چرا آپدیت محتوا مهم است؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

چرا آپدیت محتوا مهم است؟

۹ بازديد

چرا آپدیت محتوا مهم است؟
مسلماً تا به امروز از عنایت ساخت‌و‌ساز محتوا در بهینه سازی و ارتقا بازدید اینترنت‌وب سایت خویش با خبر گردیده‌اید. امروز قصد داریم ترفندی را فراگیری دهیم که گاهاً به اندازه ایجاد یک محتوای دیدنی و نو قادر است به seo اینترنت‌وبسایت شما یاری دهد. این نحوه بروزرسانی محتوا میباشد. با بروزرسانی مقاله‌ها دیرین اینترنت‌وبسایت میتوانید حاصل جذابی اخذ نمائید که در‌این نوشته‌ی علمی به آن می پردازیم.
چرا می بایست محتوای اینترنت‌وب سایت را بروزرسانی کرد؟
درپی به ۵ ادله اساسی برای به روز کردن محتوا اشاره خوا هیم کرد:
۱- بروزرسانی محتوا به seo اینترنت‌وب سایت شما کمک می‌نماید!
گوگل مدام در پی محتوای نو و کیفیت خوب میباشد. در اکثری از منطقهها نوشته‌ی‌علمی‌ی یک‌سری سال قبلی خیلی دیدنی و اثرگذار به لحاظ نمی رسند. درین مورد ها جای اینکه وقت متعددی برای تایپ کردن یک نوشته‌علمی تازه در به عبارتی قضیه صرف فرمایید، عالی میباشد به عبارتی نوشته‌ی علمی‌ی دیرین را با اضافه کردن تعدادی جمله تازه و حذف تعدادی پاراگراف‌ی دیرین آپ دیت فرمایید.
در‌این حالت ضمن صرف جویی در طی، از اعتبار seo آن شیت سابق برای قرارگیری در موضع مطلوب در نتیجه ها گوگل هم فایده‌مند میشوید. درحال حاضر آنکه ممکن بود کاغذ‌ی جدیدی که می‌ساختید به جهت اعتبار کمتر شیت در حاصل بالایی قرار نمی‌گرفت. برای پروژه سئو در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
۲- اصلاح واژه های کلیدی، اعجاز می کند!
اصلاح لغت ها کلیدی بر طبق نتایجی که تا به امروز از محاسبه‌های صفحه های به دست آورده‌اید از جالب‌ترین تکنیک‌های بهینه سازی محتوا میباشد. این تکنیک در بخش اعظمی از عصر‌های seo گفته نمیشود و تحت عنوان یک رمز میان سئوکاران باقی میماند! ما ضمن اینکه این مورد را در عصر یادگرفتن بهینه سازی مطرح کردیم قصد داریم درین نوشته‌ی‌علمی هم اشاره‌ای به‌این نکته داشته باشیم.
هنگامی که یک بازه زمانی‌ی وقتی چندماهه از ایجاد محتوای شما می‌گذرد، ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس اطلاعاتی از جستجوی‌ یوزرها و کیورد‌هایی که آنان را بدین شیت رسانده اکران میدهند. پیشنهاد میکنم برای هرمقاله ۲ تا ۵ عبارت اساسی که یوزرها با جستجوی آن ها به نوشته‌ی‌علمی‌ی مدنظر شما رسیده‌اند را یاداشت نمائید و محتوای تارنما را با آن چندین کلمه و واژه‌ی تازه seo نمائید.
نمودار بالا فیض‌ی اجرای ترفند اورده شده را در یکی‌از مقاله ها همین وبسایت علامت می دهد. با تغییر تحول کلمه و واژه‌ی کلیدی در دوران‌ای که با خط قرمز رنگ مشخص و معلوم گردیده، نرخ کلیک و بازدید از نوشته‌ی‌علمی یک سری موازی شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.