحه ها مشابه به هم برای گوگل
در شرایطی که در سایتتان یک سری ورقه در یک مورد مشابه به هم داشته باشید که لغات کلیدی شبیه را در آن ها غرض قرار داده باشید ممکن میباشد گوگل در ادراک مضمون‌ صفحه های به خطا بیفتد.

با به کار گیری از پیوند سازی داخلی می توانید برای گوگل بدیهی نمائید واژه کلیدی هر مورد از صفحه ها چیست.

برای مثال در صورتیکه یک کدام از صفحه ها شما برای واژه و کلمه کلیدی “تولیدی جوراب زنانه” و یک کدام از برای “جوراب زنانه” مقصود‌گذاری گردیده باشد، می توانید از هرکدام از صفحه های با انکر تکست ظریف به یکدیگر لینک و پیوند دهید.