آدرس سایت بهتر است فارسی باشد یا انگلیسی؟

۱۰ بازديد
آدرس سایت بهتر است فارسی باشد یا انگلیسی؟
توده زیادی اطمینان دارا‌هستند به کارگیری از آدرس فارسی باعث بهبود بهینه سازی تارنما می‌شود و برخی هم معتقدند که گوگل URL انگلیسی را خوب ایندکس می‌کند. پاسخ درست کدام می‌باشد؟
معمولا سئوکارها و تولیدکنندگان محتوا، در پی بهترین و تاثیرگذارترین نحوه در با صرفه‌سازی وبسایت می‌باشند. به‌همین عامل به کار گیری از یک لینک و پیوند بهینه‌شده، قابل خواندن و دانستن برای موتورهای جستجو موجب بالا رفتن seo وب سایت شما می شود.
url انگلیسی
استفاده از URL انگلیسی که مساوی و ترجمه شده عنوان فارسی آن شیت باشد، تاثیر بهتری در سئو سایت دارد و به علت دلایل زیر است:
کوتاه بودن لینک انگلیسی نسبت به لینک فارسی
seo مناسب URL انگلیسی نسبت به URL فارسی
رابط کاربری و خوانا بودن آدرس انگلیسی نسبت به فارسی
احتساب دشوار آدرس فارسی نسبت به انگلیسی
استفاده کننده پسند بودن آدرس انگلیسی نسبت به آدرس فارسی
به خیال و خاطر سپردن و تایپ کردن راحت‌تر URL انگلیسی نسبت URL فارسی
ایندکس شدن سریع تر URL انگلیسی نسبت به URL فارسی
کپی کردن و به اشتراک گذاشتن URL انگلیسی بسیار شل و ول‌تر می‌باشد
url فارسی
جان مولر، دارای تخصص و احتساب‌گر وب‌مستر در گوگل به‌تازگی بیان کرده است که استفاده از زبان غیرانگلیسی برای سایت‌هایی که محتوای آن‌ها به گویش‌ها دیگری نگارش شده و سایتی محلی میباشند، هیچ مانعی ندارد. همچنین ربات‌های گوگل مشکلی برای کراول و ایندکس نخواهند داشت. پس بهتر می باشد به این تفکر باشید که چطور می توانید آدرس صفحه ها را به بهترین شکل باصرفه نمایید. در صورتی‌که مدیران وبسایت، استانداردهای گوگل رعایت کنند، استفاده از کاراکترهای محلی می‌تواند در مواردی عالی هم باشد.
پس در واقع به کار گیری از ادرس فارسی به استراتژی یک دستیابی‌وکار بستگی دارد. در بعضا سایت‌ها ممکن است از ادرس فارسی استفاده شود و در برخی دیگر انگلیسی! چرا که برخی موضوعاتی وجود دارا هستند که بر بهینه سازی حق اولویت دارا‌هستند. برای یادگیری سئو در مشهد می توانید با رایا پارس همراه شوید.
به‌طور کلی، گوگل در پست seo Starter Guide اشاره می‌کند که چه آدرسی از نگاه او مناسب است. به‌طور خلاصه به مواردی مانند زیر اشاره می‌کنیم:
آدرس تارنما رو با پاراکترهای IDs محصول ها خود درج نکنید.
از اسم‌های عمومی مثل page1.html به کارگیری نکنید.
در آدرس‌ها کوشش نکنید از لغات کلیدی مثل baseball-cards-baseball-cards-baseballcards.html به کارگیری فرمایید.
از فولدر‌های دنباله‌دار مانند …/dir1/dir2/dir3/dir4/dir5/dir6/page.html در پیوندهای یکتا استعمال نکنید.
در به کارگیری از کلماتی که به محتوای شما وابسته نیست، در نامک (آدرس) اجتناب نمائید.
پس چه از url فارسی استعمال کنید و یا از url انگلیسی، مهم این است که به طور اصولی از آن استفاده فرمایید و بیشتر زمان خود را بر روی کیفیت محتوا، سرعت تارنما و … متمرکز نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.