نداشتن نقشه سایت، از مهمترین دلایل نشان ندادن سایت در گوگل

۷ بازديد
یکی از دلایل نشان ندادن سایت در گوگل این است که شما در سرچ کنسول نقشه سایت خود را تعریف نکرده اید؛ به همین دلیل نمی‌تواند متوجه تغییرات اعمال شده بر روی آن شود. افزونه‌های سئو مانند رنگ مث و یواست سئو دارای ابزاری برای تعریف sitemap.xml هستند سئو در مشهد و این مسیر را برای شما ساده کرده اند. اما اگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، باید این کار را به یک متخصص بسپارید.

انتخاب کلمه‌های کلیدی سخت
 به کارفرمایان خود می‌گوییم که باید کلمه‌های کلیدی کم رقابتی را انتخاب کنند که نیاز کاربر را برطرف می‌کند. زیرا انتخاب کلمه‌های کلیدی کوتاه و سخت باعث می‌شود که با صرف زمان و هزینه زیاد، نتوانید به رتبه‌های برتر موتور‌های جستجو برسید و مسیر سئو را برایتان بسیار دشوار خواهد کرد. پس اگر پس از گذشت چندین ماه از فعالیتتان هنوز در نتایج نشان داده نشده اید، احتمالا کلمه‌های کلیدی درستی را انتخاب نکرده اید.

کم بودن اعتبار دامنه سایت
یکی دیگر از دلایل نشان ندان سایت در گوگل این است که صفحات شما اعتبار کافی ندارند؛ یعنی مدت کمی‌ است از فعالیت سایت گذشته یا اینکه گوگل در فواصل زمانی زیاد برای کراول کردن سایت به آن سر می‌زند.

روش های مختلف سئو خارجیدر این حالت نیاز به استفاده از سئو خارجی دارید؛ یعنی باید با ساخت بک لینک یا انتشار رپورتاژ اعتبار سایت خود را افزایش دهید. برای سفارش تولید محتوای رپورتاژ آگهی بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

نداشتن محتوای مناسب
اگر هیچ یک از موارد بالا شامل وبسایت شما نمی‌شوند و هنوز پاسخ سوال چرا سایت من در گوگل نیست را پیدا نکرده اید، به سراغ محتوا‌هایتان بروید. امروزه گوگل به جلب رضایت کاربر اهمیت زیادی می‌دهد و نیاز است که شما در محتوا‌های خود به سوالات کاربر پاسخ دهید. اگر یک محتوای بی ارتباط به کلمه کلیدی منتشر کرده یا از تکنیک‌های کلاه سیاه استفاده کنید، توسط گوگل جریمه می‌شوید و سایت شما در نتایج نشان داده نمی‌شود. برای جلوگیری از این موضوع می‌توانید خدمات تولید محتوا در اصفهان را به ما بسپارید و محتوایی یونیک با ارزش سئویی بالا را تولید کنید.

عدم استفاده از تگ‌های هدینگ
یکی دیگر از دلایل نشان ندادن سایت در گوگل این است که از تگ‌های هدینگ به درستی استفاده نکرده اید؛ در نتیجه گوگل به درستی متوجه موضوع سایت نمی‌شود و در عین حال، کاربر به دلیل یکنواخت بودن محتوا، خیلی زود صفحه را می‌بندد. در نتیجه گوگل این تشخیص را می‌دهد که سایت شما برای کاربر مفید نیست و رتبه ای را به آن اختصاص نخواهد داد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.