راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل

۹ بازديد
بعداز خرید هاست و دامنه مستلزم نصب cms دلخواه مثل وردپرس روی خدمت خویش میباشید. در‌این نوشته ی علمی به یادگرفتن راه اندازی بسته نصبی پوسته وردپرس در هاست سی پنل می‌پردازیم که با به کارگیری از اون قدرتمند خواهید بود تا به راحتی قالبی که به طور نصب بسته راحت در وردپرس پیاده سازی گردیده را دقیقا شبیه دمو روی تارنما خودتون نصب کرده و از اون به کار گیری فرمایید. سئو در مشهد فرایند نصب بسته آسوده وردپرس روی cpanel بسار معمولی میباشد در نقطه پایان این یادگرفتن توانا خواهید بود پوسته های دلخواه خویش را روی وردپرس نصب فرمائید.
پیش از اینکه به یادگرفتن بپردازم لازمه تا توضیحاتی را در ارتباط با پوسته هایی با بسته نصبی ارائه کنم.
همونطور که میدونید پس از گزینش پوسته مطلوب برای تجارت و وبسایت شما مهم‌ترین بخشی که مجال متعددی رو هم از شما خواهد گرفت اینه که شما بیایید و کلی وقت برای پیکربندی پوسته و دکوراسیون ظواهر اون بپردازید. اما در پوسته های بدون پول و معمولی اینطور وجود ندارد، ولی پوسته های تجاری که با به کار گیری از برگه سازها ساخته میشن شما روز ها بایستی وقت بزارید تا چیزی که مدنظر شماست رو از پوسته خارج بکشید و دقیقا بخواهید تا پوسته خریداری گردیده را شبیه دمو و پیشنمایش پوسته پیاده سازی نمایید.
اینجاست که یک ابزار کاربردی و پرطرفدار به وجود اومد و با به کارگیری از اون قابلیتی مهیا شد تا عده ای که قصد فروش پوسته دارا‌هستند بعداز پیاده سازی یک بسته نصب از پیش اکران تارنما بسازند و با تمامی پیکربندی و پلاگین هایی که روی اون وبسایت میباشد پس از اینکه یک خروجی ازش تهیه و تنظیم شد به راحتی بتونید تا در کمترین مجال ممکن و در پهنا یکسری دقیقه عینا همه داده ها رو روی دامنه جدیدی بالا بیارید و اون چیزی خلا جز بسته نصب راحت وردپرس که دیگه کمتر فروشنده ای از اون برای فروش پوسته های پیاده سازی گردیده خودش پیدا میشه که به کار گیری نکرده باشه.
در‌این نوشته‌علمی آموزشی تصمیم داریم موضوعات ذیل را آیتم مشاجره و پژوهش در اختیار بگذاریم:
بسته نصبی وردپرس چیست؟
فراگیری فعال سازی بسته نصبی پوسته وردپرس در هاست سی پنل
ایجاد کرد دیتابیس نو در هاست سی پنل
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.