چطور رتبه های سایت را در گوگل جستجو کنیم؟

۱۲ بازديد
چطور رتبه های سایت را در گوگل جستجو کنیم؟
یافتن منزلت تارنما شما در نتیجه ها گوگل فعالیت بسیار سادگی میباشد. کافیست واژه کلیدی متبوع خودتان را در گوگل کاوش نمایید و به اصطلاح یک جستجوی استاندارد در گوگل اجرا دهید. ولی ادمین سایت این‌راه را پیشنهاد نمی‌نماید به دلیل آنکه هم‌زمان‌بر میباشد و هم به جهت دستی بودن این کار ممکن است بسیار کسل‌کننده باشد.
همینطور این نتیجه ها جستجوی گوگل اثبات نیستند و این نحوه تنها یک ایده کلی از کار را به شما ارائه میدهد. ابزارهای زیادی در دسترس هستند که می‌توانند تصویر جامع و ظریف تری را در یک پروسه کارآمدتر و اتومات ارائه دهند. با این در حال حاضر، بخش اعظمی از این ابزارها گران هستند. گزینه دیگری در دسترس شماست که به طور کامل رایگان و ظریف میباشد. برای این عمل کلاً سه روش وجود دارد. به‌دنبال با هم این سه شیوه را بازرسی خواهیم کرد.
1. سرچ کنسول گوگل چیست؟
سرچ کنسول گوگل یک ابزار بسیار ظریف است که یادگیری آن شمارا تبدیل به یک اینترنت مستر حرفه ای می‌نماید. با استعمال از این ابزار می‌توانید به راحتی seo تارنما خودتان را بهبود ببخشید. روزمره 5 میلیارد کاوش در بستر گوگل جاری ساختن میگیرد. چشم شدن تارنما در‌این جستجوها یک فرمان بسیار ضروری میباشد. این ابزار مجانی برای رئیس seo سایت کاربرد داراست که بوسیله گوگل ارائه گردیده‌است. ابزارها و گزارشات سرچ کنسول گوگل به شما یاری می‌نمایند ترافیک و کوشش جستجوی تارنما خویش را اندازه‌گیری فرمایید. برای یادگیری سئو در مشهدمی توانید به رایا پارس مراجعه کنید.
با به کارگیری از این ابزار می‌توانید وب سایت خودتان را بهبود ببخشید و در نتیجه ها جستجوی گوگل بدرخشید. با یاری این ابزار می‌توانید مشاهده کنید کدام پرس و جو یوزرها را به وبسایت شما میاورد. همینطور برداشت‌ها، کلیک‌ها و موقعیت سایت خویش را در جستجوی گوگل تجزیه و تحقیق کنید. برای یادگیری کیفیت کار با این ابزار حاذق می‌توانید به بعد از ظهر آموزشی فعالیت با گوگل سرچ کنسول از روش پیوند تحت رجوع کنید.
2. به کارگیری از سرچ استاندارد:
در این راه واژه کلیدی متبوع را در گوگل کاوش می کنیم. آن گاه بر طبق حاصل بدست آمده و تجزیه و چک آن ها منزلت وب سایت خودمان را شناسایی میکنیم. دقت داشته باشید که برای استعمال از این‌راه می بایست به طور ناشناس عمل نمایید. انگیزه این مورد این می باشد که هنگامی که شما چند دفعه به سایت خودتان از روش موتور کاوش گوگل مراجعه می‌کنید این داده ها در کش مرورگر ذخیره میگردد. برای اینکه بتوانید به طور ناشناس از لغات کلیدی آیتم نظرتان بازدید نمایید می‌توانید از مرورگر کروم به کارگیری کنید.
برای وارد شدن به حالت ناشناس در مرورگر کروم کافیست فرآیند زیر را طی فرمائید.
مرورگر کروم را گشوده فرمایید.
از سه نقطه کناره ورقه برروی آیتم New Incognito windows کلیک کنید.
همینطور می توانید از مرورگرهایی مانند Tor به کار گیری فرمایید. دقت داشته باشید که بایستی شروع موتور جستجوی مرورگر را می بایست بر روی گوگل تهیه کنید.
3. به کار گیری از وب سایت sitechecker:
یک کدام از شایسته ترین ابزارهای موجود در سطح وب میباشد که داده ها مفیدی را در زمینه ی با سایت و همینطور لغت ها کلیدی به شما ارئه می دهد. برای استعمال از این سایت صرفا کافیست با به کارگیری از حساب گوگل خودتان به آن وارد گردید و به راحتی از آن استعمال فرمایید. این وبسایت یک پلاگین هم داراست که از روش آن می‌توانید به محاسبه عبارات کلیدی بپردازید. همینطور تجهیزات بیشتری را هم در چنگ شما قرار میدهد که از روش داده ها بدست آمده میتوانید به تجزیه و نظارت سایت خودتان بپردازید. برای مراجعه بدین تارنما می توانید از روش پیوند ذیل مبادرت نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.