پنجشنبه ۲۴ خرداد ۰۳ | ۱۳:۱۲ ۱۱ بازديد
پیوند ها از لحاظ اعتبار به دو نوع “لینک و پیوند فالو” و “پیوند نوفالو” تقسیم بندی میشوند . همگی پیوند ها در اکنون پیشفرض فالو میباشند ، یعنی وقتی که شما یک لینک و پیوند می سازید به صورت فالو میباشند ، مگر اینکه در تارنما دیگری لینکی ساخته باشید و این لینک و پیوند ها به صورت نوفالو باشد . لینک و پیوند های نوفالو با اضافه کردن خصوصیت (”rel=”nofollow) به تگ a ، به لینک و پیوند نوفالو تبدیل میشوند . قیمت لینک و پیوند های فالو بسیار بیشتر از لینک و پیوند های نوفالو میباشند . ولی این سئو در مشهد سخن بهاین مضمون وجود ندارد که ما بایستی تک تک پیوند ها را به طور فالو تهیه و تنظیم کنیم یا این که به صورت لغات ، پیوند های فالو اخذ کنیم .
لینک و پیوند هایی که در شبکههایمردمی به وبسایت ما لینک و پیوند میشوند عموما نوفالو میباشند . لینک و پیوند های تبلیغاتی هم معمولا نوفالو میباشند به این دلیلکه لینک و پیوند های تصویری مقطع فرصت متعددی به تارنما ما پیوند میشوند . چنانچه ما تبلیغات تصویری یا این که پیوند تبلیغی گرفته باشیم ، به طبع بابت آن هزینه ای پرداخت کرده ایم و تا بازه زمانی اعتبار این هزینه ، آن پیوند به وبسایت ما وجود خواهد داشت . البته بعد از اتمام اعتبار ، دیگر پیوند ما برداشته شود . از همین جهت این لینک و پیوند ها به صورت نوفالو ساخته می گردند تا در شکل حذف شدن هم آسبیب به اعتبار تارنما ما وارد نشود چرا که این پیوند ها عموما برای جذب کاربر و مشتری میباشند .
لینک و پیوند هایی که در قسمت ایده ها و بخش های بدون پول همانند دایرکتوری ها و … ساخته می گردند عموما نوفالو میباشند به دلیل آن که هزاران نفر دراین بخشها لینک و پیوند سازی می نمایند. تعدا لینک و پیوند های بیرون گردیده از این وبسایت ها بسیار زیاد میباشد .
از آن جا که پیوند سازی یک روند طبیعی می بایست باشد و فراتر هم گفتیم که در میهن ما این فرایند یه خرده تغییر و تحول یافته میباشد ، پس در شرایطیکه ما خودمان پیوند نساخته باشیم ممکن میباشد هر نوع لینکی به وبسایت ما داده خواهد شد . پیوند های فالو ، نوفالو ، تصویری ، آدرسی و .. از همین جهت در شرایطی که ما کلیه لینک و پیوند هایی که برای تارنما خویش میسازیم یا این که میگریم به صورت فالو باشند ، در اینصورت پیوند سازی ما تماما برای موتور های کاوش تابلو گردیده و صدرصد تردید برانگیز شود به همین برهان داشتن لینک و پیوند های نوفالو هم اثر بسزایی در seo وب سایت خواهد داشت .
به همین برهان نمی اقتدار اظهار کرد پیوند های نوفالو تماما بی قیمت می باشند ، صرفا از دید اعتباری ، ارزشی را به وبسایت شما منتقل نخواهند کرد البته در مجموع مورد نیاز می باشند . برای پیوند های تجاری داشتن تگ نوفالو الزامی میباشد . به دلیل آن که رابطه ها تجاری بایستی برای موتور های کاوش پرنور شوند .
بها لینک و پیوند ها
همان طور که گفته شد قیمت لینک و پیوند ها گوناگون می باشند . چنانچه بخواهیم یک لیست کلی از قیمت لینک و پیوند ها تهیه و تنظیم کنیم می اقتدار بیان کرد :
1.پیوند فالو متنی با کلمه و واژه کلیدی
2.پیوند فالو با اسم مارک و بقیه لغت ها
3.لینک و پیوند فالو و نوفالو تصویری
4.پیوند های نوفالو
ولی بها کلی لینک و پیوند ها بر پایه ی فالو بودن ، واژه و کلمه مطلوب ، مرتبط بودن وب سایت و در غایت قیمت تارنما لینک و پیوند دهنده مشخص و معلوم گردد .
اعبتار دامنه و شیت
اعبتار دامنه و ورقه یکی مهمترین موضوعات در پیوند سازی و تصاحب کردن پیوند میباشد . هنگام تشکیل داد بک لینک و پیوند بایستی یکسری قضیه را در حیث گرفت :
1.تارنما مد لحاظ از دید محتوایی با وبسایت ما مرتبط میباشد یا این که خیر ؟
2.سایت مد حیث چقدر نفیس میباشد ؟ ( قیمت شیت و دامنه وبسایت از نگاه موتور های کاوش )
3.نوع پیوند ( متن ، تصویر ، فالو و نوفالو بودن )
4.بازه زمانی اعتبار لینک و پیوند
در گام نخستین بایستی تحقیق کرد که آیا تارنما مدنظر با وب سایت ما مرتبط میباشد یا این که خیر ؟ درصورتی که ما یک وبسایت فرشگاهی داریم ، به دست آوردن لینک و پیوند از یک وب سایت پزشکی یا این که ورزشی معقولانه وجود ندارد ، به دلیل آنکه تارنما لینک و پیوند دهنده به اندازه خویش لینک و پیوند اساسی میباشد . قضیه مرتبط بودن گام نخستین در لینک و پیوند سازی میباشد . پس به طبع در نوبت اولیه در ادامه وب سایت ها مرتبط در موضوع کاری خویش باشید .
موضع دوم اعتبار تارنما میباشد . دو زمینه اساسی در اعتبار وبسایت ها ، اعتبار دامنه و اعتبار برگه میباشد . دو موضع اساسی که به آنها DR ( اعتبار دامنه ) و PR ( اعتبار شیت ) گفته میگردد . اعتبار صفحه ها در کنار هم انباشته شده و اعتبار دامنه را بوجود میآورند . از جمله دامنه ما ، دارنده یک اعتبار کلی به اسم اعتبار خویش امنه میباشد . درکنار این اعتبار دامنه ، صفحه ها درون وب سایت هم برای خویش اعتباری داراهستند که اعتبار آن ورقه میباشد .
لینک و پیوند هایی که در شبکههایمردمی به وبسایت ما لینک و پیوند میشوند عموما نوفالو میباشند . لینک و پیوند های تبلیغاتی هم معمولا نوفالو میباشند به این دلیلکه لینک و پیوند های تصویری مقطع فرصت متعددی به تارنما ما پیوند میشوند . چنانچه ما تبلیغات تصویری یا این که پیوند تبلیغی گرفته باشیم ، به طبع بابت آن هزینه ای پرداخت کرده ایم و تا بازه زمانی اعتبار این هزینه ، آن پیوند به وبسایت ما وجود خواهد داشت . البته بعد از اتمام اعتبار ، دیگر پیوند ما برداشته شود . از همین جهت این لینک و پیوند ها به صورت نوفالو ساخته می گردند تا در شکل حذف شدن هم آسبیب به اعتبار تارنما ما وارد نشود چرا که این پیوند ها عموما برای جذب کاربر و مشتری میباشند .
لینک و پیوند هایی که در قسمت ایده ها و بخش های بدون پول همانند دایرکتوری ها و … ساخته می گردند عموما نوفالو میباشند به دلیل آن که هزاران نفر دراین بخشها لینک و پیوند سازی می نمایند. تعدا لینک و پیوند های بیرون گردیده از این وبسایت ها بسیار زیاد میباشد .
از آن جا که پیوند سازی یک روند طبیعی می بایست باشد و فراتر هم گفتیم که در میهن ما این فرایند یه خرده تغییر و تحول یافته میباشد ، پس در شرایطیکه ما خودمان پیوند نساخته باشیم ممکن میباشد هر نوع لینکی به وبسایت ما داده خواهد شد . پیوند های فالو ، نوفالو ، تصویری ، آدرسی و .. از همین جهت در شرایطی که ما کلیه لینک و پیوند هایی که برای تارنما خویش میسازیم یا این که میگریم به صورت فالو باشند ، در اینصورت پیوند سازی ما تماما برای موتور های کاوش تابلو گردیده و صدرصد تردید برانگیز شود به همین برهان داشتن لینک و پیوند های نوفالو هم اثر بسزایی در seo وب سایت خواهد داشت .
به همین برهان نمی اقتدار اظهار کرد پیوند های نوفالو تماما بی قیمت می باشند ، صرفا از دید اعتباری ، ارزشی را به وبسایت شما منتقل نخواهند کرد البته در مجموع مورد نیاز می باشند . برای پیوند های تجاری داشتن تگ نوفالو الزامی میباشد . به دلیل آن که رابطه ها تجاری بایستی برای موتور های کاوش پرنور شوند .
بها لینک و پیوند ها
همان طور که گفته شد قیمت لینک و پیوند ها گوناگون می باشند . چنانچه بخواهیم یک لیست کلی از قیمت لینک و پیوند ها تهیه و تنظیم کنیم می اقتدار بیان کرد :
1.پیوند فالو متنی با کلمه و واژه کلیدی
2.پیوند فالو با اسم مارک و بقیه لغت ها
3.لینک و پیوند فالو و نوفالو تصویری
4.پیوند های نوفالو
ولی بها کلی لینک و پیوند ها بر پایه ی فالو بودن ، واژه و کلمه مطلوب ، مرتبط بودن وب سایت و در غایت قیمت تارنما لینک و پیوند دهنده مشخص و معلوم گردد .
اعبتار دامنه و شیت
اعبتار دامنه و ورقه یکی مهمترین موضوعات در پیوند سازی و تصاحب کردن پیوند میباشد . هنگام تشکیل داد بک لینک و پیوند بایستی یکسری قضیه را در حیث گرفت :
1.تارنما مد لحاظ از دید محتوایی با وبسایت ما مرتبط میباشد یا این که خیر ؟
2.سایت مد حیث چقدر نفیس میباشد ؟ ( قیمت شیت و دامنه وبسایت از نگاه موتور های کاوش )
3.نوع پیوند ( متن ، تصویر ، فالو و نوفالو بودن )
4.بازه زمانی اعتبار لینک و پیوند
در گام نخستین بایستی تحقیق کرد که آیا تارنما مدنظر با وب سایت ما مرتبط میباشد یا این که خیر ؟ درصورتی که ما یک وبسایت فرشگاهی داریم ، به دست آوردن لینک و پیوند از یک وب سایت پزشکی یا این که ورزشی معقولانه وجود ندارد ، به دلیل آنکه تارنما لینک و پیوند دهنده به اندازه خویش لینک و پیوند اساسی میباشد . قضیه مرتبط بودن گام نخستین در لینک و پیوند سازی میباشد . پس به طبع در نوبت اولیه در ادامه وب سایت ها مرتبط در موضوع کاری خویش باشید .
موضع دوم اعتبار تارنما میباشد . دو زمینه اساسی در اعتبار وبسایت ها ، اعتبار دامنه و اعتبار برگه میباشد . دو موضع اساسی که به آنها DR ( اعتبار دامنه ) و PR ( اعتبار شیت ) گفته میگردد . اعتبار صفحه ها در کنار هم انباشته شده و اعتبار دامنه را بوجود میآورند . از جمله دامنه ما ، دارنده یک اعتبار کلی به اسم اعتبار خویش امنه میباشد . درکنار این اعتبار دامنه ، صفحه ها درون وب سایت هم برای خویش اعتباری داراهستند که اعتبار آن ورقه میباشد .