تحقیق کلمه کلیدی با استفاده از Ahrefs

بهترین مرجع سئو در مشهد

تحقیق کلمه کلیدی با استفاده از Ahrefs

۱۴ بازديد
اکثر عموم Ahrefs را یک ابزار لینک و پیوند سازی می‌دانند .
ولی بخش اعظمی از عموم نمی‌دانند که Ahrefs یک ابزار واژه کلیدی حقیقتاً عالی نیز دارااست. چیزی که در باب Ahrefs “Keyword Explorer” بهتر میباشد این میباشد که شما تعداد متعددی داده موثر راجع‌به هر واژه کلیدی اخذ می‌کنید. که میتواند به شما یاری دهد تصمیم بگیرید که آیا این کلمه و واژه کلیدی میباشد که قیمت تعقیب کردن آن را داراست یا این که نه.
خلل ما با Keyword Explorer این میباشد که در ارائه ایده های تازه برای کلمه ها کلیدی خوب وجود ندارد. معمولاً لغات کلیدی را ساخت‌و‌ساز می نماید که صرفا تغییرات معمولی ای از کلمه و واژه کلیدی میباشد که تایپ کرده ایم.
فصل 4. خلل واژه کلیدی
به چه شکل متوجه می‌شوید که یک واژه کلیدی برای درجه بندی بیش تر از حد رقابتی میباشد؟
پرسش نیکی میباشد. چون در‌صورتی‌که واژه و کلمه کلیدی فوق العاده رقابتی را گزینش فرمایید، ممکن میباشد برای عبور از ورقه سوم گوگل در گیر خلل گردید. سئو در مشهد  ولی در حالتی‌که بتوانید یک واژه کلیدی را فارغ از رقابت زیاد پیدا فرمایید، شانس خیر برای شکستن 3 واژه کلیدی دارید. با این فعالیت، در اینجا طرز تشخیص رنج سئوی کلمه و واژه کلیدی نقل شده میباشد دم های بلند (معمولا) کمتر رقابتی می‌باشند
در‌حالتی که وب سایت شما به طور کامل نو میباشد.
یا این که در‌صورتی‌که میخواهید 100% روی عبارات کلیدی که رقابتی نیستند تمرکز نمائید.
بعد از آن شما مسلماً می‌خواهید لغات کلیدی تعدادی سیلابی را غرض قرار دهید .
اکثر اشخاص در بهینه سازی (مثلا خودم) عبارات کلیدی را به سه گروه مهم تقسیم می نمایند: رمز، تن و دم بلند.
در اینجا به تفکیک هر نوع کلمه و واژه کلیدی آمده میباشد:
موقعیت رمز
اینها معمولاً لغت ها کلیدی تک کلمه و واژه ای با وسعت کاوش و رقابت زیاد می باشند. مثال‌هایی از اصطلاحات کلیدی مانند “بیمه” یا این که “ویتامین” می‌باشند. از آنجایی که مقصود کاوش گر در کلیه جا وجود داراست (هر که برای «بیمه» کاوش می نماید ممکن میباشد پیرو ارزش بیمه خودرو، لیستی از شرکت ها بیمه قدمت یا این که تعریفی از واژه باشد)،  اصطلاحات اساسی معمولاً به خیر و خوبی تبدیل نمی‌شوند.
عبارات کلیدی تن
لغات کلیدی تن کلمات 2-3 واژه و کلمه ای می‌باشند که وسعت جستجوی قابل قبولی دارا هستند (دستکم 2000 کاوش در ماه)، البته خاص خیس از کلمه ها کلیدی راز میباشند. کلمه ها کلیدی مانند “بیمه قدمت” یا این که “توصیه آنلاین ویتامین ها” مثال هایی از لغات کلیدی تن می باشند. اینها حدوداً مدام رقابت کمتری نسبت به واژه کلید راز یا این که تک واژه و کلمه ای دارا‌هستند.
کلمه ها کلیدی دم بلند
عبارات کلیدی دم بلند یا این که تعدادی سیلابی کلمات وقتگیر و بیشتراز 4 واژه و کلمه می باشند که معمولاً بسیار خاص میباشند. عباراتی مانند “بیمه قدمت مقرون به صرفه برای سالمندان” و “توصیه آنلاین کپسول ویتامین D” مثال هایی از عبارات کلیدی دم بلند می باشند. این کلمات به طور غیر وابسته وسعت جستجوی متعددی ندارند (معمولاً حدود 10-200 کاوش در ماه). ولی هنگامی آن‌ها‌را با هم اضافه می‌کنید، دم های بلند اکثریت جستجوهای آنلاین را تشکیل می‌دهند. اصطلاحات زمان بر معمولاً چندان رقابتی نیستند. پس عالی میباشد برای کشف کردن عبارات کلیدی از لغت ها کلیدی دم بلند به کارگیری فرمائید.
هیچ مجموعه کلید کلمه و واژه “شایسته ترین” برای تمرکز نیست. هر 3 مزایا و معایب خویش را دارا هستند.
ولی هنگامی دفعه به رقابت میرسد، دم‌های بلند یا این که یک سری سیلابی معمولاً کمترین رقابت را میان این گروه دارا هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.