permalink چیست؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

permalink چیست؟

۱۲ بازديد
برای جواب به پرسش permalink چیست؟ می بایست بیان کنم دقیقا شبیه دنیای حقیقی وواقعی که در آن هر منزل و نقطه جغرافیایی یک نشانی دارااست، در دنیای اینترنت هم هر ورقه از هر سایتی دارنده یک نشانی میباشد. این نشانی با نام پرمالینک یا این که URL شناخته میگردد. از جمله همین برگه ای که شما در حالا خواندنش میباشید، این نشانی را دارااست:
ساختار پرمالینک در اصل از 2 قسمت تشکیل می‌شود. قسمت اولیه که دقیقا نشانی خویش وبسایت میباشد و در کلیه صفحه ها اثبات میباشد. در پرمالینک بالا، نصیب نخستین به عبارتی farin.academy میباشد. نصیب دوم هم نشانی هر برگه بوده که نسبت به پیکربندی تارنما مختلف میباشد. از جمله در فرین آکادمی پیکربندی به طوری عوض شده که پرمالینک هر برگه را بتوانیم خودمان تغییر‌و تحول داده و به جایش اسم برگه را قرار بدهیم.
ولی در اکثری از وب سایت های خبری والا، پرمالینک ها از اسم نوشته سئو در مشهد تاریخ نوشته و… درست شده اند. از جمله اینگونه پرمالینکی در اکثر اوقات این وب سایت ها به چشم می خورد:
EXAMPLE.COM/21/07/99/AMOOZESH همچنین در خیلی از تارنما های مبتدی، پرمالینک هایی دیده می شود که تماما بهم ریخته و ناشناخته میباشند. در واقع اینگونه لینک و پیوند هایی برای بهینه سازی سایت ممکن میباشد دردسرساز خواهد شد:
EXAMPLE.COM/ACECE$%/jv_label background_color=”#09c” font_size=”13″ border_radius=”0″ text_color=”#ffffff”
اثر پرمالینک بر seo
همانگونه که در اولِ نوشته‌ی‌علمی هم گفتم، پرمالینک ها یکی‌از چند فاکتور بهینه سازی می‌باشند. این یعنی آنان خیر به طور کامل بر seo وب سایت شما بی اثرند و خیر آنقدر اثرگذارند که همگی چیز را عوض نمایند.
در هر درحال حاضر برای اینکه بتوانیم بهینه سازی تارنما را به امداد پرمالینک ها بهبود بدهیم، می بایست ساختار آنها‌را باصرفه کنیم. البته چه ساختاری برای پرمالینک ها با صرفه میباشد؟ پیرو توضیح می ‌دهم:
اولی نکته در سئو پرمالینک ها، حذف عبارت های ناشناخته و بی معنا از آن میباشد. در خیلی از وبسایت های منحصربه‌فرد و اپ نویسی گردیده، همچنین در پرمالینک های بعضا تارنما های وردپرسی، آغاز لینک و پیوند ها به صورت بی مفهوم نوشته میگردند. او‌لین گام این میباشد که مطمئن گردید دیگر قرار وجود ندارد آن ها این چنین ساخته شوند. در وردپرس برای سئو پرمالینک ها بایستی به سراغ قسمت پیکربندی، پیوندهای یکتا رفته و پیکربندی آن را روی اسم نوشته قرار بدهید:
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.