ضرورت و اهمیت استفاده از گوگل تگ منیجر

۱۲ بازديد
ضرورت و اهمیت استفاده از گوگل تگ منیجر
۱- عدم مراجعه مکرر به اپلیکیشن‌نویسی جهت اعمال تغییرات تگ‌ها
اصلی ترین مزیتی تگ منیجر اینست که وب‌مستران و دیجیتال‌مارکترها نیاز ندارند که برای نصب و پیاده‌سازی تگ‌های موردنیازشان به توسعه‌دهنده‌ها و برنامه‌نویسان مراجعه کنند. با این ابزار می توانید به‌سرعت تگ‌های خود را به نحوه خود پیاده‌سازی فرمایید. ولی درنظر داشته باشید، دانش مبنا‌ای از کدها داشته باشید.

گوگل تگ منیجر قالب‌های پیش‌فرض ساده‌ای داراست که هر فردی سوای دانش کدنویسی قادر است از آن‌ها استفاده کند. ولی برای پیاده‌سازی تگ‌های پیچیده‌تر به یاری توسعه‌دهنده‌ها نیاز پیدا می‌کنید.

۲- استفاده هر استخراج‌وکار آنلاینی از گوگل تگ منیجر
حصول‌وکارهای آنلاین در هر سطحی که باشند، می توانند از گوگل تگ منیجر استفاده کنند. به دلیل اینکه با استفاده از GTM اضافه کردن و تغییر تحول تگ‌ها بدون وابستگی به توسعه‌دهنده وب امکان‌پذیر میباشد. استعمال از این ابزار برای کسب‌وکارهای کوچک نیز بسیار کاربردی میباشد.

همچنین گوگل تگ منیجر به وب‌وبسایت‌های بزرگ با داده‌های حجیم که تگ‌های زیادی دارا هستند کمک می‌کند تا بتوانند تگ‌های خود را به‌آسانی و به صورت یکپارچه مدیریت کنند برای یادگیری سئو در مشهد می توتانید به رایا پارس مراجعه کنید.

۳- استفاده از تگ منیجر در صفحات AMP
استفاده از GTM صرفا به صفحات استاندارد وب محدود نمیشود. از گوگل تگ منیجر میتوانید در صفحه های AMP یا نرم‌افزار‌های تلفن همراه استفاده کنید. یکی وسیع ترین مزایای این سرویس برای برنامه‌های موبایل اینست که بعد از تغییر‌و تحول یک تگ نیازی نیست تا ورژن نرم افزار تغییر‌و تحول کند.

۴- سرعت تارنما و فعال شدن تگ‌ها
یک کدام از مشکلاتی که در تگ‌گذاری به روش کهن وجود دارااست اینست که فعال شدن همزمان تگ‌ها منجر کاهش سرعت لود وبسایت می شود. زمانی بار گذاری شدن یک تگ کند باشد، منجر می‌گردد تا بار گذاری شدن بقیه تگ‌هایی که منتظر فعال شدن تگ قبل هستند، نیز با تانی مواجه شود. این امر در نهایت سرعت لود وب سایت را کاهش میدهد.

کندی سرعت بارگذاری وبسایت منجر میگردد تا بازدیدکننده‌ها تخت‌گاز تارنما را رخنه‌ کنند. این واقعه موجب آسیب به کسب و کار آنلاین میشود. در لحاظ داشته باشید که تگ‌ها در تگ منیجر نیز به‌صورت هم‌زمان فعال میشوند. ولی این امکان وجود دارد که ترتیب فعال شدن هرمورد از آن ها را رئیس کنید تا با خلل کندی سرعت مواجه نشوید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.