مشترک بودن زمینه فعالیت سایت با لینک­‌های خارجی

۱۱ بازديد
در مجموع مشترک بودن قضیه عمل وبسایت با پیوند­‌های فرنگی از موردها اساسی در فاکتور سکو بندی گوگل محسوب می‌شود. الگوریتم هیلتاپ گوگل با نظارت پیوند­‌ها مورد شغل و واحد سنجش تخصص وب سایت­‌ها را گزینه رسیدگی قرار داده و تحت عنوان سیگنال­‌های مرتبط از این پیوند­‌ها به کارگیری می­‌نماید. برای پیوند‌دهی به صفحه های دیگر قطعا توجه فرمائید، چرا‌که ممکن میباشد در حالتی‌که برگه شما درباره “فرش و موکت” میباشد و به کاغذ مربوط فیلم یک تارنما دارای اعتبار پیوند‌دهی فرمائید، این احتمال وجود داراست که گوگل تصور نماید که کاغذ شما نیز دربارف فیلم فرش و موکت میباشد و در نتیجه ها نادرست شمارا به استفاده کننده آرم دهد و باعث کاهش نرخ کلیک و تاثیرات منفی دیگر گردد.
رعایت کتابت و امر لهجه محتوا
به کارگیری از کتابت درست و امر لهجه متناسب با محتوا از مولفه‌­های اثرگذار در ارتقا سکو وبسایت محسوب میشود. موتورهای جستجوی گوگل به خیر و خوبی کتابت درست و یا این که نادرست پیاده گردیده را تشخیص می دهند و احتمالا میتواند در seo وب سایت تاثیرگذار باشند. سئو در مشهد به صورت کلی یک کتابت درست قادر است سیگنال‌های مثبتی به سمت الگوریتم‌ها در ارتباط با محتوای کیفیت بالا ارسال کند.
محتوای مخصوص و اصل
به کار گیری از محتوای اختصاصی و مهم اثر مستقیمی در امتیازدهی گوگل داراست. در حالتی که از محتوای نسخه برداری به کارگیری کنید قابلیت ایندکس نشدن مقاله بسیار بالاست.
سئو صفحه های تارنما برای گوشی
طبق نظارت‌های انجام یافته الگوریتم گوشی گِدِن (Mobilgeddon) به صورت مخصوص به آحاد صفحاتی که به صورت اصولی و صحیح برای گوشی باصرفه گردیده باشند، امتیاز می­‌دهد.
امکان به کار گیری با گوشی
مجموعاَ سایت‌­هایی که قابلیت و امکان دسترسی، به کارگیری و تعامل با سرعت بالا از روش تلفن همراه را آماده کرده باشند، با رسیدگی ویژه الگوریتم گوشی فِرست ایندکس (Mobile First Index)، درجه بهتری اخذ می‌­نمایند.
محتوای نهفته در گوشی
همواره محتوای مخفی در مقایسه با محتواهای قابل رویت، قابلیت و امکان ایندکس نشدن بیش­تری دارا‌هستند. با این حالا در seo و بهینه سازی وب سایت هیچ اثر منفی نخواهند داشت. به تازگی طی گفتمان‌ای که با “جان مولر” انجام یافته میباشد:
محتوای غیر قابل رویت برای یوزرها، قابلیت و امکان ایندکس بسیار پایینی دارا‌هستند. در مقابل چنانچه انتقادی بدین شیوه وجود داراست، می‌بایست محتوا برای یوزرها قابل مشاهده باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.