روش های تشخیص پنهان سازی محتوا

بهترین مرجع سئو در مشهد

روش های تشخیص پنهان سازی محتوا

۶ بازديد
کلوکینگ با استعمال از هدرهای http
معمولا تگ‌های مختلفی در هدر قرار میگیرد که دو عدد از آنان برای طراحی تکنیک کلوکینگ بسیار موءثر میباشند. در‌این شیوه با استعمال از http-referer یا این که http accept-language می‌اقتدار به راحتی تفاوت بین موتورهای کاوش و استفاده کننده معمولی را تشخیص داده و بدین ترتیب یک ورژن خاص از سایت را به هر کدام از آن ها اکران بخشید.
شیوه های تشخیص مخفی سازی محتوا
به صورت معمول تشخیص کلاکینگ محتوا شغل معمولی‌ای وجود ندارد و سئوکاران بسیار حرفه ای سئو در مشهد به سراغ این فعالیت می روند. تا‌زمانیکه شما نتوانید خودتان را تحت عنوان یک کدام از موتورهای کاوش جا بزنید و با آی پی آنها وارد یک اینترنت‌وبسایت گردید، نخواهید توانست محتوای پنهان را ببینید. حتی‌در بعضا از مفاد هم می‌قدرت با قرار دادن تگ noarchive در بین متا تگ‌های html مشاهده ورژن خزش گردیده بوسیله ربات را طاقت فرسا کرد.
با این درحال حاضر ابزارهایی مانند user-agent switcher در فایرفاکس برای این فعالیت وجود دارا هستند که با به کار گیری از آنها می‌اقتدار کلاکینگ هایی را پیدا کرد که بر پایه ی نرم افزار ادله مندرج‌اند. از سوی دیگر به جهت اینکه سئوکاران معمولا تفاوتی فی مابین خزنده‌ها و ربات‌های معنی کننده قائل نمیشوند، یکی‌از شیوه های تشخیص cloaking به کارگیری از گوگل ترنسلیت میباشد. همینطور بعضا از تحقیق‌کننده‌های کلوکینگ به طور آنلاین در دسترس می باشند که می توانند در کشف این زمینه به شما یاری نمایند.
چه طور می‌ قدرت از کلاکینگ خودداری کرد؟
درصورتی که که از وسط رویکرد بهینه سازی یک وبسایت را در اختیار گرفته‌اید، در بالا بایستی تشخیص دهید که آیا از cloaking در آن مصرف شده میباشد یا این که خیر؟ در‌حالتی که جواب به‌این پرسش مثبت بود، بایستی کارهایی اجرا دهید که‌این مسیر را خنثی می‌نمایند. به‌دنبال پیشنهادهایی را برای شما ارائه داده‌ایم:
تمامی سازوکار‌های باعث به نهفته‌سازی را غیرفعال فرمائید تا جریمه نشوید.
بعضی وقتها ممکن میباشد تعدادی از بدافزارها با نفوذ در وبسایت شما، کلوکینگ را به طور ناخواسته انجام نمایند. به همین عامل مسلما می بایست امنیت وب سایت خودتان را بالا ببرید تا از اینگونه مشکلی خودداری خواهد شد.
پوشه htaccess را رسیدگی فرمائید تا مطمئن گردید که تغییرات دستی در آن ساخت نشده میباشد. در صورتی‌که که در این مورد تخصص ندارید، قطعا از مشورت seo در اصفهان یاری بگیرید تا بتواند شمارا در‌این مسیر پند نماید.
محتوای با کیفیت ساخت و ساز و سئو نمائید تا مرتبه نیکی به دست آورید.
مطالعه لغت ها کلیدی را به نیکی جاری ساختن داده و مواقعی را تعیین فرمایید که شمارا با سرعت بیشتری به مقصد می رسانند. دراین مورد می توانید محتوای عبارات کلیدی در seo چیست را استیناف نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.