سه شنبه ۱۵ فروردین ۰۲ | ۱۰:۵۶ ۲۷ بازديد
در جواب به پرسش صفحه ها زامبی چیست بایستی بگوییم زامبی پیج ها صفحاتی از وبسایت شما میباشند که به خیال اعتبار ذیل شان، تمام اعتبار seo تارنما را کاهش میدهند. برای مثال یک نوشتهی علمی کوتاه 200 کلمه و واژه ای، یک محتوای اسکن گردیده، یک کاغذ گروه بندی سوای محتوا و… . به یک تمجید دیگر:
Zombie Page ها آن مجموعه از صفحاتی می باشند که سوای مقصود خاص یا این که با اعتبار seo ذیل در وبسایت شما درست شده اند.
این صفحه ها به جهت محتوای نادر و اندک شان، به وسیله گوگل تحت عنوان صفحه های بی قیمت چشم میشوند. به همین استدلال در مرحله نخستین اعتبار سئویی به آنها داده نشده و در مرحله دوم میانگین تمام بهینه سازی تارنما را کاهش می دهند.
چه صفحاتی به زامبی پیج تبدیل میشوند؟
شاید حتی به یاری تعریف و تمجید بالا هم هنوز دقیقا متوجه نشده باشید کدام صفحه های وبسایت تان ممکن میباشد سئو در مشهد صفحه های زامبی باشند. بدین ترتیب بهدنبال متداول ترین اشکال صفحاتی که به زامبی تبدیل میگردند را به شما معرفی می کنم:
مقالاتی که محتوای آنهارا از وب سایت خودتان یا این که وبسایت سایرافراد اسکن کرده باشید،
مقالاتی که محتوای کمتر از 200/300 واژه داراهستند،
صفحه های مال با محتوای نسخه برداری یا این که اندک،
صفحه های تیم بندی کالا یا این که نوشتهیعلمی که محتوایی در آنها نیست،
صفحه ها برچسب فرآورده یا این که نوشته ی علمی که محتوایی در آن ها نیست،
صفحاتی که برای بهینه سازی تارنما قیمت ندارند مثل ورقه قدردانی از استفاده کننده پس از خرید، ورقه خرید، پنل کاربری استفاده کننده و…
صفحاتی که محتوای آنان بهینه سازی نشده،
صفحاتی که به جهت اعتبار تحت شان بازدید یه خرده داراهستند،
صفحه های خیلی سابق وبسایت که دیگر بازدیدی از گوگل ندارند،
صفحاتی که به جهت سرعت زیر، مخاطب را فرصت متعددی منتظر میکنند،
صفحه های 404،
و…
Zombie Page ها آن مجموعه از صفحاتی می باشند که سوای مقصود خاص یا این که با اعتبار seo ذیل در وبسایت شما درست شده اند.
این صفحه ها به جهت محتوای نادر و اندک شان، به وسیله گوگل تحت عنوان صفحه های بی قیمت چشم میشوند. به همین استدلال در مرحله نخستین اعتبار سئویی به آنها داده نشده و در مرحله دوم میانگین تمام بهینه سازی تارنما را کاهش می دهند.
چه صفحاتی به زامبی پیج تبدیل میشوند؟
شاید حتی به یاری تعریف و تمجید بالا هم هنوز دقیقا متوجه نشده باشید کدام صفحه های وبسایت تان ممکن میباشد سئو در مشهد صفحه های زامبی باشند. بدین ترتیب بهدنبال متداول ترین اشکال صفحاتی که به زامبی تبدیل میگردند را به شما معرفی می کنم:
مقالاتی که محتوای آنهارا از وب سایت خودتان یا این که وبسایت سایرافراد اسکن کرده باشید،
مقالاتی که محتوای کمتر از 200/300 واژه داراهستند،
صفحه های مال با محتوای نسخه برداری یا این که اندک،
صفحه های تیم بندی کالا یا این که نوشتهیعلمی که محتوایی در آنها نیست،
صفحه ها برچسب فرآورده یا این که نوشته ی علمی که محتوایی در آن ها نیست،
صفحاتی که برای بهینه سازی تارنما قیمت ندارند مثل ورقه قدردانی از استفاده کننده پس از خرید، ورقه خرید، پنل کاربری استفاده کننده و…
صفحاتی که محتوای آنان بهینه سازی نشده،
صفحاتی که به جهت اعتبار تحت شان بازدید یه خرده داراهستند،
صفحه های خیلی سابق وبسایت که دیگر بازدیدی از گوگل ندارند،
صفحاتی که به جهت سرعت زیر، مخاطب را فرصت متعددی منتظر میکنند،
صفحه های 404،
و…