بخش Pages در سرچ کنسول

بهترین مرجع سئو در مشهد

بخش Pages در سرچ کنسول

۱۱ بازديد
در‌این نصیب صفحه ها سایت خویش را مشاهده میکنید و با استعمال از این فراگیری سرچ کنسول نو، میتوانید دریابید که هر شیت چه ترازو بازدید داراست یا این که چه صفحاتی از وب سایت شما توانسته استفاده کننده بیشتری را به تارنما بکشاند. این نصیب نیز دربرگیرنده دو نصیب میباشد:
• Clicks: تعداد دفعاتی که بازدید کنندگان از روش موتور جستجوی گوگل وبسایت شما‌را یافته‌اند و بر روی پیوند یک شیت خاص کلیک کرده‌اند.
• Impression: تعداد دفعاتی که پیوند شیت متبوع، سئو در مشهد در نتیجه ها گوگل پدیدار گردیده‌است، ولی لزوما مخاطب به روی آن کلیک نکرده میباشد.
• قسمت Countries
درین جعبه می توانید دریابید که وب سایت شما بیشتر در چه کشورهایی چشم گردیده است و بازدیدکنندگان شما از چه کشورهایی وارداتی‌اند. این بخش نیز مشمول آیتم های Clicks و Impressions میباشد که همچون بالا می‌باشند. یعنی که وبسایت شما در نتیجه ها گوگل بازدیدکنندگان هر مرزو بوم تعدادی جایگاه پدیدار گردیده و یک‌سری سکو بازدیدکنندگان بر روی آن کلیک کرده‌اند.
• قسمت Devices
این نصیب مرتبط با دستگاه‌هایی میباشد که وبسایت شما در حاصل گوگل کاوش گردیده به وسیله آن پدیدار گردیده‌است. دستگاه‌هایی که عموما درین بخش اکران داده می شوند عبارتند از:
• Desktop- که دربرگیرنده لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی و خانگی می‌گردد.
• Mobile- تمامی دستگاه‌های موبایلی (اندروید، آی وی اس، بلک بری و ...)
• Tablet- کلیه تبلت‌هایی که مو جود میباشند (آیپد، اندرویدی و ...)
این بخش نیز مشمول دو قسمت Clicks و Impression میباشد که همچون آیتم‌های دیگر میباشد.
درین نصیب از یادگرفتن گوگل سرچ کنسول به ۴ قسمت‌ performance میپردازیم که داده های عددی کلی تارنما را به ما نماد می دهند.
Total Clicks:
درین نصیب آحاد کلیک‌هایی که به ورود به وب سایت شما ختم گردیده‌است نمایان میگردد. اعتنا داشته باشید که‌این اعداد آحاد کلیک‌هایی می‌باشند که از قسمت‌های device، Countries، pages و queries به وب سایت شما وارداتی‌اند.
Total Impressions:
تمام دفعاتی که تارنما شما در نتیجه ها گوگل ظواهر گردیده‌است. همگی کیوردها، کلمات و … در‌این نصیب مشتمل بر گردیده‌اند.
Average CTR :
CTR یا این که Click Through Rate درصد اشخاصی را نشانه می دهد که از نتیجه ها جستجوی گوگل به تارنما آمده‌اند. مبرهن میباشد که درصد فراتر یعنی اشخاص بیشتر.
اگرچه میتوانید کارهایی را برای ارتقا CTR اجرا بدهید. به عنوان مثال، می توانید نصیب meta description هر برگه را دستکاری فرمایید تا اعتنا بیشتری را به خویش جلب نماید و استفاده کننده را به تارنما بکشاند. وقتی که توضیح وبسایت شما نسبت به دیگر نتیجه ها گوگل متمایز باشد، اشخاص عشق بیشتری به کلیک کردن و آمدن به وبسایت خواهند داشت.
دقت داشته باشید که در صورتیکه در نتیجه ها کاغذ اولیه گوگل قرار نداشته باشید، نمی‌توانید در صدر بردن این عدد اثر چشمگیری بگذارید. برای این خواسته بایستی مورد‌های دیگر را تغییر و تحول دهید تا بتوانید رنکینگ بالاتری به دست آورید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.