الگوریتم پنگوئن چیست

بهترین مرجع سئو در مشهد

الگوریتم پنگوئن چیست

۶ بازديد
گوگل پنگوئن در ۲۴ آپریل سال ۲۰۱۲ (سال ۱۳۹۱) رونمایی شد تا همچون یک بازرس برای گوگل کار کنه. وظیفه اصلیش هم شناسایی لینکهای اسپم، سایتهایی که خرید بکلینک می کنن و وبسایت هایی که جهت پرورش و ارتقاء seo وب سایت به مکان ساخت محتوا نو و کیفیت بالا سئو در مشهد برای جذب بازدید کننده از طریق های غیر رسمی نظیر seo کلاه سیاه به کار گیری می کنن، است.
گوگل پنگوئن با اعتنا به خیل عظیم پیوند‌گذاری در یک تارنما و مرتبط نبودن پیوند های قرارداده گردیده با محتوای اون وب سایت، این اسپمرها رو شناسایی می کنه و هم اینترنت‌وبسایت لینک و پیوند گذارنده و هم اینترنت‌تارنما لینک و پیوند دهنده رو جریمه و از لیست نتیجه ها جستجوهای خودش حذف می‌ کنه.
با اجرا این امور در گوگل پنگوئن دوستداشتنی می شین
مطالب نسخه برداری در وبسایت قرار ندین و در شکل ایفا این شغل مطلقاً حق نسخه برداری رایت را با بیان اسم منبع و لینک و پیوند ارجاع به اون رعایت کنین.
بعد از تکثیر پست به طبعً اونو در وب سایت های اشتراک گذاری محتوا share کنین.
مطالب خودتون رو بطور منظم و طبق یک زمانبندی در تارنما قرار به‌این.
به چگونگی مقاله ارسالی خودتون عنایت آئین، بطور بی نقص توضیح به‌این.
از تولید لینک و پیوند های زیاد در صفحه های تارنما تون جلوگیری کنین.
بطور جد از تکرار کلمه ها کلیدی دوری داشته باشین.
گوگل پنگوئن در ۲۴ آپریل سال ۲۰۱۲ (سال ۱۳۹۱) رونمایی شد تا همچون یک بازرس برای گوگل فعالیت کنه. وظیفه اصلیش هم شناسایی لینکهای اسپم، سایتهایی که خرید بکلینک می کنن و وب سایت هایی که جهت پرورش و ارتقاء seo وبسایت به مکان ساخت محتوا تازه و کیفیت عالی برای جذب بازدید کننده از طریق های غیر رسمی نظیر بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری می کنن، میباشد.
گوگل پنگوئن با اعتنا به خیل عظیم پیوند‌گذاری در یک وبسایت و مرتبط نبودن لینک و پیوند های قرارداده گردیده با محتوای اون تارنما، این اسپمرها رو شناسایی می کنه و هم اینترنت‌وب سایت پیوند گذارنده و هم اینترنت‌وبسایت لینک و پیوند دهنده رو جریمه و از لیست حاصل جستجوهای خودش حذف می‌ کنه.
با اجرا این امور در گوگل پنگوئن دوستداشتنی می شین
مطالب اسکن در تارنما قرار ندین و در شکل ایفا این فعالیت مطلقاً حق نسخه برداری رایت را با بیان اسم منبع و لینک و پیوند ارجاع به اون رعایت کنین.
بعد از نشر پست مطلقاً اونو در وب سایت های اشتراک گذاری محتوا share کنین.
مطالب خودتون رو بطور منظم و طبق یک زمانبندی در وبسایت قرار به این.
به چگونگی مقاله ارسالی خودتون عنایت آیین، بطور بدون نقص توضیح به این.
از ساخت پیوند های زیاد در صفحه های وب سایت تون جلوگیری کنین.
بطور جد از تکرار لغات کلیدی خودداری داشته باشین.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.