انواع خطا هنگام ورود کاربر و ربات ها به صفحه :

۱۴ بازديد
1. خطای xx4 اختلال از طرف کلاینت
یکی گونه های خطاهایی که ممکن میباشد ربات یا این که مخاطب هنگام جستجو در تارنما با آن مواجه گردد ، خطاهای xx4 میباشد. زمانی که‌این نوع از اشتباهات به وجود می‌آیند ، بدین مفهوم میباشد که هنگام ارسال درخواست بوسیله مرورگر ، داده ها برگه درخواست گردیده قابل برآورد وجود ندارد.
یکی‌از شایع ترین این نوع اشتباهات ، خطای 404 میباشد که در معنای عدم قابلیت و امکان دسترسی به url متبوع شماست این لینک و پیوند ممکن میباشد وخیم گردیده باشد ، یا این که در اکثر وقت ها وقت ها حذف گردیده باشد. به همین خیال و خاطر به ورقه ای با محتوای کاغذ متبوع یافت نشد واکنش خواهید کرد.
زمانی که ربات های گوگل با این اشتباه مواجه می‌شوند سئو در مشهد ، نمی توانند به URL دسترسی داشته باشند و زمانی که یک استفاده کننده به‌این شیت واکنش می نماید ، ناامید از تارنما بیرون می‌گردد.
2.خطای XX5 ایراد از طرف سرور
در‌این نوع از مشکلات دسترسی به ورقه متبوع به جهت خلل سرور ممکن وجود ندارد. از جمله وقتی که دامنه ای از یک وب سایت را وارد کردید و انقضای هاست دامنه مجموع گردیده بود ، این نوع از ارور را مشاهده خواهید کرد.
چاره خطاهای 4xx و 5xx چیست؟
برای اینکه سکو خویش را مراقبت فرمائید ، ضروری میباشد که‌این مشکلات را جبران فرمائید.
یک کدام از شایسته ترین طریق ها برای حل نقص‌ url ها ، استعمال از امکان ریدایرک 301 و 302 میباشد.
ریدایرکت کردن بدین مفهوم میباشد که هنگام مراجعه مخاطب بدین پیوند ، اورا به یک لینک و پیوند نو منتقل کن. این جابجایی دادن یک شیت به کاغذ دیگر می‌تواند به دو صورت 301 و 302 صورت پذیرد. هر مورد از این نوع ریدایرکت ها خواص و مجال به کارگیری گوناگون دارا‌هستند.
ریدایرکت 301
این نوع از ریدایرکت کردن این به‌این معناست که‌این شیت برای مدام از دسترس خارجه گردیده و قصد دارید اعتبار این ورقه را به ورقه تازه با url نو منتقل فرمایید.
این نوع ریدایرکت همیشگی میباشد. بدین مفهوم که هیچ گاه url گذشته در دسترس نخواهد بود و مقصد اساسی ، url تازه میباشد.
ممکن میباشد این نوع ریدایرکت را در پروتوکل https مشاهده کرده باشید. در واقع وقتی که قصد دارید لینک و پیوند سایتتان را از موقعیت http://yordomaimn به شرایط https://yordomain جابجایی دهید ، مورد نیاز میباشد از ریدایرکت 301 به کارگیری فرمائید.
یکی مزایای مهم این نوع ریدایرکت ، جابجایی قیمت ، اعتبار و سکو URL قبل به URL تازه میباشد.
ریدایرکت 302
این نوع ریدایرکت ارزشی از لینک و پیوند ورقه نخستین به پیوند کاغذ دوم منتقل نخواهد کرد و درواقع یک نوع جابجایی ورقه موقت میباشد.
این نوع از ریدایرکت ها را ممکن میباشد در لندینگ پیج های مناسبت ها مصرف شود. به عنوان مثال یک وبسایت دکان فرش قصد دارااست به مناسبت نوروز ، شیت محصول ها فرش دستبافت را به حالتی مختلف با محتوایی دیگر اکران دهد. درین نوع جابجایی بایستی از ریدایرکت 302 بهره مند شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.