تاثیر اسکیما بر سئوی سایت

بهترین مرجع سئو در مشهد

تاثیر اسکیما بر سئوی سایت

۱۱ بازديد
 ویکی پدیا از کد های علامت گذاری یا این که به عبارتی اسکیما (Schema Markup) برای محتوای خویش استعمال نموده است و احتمالا هیچکدام از تارنما رقبا نتوانسته اند به خیر ویکی پدیا، اسکیما برند آپ را در وبسایت خویش طراحی نمایند. آیتم دوم نیز مرتبط با محبوبیت این تارنما در مقابل رقبا میباشد که در غایت گوگل را وادار به به کار گیری از داده ها آن برای کامل شدن گراف علم خویش نموده است.
نکته: همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بین لینک و پیوند های مو جود به صفحه های دیگر گوگل و ولی ویکی پیدا، لینکی نیز به تارنما یوتیوب وجود داده گردیده (پیش‌اکران کلیپ). بایستی بدانید که گوگل برای قرار دادن حاصل در گراف علم خویش به‌دنبال یک وبسایت خاص وجود ندارد. سئو در مشهد بلکه غرض اساسی آن اکران یک سود بسیار بدون نقص و جاری به استفاده کننده میباشد. پس ممکن میباشد برای این مورد از در بین تارنما های دارنده اسکیما seo ، حاصل را از تعدادی تارنما گوناگون به یوزرها خویش نماد دهد.
سؤال: آیا گوگل از اسکیما تنها برای گراف علم خویش به کارگیری میکند؟ نه!! در پی به طور کامل تری به پاسخ این سؤال می‌پردازیم.
گونه های اسکیما
یک پرسش اساسی؛ یک سری نوع اسکیما و داده ساختار یافته وجود داراست؟ از جمله کدهایی برای معرفی مولف یک محتوا یک نوع اسکیما به حساب می آید، کدهایی برای معرفی تجارت و… . به دنبال مهم‌ترین اشکال اسکیما را به شما معرفی می‌کنم:
اسکیمای سازمانی: که در آن اطلاعاتی در باب تجارت، محل، شماره تماس و… به گوگل می دهیم.
اسکیمای اشخاص: که در آن اطلاعاتی مثل زادگاه، سن، قد و… شخص به گوگل می دهیم. این اسکیما بیشتر برای اشخاص مشهور به عمل میرود.
اسکیمای حصول‌ و عمل محلی: برای آن تیم از دستیابی و شغل های محلی که نیاز دارا‌هستند اطلاعاتی مثل ساعت فعالیت، محل ظریف و… شان را گوگل بداند، این اسکیما پیشنهاد می شود.
اسکیمای تولیدات: با این نوع از اسکیما، گوگل متوجه بها مال، تعداد موجودی، ایده ها راجع‌به آن و… می‌گردد.
اسکیمای بردکرامب: بردکرامب لینک و پیوند های راهنما در تارنما شماست. وجود این نوع اسکیما ممکن میباشد سبب گردد این لینک و پیوند های بردکرامب در نتیجه ها کاوش هم اکران داده خواهد شد.
اسکیمای مقاله ها: گوگل به امداد این اسکیما فهم بهتری از نوشته‌ی‌علمی شما به دست می‌آورد.
اسکیمای ویدئو: در حالتی‌که به پندار بهینه سازی کلیپ و اکران آن در نتیجه ها کاوش می‌باشید، از این اسکیما استعمال فرمایید.
اسکیمای روی داد: برای معرفی رویدادهایی مثل کنسرت و… این اسکیما به کار گیری می گردد.
اسکیمای امر پخت: این به عبارتی اسکیمایی میباشد که سبب ساز می‌شود در نتیجه ها درباره ی فرمان پخت یک خوراک داده ها اکران داده خواهد شد.
اسکیمای Review/Rating: این اسکیما به گوگل اگاهی می‌دهد که یوزرها به هر کاغذ یا این که متاع چه امتیازی داده اند.
اسکیمای سوالهای متداول (FAQ): با افزودن این اسکیما به تارنما، ممکن میباشد فریم سوال های متداول در نتیجه ها برای صفحه ها تارنما تان اکران داده گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.