پنجشنبه ۱۷ خرداد ۰۳ | ۱۱:۴۴ ۱۴ بازديد
در دنیای مالامال رقابت امروز، محتوا نقشی اصلی در توفیق استحصالوکارها اجرا مینماید. به همین خواسته برای ایجاد محتوای با کیفیت و اثر گذار، بایستی به ساختار محتوا (Content Structure) اعتنا ویژهای داشته باشید. ساختار محتوا، مانند اسکلتی میباشد که سئو در مشهد محتوای شمارا صورت می دهد و به آن نظم و ترتیب می بخشد. با ساختار بندی محتوا به طور اصولی، محتوای شما قادر است به نیت یوزرها از کاوش جواب مطلوب دهد و در سود سبب ساز رویش وب سایت و تجارت شما گردد.
ساختار محتوا چیست؟
ساختار محتوا به ترتیب و سازماندهی مطلوب مطالب در یک کاغذ مبتنی بر نیت یوزرها میپردازد. این ساختار بایستی به سیرتکاملای باشد که خواننده بتواند به راحتی داده ها مایحتاج خویش را پیدا نماید و معنا کلی مقاله را شعور نماید. ساختار محتوا دربرگیرنده به کار گیری از عنا وین و زیرعناوین مطلوب، جملهبندی منظم، مورد ها و نکات کلیدی میباشد که هر یک نقش مهمی در ارائه یک محتوای بدون نقص و دارای انسجام اعمال مینمایند.
مداقه تهیه و تنظیم ساختار محتوا برای بهینه سازی و یوزرها
مقصود از ساختوساز محتوا می بایست جلب رضایت استفاده کننده باشد. مشخص و معلوم کردن یک ساختار مطلوب برای صفحه ها، به یوزرها یاری مینماید تا ریلکسخیس به داده ها مایحتاج خویش دسترسی پیدا نمایند. افزون بر آن، یک ساختار محتوای منظم و دارای انسجام به موتورهای کاوش امداد مینماید تا مطالب را خوب فهمیده و درجهبندی قابل قبولی را برای برگهها گزینش نمایند. روی هم رفته یک ساختار محتوای ظریف و مطلوب به شما امداد مینماید رضایت مخاطب و موتورهای کاوش را به طور هم زمان جلب فرمائید.
چه مواقعی در ساختار محتوا عنایت دارا هستند؟
دقت به نیت مخاطب: ساختار محتوا بایستی مشخص و معلوم نماید که برای عبارتی که مدنظر دارید، چه نوع ورقهای مورد نیاز میباشد ساختوساز گردد؟ از جمله در ساختار محتوا برای یکی لغت ها مرتبط با یک تارنما فروشگاهی مانند «گونه های موبایل سامسونگ» می بایست معین خواهد شد که نیت استفاده کننده از جستجوی این عبارت مشاهده یک کاغذ مجموعه بندی یا این که تگ میباشد؟ یا این که مخاطب در پی این میباشد که یک نوشتهیعلمی با توضیحات جامع درباره این قضیه بخواند؟
مشخص و معلوم کردن کلمه ها کلیدی مهم و فرعی: بایستی براساس تفحص لغت ها کلیدی برای هر مورد لغات کلیدی مهم و فرعی برای هر محتوا مهیا شوند. به کار گیری از لغت ها کلیدی به طور متوازن و طبیعی به موتورهای کاوش امداد مینماید خوب متوجه محتوای صفحه ها شما شوند.
استعمال از عنوان ها و زیرعناوین: عنا وین و زیرعناوین به خواننده و موتورهای کاوش یاری مینمایند تا سریعخیس به داده ها موردنیاز دسترسی پیدا نمایند و مطالب را عالی شعور نمایند. در ساختار محتوا می بایست تگ تیتر (تایتل چیست) و هدینگهای مایحتاج برای جابجایی مقاله معلوم شوند.
متای توضیحات یا این که متا دیسکریپشن: متا دیسکریپشن (Meta Description) در کنار تیتر کاغذ شما در برگه حاصل موتورهای کاوش (سرپ یا این که SERP چیست؟) اکران داده میگردد. در فیض کلماتی که گزینش می کنید تا درین قسمت به یوزرها اکران داده شوند بسیار اساسی می باشند، زیرا میتوانند یوزرها را به کلیک بر روی لینک و پیوند شما در نتیجه ها ترغیب نمایند.
یک ساختار محتوای اصولی چه نصیبهایی از برگه را معین مینماید؟
واژه و کلمه کلیدی مهم
کلمه ها کلیدی فرعی
نوع شیت از لحاظ نیت استفاده کننده
تگ تیتر
تگ متای توضیحات
تگ H1
تگهای H2 تا H6
ساختار محتوا چیست؟
ساختار محتوا به ترتیب و سازماندهی مطلوب مطالب در یک کاغذ مبتنی بر نیت یوزرها میپردازد. این ساختار بایستی به سیرتکاملای باشد که خواننده بتواند به راحتی داده ها مایحتاج خویش را پیدا نماید و معنا کلی مقاله را شعور نماید. ساختار محتوا دربرگیرنده به کار گیری از عنا وین و زیرعناوین مطلوب، جملهبندی منظم، مورد ها و نکات کلیدی میباشد که هر یک نقش مهمی در ارائه یک محتوای بدون نقص و دارای انسجام اعمال مینمایند.
مداقه تهیه و تنظیم ساختار محتوا برای بهینه سازی و یوزرها
مقصود از ساختوساز محتوا می بایست جلب رضایت استفاده کننده باشد. مشخص و معلوم کردن یک ساختار مطلوب برای صفحه ها، به یوزرها یاری مینماید تا ریلکسخیس به داده ها مایحتاج خویش دسترسی پیدا نمایند. افزون بر آن، یک ساختار محتوای منظم و دارای انسجام به موتورهای کاوش امداد مینماید تا مطالب را خوب فهمیده و درجهبندی قابل قبولی را برای برگهها گزینش نمایند. روی هم رفته یک ساختار محتوای ظریف و مطلوب به شما امداد مینماید رضایت مخاطب و موتورهای کاوش را به طور هم زمان جلب فرمائید.
چه مواقعی در ساختار محتوا عنایت دارا هستند؟
دقت به نیت مخاطب: ساختار محتوا بایستی مشخص و معلوم نماید که برای عبارتی که مدنظر دارید، چه نوع ورقهای مورد نیاز میباشد ساختوساز گردد؟ از جمله در ساختار محتوا برای یکی لغت ها مرتبط با یک تارنما فروشگاهی مانند «گونه های موبایل سامسونگ» می بایست معین خواهد شد که نیت استفاده کننده از جستجوی این عبارت مشاهده یک کاغذ مجموعه بندی یا این که تگ میباشد؟ یا این که مخاطب در پی این میباشد که یک نوشتهیعلمی با توضیحات جامع درباره این قضیه بخواند؟
مشخص و معلوم کردن کلمه ها کلیدی مهم و فرعی: بایستی براساس تفحص لغت ها کلیدی برای هر مورد لغات کلیدی مهم و فرعی برای هر محتوا مهیا شوند. به کار گیری از لغت ها کلیدی به طور متوازن و طبیعی به موتورهای کاوش امداد مینماید خوب متوجه محتوای صفحه ها شما شوند.
استعمال از عنوان ها و زیرعناوین: عنا وین و زیرعناوین به خواننده و موتورهای کاوش یاری مینمایند تا سریعخیس به داده ها موردنیاز دسترسی پیدا نمایند و مطالب را عالی شعور نمایند. در ساختار محتوا می بایست تگ تیتر (تایتل چیست) و هدینگهای مایحتاج برای جابجایی مقاله معلوم شوند.
متای توضیحات یا این که متا دیسکریپشن: متا دیسکریپشن (Meta Description) در کنار تیتر کاغذ شما در برگه حاصل موتورهای کاوش (سرپ یا این که SERP چیست؟) اکران داده میگردد. در فیض کلماتی که گزینش می کنید تا درین قسمت به یوزرها اکران داده شوند بسیار اساسی می باشند، زیرا میتوانند یوزرها را به کلیک بر روی لینک و پیوند شما در نتیجه ها ترغیب نمایند.
یک ساختار محتوای اصولی چه نصیبهایی از برگه را معین مینماید؟
واژه و کلمه کلیدی مهم
کلمه ها کلیدی فرعی
نوع شیت از لحاظ نیت استفاده کننده
تگ تیتر
تگ متای توضیحات
تگ H1
تگهای H2 تا H6