ریچ کارد چیست؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

ریچ کارد چیست؟

۱۱ بازديد
گوگل نخسین بار ریچ کارد (Rich card) را در سال 2016 در امریکا معرفی کرد سئو در مشهد که روشی تازه برای صاحبان سایت‌ها جهت ارائه پیش اکران محتوای‌شان بر روی شیت حاصل کاوش می باشد. آنگاه در 17 می 2017، گوگل خصوصیت ریچ کارد را خاطرنشان کرد که برای به کارگیری صاحبان وب سایت در سراسر عالم قابل به کارگیری شد.
همانگونه که به وسیله گوگل توضیح داده شد‌ه‌است «ریچ کاردها یک فرمت تازه سود کاوش می‌باشند که بر طبق توفیق ریچ اسنیپ‌ها تشکیل شده‌اند. صحیح مانند ریچ اسنیپت‌ها، ریچ کاردها از آرم گذاری ساختار یافته schema.org برای اکران محتوا در فرمتی بصری و جالب خیس با دقت بر ارائه تجربیات کاربری تلفن همراه خوب به کار گیری می‌نمایند».
با استعمال از ریچ کاردها، وب سایت شما فرصتی برای جذب بیشتر کلیک‌ها، بخصوص از روش یوزرها موبایلی داراست. به صورت خلاصه ریچ کاردها به شما اذن میدهند وب سایت شما بارزتر و از حیث بصری جذابتر اکران داده گردد. به این ترتیب موتور کاوش خصوصیت‌هایی را برای مجموعه‌بندی‌های بیشتر مانند حادثه ها، محصول ها، review و زمان‌ها توسعه داده میباشد. با تولید Rich cards، فرصتی نو برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر به شیت خویش دارید. این خصوصیت به پایین منوی Search Appearance در کنسول جستجوی گوگل (گوگل وبمستر تولز) اضافه شد‌ه‌است.
ریچ کاردهای گوگل یک توسعه بیشتری در علامت گذاری دیتا استراکچر (Structure Data Markup) میباشد. همان گونه که می دانیم داده ساختاری (structure data) به گوگل امداد می‌نماید تا شعور نماید چه محتوایی بر روی سایت به صورت مؤثر البته خیر ظریف میباشد. در داده ساختار یافته بعضا مفاد اصلی هنوز نظر نمی شود. از این رو در می 2016، گوگل بعضی تغییرات را به مراد بهبود نشان‌گذاری داده ساختار یافته جاری ساختن اعطا کرد تا موتورهای کاوش بتوانند محتوای تارنما را ظریف‌خیس ادراک نمایند. مقصود اساسی معرفی Rich Card گوگل در ابزار وبمستر ارائه نتیجه ها جستجوی خوب به استفاده کننده بود.
همان گونه که در صدر گفته شد بلاگ مرکزی وبمستر گوگل می گوید: «ریچ کاردها یک فرمت سود جستجوی تازه می‌باشند که مبتنی بر توفیق ریچ اسنیپت‌ها ایجاد شده است. به تصویر تحت نگاه فرمایید تا مراحل دربین فیض جستجوی سابق و تازه را شعور نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.