چرا سئوی تصاویر مهم است؟

بهترین مرجع سئو در مشهد

چرا سئوی تصاویر مهم است؟

۱۴ بازديد
طبق داده های عددی، جستجوی تصاویر حدود ۲۲ درصد از تمام جستجوهای صورت گرفته در گوگل را تشکیل می دهد. درصورتی که بیزنس شما در حوزه هنر، عکاسی، محتوای بصری و یا این که یک وبسایت فروشگاهی میباشد سئوی تصاویر دارنده حق تقدم بیشتری میباشد.
از جمله برای یک وب سایت فروشگاهی بخش اعظمی از مشتریان عکس متاع را برای جستن آن در گوگل کاوش می‌نمایند. پس سئو عکس‌ها سوای شک از مورد ها اصلی در سئوی تولیدها در تارنما فروشگاهی هم می باشد. سئو در مشهد 
خیلی‌ها معتقدند که با توسعه و گسترش‌های اخیر گوگل در موضوع یادگیری ماشین و تشخیص محتوای عکس‌ها به وسیله گوگل، seo عکس مداقه دیرین را ندارد. مثلا، با آپلود کردن تصویر یک سگ در ابزار تشخیص تصاویر گوگل، اینگونه نتایجی اخذ خواهید کرد:
گوگل به راحتی تشخیص می دهد که‌این یک سگ میباشد. ترازو توجه این ابزار شگفت‌انگیز میباشد و نسبتاً هر تصویری را میتواند نظارت کرده و تشخیص دهد. از طرفی مدتی میباشد که قسمت جستجوی تصاویر گوگل، گوگل ایمیج (Google Image) تجهیزات و فیلترهای جدیدی را به بقیه تجهیزات خویش اضافه نموده است که نماد از توانگری گوگل در تشخیص گونه های تصاویر داراست.
سوالی که پیش میاید این میباشد که در صورتی‌که گوگل قادر است تصاویر را تشخیص دهد، دیگر چه نیازی به متن‌های جایگزین و تعیین اسم پوشه مطلوب و بقیه اقدامات مرتبط با سئوی تصاویر در وبسایت می باشد؟ آیا دیگر نیازی به سئوی عکس نداریم؟ همانگونه که در نمونه قبل، دیدیم که گوگل کار کشته بود به نیکی قضیه تصویر را تشخیص دهد، ولی بگذارید یک عکس دیگر را آزمون کنیم:
دراین باره گوگل 95% مطمئن میباشد که‌این تصویر مرتبط با پنیر میباشد. در حالی که عکس آپلود گردیده، عکس یک پوسته کره میباشد. ممکن میباشد بگویید که‌این عکس قادر است مشابه پنیر هم باشد. نکته دقیقا همینجاست. به طبع گوگل و هوش تصنعی و مصنوعی بی‌نقص وجود ندارد و ممکن میباشد نادرست نماید. شما بایستی هرکاری میتوانید بکنید تا به آنان امداد نمائید تصاویرتان را خوب ادراک نمایند. بطور کلی غرض از گونه های گوناگون seo، برای مثال سئوی تصاویر، رفع ابهام و ارائه سیگنال‌های معنایی و محتوایی یکدست به ربات خزنده موتورهای کاوش میباشد. سازش (Consistency) سر توفیق در گوگل میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.