انواع لینک شکسته

بهترین مرجع سئو در مشهد

انواع لینک شکسته

۱۰ بازديد
به صورت کلی ما دو نوع لینک و پیوند داریم. یکی از لینکی که از یک شیت از وب سایت ما به شیت ای دیگر در تارنما خودمان داده می گردد که به آن لینک و پیوند داخلی می گویند. دیگری لینکی میباشد که از تارنما مان به وبسایت دیگری داده می شود که به آن لینک و پیوند به بیرون می‌گویند. در باب پیوند های شکسته هم حالت به همین شکل میباشد:
لینک و پیوند شکسته داخلی
همان گونه که گفتم، در صورتی از یکی صفحه های وب سایت خودتان به یک کاغذ دیگر از تارنما پیوند بدهید، این یک پیوند داخلی میباشد. اکنون چنانچه لینک و پیوند داده گردیده به یک کاغذ 404 رسد، سئو در مشهد این یک لینک و پیوند شکسته داخلی میباشد. عمده ترین دلایل به وجود وارد شدن این لینک و پیوند ها، اینها می‌باشند:
تغییر تحول نشانی: ممکن میباشد به هر دلیلی مثل باصرفه کردن نشانی صفحه های وبسایت، تغییر‌و تحول یک ورقه و… نشانی یک یا این که تعدادی تا از صفحاتتان را تغییر‌و تحول بدهید. درین موقعیت لینک و پیوند هایی که پیش از این به‌این نشانی ها داده بودید، کلیه شان لینک و پیوند شکسته گردیده و به صفحه های 404 میرسند.
حذف محتوا: همان طور که در نمونه ها هم توضیح دادم، در صورتی برگه ای در وب سایت اینجانب وجود داشته باشد و بخواهم به هر دلیلی آن کاغذ را حذف کنم، لینک و پیوند هایی که به آن داده گردیده اند همه شکسته محسوب گردیده و به صفحه ها 404 میرسند.
نشانی لینک و پیوند غلط: در غایت چنانچه اینجانب بخواهم به کاغذ ای از سایتم لینک و پیوند بدهم ولی نشانی آن را خطا بنویسم، پیوند به یک ورقه 404 می‌رسد. از جمله در حالتی که جای این که نشانی نوشته‌علمی لینک و پیوند شکسته را این چنین بنویسم: rayapars.ir/broken-link، یک کدام از کاراکترها را به غلط وارد کنم، احتمالا مخاطب بعداز کلیک روی لینک و پیوند وارد یک برگه 404 می گردد.
پیوند شکسته به بیرون
در شرایطی که زیاد سراغ مقاله ها سایت ما می‌آیید، می‌دانید که اینجانب برای کامل شدن کردن محتوا و همچنین بهبود تجربیات یوزرها در مقالاتم دائما به تارنما های انگلیسی و فارسی دیگر پیوند می‌دهم.
اکنون درین فی مابین درصورتی که یک کدام از لینک و پیوند هایی که به سایتی غیر از وب سایت خودم می‌دهم، یک پیوند اشتباهی باشد و مخاطب را به شیت 404 یک وب سایت دیگر ارشاد نماید، آن لینک و پیوند هم یک پیوند شکسته از نوع فرنگی میباشد. دلایل به وجود وارد شدن این لینک و پیوند ها، اینها میباشند:
غلط در تایپ کردن نشانی وبسایت و کاغذ مقصد،
حذف شدن شیت در وب سایت مقصد،
تغییر‌و تحول نشانی ورقه در وب سایت مقصد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.