علل کاهش سرعت ووکامرس

بهترین مرجع سئو در مشهد

علل کاهش سرعت ووکامرس

۸ بازديد

ووکامرس یک افزونه بسیار حاذق میباشد که با به کارگیری از آن میتوانید تارنما خودتان را به یک فروشگاه آنلاین مجهز تبدیل نمائید. با این وجود این ابزار هم ممکن میباشد به دلایل زیادی با نماید شدن سرعت مواجه گردد. بعضی از این دلایل به گستردن پایین می‌باشند:

استعمال از هاست ضعیف
به کار گیری از هاست های ضعیف و ارزان بها وقتی که نو سایت خودتان را بهره‌برداری نموده اید و هنوز به درآمد کافی نرسیده اید، سئو در مشهد ممکن میباشد یک ایده بهتر به حیث رسد و مشکلی برای شما پیش نیاید. در پروسه نخستین تولید فروشگاه آنلاین ممکن میباشد هاست مهم‌ترین نگرانی شما نباشد البته بعداز 1‌سال، ممکن میباشد بسته به ترافیک و مقدار فروش خودتان، سرعت هاست به صورت چشمگیری کاهش یابد.

عدم استعمال از CDN
CDN یا این که کانال توزیع محتوا یکی شیوه هایی میباشد که با به کار گیری از آن می‌توانید سرعت وب سایت خودتان را به صورت چشمگیری ارتقا دهید. به کارگیری از این طرز هم خیلی شل میباشد. CDN کانال ای از سرورهای کامپیوتری میباشد که در سراسر عالم قرار دارا‌هستند و فولدر های استاتیک تارنما شما روی آن قرار میگیرند و سبب ساز می گردد که داده ها از مجاورت ترین سرور ممکن برای مخاطب ارسال گردد. در شرایطی که که مشتری های شما در شهر های مختلفی قرار دارا هستند، شایسته ترین شیوه برای ارتقاء سرعت ووکامرس استعمال از CDN میباشد.

عدم استعمال از افزونه Cache
یکی از دیگر از دلایل کاهش سرعت تارنما های ووکامرسی عدم به کارگیری آنها از افزونه کش میباشد. کش یک کامپوننت مشقت بار افزاری یا این که قابل انعطاف افزاری میباشد که دیتای تارنما روی آن ذخیره میگردد و نوبت آجل که مخاطب بخواهد از وب سایت شما بازدید نماید، فولدر ها سریعتر در دست وی قرار میگیرند. به بیانی دیگر افزونه کش جای اینکه هر توشه تارنما شما‌را به طور بی نقص بار گذاری نماید، صفحه ها آن را به عبارتی سکو اولیه روی کامپیوتر استفاده کننده ذخیره می نماید و در فرایند آجل صفحه های ذخیره گردیده را به وی اکران میدهد.

تصاویر شما seo نشده اند
به کار گیری از تصاویر کیفیت خوب برای وب سایت ها و به خصوص دکان های اینترنتی خیلی اصلی میباشد، البته هرچقدر که چگونگی تصاویر بیشتر باشد، سایز آنان نیز بیشتر می گردد و سبب کاهش سرعت وب سایت شما گردد. راهکار فعالیت seo تصاویر میباشد. به‌این نکته اعتنا داشته باشید که تا ۵۰ درصد استدلال کاهش سرعت وب سایت شما تصاویر آن میباشد.

خطاها دیتابیس
در دیتابیس وب سایت شما داده ها خیلی متعددی ذخیره شود. تولیدها، سفارشات، پیکربندی و… تمامی روی دیتابیس ذخیره می‌شوند. در صدر ممکن میباشد این مسئله خیلی اصلی به حیث نرسد، ولی بعد از تعدادی ماه و با ارتقا سایز دیتابیس، سرعت وب سایت شما هم به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت. به همین خیال یکی‌از دلایل کاهش سرعت تارنما، خطاها مرتبط با دیتابیس میباشد.

فعلا که بعضا از مهمترین دلایل کاهش سرعت ووکامرس را با هم پژوهش کردیم، فرصت آن رسیده میباشد که طرز رفع این اشتباهات و ارتقا سرعت وب سایت ووکامرسی را هم پژوهش کنیم. در قسمت آتی با ما یاور باشید تا همگی طریق های ارتقا سرعت ووکامرس را نظارت نماییم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.