روش جستجوی حرفه‌ای در گوگل برای یک فولدر خاص

۱۴ بازديد

اکثری از مواقع اتفاق افتاده که درپی یک فولدر خاص می باشید خصوصا هنگامی که در اکنون جاری ساختن شغل های تحقیقاتی میباشید و به مطالب خاصی نیاز دارید. در این صورت می توانید عبارت Filetype: را وارد نمائید و پس آن پسوند پوشه متبوع را قرار دهید Filetype:ppt. در اینجا گوگل هر فایلی که دارنده این پسوند باشد را برای شما اکران می دهد. با استعمال از طریق‌های جستجوی حرفه‌ای در گوگل میتوانید خیلی معمولی و سریع به وسعت عظیمی از فولدر‌های موردنیاز خویش دسترسی پیدا فرمائید.
پیدا کرن صفحه های حذف گردیده
یکی‌از دیگر از تکنیک‌های جستجوی ماهر در گوگل یافت کردن صفحاتی میباشد که به گذر زمان فرصت از وبسایت‌ها حذف گردیده‌اند البته همچنان در خاطر گوگل ذخیره باقی‌مانده‌اند. سئو در مشهد  دسترسی به‌این صفحه ها به طور معمولی قابلیت پذیر وجود ندارد و نیاز میباشد که شما این عبارت را در سرچ جعبه گوگل وارد فرمائید.
Cache:example.com در‌این‌حالت‌ صفحاتی که درین تارنما‌ها حذف گردیده‌اند برای شما اکران داده می شوند.
6- روش سرچ ماهر در گوگل با جزئیات بیشتر
برخی اوقات برای جستجوی ماهر در گوگل نیاز میباشد که عبارت خویش را با جزئیات بیشتری وارد نماییم. به صورت نمونه ممکن میباشد در توشه نخستین یک عبارت 4 واژه و کلمه‌ای را سرچ کنیم و نتیجه ها چندان مرتبطی به دست نیاوریم. ولی به دنبال با جداگانه کردن هر جز از این عبارت و سرچ کردن آن می توانید به حاصل عالی و ظریف‌تری دسترسی پیدا کنید. عبارات کلیدی بی آلایش مدام شایسته ترین شیوه چهت نیل به حاصل می باشند و نباید آنان‌را حداقل گرفت.
7- جستجوی حرفه‌ای با گوگل در یک مجال خاص
با به کارگیری از این قابلیت و جستجوی ماهر در گوگل می توانید به داده ها ظریف دسترسی پیدا فرمایید. به صورت نمونه میخواهید داده های عددی گمرک کشور ایران در یک برهه زمانی را به دست بیاورید فقط کافیست عبارت را نوشته و در میان سال‌هایی که مد لحاظ دارید نشان .. را قرار دهید. به‌این شکل: داده های عددی گمرک کشور ایران 96..98
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.