بهینه سازی برای جستجوی صوتی

بهترین مرجع سئو در مشهد

بهینه سازی برای جستجوی صوتی

۴ بازديد
Julia McCoy نهاد گذاری Express Writersتلاش های مداوم را برای seo جستجوی صوتی را تشویق می نماید. جستجوی صوتی به خبرها تعالی سئو در سال 2018 تبدیل شد، و مک کوی به ما میگوید که تکنولوژی جستجوی صوتی به گذر زمان بهبود می‌یابد سئو در مشهد و قابل دسترسی خیس می گردد، و ای فرآیند ادامه دار خواهد بود.
جولیا می‌گوید: «در‌حالتی که که برای مارک شما به کارگیری از حالت جغرافیای منطقی میباشد، ازآن استعمال فرمائید» که‌این عمل به‌این مضمون‌ میباشد که شما تارنما خویش را برای جستجوی محلی باصرفه نموده اید.
از آنجایی که اکثر جستجوهای صوتی محلی میباشند،این یک نکته ضروری میباشد که شما می بایست برای تجارت محلی خویش ازآن استعمال فرمایید یااینکه بخواهید مخاطبانی را در یک نقطه ی جغرافیایی غرض قرار بدید.
جولیا خلال seo جستجوهای صوتی محلی، بر التفات جایگاه بندی برای هر دو سوال و جواب تأکید می نماید. بیش تر از نیمی از جستجوگرها از جستجوی صوتی برای جستجوهای آنلاین معمولی به کارگیری می نمایند، بدین ترتیب ساخت قضیه جستجوی صوتی با کیفیت عالی برای سوال های متداول می‌توانید یاری متعددی به رنک گیری وبسایت شما بکند.
۸. اعتنا به حق تقدم ایندکسینگ گوشی
برای این نکته، ما قصد داریم مستقیما از منبع گوگل یاری بگیریم.
نخستین از تمامی مراد از حق تقدم ایندکسینگ گوشی چیست؟ به آسانی بیان‌کنم گوگل یک سری سالی میگردد که تصمیم گرفته ورژن ی تلفن همراه شمارا تحت عنوان ورژن ی مهم وبسایت شما در لحاظ بگیرد.به زبانی دیگر، در قبلی گوگل ربات ها وکراولر های خویش را برای ایندکسینگ به سمت مرورگر دسکتاپ شما می ارسال کرد البته امروزه آنان از ورژن اختصاصی تلفن همراه تارنما شما بازدید می نمایند.
در‌صورتی‌که تارنما شما ورژن تلفن همراه نداشته باشد ورژن ی دسکتاپ آن نظارت شود. البته چنانچه که وب سایت شما از ورژن ی تلفن همراه هواخواهی نکند به احتمال بسیار زیاد رنکینگ شما ضربه بزرگی می‌خورد.
گوگل به وبسایت هایی که ورژن ی موبایلآنها با «m.» استارت می گردند مانند m.facebook.com سفارش می نماید که وبسایت خویش را به یک ورژن که به طور کامل ریسپانسیو میباشد تبدیل نمایند.
عامل این شغل این میباشد که گوگل اکنون تارنما هایی را که URLآنها با m-نقطه آغاز می شود را فقط رسیدگی می نماید اماآنها را ایندکس نخواهد کرد.
سویچ کردن به یک وبسایت به طور کامل ریسپانسیو بدین مفهوم میباشد گوگل به آسانی میتواند تارنما شمارا تحقیق کند و زود تشخیص می‌دهد که محتوای تارنما شما ریسپانسیو میباشد یا این که نه که‌این شغل سبب ساز ارتقا سرعت شغل ها و ذخیره ی بیشتر مجال می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.