نحوه رفع خطای 403 و 404 گوگل

بهترین مرجع سئو در مشهد

نحوه رفع خطای 403 و 404 گوگل

۱۱ بازديد
نحوه رفع خطای 403 و 404 گوگل
شاید شما هم جدیداً با پیغام خطایی روبرو شده‌اید که خطای 403 گوگل را علامت میدهد و به شما میگوید که اجازه دسترسی به این سرور را ندارید. به احتمال زیاد، شما نمی‌دانید که چه‌طور می‌قدرت این غلط را در وب‌تارنما خود برطرف کرد. نگران نباشید! این یک خطای متداول است که اکثری از کاربران وب با آن روبرو میشوند. درین نوشته‌ی علمی به رفع این خطای متداول خواهیم پرداخت.
پروسه مذکور درین مقاله، عمدتا بر روی وردپرس متمرکز هست. ولی می‌قدرت در وب‌تارنما‌های دیگر نیز ایفا شود. به طور خلاصه، برای رفع خطای 403 میتوانید فرآیند پایین را دنبال نمایید:
پرونده .htaccess خود را تفحص یا تنظیم مجدد نمایید ویا تغییر نام دهید.
بازنشانی مجوزهای پرونده و فایل
افزونه‌های وردپرس را غیرفعال فرمائید.
خطای 403 forbidden چیست؟
خطاهای 403 ممکن میباشد، براساس شرایط مختلف، در مرورگرها گوناگون علامت داده گردد. گه گاه، این اشتباه می تواند در بهره یک‌سری تغییر و تحول باشد که ممکن میباشد شرکت میزبان شما در سیستم خود ایجاد کرد کرده و یا به دلیل اجرای بعضا از بروزرسانی‌ها شکل داده باشد.
در واقع این نادرست، یک کد موقعیت HTTP هست و هنگامی صورت می‌دهد که وب سرور IP شمارا در مقابل دسترسی به صفحه یا Url که قصد باز کردن آن را با مرورگری که در موبایل یا کامپیوتر دارید، ممنوع کرده است و اجازه دسترسی نمی‌دهد. پیرو نمونه‌هایی از برخی از این ایرادات وجود دارد که در مرورگر خود با آن مواجه میشوید:
403 Forbidden: خطای 403 ممنوع
HTTP 403: خطای HTTP 403؛ ممنوع
Forbidden: ممنوع
Error 403: ارور 403
HTTP Error 403 – Forbidden
Forbidden: You don’t have permission to access [directory] on this server: ممنوع؛ شما اجازه دسترسی به “فهرست” این سرور را ندارید.
403 درخواست ممنوع با قوانین اداری!
دسترسی رد شد شما اجازه دسترسی ندارید.
دلایل به‌وجود وارد شدن خطای 403
دریافت خطای 403 در اواسط توسعه ممکن هست نگران کننده باشد. البته قبل از اینکه بتوانیم آن را برطرف کنیم، می بایست در زمینه ی دلیل حقیقی ساخت آن بدانیم. عامل ساده اینکه ما این غلط را مشاهده می کنیم این است که شما همت دارید به چیزی دسترسی پیدا فرمایید که اجازه ندارید. این نادرست در اصلً به دلیل مورد ها زیر می‌باشد:
تنظیمات خطا در پرونده .htaccess
دارنده یا مالک برگه‌ای که شما قصد به کارگیری از آن را دارید، ممکن است بصورت اتفاقی مجوزهایی را تنظیم کرده‌با‌شد که هر IP نتواند به‌این ورقه دسترسی پیدا کند.
یادگرفتن رفع خطای 403
موقتا که از عامل ها متعدد ایجادکننده خطای 403 گوگل باخبر شدید. وقت آن رسیده است که چگونگی رفع آن را پژوهش کنیم.
دقت: در‌حالتی که به تازگیً از یک میزبان وب به صاحبخانه دیگر سفر کرده‌اید و فراموش کرده‌اید سرورهای نام خود را تغییر تحول دهید، دامنه شما ممکن است همچنان به سمت میزبان وب دیرین شما باشد.
۱- بازرسی پرونده .htaccess
ممکن میباشد با پرونده .htaccess آشنا نباشید. برهان این دستور این است که پرونده اکثر زمان ها در فهرست پروژه پنهان میماند. با این فعلا، اگر از File Manager Manager استعمال می‌کنید، باید htaccess را به طور پیش‌فرض در hPanel خود ببینید.
در صورتیکه از cPanel استعمال میکنید، با دسترسی به Control Panel صاحب خانه با کمک File Manager می توانید این عمل را جاری ساختن دهید.
مقایسه محبوب‌ترین در دست گرفتن‌پنل‌های میزبانی وب و هاستینگ
در این بخش، برای پژوهش پرونده .htaccess فرآیند تحت را به‌ترتیب ایفا دهید:
پرونده htaccess را برای تهیه و تنظیم نسخه حامی در سیستم خود بارگیری نمایید.
پس از اتمام فعالیت ، پرونده را حذف فرمائید.
بعد از آن همت فرمائید به وب‌تارنما خود دسترسی پیدا نمایید.
اگراینکار درست فعالیت کند، علامت می دهد که پرونده htaccess خراب بوده است.
برای ساخت و ساز یک فایل .htaccess تازه، به داشبورد وردپرس خود وارد شوید و روی بخش تنظیمات بر روی پیوندهای ثابت کلیک کنید.
سوای تولید هیچ تغییری، روی دکمه ذخیره تغییرات در پایین شیت کلیک نمائید.
فولدر htaccess برای وب‌وبسایت شما ایجاد میگردد.  برای آموزش سئو در مشهد می توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
۲- بازنشانی مجوزهای پرونده و فهرست
برهان دیگر مواجه با خطای 403 گوگل، مجوزهای ناخواسته برای پرونده‌های شما می‌باشد. به‌طور کلی، پرونده‌ها هنگام تولید شدن دارای مجوزهای پیش‌خیالی می‌باشند. این مجوزها نحوه خواندن، نوشتن و اجرای فایل‌ها را برای به کارگیری شما در اختیار گرفتن می‌کنند. برای استارت، شما می‌توانید پروسه پایین را طی فرمائید:
با به کار گیری از سرویس گیرنده FTP به پرونده‌های سایت خود دسترسی پیدا کنید.
به فهرست اساسی حساب میزبانی خود بروید.
فایل اساسی را که شامل تمام پرونده‌های تارنما شما است که معمولاً پوشه public_html است را انتخاب نمائید. بر روی آن کلیک راست کرده و File Attributes را گزینش نمائید.
درین نصیب، مورد Apply to directories only راانتخاب نمایید. آن گاه عدد 755 را در Numeric value وارد کرده و ok را کلیک نمایید.
تغییر‌و تحول مجوزهای پوشه مرحله 3 را تکرار نمایید. البته این بار آیتم Apply to files only را انتخاب کرده و 644 را در بخش مقدار عددی وارد نمایید.
بعد از اتمام ، موقتا به وب‌وب سایت خود دسترسی پیدا فرمائید و مشاهده کنید آیا خطا برطرف شد‌ه‌است یا خیر؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.