چه موقع باید از لینک فالو و نوفالو استفاده کرد؟

۵ بازديد
چنانچه پستی را می‌نویسید و پیوند‌های فرنگی را به تارنما خویش اضافه میکنید بهتر میباشد که مرتبه‌بندی نوشته‌علمی خویش را بهبود داد. افزودن یک پیوند فرنگی از یک تارنما دارای اعتبار، اعتبار کاغذ و اعتبار دامنه شما‌را بهبود میبخشد و منجر ارتقاء درجه‌بندی جستجوی شما میگردد. به همین ادله میباشد که پیوند‌ها به صورت پیش‌فرض لینک و پیوند فالو می‌باشند سئو در مشهد  و چنانچه این پیوند‌ها از یک تارنما دارای اعتبار باشند بهتر میباشد به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند. ایراد از آنجایی آغاز می گردد که شما پیوند‌هایی را از سایت‌هایی کیفیت عالی زیر اضافه می کنید. در‌حالتی که لینک و پیوند‌ها را به سایت کیفیت خوب تحت اضافه نمایید و آن ها به عبارتی پیوند فالو باقی بمانند در سود اعتبار ورقه و اعتبار دامنه شما و درجه‌بندی شما کاهش خواهد یافت. در صورتی گوگل آن سایت‌ها را برای محتوای بد جریمه نماید در فیض احتمال دارااست که گوگل وب سایت شمارا هم جریمه نماید. بدین ترتیب می بایست با تمرکز تعیین فرمایید که چه لینکی فالو و چه لینکی نوفالو باشد.
اینک ما می دانیم که چه لینک و پیوند‌هایی فالو و چه پیوند‌هایی نوفالو می باشند، تفاوت آن‌ها در چیست و در کجا بایستی از آن ها به کارگیری کنیم. البته سؤال آجل که ذهن می آید این میباشد که چه طور بایستی پیوند نوفالو ساخت کنیم؟
هیچ نیازی وجود ندارد که لینک و پیوند فالو بسازیم چون هر لینکی به صورت پیشفرض فالو هست. برای ساخت‌و‌ساز یک پیوند نوفالو فقط بایستی rel=”nofollow” را در پیوند اضافه کنیم. از جمله:
a href=”http://web24.ir”> what is digital marketing
a href=”http://web24.ir/” rel=”nofollow” >what is digital marketing
پژوهش بیشتر: جریمه گوگل - پنالتی گوگل چیست؟
چه طور میتوانیم پژوهش کنیم که آیا لینک و پیوند نوفالو میباشد یا این که نه؟
بر روی هر ورقه وبی که میخواهید لینک و پیوند نوفالو آن را رسیدگی فرمائید، کلیک راست میکنیم، آن‌گاه بر روی inspect کلیک کرده، کلیدهای Cntrl+Shift+C را فشار دهید و آن گاه مکان نما را به سمت پیوند حرک دهید. بعداز آن میتوانید رسیدگی نمائید که آیا تگ نوفالو اضافه شد‌ه‌است یا این که نه. ولی برای اشخاص ماهر که دائما میخواهند از فالو و نوفالو بودن پیوند‌ها استحضار یابند، پلاگین‌هایی برای مرورگر کروم و فایرفاکس وجود داراست که میتوانند به صورت خود کار این دو لینک و پیوند را از روی تفاوت رنگ‌ها تشخیص دهند.
به صورت کلی برای بدست آوردن بک‌لینک و پیوند‌ها، بایستی برای حصول هر دو لینک و پیوند فالو و نوفالو تعادلی برقرار کرد؛ همینطور بایستی مالک وب سایت تصمیم بگیرد چه موقع می بایست از آنان به کار گیری نماید. در واقع لینک و پیوند‌های فالو در بهینه سازی تأثیر بسیار متعددی دارا‌هستند. از طرفی پیوند‌های نوفالو از حیث گوگل رسمی و مجاز می باشند و هیچ مشکلی برای جایگاه تارنما شما بوجود نمی‌آورند. بدین ترتیب استعمال از هر دو نوع پیوند در بازاریابی آنلاین اساسی میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.