anchor text در لینک ها چه کاربردی دارند؟

۱۳ بازديد
1. مرتبط بودن انکر تکست و محتوا
با رونمایی از الگوریتم DeepMind، گوگل به راحتی میتواند گویش های متعدد را شعور کرده و بین آن‌ها رابطه برقرار نماید. در‌حالتی که برای پیوند سازی داخلی، به محتوایی لینک و پیوند بدهید که هیچ ارتباطی باهم ندارند، گوگل با‌گاز متوجه آن می‌شود. این عمل قادر است به seo وبسایت شما و تجربیات کاربری اثر منفی بگذارد.
همینطور به کارگیری از انکر تکست نا مربوط به محتوا نیز دقیقا همین اثر را خواهد گذاشت؛ برای لینک و پیوند دهی به یک محتوا آغاز بایستی تک تک انکر تکست های آن را دستیابی کرده و آنگاه با آنان لینک و پیوند سازی فرمائید.
2. به کار گیری از گونه های انکرتکست به نسبت مطلوب
همواره بایستی همت نمائید در لینک و پیوند سازی داخلی و فرنگی خویش، نسبت به کار گیری از انکر تکست ها را رعایت فرمائید.
البته خواسته از نسبت مطلوب چیست؟
50 درصد پیوند سازی ها می بایست با اسم مارک باشد
10 تا 20 درصد نشانی بدون نقص شیت متبوع باشد
10 تا 15 درصد تیتر کاغذ باشد
1 تا 5 درصد از انکر تکست های همگانی مثل " اینجا، کلیک نمایید و ... "
1 تا 5 درصد لغات کلیدی اساسی یا این که شبیه باشد
3. به کارگیری از انکر تکست در مکان مطلوب
با دقت به میزان گوگل، در صورتی‌که در قسمتی از وبسایت به جایی پیوند می دهید، آن پیوند بایستی برای استفاده کننده باارزش و اثرگذار بوده باشد. سئو در مشهد به همین استدلال می بایست پیوند ها را در جایی قرار دهید که بیشترین رابطه معنایی را داشته و بتواند به نیاز مخاطب جواب دهد.
درصورتی که فارغ از دقت به‌این مسئله، مبادرت به لینک و پیوند سازی نمائید، تارنما شما مبتلا پنالتی شود؛ به این دلیل‌که آن پیوند برای مخاطب موءثر نبوده و عدم دقت به آن از لحاظ گوگل به معنای نارضایتی مخاطب خواهد بود.
4. به وبسایت های سمی لینک و پیوند نداده و از آنان پیوند نگیرید
یکی‌از نکات اصلی در seo انکرتکست این میباشد که به وب سایت هایی با اسپم اسکور بالا پیوند نداده و از آنان نیز لینکی اخذ نکنید. این گروه از تارنما ها به جهت چگونگی بسیار پایینی که دارا‌هستند از دید گوگل گران بها شمرده نمی‌شوند. در سود وقتی که وب سایت آنان جریمه گردد، seo وبسایت شما نیز پایین اثر قرار می‌گیرد.
5. در پیوند سازی داخلی از انکرتکست Exact Match به کار گیری نمایید
استعمال بیشتراز حد از این نوع انکر تکست می‌تواند باعث جریمه شدن تارنما شما گردد؛ البته در لینک و پیوند سازی های داخلی خوب میباشد به هر محتوا با به عبارتی واژه کلیدی ظریف خودش پیوند بدهید. ولی لینک و پیوند دادن با انکر های دم دراز نیز گاهی سفارش می شود.
6. از متن های همگانی به کارگیری نکنید
بخش اعظمی از سئوکاران توصیه میکنند برای طبیعی خیس شدن لینک و پیوند سازی های خویش از انکر تکست های همگانی استعمال فرمایید؛ قابل ذکر میباشد که به کارگیری بیشتراز حد از عباراتی مانند " اینجا "، " بیشتر بخوانید" و ... میتواند به شدت اثر منفی روی بهینه سازی تارنما شما داشته باشد.
7. انکر تکست را از متن غیروابسته فرمائید
شاید این نکته بسیار معمولی و نادر التفات به حیث رسد، البته برای جلب اعتنا بیشتر مخاطب، خوب میباشد که رنگ انکر تکست با رنگ متن گوناگون باشد. براین اساس یوزرها روی پیوند وبسایت شما کلیک کرده و پیوند سازی انجام یافته در بهینه سازی تارنما شما اثر مثبت خواهد داشت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.