استفاده از کنونیکال برای تعیین صفحه محصول اصلی

۱۷ بازديد
این برگه، تیم بندی یادگرفتن بهینه سازی در بلاگ فرین آکادمی میباشد. همان طور که می‌بینید تنی چند از مقاله ها در مجموعه بندی قرار گرفته و برای مشاهده مقاله‌ها آینده، بایستی سراغ صفحه های دیگر وب لاگ بروید. هرچه مقاله‌ها بیشتری درین گروه بندی منتشر خواهد شد، تعداد این صفحه های هم اضافه می‌شوند، ولی در هر درحال حاضر کلیه این صفحه ها 1 به بعد از آن… شبیه هم میباشند! یعنی کلیه آنان صفحاتی می باشند تنها یک نوع مقاله (مقاله‌ها یادگرفتن بهینه سازی) را در خودشان مکان داده اند.
درحال حاضر در حالتی که ما قصد داشته باشیم روی کلمه و واژه کلیدی “یادگرفتن seo” این تیم بندی را باصرفه کنیم، گوگل می بایست از در بین این 3 شیت، کدام یکی‌از را به مخاطب در حاصل کاوش نشانه دهد؟ سئو در مشهد در موقعیت معمولی ما 3 ورقه شبیه با یک واژه کلیدی داریم، گوگل به طور دلخواه یکی آنان را گزینش کرده و به نتیجه ها کاوش می‌برد البته احتمالا به جهت شبیه بودن این کاغذ با صفحه ها دیگر، اعتبار متعددی به آن نمی دهد. به این ترتیب ما برای مدیر این نقص‌ از تگ رل به کارگیری می‌کنیم البته خیر یک تگ معمولی رل، بلکه تگ های کاغذ بندی.
این نوع از تگ رل تنها برای همین وضعیت تشکیل شده. برای صفحه ها مجموعه بندی فرآورده، نوشته‌ی‌علمی و… .در کل برای قوانینی که قرار میباشد یک محتوای شما، در یکسری برگه تقسیم بندی خواهد شد. به 2 تگ تحت نگاه نمائید:
این تگ ها که به تگ های رل next و prev معروفند، به گوگل علامت می‌دهند که شیت پیشین این شیت و ورقه آتی آن کدام می‌باشند. گوگل با مشاهده اینگونه تگی، به طور اتوماتیک برگه اساسی را پیدا کرده و آن در نتیجه ها کاوش seo می نماید.
توجه نمایید که در وضعیت معمولی چنانچه از یک سایت با سیستم مدیر محتوای استاندارد مثل وردپرس، جوملا و… به کارگیری نمائید، این تگ ها به طور اتومات در صفحه های گروه بندی شما قرار میگیرند و نیازی به تایپ کردن آنان ندارید.
سفارش می‌کنم ویدیو ذیل درباره تفاوت ریدایرکت، کنونیکال و دی ایندکس با هم را مسلما ملاحظه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.