استراتژی ساخت شبکه لینک داخلی

بهترین مرجع سئو در مشهد

استراتژی ساخت شبکه لینک داخلی

۷ بازديد
حالا که با عنایت ساختن پیوند داخلی در اینترنت‌وبسایت آشنا شدید، سوالی که پیش میاید این میباشد که چه گونه یک کانال پیوند داخلی توانمند برای اینترنت‌وب سایت صحیح کنیم.
برای تشکیل داد لینک و پیوند داخلی، اینترنت‌وبسایت‌ها معمولا از دو تکنیک اصلی به کار گیری می‌نمایند که به دنبال هر یک را تحقیق می کنیم.
مرزبندی محتوا
همانگونه که گفتیم یک کدام از هدف ها تشکیل داد پیوند داخلی، تولید یک کانال ارتباطی دربین محتواهای اینترنت‌تارنما میباشد؛ یعنی به امداد پیوند‌های داخلی، محتواهای مرتبط اینترنت‌وبسایت را به یکدیگر وصل میکنیم سئو در مشهد  تا دسترسی یوزرها به آن ها ریلکس‌خیس باشد.
همینطور همگی صفحه ها اینترنت‌تارنما شما به یک واحد سنجش مداقه ندارند؛ التفات برخی از صفحه های اینترنت‌تارنما نسبت به دیگر صفحه های بیشتر میباشد و پیوند داخلی بیشتری را نیز اخذ می‌نمایند. برای مثال، برگه اساسی اینترنت‌تارنما، مهم ترین کاغذ هر اینترنت‌سایتی به شمار می‌رود و دسترسی به دیگر قسمت‌های اینترنت‌وبسایت از روش این برگه شکل میگیرد.
حالا درصورتی که شما بخواهید لینک و پیوند همه نصیب‌های اینترنت‌وب سایت خویش را درین شیت قرار دهید، ضمن اینکه شیت اساسی اینترنت‌وب سایت شما به هم ریخته میشود، گوگل مداقه آن کاغذ‌ها را یکسان می‌بیند.
فرض نمایید اینترنت‌تارنما شما یک تارنما فروشگاهی میباشد که ۵ مجموعه اساسی تولیدها را شامل میشود و هریک از این تولیدات خویش دارنده ۳ زیرمجموعه می‌باشند. آیا می بایست لینک و پیوند همگی این صفحه ها را در ورقه اساسی اینترنت‌تارنما قرار اعطا کرد؟
مسلما خیر. اینجاست که تکنیک مرزبندی محتوا به یاری ما میاید. شما می بایست در منوی اساسی اینترنت‌وبسایت، لینکی برای ورقه تولیدها خویش تولید نمائید و استفاده کننده با کلیک روی آن، به ورقه‌ای منتقل خواهد شد که ۵ تیم مهم تولیدات شما‌را در بر داراست؛ آن‌گاه با کلیک روی هر مجموعه از محصول ها، کالاهای آن گروه برای مخاطب اکران داده خواهد شد.
با این تکنیک، خلال اینکه شما یک کانال لینک و پیوند داخلی ساخته‌اید، محتوای اینترنت‌وب سایت را نیز تیم بندی کرده و دسترسی مخاطب به قسمت‌های متعدد، ریلکس‌خیس شکل می‌پذیرد.
عنایت و اعتبار تمامی صفحه های اینترنت‌وب سایت شما یکسان وجود ندارد.
در‌این نوشته‌علمی با معنی اعتبار برگه و طرز‌های ارتقا آن آشنا گردید.
راهکارهای ارتقا اعتبار شیت
به کارگیری از انکرتکست
پیش از اینکه به پژوهش این تکنیک بپردازیم، می بایست سراغ تعریف و تمجید انکر تکست برویم. انکر تکست (anchore text) دقیقا به عبارتی متنی میباشد که شما با کلیک روی آن به صفحه های دیگر اینترنت‌وبسایت میروید.
به صورت بی آلایش‌خیس، انکر تکست متنی میباشد که رنگ آن با رنگ نصیب‌های دیگر متن فرق می‌نماید و با کلیک روی آن میتوانید به شیت‌ای که به آن پیوند داده گردیده است، رجوع‌نمایید. استعمال صحیح از انکر تکست‌ و گزینش واژه و کلمه مطلوب برای آن، اثر متعددی روی بهینه سازی وبسایت خواهد گذاشت.
فرض فرمائید می خواهید یک پیوند داخلی برای یکی‌از مقاله‌ها مرتبط با بهینه سازی تارنما ساخت‌و‌ساز نمایید. به لحاظ شما کدام یک از انکرتکست‌های ذیل اثر بیشتری روی استفاده کننده داراست و استفاده کننده را تشویق به کلیک کردن می‌نماید؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.