چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنیم؟

۱۵ بازديد
بیشتر بازاریابان مبتدی و تازه کار در حوزه seo، غلط متداول و یکسانی را راجع‌به استیناف و بازرسی بر روی کلمه ها کلیدی مطلوب جاری ساختن میدهند. این مشکلات عبارتند از:

صرفا یکبار تفحص لغت ها کلیدی ایفا می دهند.
به خویش زحمت نمی‌دهند عبارات کلیدی خویش را به روزرسانی نمایند و لیست کلیدواژه‌های خویش را پیشرفت دهند.
کلمه ها کلیدی را مقصود قرار میدهند که بسیار دوست داستنی و رایج می باشند. سئو در مشهد این زمینه به‌این مضمون‌ میباشد که وارد خط مش رقابتی میگردند که تهیه نمودن سکو‌بندی در آن بسیاردشوار میباشد.
پس چه کنیم؟

اصولاً، مطالعه لغات کلیدی بایستی فرآیندی همیشگی و بخشی اصلی از شغل شما تحت عنوان یک بازاریاب باشد. عبارات کلیدی سابق بایستی به طور زمان‌ای و آراسته مجدد تحلیل شوند. لغات کلیدی که بیشتر رقابتی میباشند (در مقابل کلمه ها کلیدی زمان بر) را می‌اقتدار با عبارت‌های خاص‌خیس و زمانبر‌خیس جایگزین کرد که بازدیدکنندگان قابل قبولی را وارد وب سایت می‌نمایند. اشخاصی که به صورت تروتمیز از وب سایت شما بازدید می‌نمایند و در ادامه تولید ها یا این که سرویس ها شما می‌باشند بسیار اصلی‌خیس از تعداد بازدیدکنندگانی میباشد که وارد وب سایت می گردند.

خوب میباشد کلمه ها کلیدی شما متنوع باشد؛ در صورتی از لغات کلیدی استعمال نمایید که تمامی رقبای شما در هم اکنون به کار بستن از آن میباشند، نمی‌توانید خویش را متمایز نمایید. خیر فقط می بایست ابزارهای جدیدی برای جستجوی کلیدواژه ها را آزمون نمائید و حاصل به دست آمده را پیگیری کنید بلکه بایستی بر روی تجربه خویش نیز توکل نمائید. چه عده ای از لغت ها کلیدی شما به کارگیری می نمایند؟ چه طور می‌توانید خویش را فی مابین رقبا متمایز فرمایید؟ با تهیه نمودن محتوای بهتر که به صحت به سوال های مشتریان بالقوه جواب می‌دهد و به کار گیری از لغات کلیدی مطلوب، می شود به این مقصود دست پیدا کرد.

تنها حواستان باشد در یافت کردن و گزینش عبارات کلیدی، مشکلات رایجی که دیگر افراد مرتکب می گردند را جاری ساختن ندهید. در نوشته‌ی علمی «7 غلط رایج در تعیین لغات کلیدی» میتوانید این مشکلات را بخوانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.