زیرعنوان‌ها (تگ‌های H1، H2 و H3) را درست بچینید

۹ بازديد

یک محتوای بهتر، می بایست ساختار صدق داشته باشد تا خواننده حیران نشود و با خویش بگوید این عنوان چه ربطی با عنوان گذشته دارااست! برای رعایت ساختار، تیتر اساسی محتوا که بالای نوشته ی علمی مثل رمز در خود نمایی می‌نماید را با عنوان یک (تگ H1)، تیترهای اساسی را با تگ H2 و پایین شاخه‌های آن ها را با H3، H4 و... مشخص و معلوم فرمائید.
اکثر سیستم‌های مدیر محتوا (مثل وردپرس) به طور اتوماتیک این تگ‌ها را به پست اضافه می‌نمایند. ولی ممکن میباشد بعضا از پوسته‌ها این پیکربندی را ویرایش نمایند. کد اینترنت‌وبسایت خویش را رسیدگی فرمائید تا مطمئن گردید تیترهای شما تگ‌های مطلوب داشته باشند.
این فعالیت هم گوگل را برای ایندکس کردن مطلبتان عالی ارشادوراهنمایی می‌نماید و هم یوزرها به راحتی مطلبتان را میخوانند و فهم می‌نمایند. سئو در مشهد و نکته سئویی انتها هم اینکه آوردن لغات کلیدی در عنوان ها اساسی سئوی شمارا بهبود خواهد اعطا کرد.
5. در محتوای خویش از محتوای چندرسانه‌ای استعمال فرمایید
استعمال از تصویر، کلیپ، نمودار و ... میتواند نرخ پریدن شمارا کم کند و استفاده کننده را بیشتر در ورقه نگه دارااست. این‌ دو از اساسی‌ترین معیارها در تعامل با مخاطب می‌باشند که در سکو اینترنت‌وب سایت شما تأثیر بدون واسطه می گذارند.
6. لینک و پیوند‌سازی داخلی فرمائید
پیوند‌سازی داخلی در تارنما به دو طرز اجرا می شود:
پیوند‌دهی به بقیه مطالب یا این که محصول ها خودتان
در هر پستی که میگذارید دو یا این که سه پیوند به بقیه مطالبتان داشته باشید. این فعالیت برای شما دو منفعت دارااست، اولیه اینکه می توانید از صفحاتی که اعتبار بیشتری دارا هستند، برای پست‌های نو اعتبار بگیرید؛ دوم اینکه در صورتی خواننده‌ها روی پیوند‌های شما کلیک نماید و به صفحه ها دیگر سایتتان رمز بزنند، سبب ساز می‌گردد مجال بیشتری را در وبسایت شما بمانند و به گوگل این پیام را برسانند که تارنما شما‌را دوست دارا هستند! گوگل هم که شیدا وبسایت‌های کاربرپسند میباشد که به آن ها اعتبار بدهد.
کارایی فرمایید که لینک و پیوند‌های بی‌ربط به مسئله نداشته باشید؛ مدام عایدی مخاطب را درنظر بگیرید که آیا این لینک و پیوند، اینجا به درد مخاطب می خورد یا این که خیر؟ از جملهً در صورتیکه درباره seo داخلی می‌نویسید، لینک و پیوند به offpage می تواند برای استفاده کننده اثرگذار باشد. البته در مقاله سئوی داخلی پیوند به «شگفتی‌های کائنات» شاید زیاد منطقی به لحاظ نمی رسد؛ الکی گوگل را هم حیران نکنید!
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.