استفاده از DNS record برای ثبت سایت در کنسول گوگل

۶ بازديد
استعمال از DNS record برای تصویب وب سایت در کنسول گوگل
به خواسته تصویب مالکیت از این طرز می بایست یک DNS record به اسم هاستینگ خویش اضافه فرمائید. برای این فعالیت می‌توانید از روش سی پنل یا این که دایرکت ادمین خویش مبادرت نمائید. به‌این خواسته بایستی:
وارد در دست گرفتن پنل هاست خویش گردیده و همچون طریق پیشین TXT record (سوابق متنی) را اسکن و در DNS configuration اضافه نمائید. سئو در مشهد ( برای استخراج جزئیات بیشتر راهنمای ارائه گردیده در مرحله 4 تکنیک پیشین را تفحص فرمائید.)
در پایان نیز به ورقه فعلی برگشته و روی دکمه Verify کلیک نمایید.
گوگل این رکورد را تشخیص میدهد و متوجه میشود که record فردی شما وجود داشته و به دامنه شما تخصیص پیدا نموده است.
از این نحوه برای جعبه Doman به کار گیری می گردد و جزء دستکاری های تازه سرچ کنسول گوگل به‌حساب می‌آید.
نکته ای که بایستی به آن دقت داشت این میباشد که مجال پذیرش شدن درین شیوه ممکن میباشد در مقایسه با نحوه های گذشته پاره ای زمان بر خیس باشد. به این دلیل‌که شما کلیه زیردامنه ها و پروتکل های دیگر تارنما خویش را نیز به طور هم زمان اضافه میکنید. در صورتیکه روند تصویب سریعا رخداد نیافتد، خوب میباشد یک روز حوصله کرده و مجدد آزمون نمایید.
پس از طی نمودن فرآیند پیشین و پذیرش مالکیت وب سایت یا این که نرم افزار، می‌توانید وارد گوگل سرچ کنسول گردیده و از سرویس ها ارائه گردیده در آن سود ببرید. به خیال داشته باشید که گردآوری داده ها سایت شما و اکران آنان یه خرده وقتگیر میباشد. به همین عامل برای مشاهده داده ها ظریف خویش بایستی یه خرده چشم به راه بمانید و بردبار باشید.
سرچ کنسول گوگل یکی‌از ار مهمترین قابل انعطاف افزارهایی میباشد که می قدرت از آن برای ارزیابی ظریف و صحیح تارنما خویش بهره مند شد. به همین ادله عالی میباشد تارنما هایی که قصد پرورش و ترقی دارا هستند، تارنما خویش را در وبمستر تولز معرفی کنند تا بتوانند به طوری درست خیس آن را گزینه آنالیز و چک قرار دهند. در‌این نوشته‌ی علمی همت شد‌ه‌است تا در مسئله تصویب تارنما در کنسول گوگل پند های قابل قبولی در دست شما قرار گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.