SERP یا صفحه‌ی نتایج چطور ساخته می‌شود؟

۱۱ بازديد
وقتی که واژه‌ای را در گوگل جست‌و‌جو می کنید، باورتان نمی شود که گوگل در نصف ثانیه یک سری عمل را هم‌زمان با هم ایفا می دهد تا فیض‌ی متبوع شما‌را آرم دهد. این روند دربرگیرنده سه مرحله میباشد:
پژوهش تارنما‌ها
فهرست کردن سایت‌های پژوهش گردیده
تطبیق تارنما‌های فهرست گردیده با واژه‌‌ی کلیدی
واژه و کلمه‌ای که در بخش جست‌و‌جو وارد کرده‌اید برای گوگل به عبارتی کلمه و واژه‌ی کلیدی میباشد و برای همین در به در سراغ آن را از هزاران سایت متعدد میگیرد! سال‌ها گذشته استراتژی بهینه سازی اکثری از وبسایت‌ها به ایجاد کرد وسعت زیالدی از بک لینک و پیوند و به کار گیری بیشتراز حد از کلمه و واژه کلیدی خلاصه می‌شد البته با گسترش الگوریتم‌های گوگل و روی شغل داخل شدن جستجوی معنایی ماجرا تغییر و تحول کرد سئو در مشهد و گوگل مجموع کارایی خویش را کرد تا به امداد کلمه ها تایپ گردیده در فریم کاوش نیت مهم استفاده کننده از کاوش را در نماید. (ما قبلا به صورت کامل درباره جستجوی مفهومی توضیح داده‌ایم)
[promotion id=”27791″]
در واقع گوگل صد‌ها سایت را که کلمه و واژه‌ی کلیدی را مشمول میگردند فهرست بندی کرده و در غایت بازجویی می‌نماید! در تیتر، نامک، متا و محتوای وب سایت‌ها پیرو واژه‌ی کلیدی و هم معنی‌های آن می شود، نظارت می‌نماید که کلمه و واژه‌ی کلیدی چندبار تکرار گردیده است، به چگونگی وب سایت‌ها اعتنا میکند و برایش اساسی میباشد که به تعدادی وب سایت دیگر پیوند داده اند. از دربین این فاکتور ها، مهمترین آن برای گوگل، محتوی و بک پیوند‌ها می باشند. بک پیوند‌ها، لینک و پیوند‌هایی میباشند که اشخاص را از تارنما‌های دیگر به سایت شما هدایت می‌نمایند. ما در یکی مقاله‌ها‌مان تا قبل از این شیوه درست پیوند سازی را توضیح داده‌ایم. با حدس کلیه این فاکتور‌ها، گوگل به هر وب سایت یک مرتبه میدهد و مبنی بر به عبارتی آن را در شیت حاصل یا این که SERP به ما علامت می دهد. تنها در کسری از ثانیه!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.