چگونه از تاثیر لینک اسپم جلوگیری کنیم؟

۸ بازديد
در شرایطی که تا به هم اکنون فارغ از اپلیکیشن‌ریزی صحیح نسبت به لینک و پیوند سازی فرنگی مبادرت کردید، خوب میباشد هر چه زودتر در کارهایی که قرار میباشد ایفا دهید، تجدید لحاظ نمایید.
درین مجال شما می بایست با رسیدگی ظریف بک پیوند‌های وبسایت و همینطور لینک سئو در مشهد و پیوند‌هایی که به تارنما‌های دیگر دادید، نسبت به حذف و Disavow کردن لینک و پیوند‌های اسپمی مبادرت فرمایید.
در حالتی‌که تا به حالا فارغ از نرم افزار‌ریزی صحیح نسبت به پیوند سازی فرنگی مبادرت کردید، خوب میباشد هر چه زودتر در کارهایی که قرار میباشد ایفا دهید، تجدید لحاظ فرمائید.
در‌این مجال شما می بایست با پژوهش ظریف بک پیوند‌های تارنما و همینطور پیوند‌هایی که به تارنما‌های دیگر دادید، نسبت به حذف و Disavow کردن پیوند‌های اسپمی مبادرت فرمایید.
به روز دسامبر 2022 گوگل نماد بخشید که گوگل اپلیکیشن دقیقی برای کشف کردن و جریمه تارنما‌های خلاف کار داشته و در آجل نیز این رخداد برای تارنما‌هایی که سوای طراحی برنامه ظریف نسبت به لینک و پیوند‌سازی مبادرت می‌نمایند، داراست.
برای اینکه بتوانید از شر جریمه‌های گوگل در آتی خلاص گردید، سفارش می کنیم که اپ دقیقی برای ساخت و ساز محتوای یونیک و بازاریابی محتوا داشته باشید. همینطور در حالتی‌که می خواهید لینک و پیوند سازی فرنگی خویش را ادامه دهید، مسلما به اعتبار وبسایت‌هایی که از آن ها پیوند می گیرید و یا این که آنان پیوند می‌دهید، دقت بیشتری فرمایید. به طور خلاصه شما می توانید با اعمال شغل های تحت نسبت خودداری از جریمه وبسایت خویش مبادرت نمایید:
به کار گیری از Google Disavow برای سلب مسئولیت از پیوند‌های بی اعتبار
مونیتور کردن مداوم بک لینک و پیوند‌های دریافتی برای رویا رویی با سئوی منفی
به کار گیری از پوشه Robots.txt برای بستن دسترسی روبات‌ها به صفحه های خاص
به کارگیری از سرچ کنسول و گوگل آنالیتیک برای مشاهده حالت وبسایت
کلام آخری
اتفاقاتی که در نقطه پایان سال 2022 به زمین خورد، بخش اعظمی از وب سایت‌ها را غافلگیر کرد؛ اما هیچ‌ مکان نگرانی نیست. چنانچه وب سایت شما به وسیله این به روز جریمه گردیده است، به راحتی می توانید با اعمال شغل های آورده شده در‌این مقاله به مقام گذشته خویش برگردید. دقت داشته باشید که گوگل به طور مداوم الگوریتم‌های خویش را آپ تو دیت رسانی کرده و این وظیفه ماست که بتوانیم شایسته ترین مسیر را برای سئوی وب سایت خویش پیدا کنیم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.