یکشنبه ۲۸ مرداد ۰۳ | ۱۲:۱۲ ۶ بازديد
اهمیتی که روز آپ دیت بیشتر میگردد. و همینطور در سال میلادی پیش روی به حق تقدم اکثری از حصول و امور و تارنماهای اینترنتی بدل می گردد. میدانید چرا؟ سئو در مشهد اذن بدهید از یه خرده گذشتهخیس برایتان بیانکنم، هنگامی که دنیای صنعت، قاضی بر شغلهای بشری بود و همگان بدون چاره بودند، با دقت به نیازهای صاحبان سرمایه، شغل نمایند، درس بخوانند و معاش نمایند. و به صورت مجموع این قابلیت برایشان آماده خلا تا به طبقهای فراتر و قشری مرفهخیس بپیوندند؛ ولی دنیای جدیدی که ما در آن معاش میکنیم، بسیار مختلفخیس از آن چیزی میباشد که تصور می کنید.
توکل بر علم، عنایت به کشف داده ها، فایدهگیری از آن به طور آپ تو دیت و همینطور در چنگ داشتن دنیای پیوندها و خصوصیتهای بینقطه نهایی وب، این قابلیت را به ما داده میباشد تا پرورش کنیم و استحصال و کارمان را توسعه و گسترش دهیم.
برای این فرمان شیوه های اکثری وجود دارااست؛ البته یکی اساسیترین یا این که خیر عالی میباشد بگوییم اساسیترین راه و روش توفیق، دقت به طرز برقراری رابطه با مخاطبان میباشد. شما حتما می دانید مهمترین شیوه های برقراری این رابطه در ساخت محتوای با کیفیت میباشد. آن وقت میباشد که استفاده کننده، صاحبان بیزنس را خوب میشناسد و اتکا بیشتری نسبت به آن ها استخراج مینماید.
در حالتیکه شما هم میخواهید از مسیر پیشنهاد ساختوساز محتوا یا این که توسط استحصال مهارت جاری ساختن آن پای در روش برقراری رابطه با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با تمرکز بیشتری بخوانید چون آن چیزی که قرار میباشد گفته گردد، می تواند تغییرات بخش اعظمی در طرز نگرشتان ساخت و ساز کند.
البته پیش از هر چیزی بدین پرسش می بایست جواب دهیم: ساخت محتوا چیست؟ ساختوساز محتوا، پروسه ساختوساز ایدههای موضوعی به حساب میآید که برای خریداران شما جالب میباشد. می توانید محتوایی نوشتاری یا این که تصویری پیرامون آن ایدهها ساختوساز کنید. همینطور از آن داده ها، محتواهایی به طور بلاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا این که بقیه پوستهها، ساخت و ساز فرمائید.
تعریف و تمجید ساختوساز محتوا
درین ویدئو برای تمجید ساختوساز محتوا ماجرا کوتاهی قصه میشود، سفارش میکنم با تمرکز گوش فرمایید:
۱. چرا می بایست ساختوساز محتوا را دورازشوخی بگیرید؟
محتوا قسمت بزرگی از معاش روزانه شما میباشد. اجتناب از آن مشقت بار بوده؛ البته چرا در پی آن میباشید؟ محتوا مارا با خبر مینماید، به سؤالاتمان جواب میدهد، سرگرممان مینماید، سبب میگردد لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان مینماید و….
محتوا به شما امداد مینماید، مشتریها را به سمت خویش جذب نمائید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همینطور میتوانید بازدید کنندگان جدیدی به وب سایت خویش بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. خوب میباشد بیان کنم در صورتیکه شما محتوایی ایجاد نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.
می بایست به صورت مصرح به یک پرسش جواب دهید. کاربر می خواهید یا این که نه؟
چنانچه می خواهید پس دیگر حرفی نمیماند، دست به عمل گردید و خویش را برای ساخت یک محتوای کیفیت بالا کارکشته نمایید. نمیدانم یا این که شاید هم خیلی اساسی نباشد که بدانم غرض شما از جذب استفاده کننده چیست، این که می خواهید سرویس ها و کالای خویش را تبلیغ نمایید یا این که پندار خویش را تکثیر دهید، فرقی ندارد. در هر شکل شما می بایست کاربر را به وب سایت خویش کشانده و کاری نمائید تا با اکراه آن را سوراخ نماید، آن وقت میباشد که مقصود شما پژوهشگر گردد.
این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که وسیع ترین استحصال و شغل های عالم برایش نقشه کشیدهاند و همواره در مسیرش تکان مینمایند. در حالتی که می خواهید از غافله عقب نمانید، وقت آن رسیده با قدمی پایدار سال نو را شروع نمایید و محتوا کیفیت خوب بیشتری به نسبت رقبای خویش داشته باشید.
ساخت محتوا، کار پایانی بازاریابی میباشد. هنگام ساخت محتوا، داده ها بدونپول و مفیدی را در مشت مخاطبان خویش قرار میدهید، می توانید مشتریان بالقوه را به سمت خویش جذب کرده و مشتریان جانور را از روش تعامل باکیفیت، محافظت فرمائید.
شما همینطور ROI اساسی برای شرکتتان ساخت و ساز مینمایید؛ چون این داده های عددی، بازاریابی محتوا را نماد می دهد که:
بازاریابی محتوا سبب ساز به X3 بازاریابی سنتی می گردد و ۶۲٪ هزینه کمتری را به یاور دارااست.
SMB هایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری میکنند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنانرا دنبال مینماید نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری نمیکنند.
۶۱٪ از خریدهای آنلاین، فیض بی واسطه مشتری میباشد که یک بلاگ را میخواند.
کمپانیهایی که بیش تر از ۱۶ پست وب لاگ در هر ماه منتشر مینمایند، ۳٫۵ موازی ترافیک بیشتری نسبت به کمپانیهایی که چهار (یا این که کمتر) پست در هر ماه ارسال کردهاند، داراهستند.
محتوا موازی با پرورش تجارتتان میباشد. بدین ترتیب بیایید با استراتژی محتوا آغاز نمائید.
توکل بر علم، عنایت به کشف داده ها، فایدهگیری از آن به طور آپ تو دیت و همینطور در چنگ داشتن دنیای پیوندها و خصوصیتهای بینقطه نهایی وب، این قابلیت را به ما داده میباشد تا پرورش کنیم و استحصال و کارمان را توسعه و گسترش دهیم.
برای این فرمان شیوه های اکثری وجود دارااست؛ البته یکی اساسیترین یا این که خیر عالی میباشد بگوییم اساسیترین راه و روش توفیق، دقت به طرز برقراری رابطه با مخاطبان میباشد. شما حتما می دانید مهمترین شیوه های برقراری این رابطه در ساخت محتوای با کیفیت میباشد. آن وقت میباشد که استفاده کننده، صاحبان بیزنس را خوب میشناسد و اتکا بیشتری نسبت به آن ها استخراج مینماید.
در حالتیکه شما هم میخواهید از مسیر پیشنهاد ساختوساز محتوا یا این که توسط استحصال مهارت جاری ساختن آن پای در روش برقراری رابطه با مخاطبانتان بگذارید، ادامه متن را با تمرکز بیشتری بخوانید چون آن چیزی که قرار میباشد گفته گردد، می تواند تغییرات بخش اعظمی در طرز نگرشتان ساخت و ساز کند.
البته پیش از هر چیزی بدین پرسش می بایست جواب دهیم: ساخت محتوا چیست؟ ساختوساز محتوا، پروسه ساختوساز ایدههای موضوعی به حساب میآید که برای خریداران شما جالب میباشد. می توانید محتوایی نوشتاری یا این که تصویری پیرامون آن ایدهها ساختوساز کنید. همینطور از آن داده ها، محتواهایی به طور بلاگ، ویدیو، اینفوگرافیک یا این که بقیه پوستهها، ساخت و ساز فرمائید.
تعریف و تمجید ساختوساز محتوا
درین ویدئو برای تمجید ساختوساز محتوا ماجرا کوتاهی قصه میشود، سفارش میکنم با تمرکز گوش فرمایید:
۱. چرا می بایست ساختوساز محتوا را دورازشوخی بگیرید؟
محتوا قسمت بزرگی از معاش روزانه شما میباشد. اجتناب از آن مشقت بار بوده؛ البته چرا در پی آن میباشید؟ محتوا مارا با خبر مینماید، به سؤالاتمان جواب میدهد، سرگرممان مینماید، سبب میگردد لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان مینماید و….
محتوا به شما امداد مینماید، مشتریها را به سمت خویش جذب نمائید تا مخاطبان درگیرتان شوند و لذت ببرند. همینطور میتوانید بازدید کنندگان جدیدی به وب سایت خویش بیاورید. درنهایت، درآمدی برای شرکتتان داشته باشید. خوب میباشد بیان کنم در صورتیکه شما محتوایی ایجاد نکنید، از قافله عقب خواهید ماند.
می بایست به صورت مصرح به یک پرسش جواب دهید. کاربر می خواهید یا این که نه؟
چنانچه می خواهید پس دیگر حرفی نمیماند، دست به عمل گردید و خویش را برای ساخت یک محتوای کیفیت بالا کارکشته نمایید. نمیدانم یا این که شاید هم خیلی اساسی نباشد که بدانم غرض شما از جذب استفاده کننده چیست، این که می خواهید سرویس ها و کالای خویش را تبلیغ نمایید یا این که پندار خویش را تکثیر دهید، فرقی ندارد. در هر شکل شما می بایست کاربر را به وب سایت خویش کشانده و کاری نمائید تا با اکراه آن را سوراخ نماید، آن وقت میباشد که مقصود شما پژوهشگر گردد.
این دقیقا به عبارتی کاری میباشد که وسیع ترین استحصال و شغل های عالم برایش نقشه کشیدهاند و همواره در مسیرش تکان مینمایند. در حالتی که می خواهید از غافله عقب نمانید، وقت آن رسیده با قدمی پایدار سال نو را شروع نمایید و محتوا کیفیت خوب بیشتری به نسبت رقبای خویش داشته باشید.
ساخت محتوا، کار پایانی بازاریابی میباشد. هنگام ساخت محتوا، داده ها بدونپول و مفیدی را در مشت مخاطبان خویش قرار میدهید، می توانید مشتریان بالقوه را به سمت خویش جذب کرده و مشتریان جانور را از روش تعامل باکیفیت، محافظت فرمائید.
شما همینطور ROI اساسی برای شرکتتان ساخت و ساز مینمایید؛ چون این داده های عددی، بازاریابی محتوا را نماد می دهد که:
بازاریابی محتوا سبب ساز به X3 بازاریابی سنتی می گردد و ۶۲٪ هزینه کمتری را به یاور دارااست.
SMB هایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری میکنند، ۱۲۶٪ فالور بیشتری آنانرا دنبال مینماید نسبت به آنهایی که از بازاریابی محتوا به کارگیری نمیکنند.
۶۱٪ از خریدهای آنلاین، فیض بی واسطه مشتری میباشد که یک بلاگ را میخواند.
کمپانیهایی که بیش تر از ۱۶ پست وب لاگ در هر ماه منتشر مینمایند، ۳٫۵ موازی ترافیک بیشتری نسبت به کمپانیهایی که چهار (یا این که کمتر) پست در هر ماه ارسال کردهاند، داراهستند.
محتوا موازی با پرورش تجارتتان میباشد. بدین ترتیب بیایید با استراتژی محتوا آغاز نمائید.